Weer goed gebept hier... Liek; fijn dat Leander weer beter heeft gedronken gisteren! Tis niks als ze echt niets willen! Ben benieuwd of 9-9 als trouwdatum nog gaat lukken. Ik zal voor je duimen. Wanneer hoor je meer van je sol? Fem; haha die terrortubbie toch. Zijn op hun manier al aardig slim! En al rondstappen WAUW! Dan worden ze ineens toch echt groot. Lijkt me wel fantastisch als ze zich eenmaal zelf gaan verplaaten (kruipen-lopen)! Fijn dat de rondleiding zo goed is gegaan; jammer dat er niet meer volk op af kwam... Prinses; gelukkig is Tim weer wat meer in zijn hum. Voel je jezelf ook weer een stuk relaxter. Pfff klinkt idd druk je planning voor de komende tijd! Als het maar leuk is, dan vliegt die periode ook weer snel voorbij. Natas; super zeg, dat je hele klas is geslaagd. Dat is nog eens mooi, geen "slecht nieuws gesprek"hoeven voeren! Kan me voorstellen dat Dean helemaal op was na zo'n indrukwekkende dag! Erna; En, al tandjes in zicht? Klinkt idd als tandjessymptomen... Balen dat je al zo lang last hebt van je nek. Hoop dat fysio je er snel vanaf kan helpen. Lydia; Naomi ook al aan de boterham! Mooi! Fijn dat ze zo goed kan eten! Heerlijk dat het huilen nu stukken minder is; kun je zelf ook optimaal van je meisje genieten! Imani; wat leuk dat het zelf eten al zo goed gaat bij Charlotte! Ook erg fijn dat het KDV zo goed meewerkt! Pff dus toch van de BMR spuit de klachtjes van Charlotte....Wat kan zo'n vloeistof toch veroorzaken! Fijn dat ze er nu weer vanaf is. Maar duimen dat ze er met 14 mnd minder last van heeft. Wanneer vertrekken jullie ook al weer naar Afrika (het was toch Afrika he? ) Elmo; haha moest weer even lachen over je "koosnaam" voor Ruben....Gaat behoorlijk goed met je halve meter geloof ik he! Fijn dat hij het zo goed doet op je nieuwe schema! Lenneke; bij jullie ook alles ok? Heeft Nicky's foto gewonnen, of is dat nog niet bekend? Sonja; gecondoleerd. Esmee heeft het terugrollen dus al ontdekt! Dan zal ze binnenkort wel door het hele huis gaan rollen.... Tiago is er gelukkig ook weer beter aan toe. Koorts weg en eetlust weer groter. Het brood eten heb ik maar weer even uitgesteld. Hij kreeg het laatst echt niet weggeslikt....Tips zijn welkom....Ging dat bij jullie meteen goed het brood eten? Tiago vindt er dus echt geen donder aan. Blijft na het kauwen gewoon het brood in zijn mond houden en gaat dan vertellen en lachen...heel handig Bij het slikken moet ie dus kokhalzen... Vandaag weer lekker gezwommen! Er was een fotograaf vandaag, die zowel boven water als onder water foto's heeft gemaakt! Ben erg benieuwd naar het resultaat! Vandaag wordt een nieuwe collega gekozen voor 18 uur. Er waren afgelopen di 2 gesprekken (2de ronde). En waarschijnlijk wordt het een oud medestudent van me, waar ik tijdens de opleiding veel mee omging. Ik heb haar nu zo'n 8 jaar niet meer gezien. Zou wel heel leuk zijn als zij het wordt!
