De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik laat het eerst altijd nog even drogen....

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hier een protest namens Marin!
    Dat kennismaken mag alleen ergens in juli als ze er tusseninzit.
    Zal ons niet gebeuren dat onze schoonzoon ingepikt door één vand e andere twee jongedames!

3. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Je gevoel is in dit geval altijd betrouwbaarder als het verstand hoor meid!

En als je bang bent voor oorproblemen: hoofdeind van het bedje hoger zetten. Hielp bij marin prima.
    En een doorgesneden ui naast bed schijnt niet alleen bij verkoudheid te helpen.

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hoezo, zit je om complimenten te vissen op zo'n moment?

Marin is momenteel superafgejaagd op mij. Wil als ik in de buurt ben liever ook bij mij zitten als bij papa. Duik dan gewoon van zijn arm richting mij. Komt natuurlijk ook omdat papa de laatste tijd veel weg is en ik de primaire zorg heb. Dat werkt wel door natuurlijk. Dat is ook wat ik papa dan duidelijk probeer te maken. Snapt het wel, maar hij vindt het soms wel jammer.
    Wat we dan wel doen (vooral als hij weer even weg is geweest) is dat we meisje samen naar bed brengen, maar dat ik eerder naar beneden ga zodat hij kan tutten. En de voermomenten neemt hij dan voor zijn rekening en blijf ik even bewust uit beeld.

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik zou spinazie in deelblokjes gebruiken. kan je er zoveel bijgoiien als je wil als je het eten gaat geven.

Ik heb voor marin nu oom bloemkoolroosjes en sperziebonen in de vriezer liggen. Zo'n grote budgetzak van de ah.
    Ik heb verder soepballetjes van rundergehakt in porties ingevroren.

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    zo, nog een spammetje erbij en dan douchen.

Vaderdag: Bobike bevestigingsbeugel voor op de fiets en een muismat met foto.

Onweer: ogen op stokjes vannacht bij elke flits. Heb bij elke flits heel blij foto! geroepen en toen vond ze het zowaar niet eng meer. De harde donderklappen deden mevrouw wel wat schudden op de arm.

1e verjaardag: jakkes, binnen twee maanden is het al zover. Madam heeft net haar 10e vermaanddag alweer gehad... Ik ben op zoek naar de schommel van chicco. Als ik die via mp koop ben ik 35 ipv 90 kwijt. Kan er ook nog een glijbaan bij vind ik zelf. We hebben alleen maar tegels achter, dus een vaste schommel zit er hier niet in.

Eten: zoals gezegd heeft madam nu ook al een aantal keren de zelfgemaakte prakken van mem met smaak naar binnen gewerkt. Andijvie met aardappel en gehakt en bloemkool met aardappel en gehakt. Ik wil dit op dagen dat ik thuis ben toch al meer gaan doen. oppasdagen blijven olvarit dagen hoor. Dan zien we in de zomervakantie wel weer.
    Waar halen jullie dekookideetjes vandaan? Uit een speciaal kookboek?

7. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo Femke je hebt weer aardig bijgetikt....
    Ik laat me was trouwens ook altijd eerst drogen...(en dan vooral lang liggen op stapels...haha).
    Ik heb het kookboek van AH 'Opperdepop' en van het blad Kinderen een klein kookboekje 'Hét kookboek voor je baby'. Ook is er een site (maar ik heb daar nog geen recepten van af gehaald) die wel leuk en lekker schijnt te zijn http://www.keukenkikker.nl/ .
    Bij jullie dus ook een hoop gedonder en geflits?! Hier ook, maar was wat later in de avond, Tuur lag al op bed en in diepe slaap.
    Vanmorgen na het flesje van 7 uur lekker bij mij in bed genomen (paps was al werken), maar meneer vind dat zo geweldig dat van slapen nog niet meteen veel komt....maar is zo heerlijk...lekker naast mekaar liggen. Uiteindelijk toch nog een klein uurtje allebei de oogjes dichtgehad. Tot ik weer lieflijk werd gewekt door een ruk aan mijn haren.....

Goedemorgen!

Vanmiddag komen mijn moeder en mijn broer....dus ga zo Tuur nog even flesje geven en dan weer terug naar bed...hopelijk dat hij vanmiddag dan wat eerder wakker is. Gisteren had hij veel geslapen..'s middags ook pas tegen half 5 wakker....heb toen de fles overgeslagen en meneer kreeg groente en als toetje nog wat fruit (want nam met alleen de groente geen genoegen). Daarna nog een klein stukje gewandeld en daarna lekker fles en naar bed.

Okee...ben er weer vandoor....fijne dag vandaag!

Groetjes, Erna.

8. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Damn....vergeet ik het nog....

Marin, van harte met je vertienmaandag.................time flies...nog even en ze is idd alweer een jaar!

9. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lenneke aj....arme Nicky...(ik zag net de foto).

10. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    @Lenneke

Ik heb ook net de foto's gezien. Wat zielig als je dat zo ziet, en dan ook nog bij haar haargrens. Kan me voorstellen dat jullie prinsesje even niet blij is.

Groetjes,
    Elvira

11. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Nadrogen op een stapel is ook nuttig ja. :)

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahahaha, melige boel hier weer.

Helpt weer een beetje, want ben een beetje chaggie. Hebben we zo ook nog een feestje. Bluh....helemaal geen zin in.

13. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Als je er eenmaal bent zal het vast wel leuk worden Prinses en anders snel weer naar huis ;) .

Jemig waar komen die dikke vliegen toch vandaan....blegh...misschien wel lijk hier onder de hut....
    Nee, wel duidelijk te merken dat je hier iets meer 'buiten' woont....

14. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    hier schijnt het ook flink te hebben geonweerd en geregend, ik heb er niks van gemerkt, ik was gister avond erg moe, ging om half 10 naar me bed om nog wat tv te kijken maar na 5 minuten sliep ik en werd vanmorgen pas wakker van die rottige wekker om kwart voor 6.
    hoorde de bewoners op het werk er over dat het zo geonweerd had.

Marin als nog gefeliciteerd met je vermaand dag, volgens mij was ik dat vergeten , nog 2 maanden ben je alweer een jaar wat gaat het toch ook snel zeg.

vanmiddag was het hier bleren, me man had smeerkaas op brood gedaan voor Esmee, nou dat moet ze dus echt niet he.
    ja jam en stroop dat vind ze heerlijk, morgen maar een banaantje kopen denk ik en dat is op brood doen, want alleen zoetigheid komt toch ook je neus uit lijkt mij want smeer worst vind ze ook niet lekker.

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36

Euh......heeft Tuur geen strontbom? ;)

16. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Eva, ik kan inderdaad snel weer thuis zijn. Het is namelijk bij de buren.

Marin, nog gefeliciteerd!

17. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee, deze keer niet...poepies gaan boven in de luieremmer. Daar zitten overigens weinig vliegen...misschien heeft kat wel poepie gelaten? Hij ligt nu iig heel tevree met koppie op mijn arm...aaagh..wa lieffffffffff.
    Handig zo'n feestje bij de buren...dat is niet ver lopen.
    Sonja jij dus weer vroeg op vanmorgen om te werken? Hoefde je maar een half dagje aangezien je vanmiddag alweer berichtje kon plaatsen.
    Uh...banaan is toch ook zoet :(: :rolleyes: ....maar goed...andere suikers. En als je nu eens een kombi maakt....bv smeerkaas met jam (ik weet niet of het te eten valt), maar dat je dan probeert steeds minder jam te doen...dat ze er toch aan kan wennen.
    Hier nog niet aan de boterham, maar ik hoop dat Arthur toch mijn voorkeur voor broodbeleg heeft...eerst vlees of kaas. Nouja...we zien wel....tot nu toe is hij erg makkelijk met eten (nog maar van genieten, je weet nooit hoe het gaat).

Okee.....heb al verschillende brommers uitgeschakeld...lijkt nu weer ff rustig. Ben nou ook niet van plan om boel dicht te laten. Heb lekker ff ramen open staan in de woonkamer (luchtje van de wierook was iets te nadrukkelijk aanwezig...is wat minder als zo visite komt).

18. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    En met zo'n electrisch tennisracketzijn die krengen ook al niet te slopen!
    Hier in het noorden zijn ze ook hoor.

19. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Sonja: Marin moet ook niets van smeerkaas meer hebben. Ze neemt heel dapper een stukje brood en als ze er achter komt dat het smeerkaas is begint ze heel zielig te huilen. En dat bij elk stukje brood opnieuw.
    Leverpastei is hier geen optie aangezien we dat Marin niet aan willen leren als broodbeleg. Het is nl. orgaanvlees en Marin heeft net als haar mem een dna-afwijking waardoor we standaard een veel te hoog cholesterol hebben (ik zat twee maanden terug op 10). We willen haar ook niet helemaal bij de leverworst vandaan houden, maar ik heb dan veel liever dat ze met een verjaardag ofzo een plakje heeft.

20. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Zo weer terug! Tim heeft zich voorbeeldig gedragen. Is zelfs in slaap gevallen. Hopen dat het vanavond ook weer goed gaat. Dat zou fijn zijn.

Deel Deze Pagina