Hallo meiden! Kreeftje, lieve foto's hoor van je meiden. Sonja, goed gesprek bij de vk. Goed dat je nog even gevraagd hebt van die streptokokken. Lieke bedankt voor de update van Nollie. Mooie foto's weer van Leander. Laura, Ruben heeft jullie verwend met het uitslapen na de jaarwisseling! Is je verkoudheid al beter? Oh meiden, het is echt 'erg', ik moet maandag weer beginnen met werken! Totaal geen zin in aan de ene kant en stiekem ook wel weer een beetje aan de andere kant. Ik slaap de laatste nachten echt niet lekker, er maalt van alles door m'n hoofd. Last van m'n maag. En dat allemaal door dat stomme werk. Alle dagen moeder en huisvrouw zou ik ook niet willen, maar iets langer verlof zou ik wel fijn vinden. Begin net een beetje m'n ritme te vinden en nu gaat het weer veranderen. Maarja het zal heus wel loslopen....... Fijn weekend allemaal! Ik ga nog even van mijn laatste vrije dagen genieten! Zei zij met samengeknepen billen en stressschouders.... zucht...
Lieve Lenneke, Ik kan me voorstellen dat je helemaal geen zin hebt. Dat verlof is ook veel te kort. Geniet nog even van de laatste dagen en denk er maar niet te veel over na.
Jemig....Nollie je leest hier nu wel niet, maar wil je heel veel beterschap wensen met je man. Is nu zeker druk...en je kleine en dan nog heen en weer naar het ziekenhuis. Wel fijn om te horen dat het met jou en Indy verder goed gaat, maar hoop ook dat papa snel weer thuis is bij zijn meiden! Lieke bedankt voor de update! Leuke nieuwe foto's van Leander. Beterschap met je rug...gaat het alweer een beetje? Elmo kan me goed voorstellen die tranen hoor....heeft geen uitleg nodig..is toch zo'n bijzonder moment! Hoe is het met de verkoudheid? Sonja jij dus goedgekeurd bij je laatste bezoekje aan de vk. Hier was het alleen een gesprekje..niks geen controles meer. Enige wat ik vergeten ben te vragen was wanneer ik weer buikspieroefeningen mocht doen...nouja....wacht nog wel een paar weekjes. Kreeftje prachtige foto's van je meiden! Rustig aan hoor....2 van die meiden kost je genoeg energie lijkt me. Lenneke voor mij is het nog wat verder weg, maar denk er nu toch ook al meer aan hoor. Lijkt me ook wel weer lekker om te gaan werken (lijkt me ook niks om alleen maar thuis te zijn), maar het lijkt me ook erg moeilijk....is gewoon heel dubbel. Net wat je zegt...eindelijk heb je het idee dat je een bepaald ritme te pakken hebt en dan moet je weer in een ander ritme komen....je werkritme. Probeer toch een lekker weekend te hebben....lekker rustig aan...niet teveel verplichtingen plannen. Maar lekker genieten van zijn 3-tjes...samen lekker frisse neus halen. Knuffel! Hier verder ff weinig te melden..heb kerstboom en -versieringen vandaag maar opgeruimd. Maandag komen ze hier de kerstboom weer ophalen. Oja...wel een nieuwtje...woensdag hebben we kijkers voor ons huis..spannend. Maar goed, zelf zijn we dan natuurlijk weg....hebben een 'leuke' bezigheid; Arthur moet naar CB voor zijn 1e prikje... , ben benieuwd hoe hij er op reageert. Hoop dat hij ook dan een dagje lekker slaapt en er verder niet al te veel last van heeft. Volgende week ook kennismakingsgesprek met gastouder in de buurt van waar we dus gaan wonen, hoop dat het klikt. En volgende week moeten we ook op keukenjacht...weten gelukkig al wel aardig wat we willen, maar nu nog slagen daarvoor en wel voor leuk prijsje natuurlijk! Groetjes, Eva.
