De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hmmmmm zijn toch echt nog heeeel wat berichten voor nodig......

Ben niet zoin snelle opgever, maar geef me nu toch echt maar gewonnen......

Zal nog even een dansje doen tadadaddaaddadadadaddadadaddadaddadadaddadaddadadddaddaddadaddaddaddadadaddaddadadaddadadaddadaddadadaddadadaddadadadaddadaddadadadaddadadadadadaddad

:oops: :oops: :oops: Had in deze onzin tijd al een poging kunnen doen uitgebreider op jullie te reageren, maar moet me kennen dat ik hier minder hard bij na hoef te denken, dus het echte werk houden jullie van me tegoed!

Ik geef me nu echt gewonnen!

2. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    chips.....nog niet gelukt :oops:

Jullie zijn hier vast beter in!

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
  4. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Ben ik het dan.? :D :D :D

5. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Moi was het.
    Goed, ik was druk afgelopen dagen.
    WE vertrekken zo halverwege de ochtend.
    Nav geeft zo 520 KM aan :)
    Dusse zo 5 uurtjes hopen we te rijden.
    Nu maar hopen dat rondweg Parijs niet te druk is anders kan je
    behoorlijk wat tijd verliezen.
    Ik ga douchen/aankleden.
    Meiden mazzel.
    Liek

6. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow ElviraR heb je het net 1 berichtje te vroeg opgegeven.... ;) .
    Lieke hele fijne vakantie....goede heen en over een tijdje terugreis (hoelang ging je ook alweer?) en vooral erg genieten op jullie vakantieadresje.
    Lenneke ook leuk een muismat met foto voor op het werk. En dan straks iets voor de verjaardag verzinnen, je hebt nog wel heel ff.
    Elmo zo'n naambordje vind ik ook echt een heel leuk idee....ben nu weer aan het twijfelen....zo'n naambordje (maar moet hier dan eerst nog voor op zoek) of een foto op canvas (vind die ook erg mooi).
    Maarre....Laurens had het toch helemaal niet zo verkeerd bedacht?! Ik kreeg ook op CB toen te horen dat ik bv nu ook stukjes brood mag geven en dat ik dan best kon beginnen met korstjes omdat dat nog niet zo aan verhemelte zou blijven plakken. Ach...denk dat het beiden prima kan.

Gisteren was meneer weer erg goed gemutst....heerlijk genoten met visite. Zijn heerlijk door natuurgebied wezen wandelen...Arthur genoot ook erg. Maar het was toch wel warm....voel je wel als je zo een stuk loopt.
    Vandaag de boel maar zoveel mogelijk dicht houden aangezien het vandaag helemaal benauwd zou worden.
    Straks nog wel even boodschapjes doen (oa. dus vliegenmeppers).

Oja...schrokken ons gisteravond kapot...zat ineens een vreemde kat binnen (Nouja, geheel vreemd was ie al niet meer want struint hier regelmatig door de tuin), maar onze kat was het er niet mee eens dus een hoop herrie en allemaal haren door de hal! We hebben maar even de opening in de garage dichtgemaakt en de kattenbak weer klaargezet....want laatste tijd vliegen deze katten elkaar vaker in de haren. Mijn vriend had een kattenluik geplaatst met sensor maar die werkt (nog) niet goed....dus daar moeten we nog even aan sleutelen....wil geen vreemde katten meer in de hut hoor.

Okee....ga nog even plat (of terug in bed of op de bank)....

Fijne dag vandaag en rustig aan.

7. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    voor vaderdag heb ik een nummerplaat besteld met Esmee er op, kan hij in zijn bus hangen.

vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot 8 uur toen werd ik wakker van een hoop gebonk, dan is Esmee weer aan het draaien geweest en trapt ze tegen het hoofdeind aan.
    Bordje pap ging er weer smakelijk in, samen gezellig ontbeten.

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hahaha, vind het jammer dat ik de 300e niet geopend heb, maar hoe het nu gegaan is is ook wel weer hilarisch.

Vaderdag had ik al verteld toch? Dus een muismat met die foto die ook bij foto van de maand staat (HINT!). met die bandana.

Waar in La France gaat de reis van Lieke heen?

In de zomervakantie is de gastouder drie weken dicht. De andere drie weken is meisje oom gewoon thuis. Wij hoeven niet door te betalen aangezien we dit ook meteen bij aanmelden aangegeven hebben dat Marin de kindervakanties thuis is. Zou van de zotte zijn dat we 3 maanden voor nop betalen! (12 weken vakantie). Bovendien is het ook wel mooi zo voor de gastouder aangezien ze dan een ander kind vakantieopvang kan geven. Ze mag er op een dag niet meer als zes hebben snappie?

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    De dames voor juli hebben mail.

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    zo nu eerst stofzuigen en dweilen. En dan lekker in de tuin zitten.

11. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Oh ja, weten jullie hoe dat zit met vlees?
    Ik hoorde vandaag dat ze nog helemaal geen gehakt e.d. mogen hebben.Waar of kolder?

12. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    He verdorie zeg....ik wist dat ik niet moest opgeven....volgende keer spam ik gewoon nog ff door ;)

Ik doe het toch weer ff snel, want wil (lees:moet) nog ff stofzuigen en dweilen voordat ik ga shoppen met mams. Blijf daar vanavond ook eten.

Liek: Een hele fijne vakantie! Je leest dit vast niet meer, dus zal je wel ff sms-en!

Fem; thnx voor de mail! Ik vind die muismat eigenlijk wel een heel leuk idee....Ik moet ook nog wat verzinnen.
    Heb erg moeten lachen over je ontwikkelingsverhaal van Marin; ze is echt al een grote meid zeg!
    Marin; gefeli met je 10 mnd! Wat wordt je al een grote walvis meis!

