Prinses, Ben het met Elmo eens, je kan ze nu nog niet echt verwennen. Ik was daar ook zo bang voor en heb, achteraf gezien, Charlotte soms onnodig lang laten huilen. Heb daar nu best spijt van. En wat ik al eerder schreef, ik heb wekenlang het meisje 's avonds bij me op de arm gehad, tot de laatste voeding. Dat was de enige plek waar ze rustig was en sliep. En zie nu, om zeven uur de laatste voeding en ik leg haar zonder problemen in bed. Als hij normaal gesproken niet zo onrustig is en nu wel, dan kun je er volgens mij wel van uitgaan dat hij uit zijn doen en dat het tijdelijk is. Sterkte!
Thx. Dat gevoel had ik zelf ook al, maar dan gaat mijn verstand protesteren. Ik haal hem er lekker uit, als het moet. Normaal is het inderdaad nooit een probleem. Ik voel me gesteund. Dankjulliewel!
Ik vind het zo sneu voor de Prinsen Family...net als met Lydia en Naomi toen. Ik hoop dat je ukkie gauw lief en tevreden gaat slapen!
Elom, Je weet het niet. Van de een op andere dag kan het zo zijn: Hellup, mama weg. Charlotte had gisteren ook zo'n actie, toen ze me naar boven zag gaan. Ze begon heel hard te huilen, en dat terwijl manlief naast haar lag. Toen ik mijn hoofd weer om de deur stak hield ze op. Het is af en toe toch jammer dat er geen gebruiksaanwijzing bij geleverd is. Vooral als ze huilen, het is zo moeilijk te achterhalen wat er nou is.
Elom...hihihi goeie! Ja, kan natuurlijk...hij heeft het idd soms wel ja...als ik even in de keuken ben ofzo. Ik probeer er niet aan toe te geven eerlijk gezegd...ga dan kletsen of zingen *ja, zonder dat niemand het hoort natuurlijk* Soms als ik hem uit bed haal, komen we beneden, ziet hij papa...gaat ie huilen! Vind dat echt sneu voor Lau...doe die van jullie dat ook?
Tjee veel bijgeschreven hier. Heb alles gelezen. Mooie foto`s gezien. Maar mijn tijd ontbreekt om alles weer bij te schrijven. Tjee dacht dat ik bijgeschreven was 2 dagen geleden. Crostrainer staat naast bed nu. Maandag ga ik op vakantie. Daarna heeeeeeeeeel hard aan de train. Iedereen sterkte , met alles wat er gebeurd. Of veel geluk, of lekker genieten. Beterschap enz. Ik moet het ff hierbij laten. Doeiiiiiiiiiii. Liek
Nee, dat heb ik hier nog niet meegemaakt. Laatst hadden we een zwager over. Hij studeert tijdelijk in Wenen maar komt ook uit Afrika. Toen Charlotte haar vader zag en deze man er naast zag je haar heel verward kijken en vervolgens ging ze heel hard huilen. Dat verbaasde me eigenlijk wel. maar ja, zoveel donkere mensen ziet ze natuurlijk niet. Als we van de zomer daar zijn, wil ik van iedereen een foto maken. Dan maak ik thuis een boekje met foto's van belangrijke mensen in haar leven. Zo leert ze toch de gezichten alvast kennen. Maar dat is wel erg sneu voor Laurens. Misschien is Ruben wel jaloers, dat ie denkt: Shit, moet ik de aandacht van mama delen met papa. Heb ergens gelezen dat dat ook kan gebeuren. Dat je kindje jaloers wordt als je aandacht aan andere kinderen/ mensen geeft. Volgesn mij stond dat in Oei ik groei, bij een van de later sprongen. Dan heeft Ruben dat wel erg snel door, slimmerik!