Van de week had ik wat. Naomi ligt in bed en zoals gewoonlijk schuift ze het hele bed door. Zoineens zie ik haar niet meer liggen.( sinds ze op haar buik draait hebben we een camera hangen) Dus ik snel naar boven, ligt ze ondersteboven in bed met het laken over haar heen. Dus heb het laken weggetrokken, zij huilen. Snel getroost en daarna sliep ze meteen. Ben me echt even rotgeschrokken zeg. Vandaag geprobeert een beetje jam op brood, nou dat vind ze maar niets. Ze trok er zo'n raar gezicht bij alsof ze wilde zeggen wat geef jij me nou? Natas, dus alle leerlingen geslaagt(op 2 na dan) Lekker gevoel lijkt me dat. Elvirar, Hier ging het eigenlijk meteen goed brood eten. Duurt wel wat langer maar goed mag ook. Elmo, dus aan de knutsel geweest. Ben benieuwd naar het resultaat. Lieke, Al wat gehoort van je soll? Lennek, hoe is ie daar? Verder geen idee meer. Liefs Lyd
Heb net een verlossende telefoontje gehad. Helaas is de keus op iemand anders gevallen. En dit lag niet aan mij en of aan mijn kwaliteiten want daar ligt het niet aan. Alleen sluit mijn werkervaring niet aan op hun vraag. Helaas, Helaas. Wel jammer had er best beetje op verheugt. Maar ook wel rekening houdende met het feit afgewezen te worden. Ze vonden mij een zeer prettig persoon , waar een leuk gesprek mee is geweest. Marlene
ElviraR, hier eerst een hele korst in de handen gegeven, tijdens het spelen zeg maar. De volgende dag gewoon een bruine boterham met margarine gegeven. In kleine stukjes gesneden, zonder korst, en in zijn mondje gestopt. Het was meteen: smak smak smak en lachen. Brood ging dus super (je kent het warm eten gedoe..dus niet te druk maken denk ik).
Oh jammer zeg Lieke! Dat van die ervaring...tjah...dat wisten zij toch al? Nou ja, die veer heb je in elk geval weer te pakken. Op naar de volgende missie! Lydia, Ja, dan is zo'n camera wel handig. Moet er zelf niet aan denken...zou er aldoor voor gaan zitten denk ik :-D
Liek; tjee, is toch wel jammer... Volgende keer beter. Is toch lek om te horen dat je als persoon gewaardeerd wordt! Suc6 met je oortjes...lekker gaan rusten maar! Lydia; kan me voorstellen dat je schrok toen je Naomi zo zag liggen! Elmo; thnx voor de tip. Was idd al van plan eerst eens wat vaker een korst in handen te geven. Tiago is meer van de warme hap (net als zijn mams ) Komt vanzelf wel goed denk ik idd, dus maak me er ook niet te druk om, maar tips zijn natuurlijk altijd welkom!
Als hij fruit heel erg lekker vindt kan je er ook bijv. wat banaan op doen. Ook lees ik wel eens dat mensen het iets laten weken in bijv. thee. Dit kan je ook proberen. Succes!
Zo mijn oren knalden echt vanmiddag had er echt last van. Heb nu neusspray gehaald en dat werkt wel. Heb net een cross-workout kunnen doen van 25 minuten fanatiek. Zo eerst jullie even langs. ElviraR, Leander heeft hier ook nog maar 2 keer brood gegeten en het ging wel goed maar nu is het er even een paar dagen niet van gekomen. Misschien kan je het inderdaad soppen in thee, of een banaan prakken en er op smeren. Of je kan broodstukjes kruimelen in de fruithap.? Denk dat ik dit ook ga doen ipv om de dag liga, want zo krijgen ze toch brood binnen. Lydia , Volgens mij zal ik ook de hele tijd kijken op een camera. Maar kan mij voorstellen dat je schrikt als je opeens niets meer ziet. Hebben jullie eigenlijk de bedjes nog hoog of verlaagt.? Ik zit te denken om hem toch binnenkort te verlagen. Leander ligt vaak op de buik dadelijk trekt hij zich omhoog op een dag. Het gaat allemaal zo snel opeens. Natas, Leuk dat je een fijne dag gehad hebt op school en goed nieuws mocht