Joepie, 4 - 1. Supergoed. Iets anders meiden. Hebben jullie meegekregen dat de echo van Belle niet goed was. Het hartje is gestopt met kloppen. Vreselijk, het was ze zo gegund.
Ben ik even snel en kort. Heb nachtdienst gehad en ben er nu gelukkig uit. Net boodschappen gedaan met Tuur en nu ff lekker luieren met koppie thee. Lieke super dat de datum vaststaat! Is nu nog een eind vooruit, maar dan kun je rustig aan alles regelen...en Leander...gaat hij dan strakkies jullie de ringen brengen?!. Prinses ik lees er zo heel af en toe nog...dus had het nog niet gelezen..ow wat vreselijk sneu dit...bah... Femke hoe is het met je meissie? Elmo lekker aan het sporten geslagen...goed man. Hoe was het bij je neefje? Sonja nog gecondoleerd met de opa van je man. Lenneke he gatsie meid....hopelijk knap je snel weer op. Lydia fijn dat het goed gaat met jullie meisje...maar ze was dus lekker verstoppertje aan het spelen en jullie daarmee stuipen op het lijf jagen!? ElviraR veul skik in de sauna vanoavond! Zag hoop geslaagden tegenkomen..nog een paar herretjes...veel succes voor jullie klasjes juffen! Ga hier zo nog even vaderdagkadootje inpakken. Het crea kadootje had Tuur al bij oppas gemaakt en is voorzien van gedichtje en ingepakt. Verder heb ik dus 3 foto's op canvas laten drukken in sepia. Is erg mooi geworden en snel en niet duur..ben er helemaal happy mee, nu hopen paps ook. Verder boodschapjes gedaan en lekkere ontbijtdingetjes gehaald. Vriendlief gaat de nacht in dus als hij morgen thuis komt dan zorgen we dat ontbijtje klaar staat en kadootjes erbij. Oja...en heb gister de bestelling van de stokke stoel binnen gekregen. Ik had gelijk ook al tuigje besteld en voor de jongens van mijn vriendin ook ..dus 3 in totaal. Kreeg er helaas maar 1 geleverd, maar na een mailtje wordt het gelijk opgelost...maandag komen de andere 2! Nou moet ik nog even de stoel zelf schuren en schilderen (vandaag geen zin in...luierdag, heb nl 3 megadrukke nachten achter de rug). Die dag koorts bij Arthur was eenmalig en nog steeds geen tandjes te zien hier hoor. Wel is hij meer aan hoesten (en niet zijn 'gewone' kuchje) maar klinkt wat heftiger. Verder nu geen koorts en gewoon zijn vrolijke ikki, maar toch maar even in gaten houden of hij niet teveel gaat blaffen. Zo plof weer even op de bank...beetje onder een dekentje (ik vertik het om verwarming aan te zetten....is verd** half juni!) Groetjes, Erna.
Liek, we zijn vanmiddag op zoek gegaan naar een crosstrainer. We hebben nog niets gekocht maar hebben wel een mooie gezien. Alleen kost deze 650 euries, dus wil er nog even over nadenken. Wel helemaal te gek, maar ik heb eigenlijk nog nooit zo veel geld voor mezelf ineens uitgegeven. Ik ben bang dat ik spijt krijg.
Ja Prinses, ik had het gezien van Belle...echt triest! Jeetje Erna, jij bent crea zeg! Lief, die ontbijt dingen en cadeaus! Naar van het hoesten van Tuur...tis natuurlijk ook een raar weertje he. Vorig weekend heel warm en nu weer de jassen aan....bleh. Bij neefje was het goed, was niet best gehumeurd maar toch een glimlachje weten te krijgen hoor. Hij groeit ook als kool! Verder bij de buuf geweest, erg gezellig! Ruben heeft zelf een half uurtje bij de andere buuf geslapen! (op de arm) die schurk was net uit bed! Verder echt super vrolijk. Ze hebben een stel leuke foto's van hem gemaakt...zal jullie binnekort wel weer vermaken met wat voorbeelden :-D Vanavond het crea-ding afmaken...morgen VADERDAG! Groetjes allemaal!
