Leander schijnt heel slecht te drinken. Hopelijk krijg ik er straks als hij thuis is nog wat in. Hij drinkt de hele week al heel slecht. Zal het toch met de tandjes te maken hebben. Zijn uitslag is ook toegenomen, morgen toch de arts maar bellen.
Liek: morgen bellen we de man van de bank op om het rond te maken ,want je weet nooit wat de rente gaat doen op het moment, we willen het zo snel mogelijk rond hebben dan en kopen. je houd het by the way wel spannend liek met je geheimpje
Oh, oa Prinses, Vrijdag kwamen we een kennis tegen (dokter ass.) en zij dacht dat de plekjes van Ruben een teken waren van 1 van zoveelste ziektes. Vandaar dat we het niet konden plaatsen!
Sonja, Alvast gefeliciteerd dan! Kan je niet beter Natas haar huis kopen...is zij er ook vanaf Erna, Bij jullie is alles toch gepasseerd he! Lenneke, In aanbouw... Verder nog verhuisplannen?
nou nee dan moet ik alles inpakken en nu kopen we een huis en hoef niet eens de boel in te pakken,hoef ook niet te schilderen,huis is al klaar
Sonja, leuk zeg van je huis! Super! Laura, de 5e of 6e ziekte ofzo? Imani, wat zielig voor Charlotte en jullie dat ze zo moet huilen om de tandjes. Ik heb idd ook gehoord dat liggen vaak meer pijn doet. Soms weigeren ze dan ook de borst omdat ze dan ook meer liggen. Maar hopelijk doet Charlotte dat niet?! Nicky heeft afgelopen nacht 5x overgegeven! Zo zielig. Ze heeft waarschijnlijk last gehad van de aardbeien die ze gegeten heeft want het braaksel was steeds roze. (sorry voor details...) Ze wist echt niet wat haar overkwam en huilde zo zielig... Gelukkig vandaag nergens last meer van en lekker wat slaap ingehaald.
Lenneke, Arme Nicky. Aardbeien waren dus geen succes. In het boek 'Van borst tot boterham' wordt aangeraden om aardbeien pas vanaf 12 maanden te geven. Er staat in dat boek een heel mooi introductieschema van 6 tot 2 jaar. Het is niet zo dat je je heel strak aan dat schema moet houden, maar het kan je wel wat houvast geven. Ik weet niet of je het boek hebt? Zo niet, en als je interesse hebt kan ik het introductieschema voor je kopieren en opsturen. Ennuh, Charlotte en de borst weigeren. Dan moet het wel heel dramatisch zijn. Ze wil alleen maar vaker drinken!
Imani, Ik hou me wel aanbevolen voor een kopie! Misschien kan je hem aan Femke meegeven (jullie zien elkaar vast gauw weer) dan krijg ik hem wel weer van Femke (snappie ) Lenneke, Arme meid zeg! Beterschap. Misschien ook wat van de warmte? Ja, 5e of 6e ziekte....volgens mij is dat altijd een beetje wazig. Als het niet erger werd en hij er niet ziek van was hoefde ik wat haar betreft niet langs te gaan. Tenzij ik het wilde uiteraard Nou, Rubie heeft er absoluut geen last van.
Hoi meiden, Ik heb momenteel niet zoveel zin om te reageren (moe en hoofdpijn). Morgen zal ik ook niet veel online zijn. Eerst werken, dan de kapper en dan voetbal! Dus ik denk tot dinsdag.
Pfff ik heb eindelijk alles bijgelezen. Heb een druk weekie achter de rug zonder man in huis. Ben ook wel wat avonden niet thuis geweest, dus laptoppie komt vandaag weer voor het eerst van stal. Gezien het tijdstip hou ik mijn reaktie kort; Ruben, Arthur en Naomi; gefeli met jullie 7 maanden; grote kanjers! Imani; dikke knuf....pff heftige dagen voor jou! Hopelijk gaat het nu beter met je kleine meid! Liek; ikke ook heeeel nieuwsgierig aangelegd...dusssseee pb-tje? hihi 2de beeb; eerlijk gezegd hier ook wel weer kriebels hoor (en manlief ziet het ook wel weer zitten) We klussen absoluut nog niet gericht, maar denk dat we rondom Tiago's verjaardag wel wat beter op gaan letten.....en dan hopen dat er nog een wonder mag plaatsvinden Weet eigenlijk ook niet wanneer we ervoor gaan kiezen om weer naar het ziekenhuis te gaan? Tiago is afgelopen do goedgekeurd en ik wil me dan bij deze inschrijven voor de wedstrijd Gewicht bij 7 mnd en 3 wkn: 8615 gram; hoofdomtrek 46 cm! Lengte is niet gemeten dit keer. Vanaf nu ook aan de boterham, wat nog niet zo'n mega suc6 is. Als ik de boterham niet sop, zit ik er zeker een uur mee te kijken. Gisteren kwam alles kokhalzend eruit, maar vandaag gelukkig al een stuk beter. Schema nu als volgt: plm 8 uur pap (180 + 6 en plm 7 el bambix) plm 10 uur fruit plm 12 uur boterham met halvarine, smeerkaas/pastei/stroop en 100 cc melk en evt wat thee plm 3 uur rijstwafel/koek/soepstengel en sap plm 17 uur warme hap en danoontje/yoghurt plm 20 uur laatste fles (180 + 6) Nou, kruip nu snel mijn nestje in. Probeer snel weer uitgebreider te reageren!
