lydia en elmo: wat schattig voor al die foto waar ze hand in hand liggen. liek beterschap met je rug, lukt het wel met leander nu je zo duf word van de medicijnen en de pijn in je rug? hopelijk heb je snel verbetering.
Prachtige foto´s hoor meiden.....erg leuk...lijken echt een setje..lijkt wel of ze kleren op elkaar hebben afgestemd ook. En dan ook nog hand in hand.....lief! Meiden hou het verder kort....ben weer lekker onrustig en zit mezelf laatste dagen weer eens in de weg..pfff..janken om niks....komt wel weer goed...dat weet ik ook wel, maar op het moment zelf is het gewoon kl-te. Tot volgende keer, Eva.
Echt prachtig hoor meiden! Daar kunnen jullie trots op zijn! En nu al hand in hand! Idd dacht ik hetzelfde als eva over de kleertjes, hahaha. Mooi op elkaar afgestemd! Lieke, sterkte met je rug meid! Hier de hele dag bezig geweest met alles klaarzetten voor morgen... De was wegwerken enz. Dan kan ik met een opgeruimd huis en daardoor hoofd aan de werkweek beginnen.
Elmo en Lydia. Jammer dat ik de foto`s zo klein zie maar het ziet er wel gezellig uit. zijn foto`s van 3 bij 3 cm hier. Lenneke. nogmaals succes morgen. Aldonza. vervelend dat je zo slecht in je vel zit even. Hoop dat je, je snel beter voelt. Sonja Leander verzorgen lukt niet zelfstandig. Mijn schoonmoeder is donderdag en vrijdag geweest aangezien ik toen niet eens lopen kon van de pijn. Het weekende is vriend dus thuis geweest en blijft morgen nog een dagje thuis omdat ik zelf nog niet kan tillen. Dinsdag ga ik wat anders regelen leg later wel even uit hoe of wat als het gelukt is. Maar dat weet ik morgen pas. Dindsdag ga ik ook weer naar de fysio. Heb vanmiddag alleen maar op de bank geslapen en geslapen hoezo suf. Leander doet het verder goed. Zijn flesjes zijn redelijk gepromoveerd tot 110 A 125 CC per keer dus daar komt schot in. Hij blijft dan wel vaak vragen om de 3 uur soms eerder maar dat maakt niet uit hij heeft het wel nodig. Echter slaapt hij nu al 3 nachten door....van 23.00 tot 7.00. Ben benieuwd of dit zich door gaat zetten. Liek.
Lieve Eva, Wat een tegenvaller weer zeg.... je toestand. Ik hoop echt dat je je gauw wat beter voelt en van je leventje kan gaan genieten. Dit heb je niet verdiend meid! Lenneke, Heel heel heeeeel veel succes morgen! Ik hoop dat het je mee gaat vallen! De dag kruipt wel waarschijnlijk...ik zal sowieso aan je denken! Lieke, Beterschap met je rug! Die foto's heb ik bewust klein geplaatst. Via mijnalbum.nl zijn ze groot te groot en ik had geen zin ze handmatig te verkleinen. Heb dus de kleine variant geplaatst (lui he). Lydia, We vonden het echt erg gezellig! Hoe was Naomi vandaag? Ruben heeft heel veel geslapen...was dus wel wat vermoeid van al die vlinders in zijn buikkie. Liefs en een fijne avond voor jullie allemaal!
Elmo, Wij vonden het ook super gezellie. Lees Naomi haar ervaring maar op haar site. Naomi was vandaag ook wat vermoeider. Maar had nog wel echt die pijn huilbuien. Ben erg benieuwd naar morgen. Laat het jullie wel weten. Morgenavond hebben we ook de terugkomdag van de zwangerschaps cursus. We hebben allemaal meiden op de wereld gezet, ben erg benieuwd hoe ze eruit ien. Naomi is uiteraard de moosiste van het stel Liefs Lyd
Ik ga zeker lezen Lydia! Heel veel succes morgen, hoop dat jullie een stuk wijzer zullen worden! Ik heb alle foto's in "mijnalbum.nl" gezet dus als iemand een linkje wilt....stuur maar ff pb. Laura
Hallo, eindelijk weer een berichtje van mij. Eerst iedereen die het kan gebruiken veel beterschap. Lenneke, ben benieuwd naar je eerste dag. Hier gaat alles zijn gangetje. Net terug van het zwemmen. Mijn vakantie is morgen weer afgelopen. Dan ontkomen we niet aan dat zoenfestijn. Heb daar zo'n hekel aan! Marin vond het vuurwerk wel boeiend oudjaarsnacht, maar terwijl ik met haar boven voor het raam stond te kijken, was de lamp op de overloop toch een stuk boeiender. Heb haar maar weer in bed gelegd. Vond ze ook best. We hebben die nacht geprobeerd naar huis te gaan (we waren bij vrienden), hadden alles al in de auto, reden de straat uit en konden de bocht niet vinden in de weg. Het zicht was overal maar een meter of twee. Nog even verderop gekeken omdat het ook kruitdampen konden zijn, maar op deopen vlakte was het net zo erg.Binnen tien minuten dus weer alles uitegpakt, campingbedje weer opgezet en in de bedden van de kinderen van onze vrienden geslapen. Zij hadden hun kroost mee in het grote bed. Heeft wel wat. Marin is vanaf donderdag aan de groente potjes. 3 dagen worteltjes (vonden we matig) en vandaag voor de tweede keer bloemkool (vinden we lekker). Hyet gaat goed, maar het poepen stagneert wel wat. Verder heb ik ene foto van haar mooie outfit die ze gisteren aan had in mijn album staan. Nu aan de strijk..... bagh... Groetjes Femke
Jeetje zeg, al aan de groente! Wat een super foto's weer zeg! Mooie meid hoor! Met oud en nieuw was dus jullie eerste echte logeerpartijtje! Gelukkig kon het zo opgelost!