Zo, bijgelezen. Fijn dat jullie rekening met me hebben gehouden wat aantal berichten betreft. Lenneke, hoe is het nu met je. Nog zo beroerd? Prinses, hoe gaat het overschakelen op de andere voeding? Stofzuigen is klaar, dweilen ook. Meisje ligt alweer een half uur op bed. Zostraks eerst tussen ons in gehad en dan begint ze te donderjagen. Over je heen klimmen, aan je haren trekken, oren knagen enzovoort. De vaderdag cadeaus vielen in de smaak. (bevestigingsbeugel fietszitje en muismat). Vriendlief ligt er nu nog over te dromen. Hij is gisteravond naar de verjaardag van mijn zus geweest. Was een latertje. Marin en ik waren gistermiddag geweest. Leuk zo gescheiden naar verjaardagen, maar ik vertik het om overal oppas voor te vragen. kan prima zo. Zuslief en man doen het naar ons toe ook zo, dus why not.... Meisje is geen terortubbie meer. De zonnige buien overheersen weer. Gelukkig maar, want ik kan niet zo goed tegen dat gekrijs. Nu heeft ze de laatste avonden het uitgevonden om om kwart voor 12 wakker e worden en dan helemaal overstuur te zijn. Vrijdagnacht ben ik 3 kwartier bezig geweest met haar en vannacht heeft ze bij mij in bed gelegen tot paps thuis was. Die kreegtoen een hoop gebrul naar zijn hoofd geslingerd want mevrouw lag nog zo lekker bij mem en moest toen toch naar haar eigen bed. Vind het met vriendlief erbij in bed toch enger vanwege het dekbed enzo. Zou de koortsdag van tuur ook te maken kunnen hebben met de verkoudheid?Marin is de vorige week ook een dag behoorlijk koortsig geweest. Ze is nu nog steeds verkouden en rochelt en hoest als een oude kerel. Ik blijf maar doordruppelen met de bisolvon. Heb toch de indruk dat het ietsje verlichting geeft. Vanmiddag hoeven we niet naar mij n ouders. Die zijn de caravan aan hetinpakken want gaan morgen op vakantie. De plannen liepen erg uiteen. Denemarken, Duitsland, Belgie, Frankrijk maar het wordt Texel Wel naar schoonouders. Daar is een bbq. (briljant, melden rond vijf uur......) Hopelijk blijft het droog. Tot nu toe hebben we alle keren een beste plens water gehad. Vorig jaar bijna vruchtwater aangezien ik de volgende dag moest melden voor het inleiden. (was toen dus ook zo'n briljante bbq) Ach tijd maar ff uitzitten en heb nu meisje bij me. Kan mooi met haar binnen blijven zitten want zet kucheltubbie nu echt niet buiten neer! tot zover maar weer. Het gemalen water roept.
Welke crostrainer is het? Hoe komt 'ie uit de test van de consumentenbond? (kan evt. wel ff voor je kijken)
Haha Femke kucheltubbie ja...hier ook een rocheltubbie hoor, maar toch als vanouds vrolijk mannetje. Alleen gisteravond een paar keer wakker, maar met speen en even knuffelen valt hij al snel weer in slaap. Fijne timing van de BBQ haha, hopelijk blijft het droog! En je ouders hebben de knoop doorgehakt...blijven toch in eigen land, lekker hoor! Leuk dat paps ook zo lekker verwend is en jullie dus ook gezellig met zijn allen in bed. Hier vanmorgen ook heerlijk met zijn allen in bed ontbeten. Hier viel het kado ook in de smaak. Geverfde voetjes van Tuur op een schilderijtje en de foto's op canvas. Inmiddels ligt paps alweer een tijdje te slapen (hij heeft nachtdienst) en Tuur ook nog. Ik ga me zo aankleden (jaja, zit nog lekker lui in badjas) en dan pluk ik meneer uit bed en gaan we naar mijn moeder. Kan Tuur laten zien wat ie allemaal al weer kan, oa. kusjes geven (smakkerds, met getuite lipjes of van die hele natte....vol op de mond) en heel hardnekkig nee schudden......(als ik ja zeg en ja knik gaat hij alleen maar lachen en nog harder nee schudden....beloofd nog wat). Hoe was jullie 1e vaderdag? Of liggen jullie ook nog lekker met zijn allen op bed? Zo...even een senseootje en dan aankleden! Groetjes en tot later.