Verkoudheid is er hier nog steeds...maar gelukkig al stukken minder. We hadden even geen verbinding (ben ik gemist ) maar alles is weer oke. Ik ga zo ff foto's kijken. Lenneke, Heel veel succes met je eerste werkdag! Ik zie er nog niet tegenop...maar dat komt vast wel. Ik begin begin feb. weer. Eva, Leuk zeg, kijkers! Succes met kleine Arthur met zijn prikjes. Ruben krijgt deze maand zijn tweede alweer....loopt ietsie voor...kwam zo uit. Ik ben aan zijn babyboek begonnen (van "raad eens hoeveel ik van je hou"). Heel erg leuk geworden. Vandaag met vingerverf twee voetafdrukjes in het boek gemaakt.. lachen gieren en voor Ruben vooral brullen natuurlijk :-D Hoe gaat het bij Nollie en vooral man van Nollie? Lieke alles weer oke bij jullie? Femke, druk druk druk? Hoe gaat het met Marinneke? Lydia: TOT MORGEN! Ik moet ff gauw overal bijlezen....toedels
Meiden, Ik ben de afgelopen tijd weinig aanwezig geweest. Dit omdat ik heel erg druk ben met Naomi. Het gaat namelijk nog steeds niet zoals het zou moeten. We zitten regelmatig tot een uur of 2 met haar beneden omdat ze zo.n pijn heeft.. Maandag gaan we naar de kinderarts, misschien dat die weet wat er scheelt. Rémon was twee weken vrij maar heeft niet echt kunnen uitrusten. Iedereen nog de beste wensen namens ons drie. Elmo tot morgen. Liefs Lydia
Och Lydia, dat is balen zeg! Arme meiske zeg... Als jullie het niet zien zitten eerlijk zeggen hoor! Dat begrijpen we uiteraard. Aan de andere kant kunnen jullie er nu wel even uit. Nou ja, ik hoop dat ze een goeie dag heeft morgen. Misschien valt ze wel in katzwijm van Ruben :-D Wel een goede jaarwisseling gehad Lydia?
Klinkt leuk dat boekje Elmo...over voetafdrukjes gesproken...moeten hier ook nog steeds gipsafdrukjes maken. Hebben zo'n trommeltje met inhoud hiervoor toen gekregen in de kraamweek. Straks past het niet meer ! Lydia he wat naar meis....hoopte dat het iets beter nu ging, maar schiet dus nog niet echt op. Hele dikke knuffel voor jullie en heel veel succes maandag bij de kinderarts. Ik hoop echt dat jullie kunnen achterhalen wat er nu aan de hand is, maar vooral dat Naomie geholpen wordt en dat die rotpijn over gaat. Ben ondertussen een boodschappenbriefje aan het maken. Dadelijk nog even boterhammetje eten en dan ga ik zo boodschappen doen (hebben we dat maar weer vast binnen). Vandaag nog genoeg klusjes op de planning staan dus we vermaken ons hier wel. Weet wel dat ik vanavond vroeg op bed lig... Verlang nu alweer naar mijn bed (mijn mannen liggen er allebei nog/weer in...lekker te slapen).... Groetjes, Eva.
