Nee, gelukkig niet. Ik heb me laten vertellen dat als ze ze voor het eerste jaar krijgen, ze ze nog een zeker krijgen. Zou balen zijn. Enige trucje wat mijn zus gebruikte was haar manneke in bad wassen met havermout in een wasnetje/washandje. Daarna niet afspelen maar droogdeppen en zo de nacht in. Niet zo smakelijk, maar goed tegen de jeuk.
Hier de hele dag vergadering gehad. ben best wel gaar maar het strijkboutje staat boven naar me te lonken. Ga geloof ik toch maar weer overstag. Hmmm..... heb de indruk dat we de krant hier alleen hebben om de oudpapierpot van de sportclub te spekken.
Nou.....niks symposium vandaag.....voelde me zo beroerd vanochtend...blegh. Rest van de dag duffies, maar nu voel ik me eigenlijk wel weer oke (wat het nou was?) Laura leuke spam!! Prinses fijn om te horen dat het met Tim weer beter gaat nu, maar ik begrijp dat je je borst nat mag maken voor Flippie als ie vanavond lekker teut thuiskomt..... Natas en Lydia leuke date gehad dus vandaag....gezellig zo samen meneer en mevrouw op de bank! Ow Femke wrom zeg je dat nou van een lonkend strijkboutje....hier roept ie al een dag of drie...moet er eigenlijk aan geloven nu...anders schreeuwt ie straks zo hard dat Tuurtje er wakker van wordt..... Maar zit nu met half oog mijn man is klusser te kijken en daarna komt Derek....dilemma... Misschien toch troep maar zachtjes aan naar beneden halen en hier maar de strijk doen. Lenneke hoe is het gegaan met Nicky gisteravond en vannacht? Ik hoop dat iig de jeuk snel over is en ze er geen littekentjes aan overhoudt. Okee...reclame is weer voorbij...ga er weer ff vandoor. Groetjes, Erna.
Hahah..ik zit: mijn man is klusser te kijken....das echt erg zeg! Erna, Fijn dat je je weer wat beter voelt! Strijk: Hou ik bij, na het wassen meteen strijken..dus hier geen lonkende strijkijzers Ruben vanacht wakker! Klaarwakker. Ik naar hem toe...ligt ie wat te lachen die schurk! Ik hem ff ingestopt en gefluisterd dat het midden in de nacht was. Hij is weer lief gaan slapen....giller he!
Wat een leuke foto's van de kindjes! En wat ziet Dean er al wijs uit! Lekker, dat Tim weer aan de beterende hand is. Vandaag naar het CB geweest: gewicht: 7640 kg lengte: 67 cm hoofdomtrek: 45,4 cm Ook heeft ze de BMR-prik gehad, i.v.m. de reis naar Afrika. Deze moest in de arm en schijnt heel gemeen te zijn. Maar wat een bikkel is het, even huilen en toen inene weer stil alsof er niks gebeurd was. Later thuis, hoor ik heel veel gesteun en gekreun in de box. Ik dacht: Die moet p**pen. Ligt ze op haar buik! \/ Hehe, die euro is ook gevallen. Ga er ook vantussen. Thee zetten (was ik nog niet aan toegekomen) en ook maar eens Derek gaan kijken. Hoor toch wel heel bijzondere verhalen over hem.
Pfff, weer zo'n drama-avond. Ik leg hem op het matras, en direct gillen. Net leek hij in slaap te vallen, maar ik hoor hem alweer. Ik begin nu echt een beetje moedeloos te worden.
