femke: ik heb de beste man maar een paar keer gezien, denk dat je het op 1 hand kan tellen. mijn man heeft er niet veel moeite mee , had niet zo een best contact, meer omdat hij er haast nooit kwam, ja vroeger als kind zijnde wel maar later niet meer,denhelder- dedemsvaart (daar woonde ze)is een stukkie rijden. denk dat de crematie dinsdag wel zal zijn want me schoonzus en zwager gaan vrijdag naar Parijs en komen maandag weer terug ,bij mij weten gaan ze evengoed heen.
zo kleine meid ligt in bed. Heeft een halve boterham op en daarna nog 180 cc melk. Gisteren iets leuks voor papa in elkaar geknutseld. Verder gaat het goed hier. Femke, dus er staat ons allen nog iest te wachten met die 8,5 en 10 maanden sprong. Ach beter voorbereid dan niets weten toch? Lieke, Leander dus toch weer aan het drinken? Ik vind het altijd naar als ze niet willen drinken helemaal met die warmte. Elmo, hoe is het met je halve meter? Naomi wil soms echt die 4e fles nog en daarna gewoon haar groente en toetje. Vervolgens rond 7 uur de papfles want dan wil mevrouw naar bed. Het is echt een veelvraat geworden. Alleen die fruitpotjes wil ze dus al een paar dagen niet, ze doet haar mond niet open. Natasja, Altijd lekker een huisje in Spain. Ben het met Femke eens, leuke plek om elkaar te ontmoeten. Prinses, ben je je fiets al kwijt? Liefs Lyd
Fiets nog niet kwijt. Wel een bod van 10 euro, maar we wachten nog maar even. 10 euro vind ik wel erg weinig. Elmo, ik heb inderdaad net een kort broekje gescoord. Ik kreeg de folder van de hema, en zag daarin leuke korte broeken. Uiteindelijk ben ik met wat anders thuisgekomen. Een soort gebloemde zwembroek, met een hemdje erboven. Erg leuk. Ik heb meteen een aantal rompers 74/80 meegenomen. Altijd handig om vast op voorraad te hebben. Verder vier ik maandag mijn verjaardag op school. Dus ik heb gelijk een cadeautje voor mezelf gekocht: een cadeaukaart van de HEMA. Altijd leuk. Lieke, fijn dat Leander weer wat opgeslokt heeft. Toch een zorg minder. Sonja, gecondoleerd. Femke, ik dacht al: Femke heeft het toch helemaal niet met sprongen. Maar nu toch aan de sprong. Hopen dat hij snel genomen is. Aldonza, lekker knuffelen met Tuur. Hoe is ie vandaag? ElviraR, Tiago ook al niet lekker. Wat heerst er toch? Natas, geen idee wat een lateral thigh trainer is. Misschien dat ik zo toch maar even ga googlen. Tim lijkt weer enigszins in zijn hummetje te komen. Hij is sinds gisteren weer veel aan het slapen. Net heb ik hem zelfs uit de maxi gehaald (slapend), en kon ik hem zo in bed leggen. Hij sliep zo verder. Heerlijk! Ook gisterenavond heb ik geen protest gehoord. Hopen dat dit zo door blijft gaan. Is toch wel relaxed. Verder heb ik erg drukke dagen voor de boeg. Ben momenteel alle moeilijke gesprekken aan het voeren over de overgang naar de volgende klas. Ook heb ik vanavond en morgenavond, feestelijke ouderavond. De kinderen voeren dan toneelstukjes op voor de ouders. Los daarvan moeten er ook nog allerlei afrondingen gebeuren. Vier ik mijn verjaardag maandag op school. Moeten er allerlei leuke dingen gebeuren voor het afscheid van collega's. Het is echt mega-druk. Ik denk dan ook dat ik de komende 2 1/2 week iets minder zal reageren.
nog niet helemaal verwdenen maar wel al een stuk minder. En echt een stuk minder. Alleen aan het eind van de dag is ze wat huilerig, maar dat komt denk ik omdat ze dan gewoon moe is van de hele dag. Lenneke, Fijn dat Nicky weer opgeknapt is. Hopelijk blijft het bij die ene nacht. ElviraR, Mannetje dus weer thuis. Lekker toch ook voor Tiago fijn dat papa er weer is. Erna, Dus jij ook weer de nacht in als ik het goed gelzen heb. Fijn he die regelmaat Liefs Lyd
Lydia, Hier die 4e fles eraf gehaald en ook niet meer gegeven. Ruben vindt het prima zo. Net heeft hij een hele boterham op...ligt nu te spelen. Straks zijn tweede fles en dan lekker op bed. Vanmorgen om 8.00 uur wakker, papfles gehad en daarna niet meer geslapen. In de auto wel korte hazeslaapjes maar thuis in bed was het pet. Na zijn fles zal het lampje wel uitgaan. Heel fijn dat Naomi het zo goed doet zeg! Laat haar maar lekker smikkelen toch...wordt ze een gezonde meid van :-D Wij gaan vanavond dus gezamelijk aan de knutsel! Heb er echt zin in, gezellig! Prinses, Goed zeg! Geslaagd voor kort outfitje. Ruben heeft intussen echt heel veel....schandalig gewoon. Ik vind gewoon alles leuk :-D Over de H gesproken....hihi Ik had daar ondergoed gekocht (voor mezelf) maar dit paste niet....balen (heel leuk, uit de nieuwe serie). De bon was verdwenen.... Zonder moeilijk te doen namen ze het terug! Waarom waren we ook alweer gek op de HEMA?
