Lieke ook hier nogmaals mijn felicitaties....hopelijk dat het lukt om het op die mooie datum te plannen... Ik wacht hier nog steeds.... ... Femke succes met pien ien de kop...hopelijk helpt een koppie koffie al een beetje. Lydia geniet van je weekje vrij...lekker hoor. Idd de warmte..lastig om die uit huis te houden. Gelukkig valt het hier wel mee, voordeel dat we aan voorkant rolluiken hebben. Nou....aardbeitjes zitten er in (gemixt met meloen)....grommen jullie kids ook zo als ze hapjes krijgen, hier een hoop geklets (met volle mond het liefst) en gegrom . Vanmiddag voor het eerst echt wat brood gegeven (alleen nog even met boter...had niks geschiktst in huis) en stukje korst om nog wat mee te spelen. Daarna flesje, die hij inmiddels op heeft. En nu lekker op bed...kan hij nog net ff wat uurtjes slaap meepikken voor we vanmiddag op kraamvisite gaan. Groetjes, Erna.
WAUWWWW leuk Liek! Van harte gefeli met jullie voorgenomen huwelijk! Fem; blehh niet grappig een kind dat niet te genieten is. Hopelijk heeft het slaapje haar goed gedaan! Imani; hoe is het met Lotteke? Sonja;nog gefeli met aankoop van jullie huis; en geen verhuizing idd hihi Eva; lekker dagje vrij! Hier de hap ook nog vaak op zitzak hoor. Eetstoel is nog aan de ruime kant en dan zit hij op zich wel goed, maar met eten toch te slingerend haha (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven). Hier ook al vaker aardbeien gegeven. Hij vind ze heerlijk en nooit last van gehad... Spring nu ff snel onder de douche (kereltje slaapt nog lekker). Ga dan naar mijn ouders en van daaruit naar Dusseldorf of manlief op te halen. Zal vanavond dus idd niet online zijn
pine yn 'e kop is nu redelijk op de achtergrond. Lang leve de ibu 400 en de perla koffie. Zometeen weer ff glas water achteriover slaan. Want soms komt het bij mij ook door vochttekort.... Stofzuigen klaar. Dweilen klaar. Zometeen de oppastas voor morgen vast pakken. We hebben vanavond op school circusvoorstelling door de kinderen vanwege de opening van ons nieuwe gebouw. Zie meneer dus pracisch niet want zodra hij binnenkomt (na zessen) moet ik al in de startblokken staan.
Zo nu even op iedereen reageren. @Femke, kleine dame wel rustig gaan slapen na de gil en schreeuw partij? Bah heb ook al een paar dagen koppijn, niet lekker. @Prinses, Lekker drukke dagen. Nog even doorzetten, de zomervakantie is in aantocht! @imani, staat dat schema ook op borstvoeding.com? volgens mij heb ik het daar gezien. @Lieke, nogmaals gefeliciteerd! super hoor en een leuke datum! @Sonja, gefeliciteerd met je huis! @ElviraR fijne dag meis! En je man weer thuis! joepie! @Erna, vrij dagje! Lekker gevuld al weer zo te lezen! je bent echt een keukenprinses! wat ik allemaal voorbij zie komen! heerlijk! @Elmo, al die ziektes, 5/6de.. fijn dat de klein bink er geen last van heeft! @lyd, geniet van je weekje! gelukkig is het lekker weer, kan je lekker naar buiten! Wie heb ik nu niet gehad? Hier alles goed. Vandaag heb ik 2 mannen. Mijn neefje heeft een weekje vrij van school! (jaja school hij is 4 geworden afgelopen woensdag) Hij zit nu in zijn blote kont onder een deken, want hij is met boxershort en al in het badje gaan zitten hahahahaah Die moet ff drogen dus. De kleine man ligt lekker op bedje. We hadden gewandeld dus hij was moe. Lekker bij mama gedronken, gespeelt met neef en hopsa naar bed. Morgen is die andere bink ook hier. Vanavond voetballen kijken! joehoeeeeeee
Lieke, ook hier gefeliciteerd meid. Op naar een mooie dag. Ben bij de tandarts geweest en ik hoefde gelukkig geen zenuwbehandeling. Scheelt weer in tijd en narigheid. Nu dus het gaatje gevuld en de verdoving werktte pas echt goed toen ie al klaar was. Ik ben moeilijk te verdoven vandaar. Liefs Lyd
Natas, Je hebt gelijk! Hier de link: http://www.borstvoeding.com/voedselintr ... chema.html Lydia, Pfieuw, dus dat viel mee de tandarts. Hier nog een die slecht te verdoven is bij de tandarts. Ik ga al standaard vijftien minuten eerder heen als er geboord moet worden. Eerst de verdoving zetten, even een patient of twee tussendoor en dan ben ik aan de beurt. Voor de rest heb ik het druk vanavond met werk. Kom dus morgen of overmorgen weer kijken.