Hier er ook alweer uit...bleeeeehhhhh slecht geslapen vanacht. Eva, OOOPS Van die gipsafdrukjes hebben wij ook gemaakt. Maar dan niet helemaal van gips geloof ik Er zit een fotolijstje bij, zo'n dubbele zeg maar. In 1 zit het voetafdrukje en in de ander zit een foto (ook gekregen tijdens de kraamtijd). Staat al vrolijk op de kast! De boodschappen waren hier gisteren al gescoord. Vandaag dus een gezellig dagje met Lydia, man en Naomi! Volgens mij is Ruben echt een reus naast haar! Gisteren nog even flink roze geshopt dus nu maar hopen dat Lydia om is en haar dat ook aantrekt :-D De foto's zullen we hier denk ik wel plaatsen (even overleggen met de ouders van Ruben zijn vriendinnetje natuurlijk). Vanavond uit eten! Broer en schoonzus trouwen vrijdag dus dat is een verrassing voor ze! Ook net nog maar even een nummer gezocht van iemand die nagels doet hier in de buurt...misschien toch mijn afgescheurde tengeltjes maar even laten doen voor die tijd (hebben jullie dat ook sinds de zwangerschap en na de bevalling?). Nou...ga hier gauw nog ff strijken voordat mijn prinsenkind wakker wordt! Fijn weekend allemaal! Elmo
Zo ...alweer terug en lekker aan bakkie koffie...geloof dat er al 1 van mijn mannen wakker wordt....hoor gerommel op de douche. Die andere ligt nog heerlijk te slapen...net even wezen spieken . Lekker zoals ze kunnen liggen slapen, he?! Lydia en Elmo hele fijne dag vandaag.....enne....hoop dat alle ouders het goed vinden en we leuke foto's mogen zien. (anders misschien wel via pb of mail?). Oja...Elmo wilde je eigenlijk nog een pb-tje sturen, maar die icoontjes vliegen over het scherm en als ik pb aanklik krijg ik je profiel...ook leuk hoor, maar schiet ik ff niks mee op. Heb het de laatste tijd vaker dat bv het icoontje album rondzweeft daar waar het niet hoort (nu hangt-ie bij mijn emoticons) ook vliegt er zo her en der wel eens een avatar rond..en ligt echt niet aan mijn ogen! Groetjes, Eva.
lenneke balen dat je maandag weer moet werken, ik moet volgende maand weer , ik zie er nu al tegen op,weet dat esmee in goede handen is bij oma en opa ,ik heb er totaal nog geen zin in. van de week belde me werk voor de babyshower die zou ik eerst 14 november hebben maar ja esmee was er toen al en we lagen nog in het ziekenhuis dus nu krijg ik hem woensdag als nog. lydia: wat sneu voor Naomi dat ze zo een pijn heeft, lijkt me ook dat je er radeloos van word, hopelijk weet de kinder arts wat het kan zijn. elmo: gefeliciteerd, leuk dat je broer gaat trouwen, en vanavond lekker uit eten. esmee krijgt donderdag haar 1ste prikje, ben benieuwd, kind is al aardig lek geprikt dus weet hoe ze kan reageren , ze zeiden dat ze er niet ziek van worden op het cb vorige maand. esmee ligt nu lekker in de box te spelen en is in afwachting van opa en oma die weer thuis komen van vakantie, ze waren 2 weekjes weg,ben benieuwd wat ze allemaal hebben gekocht voor esmee. sinds een paar dagen heeft ze haar tong ondekt ze steekt hem steeds uit nou verder eigenlijk weinig te melden
Lydia en Elmo ben benieuwd hoe jullie (maar ook jullie kinders) het hebben gehad vandaag?! Groetjes, Eva.
Aldonza, Wij hebben het erg gezellig gehad. Naomi had een rustige dag. Ruben en Naomi hebben het volgens mij ook wel leuk gevonden. Maar wat lijkt Naomi klein t.a.v. Ruben. Eventueele foto´s volgen nog. Liefs Lydia
meiden, ik mag niet te lang zitten achter de pc. Te veel last van de rug. Heb heftige pijnmedicatie die nog suffende maak ook. wil niet te veel tijd besteden om uitgebreid te antwoorden naar iedereen. wil nog wat mailtjes doen enz. dus moet ff prioriteiten stellen. lenneke sterkte met werken maandag. elmo en lydia fijn dat jullie leuke dag hadden ben benieuwd naar foto`s. Hier laat ik het even bij. probeer snel meer te posten. Liek.
Het was zeker heel gezellig! De foto's moeten nog van de camera af dus denk dat ik dat vanmiddag even doe. We waren achterlijk laat uit bed (11.30 uur) dus moeten nu eerst ff het eea gaan doen :-D Ruben heeft uiteraard zijn flesjes gehad hoor Nou, waarschijnlijk vanmiddag meer...ga nu ff gauw bij Prinses kijken. Elmo (Eva, ik heb niemand anders over zwevende icoontjes gehoord hoor....ga het in de groep gooien. Mijn foutje heb ik aangepast...deed het nu bijna weer).