Prinses hoe is het gegaan vannacht?! Ik sluit me verder aan bij de anderen hoor...je kleintje kun je echt nog niet verwennen. Ik hoop dat hij gauw weer lekker in zijn velletje zit...alles een beetje tegelijk..verhoging, drolletje wat dwars zat en ook nog prikkies..is ook sneu. Elom (ik vind hem ook wel grappig zo...) hier met vlagen ook een mannetje wat het ineens op een huilen zet als hij toch een bekende ziet. Tijd terug bij de oppas ook...vond het vreselijk om toen weg te gaan, want hij huilde nog steeds toen ik weg moest...blegh. Hij heeft ook een tijdje gehad dat hij het deed als hij papa zag..nu gaat dat weer beter en is het weer lachen! Lieke heb je dit weekend nog wel beetje rust voor je op vakantie gaat?! Of moet je ook nog werken, nee toch? Crosstrainer al naast het bed..jemig...actief zeg (als (let vooral op áls) hij weer in mekaar staat dan komt hij toch echt op zolder te staan hierzo hoor) Imani Charlotteke dus ook lekker aan de rol (wordt vanzelf weer meer) en goed gegroeid dus. Hier rolt mannetje al een tijdje van rug naar buik en een tijdje terug rolde hij ook vanzelf weer terug. Nu ook nog wel, maar heeft momenten dat hij het even 'vergeten' lijkt en dan is het dus brullen....gekkie. Vanmorgen trouwens minder goed nieuws...vriendin en collega is opgenomen met vroegtijdige weeën en al iets ontsluiting....is nog geen 26 weken...hoop echt dat frummel nog tijd blijft zitten (week of 10-12 zeker). Want zal in december dan ook nieuw speelkameraadje worden van Tuur ook bij gastouder. Belangrijkste nu is dat hij/zij nog even geduld heeft. Ga me hier eerst eens snel aankleden...dadelijk nog even met Tuur naar vorige gastouder (was er nog niet van gekomen) om te bedanken en afscheid te nemen. Misschien tot later vandaag, anders een fijn weekend!
Vannacht is het goed gegaan. Hij lijkt nu ook weer vrolijk. Vanmiddag gaan we even langs de huisarts om te checken of er niets met zijn oortjes is. Ik denk het eigenlijk niet, maar dan kunnen we dat uitsluiten. Ik ga hem nu lekker in bad stoppen. Vanavond ga ik niet sporten (tenminste denk ik), ben namelijk nu al kapot. Fijne vrijdag! Aldonza, ik duim voor je vriendin.
Ik weet niet wat het is, maar steeds als ik hem in bed leg, is hij volkomen over zijn toeren. Voor de rest is hij behoorlijk vrolijk.
Ik ga vanavond een poging doen tot bijschrijven. Nu heb ik er de tijd niet voor. Heb al wel 2 keer 5 minuten gecrossed.. Ik krijg straks een meisje ( achternichtje ) en dan gaan we samen even op pad allerlei dingen doen. Leander slaapt nu lekker. Na het eten moeten we onze paspoorten en mijn rijbewijs ophalen. Ben al vrij , mijn vak is dus vandaag begonnen Joepieeeeeeeeeeeee. Maar heb vanmiddag nog veel te doen. Tot vanaaf. Even een woord tot prinses. Wat naar voor jullie dat Tim zo van het padje is. Een sprong is volgens Oei , ik groei tegen 4,5 maand aan. Hopelijk slaapt hij snel weer heerlijk in zijn bedje zonder over zijn toeren te raken. Succes ermee meid. Misschien toch vanaaf lekker sporten gaan ookal is het alleen even eruit om je gedachten te verzetten, Knap je vast wel van op.? Flip kan zich toch wel redden met Tim.? Liek
Zo, goed bezig Lieke. Niet te veel ineens he, anders ga je het niet volhouden. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik er al lang niet op geweest ben. Hoe is de crosstrainer, loopt hij lekker? Tim is alleen over zijn toeren, als hij in bed gelegd wordt. Dus een sprong, zou het heel goed kunnen zijn ( 2 weken te laat geboren, optellen bij mijn banner, en je hebt 4 1/2 maand). We denken ook dat dit het is, maar er zijn nog tig andere redenen te bedenken. Ik wil even uitsluiten dat hij pijn heeft, want dat vinden we niet nodig. Over de rest, komen we wel heen. Ik zit ook te denken om misschien toch te gaan sporten of barhangen . Kan ik misschien echt even ontspannen. Ik voel me nu alweer wat beter.
Lieve Elmo, lief dat je zo met ons meeleeft. Medelijden zijn niet nodig hoor. Jij hebt het toen veel zwaarder gehad met Ruben. Tim heeft vast niets ernstigs en ik ben alleen maar moe, maar daar komen we ook wel weer overheen. Dikke kus!
