Geen idee Lenneke! Het zou de plekken goed uitdrogen waardoor het veel sneller geneest. Zou gewoon wat proberen...denk ik. Ik google zo anders nog wel ff. Tip van Petra: Waterpokken: Vul je bad, pak een washandje en doe hierin havermout. Dompel het washandje met havermout enkele malen in het bad (badwater ziet "melk-wit"). Laat de waterpokken-patiënt hierin even baden. Eventueel de waterpokken even zachtjes "afdeppen" met het washandje. De waterpokken drogen na een paar daagjes helemaal in. En de jeuk verdwijnt ! Natas, Ja, we hebben foto's! Ik onthoud nog steeds heel weinig hoor.... Ik werk op een bouwkundig adviesbureau
Lenneke, Dat is precies zoals de ass. vertelde! hier nog een linkje http://forum.viva.nl/forum/list_messages/11711
@elmo hahah erg he? vind mezelf zo'n zeef af en toe! Fotootje? @prinses, zijn 2de prikken krijgt hij 17 juni.
Oh, heb meteen voor babyrecepten gegoogled! http://startgoogle.startpagina.nl/?star ... ten+baby's Ik ga echt zwaar kokkerellen dit weekend. Heb mezelf gezegd: Veel voedingen klaarmaken, Ruben moet en zal aan eigen creaties wennen! Vandaag ging na enig aandringen het mondje voor de broccoli toch vrijwillig open! Hij heeft echt een zetje nodig....de schurk!
Komt er nog meer dan? Grapje! Thx Elmo. Natas, heeft Dean zijn eerste prikjes al gehad. Op de 1 of andere manier, mis ik alles. Solly! Tims eerste prikjes waren makkelijker dan deze.
Ja dat kreunen/mopperen vond ik echt heeeeel zielig bah stomme dingen die prikken. Hij slaapt nog steeds . Poeh ben benieuwd hoe hij dit gaat oppikken vannacht. Ik hoorde hem net wel even maar slaapt weer door. Ik ga lekker douchen.. misschien als ik klaar ben dat hij dan wakker wordt om te eten. Morgenochtend komen Lydia en Naomi! gezellieeee!
Ik hoop dat hij het ritme oppakt Natas. Dat zou helemaal geweldig zijn. Veel plezier morgen! Gezellie! Ik zal aan jullie denken, als ik voor de klas sta. Ben nu al jaloers.
Zou wel lekker zijn, dan heb je ook weer de avonden een beetje voor jezelf en elkaar. werkse morgen! Nog even! de zomervakantie komt eraan!
Thanks Laura! Laat ik toevallig net havervlokken in huis hebben! Ik wilde voor mezelf koekjes er van gaan maken glutenvrij... Dat word nu dan maar een badje voor Nicky, hahaha...