brengen aan iedereen. Vandaag lekker uitgerust groot gelijk. Als het weer mooi weer wordt moeten we toch echt nog eens wandelen hoor... Elmo ,Ben benieuwd wat je geknutseld hebt. Ook aan de sport geslagen, hoe ziet je work-out er uit en hoe vaak ga je ...? Femke ,wat een naam TerrorTubbie Hoe verzinnen ze het voor je haha. Leuk hoor dat ze opeens op 2 voetjes kan staan echt geweldig dan worden het nog meer mensjes he. vind ze het zelf ook geweldig.? Sonja, Krijg hopelijk morgen meer over een beschikbaarheid van 09-09-09 te horen, duimen dat het niet net zoals jij kreeg te horen dant 08-08-08 al zo vol zat zo vroeg. Misschien scheelt het dat ik in een grotere stad woon dat er meerdere huwelijken plaats kunnen vinden geen idee eigenlijk... Gaat het verder bij jullie allemaal een beetje met het onverwachte overlijden van opa.? Ook al niet al te goed contact zal voor je moeder of vader ? wel inpact hebben. Verder Lenneke, Aldonza , Imani bij jullie alles heppie.? Leander is weer gaan drinken gelukkig. Komt redelijk in de buurt van 2,5 fles. Maar weigert opeens zijn liga die hij normaal wel at. Nu ben / heb ik hem vandaag na zijn eten ( mama`s witlof met appeltjes ) die hij binnen een mum ophad een danoontje toetje gegeven. Dat mondje ging net zo snel open. Weet dat het eigenlijk wel suiker is maar kind heeft toch wat extra nodig. Hij heeft vandaag wel een 8 maandspot fruit van banaan en aardbei op. Heb ook al geprobeerd om papfles te vervallen en dan gewoon melkflessen te geven maar hij drinkt er niet minder of meer om. Brood heeft hij niet gehad van mij op 2 keer na. Wilde hem liever melk geven dan brood. Morgen ga ik een broodje verkruimelen door de fruithap. En zo blijven we creatief nadenken. Liek .
Liek;gelukkig gaat het weer wat beter met je oortjes! Brood; zijn idd goede ideeen fruit erop en soppen in melk en thee....Had ik ook al geprobeerd. Ik heb maandag brood met geprakte aardbeien gegeven. Het slikken ging niet echt goed...Nu weet ik niet of het misschien ook verband had met het niet lekker voelen (dat zich later die dag openbaarde). Ach ik geef hem nu tussendoor eerst een paar keer een broodkorst (vandaag heeft ie paar hapjes genomen; verder alleen mee gespeeld *lees gegooid*) en bouw het gewoon langzaam op. OOIT zal hij toch wel boterhammen gaan eten? haha Vanavond weer Derek kijken (laatste keer geloof ik) Ik blijf het fascinerend vinden! Heb net voor zaterdagavond een sauna afspraak gemaakt met vriendin. Hmmm heb er nu al zin in. Lekker eten erbij....lekkerrr. Eerste keer na zwangerschap en bevalling!
Elmo en Lieke, nee kijk niet de hele tijd op de camera. Af en toe is kijken hoe ze ligt maar verder niet echt. Als ze wakker is kan ik ook zien wat ze doet, vind het wel een fijn en veilig idee. Al wilde ik er eerst niet aan maar manlief wilde het erg graag en achteraf ben ik er wel heel erg blij mee. Elmo, als we voor de camera gaan zitten zien we niet zo veel op het beeldscherm. Dan kan ik rechtstreeks in haar bedje kijken Vandaag een 8 maandpotje groente geprobeert, vond ze toch wel erg vreemd dat er stukjes inzaten. Wel een erg grappig gezicht hoe ze er bij kijkt dan. Liefs Lyd
Hoi meiden, Pff, lange dag. Ben echt gisterochtend vertrokken om 8 uur en nu pas thuis! Afgelopen nacht ook slecht geslapen. Ik sleip pas om 3 uur en Tim vond het nodig om om kwart over 5 alweer een fles te willen. Ook daarna lukte het slapen niet meer. Dus hard gewerkt op 2 uurtjes slaap. Niet slecht, al zeg ik het zelf. Zodadelijk duik ik erin. En ik hoop dat ik morgen enigszins fris op kan staan. Hahaha, bijna onmogelijk!