wij kijken geen voetbal, we houden er allebij niet van , me man zei al heb al vast een ticket voor ze gekocht kunnen ze vanavond gelijk weer naar huis voor iedereen die er wel van houd en gaat kijken veel plezier.
@lyd, fijn dat het meeviel! @Charlotte!!! je hebt je 8ste vermaanddag! gefeliciteerd! @Elmo goed hoor!
Lyd, Auw niet goed te verdoven. Ik mag morgen middag 3 gaatjes vullen. Elmo goeeeeeeeeeeeeeeeeeeed van je. Prinses succes met druk zijn. Natasja wel leuk zo 2 kinders of niet.? EviraR super je mannetje weer ophalen altijd erg leuk. Aldonza ik zal ook grommen bij al die lekkere hapjes. Klasse hoor, hier potjes. Femke veel circus plezier. Hier een slechtdrinkende mannetje. Heeft nog geen 400 op denk ik vandaag. van morgen 220 CC om 12.30 nog geen 50 denk ik. en net 75 CC krijg er niet meer in. Maar heeft wel potje ( half ) fruit en warm eten op. Drink al minder goed afgelopen dagen. Hopelijk gaat het beter. Ik ga wel voetballen kijken.
Charlotte, gefeliciteerd met je vermaanddag. Lieke, bij ons vult de tandarts de gaatjes Elmo, sporten goed hoor ik heb daar echt geen puf meer voor. Meiden ga lekker voetbal kijken. Heb een goed gevoel maar ja of dat wat zegt Trouwens Naomi ligt op haar zij te slapen, erg leuk gezicht. Liefs Lyd
dat is voor Esmee ook een favo houding om te slapen,sinds ze zo goed is gaan rollen een maand geleden ligt ze steeds meer op haar zij. denk dat het ook niet lang meer duurd voor dat ze zelf standig kan zitten, ze is nog iets wiebelig ,denk over een maandje dat ze wel goed stevig zelfstandig kan zitten.
Charlotte! Je hebt je 8e vermaanddag alweer! Gefeliciteerd! Ja, bij de sportschool geweest...ik ga er weer aan geloven hoor! 2-0... Had ik niet gedacht!
ik ben me aan het orienteren op een crosstrainer. neig naar die van Lieke. Sportschool is hier om de hoek, maar is door hetw erk van vriendlief niet handig. Is puur sportschoolkas spekken aangezien ik er dan toch amper kom.
Ja ja Naomi heeft gelijk gekregen. 3-0. Ik noemde de scores op en pas bij 3 begon ze te lachen dus ze heeft aanleg. Liefs Lyd
Haha..die Naomi! Hier met half oog gekeken en ook the aviator half gekeken. Maar nu moe en gaan zo naar bedje toe...maar niet zonder eerst Charlotteke met haar 8 maandendag te feliciteren! Mwoehaaa....smak! Proficiat meis!