@lenneke.. aaaah ja jij ook! vind het echt spannend! @Prinses, Dean mag mee heb hem al aantal keren uitgeleend, maar hij mag nu lekker mee. Vrijdag hebben Rick en ik een borrel van Rick's werk, dan gaat hij naar mijn zus.
O,ja Liek, onze crosstrainer staat op marktplaats. Flip vind het wel een goed idee, om een andere aan te schaffen. Misschien dit weekend even kijken. Thx voor de tip!
Quanta costa Prinses? (linkje?) Nou dames maak de borsten maar nat. Ik dacht dat de 8,5 maanden sprong een lastige was. Maar deze is echt TERROR! Madam zit er middenin en lan dus alleen nog maar huilen, krijsen en janken. Mem is het al zat en dan te bedenken dat het wel 7 weken kan duren! Ik zou haar morgen meenemen naar de officiele opening van ons gebouw, dat kan altijd wel met zo'n gezellige gemakkelijke meid. Maar met dit spook kan ik me niet vertonen tussen alle hoge bobo's..... Gastouder weg, zus aan het werk, schoonvader ook op de opening, schoonzus aan het werk....... Gelukkig wil mams oppassen. Erg lief aangezien ze ma en di gewerkt heeft, woe vrij, do werken en vrijdag weer oppassen moet. En zondag gaan ze op vakantie. Skeet.... Maar ja. Wicht blijft lastig. Ik was even naar de extra koopavond van de H.Toen ik terugkwam hoorde ik mevrouw buiten al krijsen terwijl ze total loss met haar hoofd bij papa op de schouder lag. Ze nam het terug naar mama wel erg serieus aangezien ze meteen stil was bij mij op de arm (en ik dus onder de snot kwam te zitten omdat ze ook bij mij haar hoofd op de schouder neerlegde).
Ik heb gisteren 10 minuten gecrossed en vandaag 12 minuten. Maar het ging niet lekker ik werdt erg benauwd van de verkoudheid. Maar ja morgen hopelijk beter dan haal ik 15 minuten. Ik wil dagelijks 15 minuten en dan opbouwen. Hopelijk drinkt Leander morgen beter gisteren was het ook al slecht en vandaag niets. Als morgen weer zo ga dan ga ik HA bellen , alleen is mijne met vakantie. Maar hij doet verder superfit aan hoor, heeft zijn nukken maar is ook vrolijk. welke nummer advertentie is het Prinses.?
Ik ga er weer beetje invallen. Natasja Werk ze morgen en leuk dan Dean meemag. Lekker showen. Lenneke Hopelijk mag je morgen leerlingen blij maken. Femke Sterkte voor jou en Marin valt voor beide niet mee. Lief dat mams wil oppassen. Sterkte ook voor mams. Liek
Ik pb de link wel even. Je weet nooit wie er meeleest, en wil hier op het forum toch wel enigszins anoniem blijven. By the way, ik zou hem niet kopen hoor. Hij is echt al een beetje ral.
VERHIP..................... Femke je bent geweldig. Ik denk dat Leander ook een sprong heeft. de 6 maanden sprong die kan uitlopen. ik mag niet weglopen gaat hij huilen, hij klampt zich meer vast aan mij. fles weigeren Staat in OEI Ik Groei.... En ik maar niets snappen...
@Femke, owjee Terror Marin! Hopelijk snel weer je oude vertroude makkelijke dametje! @Lieke hihi owjee mama toch! @prinses hahahahahha Hier ook aan het sporten geslapen, heb zo lateral thigh trainer van zusje geleend en ben het aan het opbouwen, buikspier oefeningen er achter aan. Wil toch een beetje strakker in de bikini in frankrijk!
Charlotte; gefeli met je 8 mnd! Liek; spannend je sol! Klinkt goed... Natas; lekker showen met Deantj; leuk dat ie mee mag! Vakantiehuisje in Spanje klinkt ook errug leuk! Fem; Marin heeft de smaak dus aardig te pakken qua terror gedrag Hopelijk wordt ze snel weer die brave meid...Is echt niet leuk om aan te horen dat gekrijs. Erna; toch naar de dermatoloog dus....niet leuk...hoop dat ze daar Tuur's plekjes onder controle krijgen. Sonja; fijn dat Esmee niet meer naar fysio hoeft! Prinses; en je hoofdje weer wat leger inmiddels? Lekker rustig aan doen hoor! Elmo; knap dat je weer aan't sporten geslagen bent! En heerlijk dat Ruben zijn maaltijden nu zo lekker oppeuzelt! Is echt genietend toekijken dan he... Gisteren manlief opgehaald met Tiago Heerlijk dat ie weer thuis is! Alleen werd Tiago gisterenavond niet lekker. Na warme hap kreeg hij danoontje (vindt ie normaal heerlijk) en toen kwam alles eruit Hij was de hele avond huilerig en had koorts. Vandaag ook nog koorts, maar op zich goed gegeten (heb boterham voorlopig weer even uit het menu geschrapt, want dat was nog niet te doen). Vanavond bij paps heeft ie ook weer flink gehuild, maar nu ligt ie lekker te pitten (*klop, klop op hout*) Ik spring snel onder de douche en duik dan mijn nestje in; had een vermoeiende dag vandaag....