Ruben zit sinds een paar dagen in zijn wipper met zijn babygym boven hem. Leuk dat ie het vindt! Hij ramt er al echt tegenaan en zit dan te lachen.... *nu wordt het pas echt leuk!*
Zo weer terug van het cb. Naomi is best gegroeid. Ze is nu 56 cm en weegt 4410 gram. Natuurlijk weegt ze nog minder an haar baby vriendje. Maar ze is wel langer. Ook heeft ze de eerste prikjes gehad. Ze lag lekker te slapen en werd dus wakker geprikt en toen brullen. Volgende keer maar eens kijken hoe dat gaat als ze wakker is. Vanmorgen lag ze lekker in de box te spelen, ze werd zelfs boos toen ik haar eruit haalde, nou dan er maar weer in dacht ik zo. Vanmiddag naar de kinderarts. Dan horen jullie meer. Liefs Lydia
Nou Lydia, ik hoop dat ze niet zo'n last van haar prikjes zal hebben! Ze is wel goed gegroeid volgens mij...of niet? Ze ziet er in elk geval gezond uit. Heel veel succes vanmiddag! PS. Ik vertelde een tijdje terug dat een vriendin na 10 tp's eindelijk zwanger is.... Vandaag de eerste echo gehad en een prachtig kloppend hartje gezien! Morgen krijgt een nichtje de eerste echo...nog even spannend dus. Laura
Marin wat ben je een mooie meid naomi ook lekker gegroeid. wij moeten donderdag naar het cb dan krijgt esmee haar 1ste prikje , kind is al lek geprikt in dr jonge leventje. ze zeiden op het cb vorige keer dat ze er niet meer ziek van worden, ben beniuewd of dat ook klopt elmo wat een goed nieuws van je vriendin, toch een hele opluchting voor ze als je een hartje hoort. hopelijk voor je nichtje ook goed nieuws morgen. hier gaat het wel redelijk, begin wat grieperig te worden lijkt wel maar wil niet erg door zetten. gister avond was het hopeloos met esmee, wou niet slapen in dr bedje, lag maar te krijsen, gelukkig sliep ze vannacht wel goed. geen idee wat er loos was, honger had ze niet want ze wou geen flesje.
Vind ik ook hoor. Madam ligt nu de hele dag door te beppen. Gezellig. Die eerste weekjes dat ze zo hulpeloos zijn, zijn vertederend. Maar gelukkig duren ze niet zo lang. Krijg graag wat respons als ikme voor ze uitsloof. En toch mis ik dat lekker op je borst liggen nu al. Nu doet Marin dat alleen als ze ziek is.
