ja, moet de 17de weer beginnen voor 3,5 week. stelt geen drol voor.. geen lesgeven gelukkig maar mag lekker zelf aanrommelen.
Tsss, 3,5 week. dat je daar nog voor moet komen dan he? kan je lekker voor volgend jaar gaan voorbereiden?!
Ja idd! Ben ook leerlingbegeleider en dyslexiecoach, dus kan daar nog een boel voor op de rit zetten. Ook ga ik 3 volle dagen op cursus. 8;15 tot 17:00 uur. pfffff daar zie ik een beetje tegen op... ook of ik daar wel kan kolven.. Ik denk dat ik die mensen even ga mailen.
Lijkt me verstandig! Ik mocht laatst op het invalidentoilet gaan zitten.... Ohh moet toppie aan manlief overdragen, haha. Doei!
Nog even snel, kom later (morgen of overmorgen) uitgebreider reageren. Morgen nl vroeg op; heb een symposium in Utrecht. Lenneke vervelend dat Nicky toch de waterpokken heeft gekregen. Die tip van de havermoutvlokken in bad lijkt idd goed te helpen. Verder heb je mentholpoeder speciaal voor babys (vooral in luierstreek handig). Ik zou Nicky alleen niet te lang in zo'n badje laten zitten, want in eerste instantie wordt het velletje wat week van de blaasjes en de kans dat ze dan kapot gaan en hierdoor littekens ontstaan is daarmee groter..dus niet te lang, niet te warm badje en droog deppen. Dit is advies wat ik van een andere mama heb gehoord. Ben weg...............zoef....
Superfoto's! Tim is weer aan de beterende hand. Gisteren ben ik toch nog tot half 12 bezig geweest. Lekker even soapies kijken, even douchen en Tim nog even checken. Vannacht om 4 uur was hij wakker, en heb ik nog een extra fles gegeven. Schoonmama heeft opgepast, en ben nu weer lekker thuis. Hij zit heerlijk te spelen, dus dat is goed. Beetje verhoging heeft hij nog wel. Zodadelijk stop ik hem nog even in bed, en hoop ik in alle rust even te kunnen eten. Flip heeft barbecue, dus die komt vanavond teut thuis. Nu heerlijk weekend! Lekker hoor!
super leuk die fotos! @prinses toch nog bezig gehouden die kleine man! gelukkig gaat het goed nu met hem! ben je vrij morgen?
Zo we zijn weer thuis. Om 16 uur waren we thuis. Was nu wel rustig op de weg Natas Het was super gezellie en wat een geweldig mannetje is Dean. Naomi is toch stiekum wel verliefd geloof ik haha. Zal zo ook eens wat foto´s er op zetten maar kan ze wel in het album zetten en niet hier dat weet ik niet. Natas, Mag ik wel een kopietje van jouwn foto´s hebben? Zal ik er voor zorgen dat je die van mij krijgt. Liefs Lyd
Tuurlijk! Ik zal ze op een cdtje doen en opsturen, ze zijn namelijk erg groot van bestand, dan kun je zo mooi laten afdrukken. (als ik ze verklein dan worden ze minder mooi denk ik) hihi Dean is ook verliefd op die dame! hahaahah
Ja graag, zal ik die van mij ook op een cd tje zetten Ik heb twee nieuwe fototjes in mijn album gezet. Ook een met Dean. Liefs
Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Ik ben benieuwd naar de foto's Natas, ik heb inderdaad nu weekend. Ik ben er echt aan toe!