Lieke, Ik ben je helemaal vergeten te feliciteren met jullie voorgenomen huwelijk. Sorry! En bij deze..... gefeliciteerd. 09-09-2009, dat klinkt nog wel een heel eind weg. Sonja, Gecondoleerd! Sprongetjes, Heb ook een hekel aan het woord en wil zelf ook niet elkhuilerig/ hangerig gedrag er aan ophangen. Heb het boek hier ook liggen, maar kan niet uit de voeten met die telling. Ik zou dus iedere keer 6 weken verder moeten rekenen. Maar tot nu toe zat Charlot er iedere keer eerder in, zo'n week of 4. Eten, Wat goed dat Ruben nu wel goed eet. Soms is de oplossing zo simpel, dat we die helemaal over het hoofd zien. Vandaag heeft Charlotte haar eerste boterham gehad, met smeerkaas. Ze vond het heel lekker en ze pakte zelf de stukjes. Werd wel een beetje een smeerboel, maar ik vond toch dat ze het netjes deed. Gisteren op het KDV hadden ze haar een stuk meloen in haar handen gegeven. Ze waren verbaasd om te zien hoe ze die op at. Wel leuk, ze staan daar heel erg open voor dat soort dingen. Ik denk trouwens niet dat het de tandjes waren bij Charlotte. Las later dat die BMR vaccinatie zo'n twee dagen voor koorts kan zorgen en daarnaast tot zo'n 12 dagen hangerig en huilerig gedrag. Ook kunnen ze uitslag krijgen. Het meissie heeft de hele reutemeteut aan bijwerkingen gehad. Ik dacht aan tandjes, omdat het tandvlees zo opgezwollen zag en ze vaak aan haar oor zat te trekken. Maar haar tandvlees ziet er nu weer normaal uit en er is niks doorgekomen. Maar het meissie is weer in haar goede doen. Wat een verademing!
zijn de inentingen dan anders per cb dan? want Charlotte is nu 8 maanden en een inenting voor bmr gehad. esmee heeft de laatste prik gehad toen ze 5 maanden was en krijgt pas weer 1 als ze 11 maanden is. Liek :waren jullie al wezen datum prikken op het gemeente huis? hopelijk kan 9-9-2009 nog. toen wij vorig jaar in onder trouw gingen eind juni zei ze al 8-8-2008 zit al vol. zijn gewillige datums.
Sonja, Charlotte heeft de BMR gehad i.v.m. de reis naar Afrika. Helaas moet ze hem met 14 maanden nog een keer omdat babies jonger dan een jaar niet voldoende antistoffen maken na de inetning. Vandaar dat ie ook pas met 14 maanden gegeven wordt.
Ik kom net uit bed. Even een uurtje bijtanken. Flip haalt zo een pizza op, zodat ik niet hoef te koken. Echt even mezelf verwennen. Heerlijk! Ik ben trouwens ongi geworden, dus dat verklaard de hoofdpijn van vandaag. Ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben, dat hij is doorgebroken. Ik piepte hem toch wel een beetje na de onveilige "situatie"zo'n 2 weken geleden.