Joepiee, datum 09-09-09 is een optie gezet om 14.30. Dus er waren nog plekken over, maar het begon al vol te stromen vertelde ze... Maar ikke ben blij , echt een super datum. ga ventje uit bed plukken , bah heeft niet eens 30 min geslapen. Liek .
Fijn Liek. Dus nu gaat het echt gebeuren. Super! Vanochtend heb ik Tim 10 cc standaardvoeding gegeven ipv hypo-allergeen. Hahaha, hij huilde erbij en moest er eigenlijk niets van hebben. Ik denk dat hij nog even aan de nieuwe smaak moet wennen. Dus morgen nog maar eens. Zou je hypoallergeen en standaard mogen mengen?
Hoi meiden, Even kort hier. Ben al twee dagen beroerd, overgeven, misselijk en diarree. Echte buikgriep. (en niets anders....) Ben net een slappe vaatdoek. Met nicky gaat het goed gelukkig. Van mijn 20 leerlingen zijn er 5 met een herexamen, ze kunnen het allemaal nog wel halen dus ik ben benieuwd. Maar zijn ook wel lange en slopende dagen. Natas gefeliciteerd met het mooie resultaat van je klas! Zal van het weekend uitgebreid komen reageren.... Veel liefs allemaal!
Beterschap Lenneke. Tim slaapt al vanaf 11 uur. Ik weet niet wat me overkomt. Nu is hij wakker, maar huilt nog niet. Fijn dat hij vandaag zoveel rekening met me houdt. Ik ben namelijk superbrak.
Lenneke beterschap. Liek: wij zijn 12 juli vorig jaar getrouwd toen kwam het zo te spraken over de speciale datum 7-7-07 toen had de ambtenaar er over dat 8-8-08 al vol zat. heb je geluk dat het nog open is bij jullie. hier gaat het verder prima na het overleiden van opa ,het is de vader van me schoonmoeder, opzich houd ze zich groot maar er zit wel veel verdriet, ook omdat vorig jaar maart net haar moeder was overleden. me man heeft er weinig moeite mee van wege het contact wat ze neit erg hadden ivm de afstand. maandag om half 2 is de crematie in meppel. we vertrekken om half 11. hopelijk ga ik er niet weer zo vreselijk zitten te janken net als toen bij mijn man's oma, kwam door de hormonen denk ik. (dag later kwam ik er achter dat ik zwanger was ) verder hier weinig bijzonders.
Arme Lenneke, Beterschap zeg! Ik hoop dat die 5 de her nog halen! Prinses, Fijn zeg, een lief en veel slapend ventje! Lieke, Super zeg! Die datum is van jou! Gefeliciteerd hoor! Ik ga eerst 1x per week sporten. Deed het eerst onbeperkt (zo'n 2 a 3 keer) maar wil het nu eerst even opbouwen en niet te hard van stapel lopen. Ik ga een combi doen van cardio, bodyshape en yoga :-D Mijn buuf sport daar ook dus wellicht dat ik het toch binnekort ga uitbreiden. Hier eindelijk weekend... Pffff Knutselen was erg gezellig en erg laat geworden. Gisteren naar mijn ouders (die gaan morgen met vakantie), net nog even de boodschappen gedaan....nu even niks meer. Morgen naar mijn broer en zijn ukkie! Het geboortebord wat we hebben laten maken van het kaartje is eindelijk klaar. Ook heb ik nog kleertjes voor ze. In de middag naar die nieuwe buuf. Zij stopt met Oriflame en heeft dus een gezellige meidenmiddag :-D In de avond het cadeau nog even afmaken. Ruben doet het echt super. Vrolijk, vrolijk vrolijk. Het warme eten gaat er helemaal in. Gisteren liet hij bij zijn laatste fles zefls 80 cc staan. Nou, dat is echt voor het eerst.