Lenneke; hoe is het met Nicky? Zijn de waterpokken nog draaglijk? Al in de Havermout gezet? Heb de foto nog niet gezien, maar zal je damatierpup zeker even gaan bekijken ;)

Prinses; die arme kerel van je heeft goed last gehad van de spuitjes; zielig! Wat betreft huilen; Tiago heeft ook zo'n periode gehad dat hij niet in bed gelegd wilde worden. Helemaal in het begin was dan niks goed, alleen bij een van ons liggen en later viel hij wel in slaap als we erbij bleven zitten. Ik heb er ook gewoon aan toegegeven. Denk ook dat je ze nu nog niet kunt verwennen. Lekker doen waar je je goed bij voelt. Zijn gewoon fases die zich vanzelf weer oplossen!

Natas; wat een grote kerel is Dean al! Lekker ventje hoor! Fijn dat ie mama nu steeds beter laat slapen!

Elmo; geweldige foto's en video's van je kleine "schurk" Hihi, moet altijd zo lachen als je dat over hem schrijft!
    Vind je vaderdagkado ook erg leuk. Hier ontbreekt ook nog een bordje...zit alleen met het feit dat er weer een nieuwe moet komen als er nog een tweede zal komen.....

Lydia :oops: :oops: Schaam me diep; ben je vorige keer helemaal vergeten te feliciteren! Bij deze; HARTELIJK GEFELICITEERD nog en nog heel veel gelukkige en gezonde jaren!
    Met Naomi alles paletti?

Imani; je kleine meiske doet het goed zo te lezen! Moest erg lachen om je hollands glorie met een tintje haha!

Sorry, maar ben het verder helemaal kwijt en de stofzuiger roept....

Oh ja; Tiago's 4de tand! is door :D Dit keer nergens last van!

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Vlees; geen idee.....heb zelf nog niet gekookt met vlees. Laatste tijd vooral meneer Olvarit laten koken. Die kan het ECHT goed :)

14. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Met Naomi op zich alles paletti.
    Alleen gaat ze nu een beetje spoken.
    Denk een combi van tandjes en de warmte.
    Gisternavond om 22 uur klaar wakker en wij dus eigenlijk van plan om plat te gaan.
    Werd uiteindelijk dus 12 uur en om 2 uur was ze er al weer.
    Daarna pas om 7 uur dus dat valt mee.

Femke zie mail.

Liefs Lyd

15. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Femke ik heb dat nog niet gehoord van dat vlees. In de kookboekjes die ik heb staat dat ook niet aangegeven. Alleen dat je vanaf bepaalde leeftijd kunt beginnen 'met vlees, kip (is toch ook vlees?) en ei'.
    Heb hier wel een hoofdstuk met alternatieven als je je kind vegetarisch wilt laten eten, maar kom zo gauw nergens iets tegen dat je geen gehakt zou mogen geven. Waar heb je dat gehoord/gelezen?
    Ik zal nog even op je meis gaan stemmen.
    Sonja ook leuk een nummerplaat. Ik heb al hele leuke voorbeelden van naamborden gezien, maar zit eigenlijk met zelfde dilemma als ElviraR hoop ook dat er minimaal nog een naam bij komt....
    En degene die ik heb gezien (nostalgisch en van emaille of staal) zijn toch wel aardig aan de prijs. Zeker de moeite, maar als we over een tijdje er een naam bij hebben dan zou ik weer een heel nieuw bord moeten doen. Dus denk dat ik dus toch voor canvas foto ga.

Nou...Tuurtje weer fris gewassen op bedje...vanmiddag even samen boodschappen doen. En maar weer eens kijken of stapel stijkgoed vanzelf slinkt... ;) :idea:
    Oja....behalve de plekjes op zijn borst...die maar niet weggaan...zat hij nou op zijn borstje ook onder de rode pukkeltjes. Denk zelf dat het van de warmte is...toch maar even in de gaten houden...

16. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Naambord. Leuk idee. Ach en tegen de tijd dat hier een tweede gelukt is, is deze of niet leuk meer, óf versleten. (doemdenkertje hè)

Van dat gehakt kwam een zwemvriendin mee. Heb ook nog in groeiboekje gekeken. Daar staat dat je vlees moet koken of goed moet doorbakken. Dus het kan wel gewoon....
    Meneer Olvarit is hier ook favoriet hoor. Heb nu twee dagen achterelkaar zelf gekookt, maar denk dat meneer vanavond de honeurs waar mag nemen. Ik ga wel op jacht naar opperdepop.

17. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb geen idee of het waar is of kolder, Esmee eet al van af het begin dat ze vlees mag al gehakt door haar eten heen.
    las wel laatst dat ze eigenlijk pas met een jaar rode kool mogen, ik had daar geen idee van want Esmee eet dat zo af en toe al eens.

brood eten met Esmee opschoot is ook geen succes, ze wou niet meer in de kinderstoel na het brood eten dus nam ik haar even opschoot, ze pikte zo me brood van me bord en begon er smakelijk van te eten, daar ging me broodje pindakaas zowat.

18. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Dat van die kool wist ik sinds kort. Is nog teveel gasvormend zodat de darmen het niet aankunnen. (groeiboekje)
    Ik blijf ook gewoon gehakt geven hoor. Is goed doorgebakken.

19. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Opperdepop is erg leuk!

Ik ga shoppen!

Doeiiii

20. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Esmee knetterd de hele dag door , ook al heeft ze geen kool gegeten , heeft ze van dr vader die kan er ook wat van :)

Deel Deze Pagina