Prinses, erg vervelend dat Tim niet wil slapen. Wij hebben toen d´r tijd de 10 min regel ingetseld. De eerste keer moesten we 3 x naar boven en de 2e keer maar 2x. Misschien een tip? MMMm bedenk me net dat jullie dit misschien al wel doen. Hier is het 4e tandje erdoor. Toen we bij Natas waren zag Natas al dat ie er door zou komen maar thuis was ie er dus door. En mevrouw lijkt nu dracula want het is het andere hoek/snijtandje. Liefs
Toen Charlotte net zo oud was als Tim nu, werkte die 10-minuten regel niet. Ze bleef maar door gaan en ging helemaal over de rooie. Uiteindelijk hield ik haar dan maar bij me tot de laatste voeding. Nu werkt de regel overigens wel, over het algemeen slaapt ze nu binnen 10 minuten. Wat een verademing is dat. Misschien zit Tim nog steeds iets dwars, hij had toch nog steeds een beetje verhoging?
Jemig, Lydia. Dat gaat ook snel, het vierde tandje alweer. Heeft ze er veel last van gehad? Ik heb het idee dat hier de hoektanden ook eerst gaan doorkomen i.p.v. de voortanden.
4 tanden bij Naomi Rollen bij Charlotteke Pffff...wordt tijd dat Ruben eens kennis gaat maken met de dames! Prinses, Balen zeg, met Tim! Met Ruben hebben we eigenlijk nooit echt problemeen gehad. De 10 min. regel werkt hier ook goed moet ik zeggen. Ik hoop dat jullie elkaar af kunnen wisselen. Water tussendoor? Douchen/badderen? Hebben jullie vast allemaal geprobeerd. Mijn moeder had vanmiddag ook een krijsende Ruben...de hele middag door (doet ie thuis echt nooit!). Alleen wandelen was goed. Sinds ik hem ophaalde geen traan meer! Hij was zelfs vrolijk! Soms....snappen we ze gewoon niet denk ik.
Ik heb hem er toch maar uit gehaald. Niets hielp, speen niet, liedje zingen niet, lampje aan niet, hoofdje aaien niet. Hij is uiteindelijk op mijn borst in slaap gevallen. Dat is momenteel het enige wat helpt. Wat echter mijn dilemma is, is dat ik hem niet wil verwennen/aanwennen. Aan de andere kant , is er momenteel zoveel veranderd in zijn leventje, en was hij gisteren echt niet lekker, dat ik het ook wel goed vind dat hij bij mij dan in slaap valt. Zo zielig, hij is echt schor van het huilen/gillen, de laatste dagen. Misschien dat ik binnenkort toch even naar de huisarts ga met hem, om zijn oortjes te checken. Flip en ik, hebben allebei, stevige oorproblemen gehad. Dus dat zou ook nog kunnen. Hij huilt/gilt ook alleen als hij op zijn rug ligt. En ik heb wel eens gelezen, dat oorproblemen hiervan de oorzaak kunnen zijn. Ik kijk ook Derek. Tenminste ga het nu echt volgen. Eerst vond ik er niets aan, maar vind het toch wel verbazingwekkend. Ik heb Flip net gebeld, die klonk al behoorlijk teut. Pfff, als ik eerlijk ben, heb ik daar nu helemaal geen zin in.
Teute Flip...nee daar zit je nu niet echt op te wachten. Ga morgen maar sowieso met de ha bellen, dan kan je misschien wel gerustgesteld worden... In mijn ogen kan je je kleine nu nog niet echt verwennen hoor....troost hem maar lekker, hou hem maar lekker bij je!
Teute Flip, is niet zo teut als ik dacht. Gelukkig maar! Ik ga zo lekker even mijn haar wassen, dan Tim alweer flessen en dan naar bed. Hopen dat hij de nacht doortrekt. Dat moet haast wel!
Zo te horen, begint Ruben al aardig door te krijgen wanneer mama er wel en niet is. Heeft ook wel weer z'n charmes. Het rollen van Charlotte is tot nu toe een eenmalige actie....
Oh, Ruben heeft het toch al 3x gepresteerd. Zou het echt komen door mama-weg? Bij de Bengels ging het dinsdag en woensdag goed. Bij mijn moeder is hij trouwens ook praktisch nooit alleen....