Zo hier zijn we ook weer op de wereld! Gelukkig alles weer een beetje op orde vanbinnen. Gatsie wat kan je je daar beroerd van voelen zeg. Meisje zit naast me in de kinderstoel te knoeien met een boterham. Het is de kunst om zoveel mogelijk stukjes tegelijk in je hand te kunnen pakken en dan lief naar mamma lachen! Manlief hebben we vanmorgen samen verwend met een heerlijk ontbijtje met danerole croissantjes. En als 1e kado een slab met 'ik hou van mijn pappa' er op. (hou = hartje) Slab is voor Nicky niet voor pappa, om verwarring te voorkomen ghegheghe.... Toen kado van Nicky, dat was voor mij ook spannend want het was op het kdv al ingepakt. Het is een grote kikker met een bakje erachter geplakt met papiertjes en een potlood er in. En voorop de kikker een voetje van nicky en geschreven 'een verkikkerde kus voor vaderdag!' Grappig he? Ziet er echt leuk uit. En toen de muismat nog. Paps was zeer in zijn nopjes met alles! Straks naar schoonouders, mijn ouders zijn vanmorgen vroeg vertrokken op vakantie. Ook veel plannen maar werd uiteindelijk italie. Aangezien mijn vader toch wel wat zon wil in zijn vakantie. Heb hem een boek over nordic walking kado gegeven. Mijn moeder heeft zo'n cursus gedaan maar dat vind hij onzin, dat doe je toch niet! Dus nu kan hij het uit een boekje leren.... Het is hier nu een slagveld van leverworst, ga meisje even oppoetsen. Kom vanavond denk ik nog wel even op iedereen reageren. Fijn vaderdag voor alle (walvis)pappa's!
Hoi, Ik zit niet echt rustig om uitgebreid te reageren (Tim huilt namelijk op de achtergrond. Heb ik zelf altijd een beetje last van -> Lees; kan ik niet goed tegen). Femke, de crosstrainer is van tunturi. We zijn zelf ook lid van de consumentenbond, maar ook daar kan ik nu de rust niet voor vinden. Het overstappen op de andere voeding, gaat aardig. We doen nu telkens 5 schepjes hypo-allergeen en 1 schepje standaard. En zo proberen we de standaard voeding op te hogen. Ik ga nu even naar Tim. Die heeft even aandacht nodig!
ff een beetje bij gelezen. morgen vroeg weg, al om kwart over 9. moeten om 12 uur in dedemsvaart zijn en daar van uit gaan we naar Meppel (dacht zwolle maar toch niet) we moesten eigenlijk al eerder weg maar dat wou ik niet. heb net 4 dagen gewerkt heb me meisje dan al niet veel gezien en ik had zo van ik ga dr niet uit bed trekken om half 8 ,eten geven en dan bij oma brengen. volgens mij is Esmee geen meisje hoor maar een heks. pakt ze me bij me haren/oren begint te gillen en wil dan bijten , ze deed het van de week al bij me moeder en vadaag dus ook bij mij, trok gelijk een oorbel dr uit , gelukig zijn het ringetjes die snel open schieten. vaderdag kado was geslaagd, had het op de commode gelegt want toen ik weg ging om half 7 lag de rest nog in dromen land.
Meiden ben beetje druk. Heb veel dingen ondernomen afgelopen dagen. Morgen weer werken ( avonddienst ) Ben nu ook gaar om alles langs te gaan voor reacties. Hier geen vaderdag verder gevierd, net zoals moederdag hebben we hier niet echt wat mee. Wij vinden elke dag dat we papa en mama zijn bijzonder en genieten van ons ventje. Dus niet die ene dag in het jaar is bijzonder snaps..? Zo nu ga ik even rustig relaxen. ps weet je wat zo leuk was, Leander die gelukkig weer drinkt dronk vanmiddag tijdens winkelen zomaar zijn flesje siroop leeg echt leuk zeg. Drinkt ook s`morgens in bed zijn fles leeg en dit gaat stukken beter dan zo op schoot veel rustiger zo voor hem om te doen. Hij was erg onrustig bij drinken elke keer nu het zelf gaat is dit veel beter voor zijn rust en mijn frustratie hahaha Liek .
Da's dan weer mooi meegenomen liek! Sonja, sterkte vandaag. Balen zeg, vandaag de laatste zwemles gehad tot 10 augustus. Het bad wordt gerenoveerd. Heb net even op de website van cowboy billie boem gekeken. Die muziek hebben we vaak bij het zwemmen en die si zo leuk!. beter als de zingende *kwel(l)ende* nachtegaaltjes.