Ff snel...ben net thuis en paps heeft met zieke Tuur gezeten vanavond, dus ik ga zo even om hoekje kijken of hij nog lekker slaapt. Ging idd om Tuur zijn plekjes. Zelf even verwijzing gevraagd voor fysio..heb al sinds februari last van mijn nek...toch maar eens even wat aan zien te doen. Ga nu snel naar mijn knulletje kijken (koorts, huilen, wat diarree...gelukkig wel goed gegeten/gedronken)..tandjes? Tot morgen...
dat is een lange sprong dan Femke als die 7 weken kan duren , zal Esmee ff in dr oor fluisteren dat ze die sprong maar even moet overslaan. nou heb ik tot nu toe nog niet veel gemerkt van de sprongen. ik moet er 3 weken van af halen dus waar jullie bv nu in zitten zou Esmee over 3 weken kunnen krijgen (volgens oei ik groei) Esmee heeft gister een paar keer van buik naar rug gerold, hopelijk houd ze het er in niet dat het een 1 malige actie was. vanmorgen vroeg is de opa van me man overleden, gister avond prak ik me schoonmoeder nog en als ik haar zo hoorde had ik zo van die man gaat nog lang niet heen, nou wel dus ,dat word van de week ff op en neer naar zwolle voor de crematie. vanmorgen al vroeg al me vader gebeld of die morgen kon oppassen want me schoonmoeder zit nu alweer in de auto richting overijssel.
Aldonza , Beterschapjes voor Tuur. Het lijken wel de tandjessymptomen... Sonja, Gecondoleerd , dan is het nog snel gegaan zeg. Gisteren schreef je dat hij niet meer wilde. Zwolle dat is niet naast de deur voor je ook. Hoe zit het met het uitstapje naar Parijs ? Weet niet meer welke fam het was maar dat is minder geslaagt dan. Leander heeft gisteren dus helemaal niets gedronken. Had vanmorgen wel een redelijke plasluier en lekker een andere verrassing. Mensen wat kunnen die kinderen p.o.e.p...........haha. Tja dus weer een fles aangeboden. En hij ging leeg. Joepieeeeeeeeeee heeft vandaag al 225 CC in de pocket. Hoef gelukkig niet te gaan twijvelen wat ik moest gaan doen. wel/niet bellen enz. Liek
Lotteke nog gefeliciteerd meis! Aldonza: lijkt idd erg op tandjes. (of ben je net begonnen met een andere voeding dan die hij gewend is?) Sonja: gecondoleerd. Aan je manier van schrijven te zien was je zelf niet zo'n fan van deze opa? Hoe houdt manlief zich? Sprongen: tja, ik ga er toch aan geloven. Ik, die altijd zo sceptisch was tegenover die sprongen. Meisje is ook zo soepeltjes door die vorige gegaan.Lijkt wel of ik nu alles dubbel en dwars terug krijg. Natas: huisje in spanje. Weet ik een leuke locatie om eens bijelkaar te komen..... Liek: zolang die luiers maar nat blijven toch? Manneke van jou is toch sowieso niet zo'n drinker? En ja idd, de eerste 225cc in the pocket. Prinses: bedankt voor de link. Ik zal hem niet van je kopen nee. Terrortubbie: vanmorgen in bed heerlijk met z'n tweetjes geknuffled en gekroeld. Was gewoon erg leuk. Beneden gekomen was ze haar schreeuwerige ikje weer. Tja, terug naar mama kan niet de hele dag door. Ook de stofzuiger wil aandacht. Maar zo'n ochtendje in bed is wel iets om even op te teren. Vind het eigenlijk wel vervelend dat ik haar nu weg ga brengen omdat ze lastig is. En dat zit dan in het onderwijs denk ik dan. En ik had haar zo graag trots aan de oudcollega's die ook uitgenodigd zijn geshowd. Jammer
Jeetje, wat een huilerige, hangerige, koortsige baby's overal zeg! Sneu! Terrortubbie...daar krijg ik beelden bij :-D Ik hoop dat alle beebjes binnen hele korte tijd weer lekker in de velletjes zitten! Sonja, Gecondoleerd! Erna, Ben je doorgestuurd voor Arthur? Wanneer kan je met hem heen? Zie je al iets in zijn kaakje? Prinses, Nog korte broekjes gescoord? Lieke, Oh, dus Leander heeft ook sprongetjes :-D Imani, Alles thuis weer normaal? Meiske weer haarzelf terug gevonden? Ik ga even die halve meter uit bed halen.....