Voor de nacht geef ik marin in zo'n geval wel een pilletje zodat ze lekker kan slapen. ook zonder koorts.
We hebben even naar friso gebeld nav een nieuwe verpakking.(ik zag bij voeding iets over de flesvoeding van friso beschreven). Het blijkt dus dat de productie van de voeding tijdelijk veranderd is geweest. De samenstelling is niet veranderd, maar de structuur wel. Het is onwaarschijnlijk dat kindjes hier last van hebben, maar er zijn toch al een aantal meldingen geweest (op 1 hand te tellen). Wij zijn sinds 3 dagen begonnen met deze verpakking. Het zou hier wel wat verklaren over het wegblijven van de ontlasting en de ontroostbaarheid van Tim. We krijgen een oude verpakking toegestuurd en dan kunnen we kijken of het beter wordt. Wel een prima service, in ieder geval (zoals je merkt zijn we een beetje zoekende, )
Toch ook koorts nu, dus misschien straks toch een zetpil. Hij is echt heel zielig nu en wil alleen maar bij papa of mama hangen. Hij heeft net toch een poepluier gehad (met hulp van de thermometer). Daar zijn we blij om.
Hoe hoog was zijn temp dan Prinses? Succes met het kleine ventje. Imani, Fijn dat Charlotte het zo fantastisch doet zeg! De babbelkous! Het leven van de papa gaat hier ook gewoon door, net als dat van mij als ik eerlijk ben. Eetstoeltjes: Wij hebben vandaag die van de Leen Bakker opgehaald (stond in de folder nu). Nou, echt een super stoel! Kan gekanteld, laag, hoog etc. Hij heeft zijn broccoli (JAWEL!) heerlijk in zijn nieuwe stoel gegeten! Ik moet morgen toch werken....
He laura, dat is balen, toch werken! Bij je kleine man zijn is veel leuker, toch? Is het zo druk dan of zijn er veel zieken ofzo? Of jij bent natuurlijk onmisbaar! Dat zal het zijn, hahaha, dan zou ik wel dubbel salaris vragen...... Hier gaat het leven van pappa ook aardig door. Staat nu weer lekker op de tennisbaan bijvoorbeeld. En mamma zit met een huilend kind. Maar ik moet bekennen dat ik het ook wel heerlijk vind vaak om gewoon lekker bij haar te zijn. Morgenavond heb ik een etentje van school dus dan mag pappa eten geven en naar bed brengen. Femke, die Marin groeit ook lekker door zeg! Wij mogen half juni weer, ben erg benieuwd. Zoiezo erg veel zin in half juli, alle kleintjes weer bij elkaar te zien. Lieke, super hoor die Leander. Zo lang hij lekker blijft eten is het toch helemaal niet erg dat hij lang en slank is?! En jij bent lekker fanatiek met je crosstraineraanschaf. Lijkt me best lekker hoor als je de deur niet uit hoeft en toch lekker kan sporten. Ik ben even kwijt wat je doel ook alweer was in september , een bruiloft van iemand dacht ik? Imani, wat kan Charlotte lekker kletsen! En ze groeit ook prima toch? Ik houd ook die curves bij van de BV, is wel leuk om te volgen. Prinses, beterschap met Tim. Sneu voor hem. Gelukkig zijn poepbroek wel gehad, je kan het maar kwijt zijn! Sonja, en de band al geplakt? Lydia, lekker weer een paar dagen vrij. Naomi is dan misschien wat kleiner maar ze doet het prima toch? Erna, heb je toevallig de ouders van nu gelezen? Er stond een artikel in over het snel koelen van baby's die zuurstofgebrek hebben bij de geboorte. Komen zulke kindjes ook bij jou? Of werk jij met oudere kindjes? Hier gaat het niet zo best met het kleine meisje. Het lijkt er erg op dat de waterpokken komen! Ze heeft hele kleine rode plekjes op haar wangen en rond haar oren. 2 lijken er al een vochtblaasje te hebben. Ohoh, wat zal dat worden? Ze is al vanaf zondag hangerig, huilerig en heeeel erg moe. Volgens het grote dikke 'oei ik groei boek' zitten we ook tegen een sprongetje aan dus het is dubbel zwaar voor het arme meisje. Femke, had Marin al waterpokken gehad?
@erna, getsie vieze kat! Ik vind katteplas zo goor, dat blijf ik ruiken. @prinses, lekker veel knuffelen met je ukkie. Zielig altijd weer die prikken. @Femke, lekker druk dus! Ach zo vliegt de tijd tot de zomervakantie. @imani hahahah lekkere kletskous dus! @elmo.. hmmm balen. wordt die dag nog ergens gecompenseerd? Leven van papa en mama gaan hier door. Ik doe mijn dingetjes en hij ook. Bij wijze van proef hebben we Deantje vroeg op bed gedaan(hij is altijd zo wakker savonds). Hij had om 18:15 gegeten, we hebben geknuft, gespeelt en in bad gedaan. Nu ligt hij op bed, hij slaapt wel... Hopelijk gaat hij niet ineens doorslapen anders zit gekke loetje hier weer snachts te voeden. Ik denk dat ik hem 4 uur na zijn voeding wakker maak als hij zelf niet komt.
@lieke hier ook een lange slanke hoor! Hij groeit zo hard in de lengte, zijn gewicht gemiddeld. Jij goed bezig lees ik! doet zo voort! @lenneke, owjee waterpokken! sterkte met je huilende meiske.
Natas, zou toch mooi zijn als je hem rond 22.00 nog een voeding geeft en dat hij dan misschien wel tot de ochtend doorslaapt?
De waterpokken heersen hier ook heel erg. In bad doen met Havermoutvlokken zei de ha assistente hier! Succes met Nicky Lenneke!
Dat ga ik hopen! Hij slaapt zo prachtig de nacht door tegenwoordig! Hopelijk gaat hij dit ook oppikken!
Oh, nee, geen compensatie. Scheelt me weer wat vrije uren voor het lange weekend. Vandaag was ook extra, geruild zeg maar. Verder, tis gewoon druk op kantoor.
ow zo! ja dat kan natuurlijk ook. Wat voor kantoor zat je nou ook alweer? hihi heb je foto van meneer in zijn nieuwe stoel (sorry ik moet echt tig keer terug lezen voor mijn hersens dingen opslaan)
Doe je dat als ze helemaal onder de blaasjes zitten? En in welke verhouding, weet je dat ook? Wat zou het effect zijn van die havervlokken?
arme Tim toch wat ziek van de prikjes, hopelijk gaat het morgen beter met hem. Lenneke, band viel niet te plakken want het was een best gat van 2 a 3 cm. fietsenmaker had binnenbanden voor me besteld met een knik ventiel, gelijk 2 genomen ,1 voor als reserve. we kunnen weer wandelen, nou ja ik niet want moet morgen weer werken t/m zondag. Nicky de waterpokken, hopelijk heeft ze er niet al teveel last van ,kwa jeuk. Mijn man is er ook niet vanavond, die is altijd op woensdag avond weg, naar de aquarium vereniging,hij is 1 avond in de week weg ,kan ik lekker tutten met Esmee. zometeen haar tas inpakken voor morgen dan kan ze weer naar oma toe.
Pfff, toch wel heftig hoor. Nu gilt hij alweer de boel bij elkaar. Papa is even bij hem, maar ik denk dat hij toch zo weer naar beneden komt met Tim. Ik ben kapot!
Thx voor de knuff! Het lijkt nu stil, maar we zeggen het niet te hard. Ik denk dat ik ook zo maar mijn bed in duik. Natas, wanneer krijgt Dean zijn prikjes?