Hahaha, volgens mij spam ik de hele bladzijde vol. Net terug van de dokter. Alles goed, dus dat is mooi! Inmiddels hebben we ook de oude verpakking van de Friso ontvangen, dus de oude samenstelling. Daar ben ik vanmiddag ook maar mee begonnen. Tim ligt nu heerlijk te slapen in de kinderwagen. Is op de terugweg van de dokter in slaap gevallen. Als hij eenmaal slaapt, dan slaapt hij ook goed. Flip neemt straks patat mee. Heerlijk, ik heb er zin in. Vanavond misschien toch maar sporten of (dit zal hem wel worden) bar hangen. Even tijd voor mezelf, is ook wel lekker. Ik weet alleen niet of het me lukt om weg te gaan, als Tim zo overstuur is. Dus daar laat ik het van afhangen.
prinses: wie weet is het wel een sprongetje. rond die leeftijd had Esmee het ook dat als we haar in bed legde dat ze begon te gillen, dan namen we haar maar uit bed want wachten had geen zin dan raakte ze helemaal over stuur , ze viel dan in me armen in slaap, dit ging toen van zelf over. Imani : Charlotte ook aan de rol hopelijk blijft de kleine van je vriendin voorlopig zitten, 26 weken is nog veelste vroeg. Elmo: Esmee reageerd heel goed op papa, is ook een papa's kindje ze is knetter gek met hem. vandaag een hoop papier werk gekregen van de woningstichting. 2 jaar geleden is ons huis van boven tot beneden buiten om gerenoveerd en we kunnen het nu kopen, van de week allemaal afspraken staan voor informatie en het uitrekenen van wat we aan hypotheek kunnen krijgen en wat we eventueel per maand dan kwijt zijn, mocht het haalbaar zijn dan willen we er gelijk een bijkeuken aan laten bouwen.
Ik zal even pronken met de vader/zoon relatie zoals hij vandaag is (zo gaat het elke dag na het werk hoor, zo sneu is papa nou ook weer niet). http://nl.youtube.com/watch?v=VNmSJoL1Ei4
Dit was gisteren in zijn loopstoel (nee, we hebben geen kat). http://nl.youtube.com/watch?v=bRDx7njSecY
Zo hier ben ik weer ffkes. Net 20 minuten op de Crosser gestaan. Nu even uitrusten en dan douchen. Aldonza hij staat naast mijn bed dat is eigenlijk de enigste plek in huis waar hij kon staan. Hebben boven 3 slaapkamers en dat is een leander kamer. een papa hobbiekamer en onze slaapkamer en geen zolder helaas. Elmo Leuk stoeltje zowel loop als eetstoel lijkt heel erg op de Chicco die ik heb die kan ook helemaal laag. Supers leuk die filmpjes altijd leuk om te zien. Hij eet papa bijna op hahaha. Leander lacht ook altijd naar papa eigenlijk nog niet huilende meegemaakt. Moet bekennen dat ik Leander al heel lang niet echt heb horen huilen. Beetje simmen als hij moe is maar meer nie. Ik koester deze tijden haha wordt vast anders. Femke goed inkopen gedaan heerlijk goedkoop en veel dingen. Nooit verkeerd. Lydia en Natas , Fijn dat het zo gezellig is geweest. Zijn echt leuk om die foto`s te zien. Dean wordt ook al een bink hoor. Mooi stelletje samen Naomi Hoppe klinkt dat..? Sonja Hopelijk kunnen jullie het kopen voor niet een te gekke hoge hypotheek , en zal heerlijk zijn om er wat aan te kunnen bouwen. Extra ruimte nooit weg toch. Aldonza Vervelend dat je ziek was , je baalde zeker wel dat je niet naar symposium kon.? Imani Leuk idee een fotoboekje met belangrijke mensen in haar leven. Zal best veel herkenning geven. Prinses hopelijk lekker even barhangen vanavond. Moet je toch aan wennen dat je ook weg moet kunnen gaan als Je kind even niet in zijn hum is toch.? Echt ziek is anders , werken moet je ook als ze niet in hum zijn moet je ze ook achter laten bij de opvang hoe akelig het ook aanvoelt. Tijd voor jezelf is belangrijk hoor als ze in zo`n fase zitten. Succes en hopelijk komt het snel goed met Tim. ElviraR ik heb je witlof met appeltjes vandaag ook gemaakt voor Leander. Hij vond het heeeeeeeeeeerlijk. Staan meteen 4 bakjes er van in de vriezer. Ook heb ik een aantal bakjes bloemkool broccoli gemaakt. Allebei met gehakt en lekker blenderen maar. Oei wat voel ik mij goed..... Dit is even wat ik onthouden heb. Liek