Wat een prikjes allemaal al. Leander gaat eind Januari voor zijn eerste prikje. Ben heel erg benieuwd. Vriendlief heeft gewogen samen met hem op de weegschaal. Hij lijkt al tegen de 6 kilo aan te zitten. Leander slaapt al 4 nachten door van 23.30 tot 7.00 en vanmorgen was het zelfs 8 uur. Hij slaapt nu ook al 2 nachten in zijn slaapzakje in zijn ledikant. Wat een geweldig gezicht vind ik dit zeg, zo anders dan de wagenbak in het ledikant waar hij instaat. Hij heeft alleen koude knuistjes omdat hij deze boven de dekens uit gooit. Herkenbaar... ? Elmo en Lydia, in elmo`s album de foto`s bewondert ziet er gezellig uit dat jonge verliefte stelletje haha. Naomi lekker gegroeid ( Bijna aan het geboorte gewicht van Leander ) Hoop dat alles goed is bij de kinderarts. Sonja. Hoop dat Esmee een betere dag heeft dan gisterenavond. Soms moeilijk hoor wat ze nu precies willen die kleine mensjes. Femke , Leuk je weer te horen met je meisje marin. Leuke update foto hoor. Lijkt mij ook leuk als je inderdaad meer respons krijgt, maar dat lieve hulpeloze is ook zo geweldig. Lenneke hoe is het allemaal gegaan bij jou de eerste dag werken en je meissie wegbrengen..?? Elmo Goed nieuws van je vriendin echt supers. En leuk dat Ruben al zo actief is. Leander is net bezig met zijn eerste lachjes te geven , en zegt aboe....hihi zo lief. Hier gaat zijn gang. Rug nog erg gevoelig en kan nog niet belast worden. Vriend is vandaag thuis gebleven en morgen komt er iemand van 9.00 tot 15.00 via mijn werk. ( dat zijn staigaires die hulp geven bij niet geindiceerde zorg ) Ze lopen stages bij mensen die hulp nodig hebben. Ik heb hulp nodig bij verzorging van kind en huishoudelijk werk. Dus komen ze mij ondersteunen hierin. Met beetje geluk komen ze de hele week mij helpen. In ieder geval wel Donderdag maar Woensdag en Vrijdag is nog niet zeker. Maar vanaf volgende week komt er voorlopig Dinsdag en Donderdag iemand mij ondersteunen in de huishouding. Ik ben of ga mijzelf voorbij en dat is niet goed. Ik ben beetje dwangmatig bezig op moment en voel geen controle op het huishouden. Het is allemaal niet zo als ik wil en daardoor heb ik weinig rust op moment. Hoop door die ondersteuning dat ik rust krijg om naast het doen van huishouden wat kan ontspannen zonder te mopperen enz. Liek.
Lennke ben benieuwd hoe het gegaan is voor jou..je eerste werkdag! Femke wat een schatje die Marin...guitig koppie. En al aan de groentehap...ja ze wordt echt groot. Lieke naar dat je zo'n last van je rug hebt....wel prettig dat je hulp krijgt..nu nog van je vriend en straks van instantie. Geeft onrust als dingen niet kunnen gaan zoals je dat wilt he...hopelijk keert bij jou straks ook meer die rust terug. Succes en beterschap! Sonja soms idd lastig als ze je nog niet kunnen vertellen wat er aan de hand is....je leert ze al wel beter kennen dan in het begin, maar blijft soms toch uitproberen wat ze nu weer willen. Elmo lekker als ze zo zitten te meppen en er zelf van kunnen genieten....kan daar zelf ook uren naar kijken (bij wijze van spreken dan...want uren in de wipper zullen ze het niet uithouden..haha). Ik vind dat geknuffel ook erg leuk en hoop dat Arthur ook een knuffelbeertje blijft, maar ook vind ik het leuker om te zien als ze meer kunnen en dat je idd steeds meer/vaker reactie krijgt. Wat een geruststelling alweer dat ze een kloppend hartje hebben gezien bij je vriendin! En voor je nichtje dus ook spannend nu...hoop dat ze beiden een goede en voorspoedige zwangerschap mogen hebben! Lydia Naomi dus netjes gegroeid hoor! Hopelijk slaapt ze lekker na de 1e prik en heeft ze er verder niet al te veel last van. Ben ook benieuwd of je antwoorden hebt gekregen bij de kinderarts. En vanavond dus ook nog eens de terugkomavond van gym....drukke dag voor jullie vandaag! Hier voor het eerst ook een echte flinke poepexplosie.....dus ...hoppatee in de tummytub. In de tummytub vind hij het heerlijk, maar eruit dan begint het gemopper al, dan afdrogen...ook al niet zo favoriet. Maar hij gilt soms echt moord en brand als hij rompertje en truitje aankrijgt...nouja, hoofdje erdoor gaat nog goed, maar armen erin is echt heel erg....Daarna is alles weer koek en ei. Nu lekker in bed...en slaapt wilde ik schrijven....maar hoor daar toch weer even wat gemopper. Ga ff lekker op de bank hangen..in de hoop dat Arthur toch ff gaat slapen. Kan ik ook ff oogjes dichtdoen want heb mega koppijn. Tot van de week meiden...morgen hier eerst voor kennismaking met gastouder...ben benieuwd. Groetjes, Eva.
Eva, Succes bij de gastouder! Ik hoop dat het heel leuk klikt! Ruben gilt soms ook gigantisch bij het aankleedritueel hoor! Je kan dan nog zo leuk doen...hij trapt er niet in. Nadien is inderdaad ook alles hier weer helemaal oke! Lydia, Ben benieuwd naar de reactie van de kinderarts en de reactie op de prikjes! Lenneke, Ik hoop dat jouw dag meegevallen is zeg! Laura