Prinses, fijn even je zelf verwennen. Lekker een uurtje getankt , helaas werkt dat bij mij nooit een uurtje in bed ik ben dan net zo brak. Ik kan er niet meer uitkomen dan. Moet ik ff een tegenbod doen op je trainer hahaha. 20 eurie of zo.? ff opdrijven..... ik heb hier gisteren 2 zomersetjes gescoord bij Zeeman. Tja ze hebben het wel hahaha. Imani, Jammer dat de BMR wel over moet, maar ja tis niet anders. Hopelijk heeft ze minder last. Femke, Sterkte met je meisje. Heb je wel een leuke dag gehad met de opening van je school. Sonja, Nee we hebben deze datum nog niet op gemeentehuis geprikt. Ik wilde om 16.00 bellen voor beschikbaarheid is de afdeling al gesloten. Maar zal het al zo snel vol zijn ? Dacht dat wij al vroeg waren. Elmo, Fijn dat Ruben het Ritme op de Bengels weet vast te houden. Leander lag gisteren in het KVD in een hoge box na mijn gesprek. Moest er even zo aan wennen hahaha. Was echt maf maar voor jou gesneden koek dat hij in zo`n hoog ding ligt. Knutsel ze vanavond. Lydia , hoe is het met jouw uitnodigingen afgelopen? Mbt gesprekken. Heb het volgens mij gemist door te veel bijgelezen na de vakantie ( midweek ) Had je nog een gesprek gehad. wist dat je op een uitnodiging nog zat te wachten. Aldonza werk ze vanacht. Natas hoe is je dag geweest vandaag? Je zal wel moe er van zijn. Ging het goed met Dean op school samen? Veel mooie telefoontjes mogen doen.? Ik ontdek net een 2 de tandje al naast het 1 ste tandje van Leander. Die gaat snel achter elkaar hij zit ook elke keer te smakken. Hij heeft vanmorgen een fles leeg en vanmiddag 50 CC. Meer wil hij niet, maar heeft net een hele warme maaltijd op potje vandaag heeft 4 keer uit de diepvries gehad dus moest andere variatie hahaha. Hopelijk vanavond nog een fles en anders krijgt hij fruit. Hij is vandaag wel een stuk beter gemutst kan zichzelf lekker vermaken. Liek
De eerste twee tanden kwamen hier ook praktisch gelijk door hoor Lieke! Hier mag je maar een jaar van te voren reserveren geloof ik...dus dan zou je 9 sept. voor de deur moeten gaan liggen ... whahahah Ik ga me ff omkleden en wegggg Natas, Ben ook benieuwd naar jouw dag! Lotte is bevallen (beheerder!) van een zoontje Thijmen Jan :-D
Terrortubbie was bij beppe ook wisselend qua gedrag. Ze wilde in de box iets hebben wat naast haar lag. Huilen en kijken of beppe reageerde. Niet dus. Toen gillen en kijken. Geen reactie. Toen krijsen en kijken. Nog geen reactie. Toen is ze gaan zitten en heeft het dan toch zelf maar gepakt. Muts. De opening was leuk om een keer me te maken, hoewel ik wel meer volk had verwacht. Mijn leerlingen deden de rondleidingen. Was erg leuk hoe ze alles aan iedereen lieten zien. Tot aan het magazijn en de laptopkasten aan toe! We hebben voor het gemak meteen maar bij mijn ouders gegeten. Marin in eerste instantie na haar warme hap daar weer in het ledikant gemikt. Vond ze ook best. Slapen blijft gelukkig goed gaan. Sneu is het dat ze zo ontzettend reutelt van de verkoudheid. Piept en knarst er soms bijna over. Heb haaral telkens aan de bisolvon en de neusspray en het klassieke uitje naast bed. Maar vanavond toch ook maar een pufje ventolin gegeven. Krijgt ze wel wat een droog kuchje van maar de lucht komt toch een stuk beter binnen.
Whahaha....inderdaad een muts zeg! Hoe ze dat al uitproberen he...krijsen om hun zin te krijgen. Doe ze al pogingen om bij het staan wat rond de box te gaan stappen of zit lopen er voorlopig echt nog niet in? Leuk zeg, hoe de leerlingen de rondleidingen zelf deden! Ze waren vast heel trots op het nieuwe pand! Hier druk wezen knutselen gisteren. Het is nog niet af.....hihi Jeetje zeg..ik ben helemaal niet crea maar dit ziet er toch best leuk uit. De buuf heeft ook een ontzettend leuke, die is iets mooier en strakker dan die van mij (lees Ruben) maar het is en blijft wel een vaderdagcadeau he :-D Foto's volgen.
Ja, voorzichtig door de box stappen is er al bij. En aan twee handen door de kamer stappen he. Alsof ze dronken is. Zo leuk!
GE-WEL-DIG Lijkt me zo gaaf he...je kleine uk ineens op 2 benen! Heeft ze eigenlijk veel gekropen? Aan de andere kant... Tis ook echt afscheid nemen van je baby. Welkom mini dreumes! Schurkje is wakker....zometeen maar een broodje aanbieden :-D Vind ik zo gezellig he, samen aan een broodje.
Poeh ik was gesloopt! Toch wel een lange dag geworden. Was om 15:00 weer thuis. En... mijn hele klas geslaagd! whoehoeeeee van de 67 examenleerlingen 1 gezakt en 1 herkanser! Dat hebben we mooi gedaan met z'n alle! Dean vond het prachtig op school, bijna niks geslapen natuurlijk. Wat resulteerde in een mega huilbui precies toen ik moest gaan bellen hahahahha Even tusssendoor aan de borst en daarna nam mijn collega hem even van me over. Hij was ook echt knockout vannacht hahaha Ik zal later even alles terug lezen en reageren. ben lekker aan het niksen vandaag.
Wauw Natas, Wat een super score zeg! Heel goed. Die Deantje...nu al in de grote boze wereld van de examens! Niet zo gek dat hij even moest bijtanken :-D Lekker niksen vandaag!