ze heeft haar eerste driftige huilbuien/krijspartijen al achter de rug. pfffffff dat voorspelt nog wat
aardbeien vanaf 12 maanden wist ik niet, Esmee heeft gister een broodje aardbei op en af en toe eet ze ook wat losse aardbeitjes, ze reageerd er gelukkig goed op.
Jaaaaaaaaaaa, weer ff snel tussendoor.. Femke nou ik hoop niet dat het wat voorspeld voor de rest van de dag. Succes vandaag. Imani arme Charlotte nog steeds zo van slag...is zwaar. Kan me dan ook heel goed voorstellen dat het bijna als lekker voelt dat je vandaag kunt werken en zij ff op KDV is. Ik hoop echt dat ze snel opknapt. En al zo knap lekker zelf eten, klinkt super hoor. En ja, dat geklieder..hoort erbij. Meer wasjes draaien alleen..achja. En Ruben ook al zo lekker zelf zitten smikkelen, knappe vent hoor! Laura nee per 1 juli zou het passeren. Voorlopig koopkontrakt en bedenktijd enzo is verstreken...dus denk wel dat het nu goed zit (iig beter dan vorige keer). Maar pak van mijn hart als écht alles achter de rug is hoor. Lieke succes met de sollicitatie..hopelijk krijg je uitnodiging voor gesprek! Enne....You've got peeebeeee! Sonja super hoor.....nou, bij deze dan felicitaties met aankoop van jullie huis! En dus over een tijdje ook aan het verbouwen. Uh...Lenneke ik heb hier dus net een bakje aardbeien afgespoeld om als fruithap te geven aan Tuur. Ook wel beetje huiverig, maar wil het nu toch eens proberen. Hij heeft ooit al wel eens een fruitcombi uit potje op waar aardbei inzaten en dat ging toch wel goed. Nu dus vers. Wel goed afgespoeld met warm water, want dan schijnen die zwarte haartjes er goed af te gaan en daarvan kunnen kids ook allergische reactie krijgen. Maar goed...spugen....zou het toch niet kunnen dat ze gewoon wat meer last van buikje had. En als ze idd aardbeitjes op heeft zie je dat telkens...Wel sneu hoor...arme Nicky. Prinses hoofdpijn over? Lekker naar de kapper...ik dacht eigenlijk dat je pas nog geweest was. Of was je toen in dilemma over korte coupe of toch maar alleen wat puntjes knippen? Oja..voetbal vanavond. Ik weet het hier nog niet...wij zijn allebei niet zo van voetballen. Maar als Nederland speelt vind ik het toch wel leuk, maar als er iets anders opkomt wat we graag willen zien dat kijken we dat hoor. ElviraR vanavond lekker je mannetje ophalen..jou zien we dus ook ff niet online . Hier vandaag dus 1 dagje vrij, vanmiddag op kraamvisite. En nu ff wat klusjes doen. Wil van de week ook de (2e hands) tripp trapp schuren en schilderen. Heb de babyinzet besteld en die zal van de week (vast als ik nachtdienst heb en lig te slapen) worden bezorgd. Kan ik eens kijken hoe Arthur er in zit. Heb nog het idee dat hij er nog niet stevig genoeg voor kan zitten dus voorlopig nog gewoon in de wipstoel voor de hap. Okee....ga er weer ff vandoor..tot later, Erna.
OK, ff snel tussendoor. Mijn ouders en schoonouders zijn op de hoogte. Ik ben dus ten huwelijk gevraagt eergisteren. Wilde het niet op een forum zetten voor ik dit aan hun verteld had. WE willen proberen de datum 09-09-2009 te krijgen.
Zo na afgelopen week 5 avonden te hebben gewerkt ben ik nu de hele week vrij. Vrijdag dan de nacht weer in. Heb dus de hele week met naomi. Ze heeft echt wel last van het warme weer en mist toch eigenlijk wel de 4e fles. Maar we blijven toch proberen. Als ze er echt om vraagt dan krijgt ze deze fles gewoon en anders niet. Vanmorgen heeft ze maar 100 cc pap gedronken dus ze heeft echt last van deze warmte, het is op haar kamertje ook 27 graden niet normaal. Ga nu een fles maken want meisje heeft honger. Liefs Lyd
Nogmaals gefeliciteerd Lieke! Hier ook een meisje in de hobbel door warmte en verkoudheid. Mem doet nu even een bakje koffie en slingert daarna het meisje in haar bed. hoofdpijn....