Jaaa, hier ook die groene! Is een goede stimulans om het kruipen te oefenen! Als je hem steeds iets verder weg legt..... Lydia, fijn eindelijk een afspraak bij de osteopaat. Hopelijk geeft het wat verlichting. Laura, Leuk he zo'n trotse pappa. Heeft Ruben al zijn favoriete kinderboerderijdier? Nicky is echt weg van de geitjes! Dan pluk ik wat gras en komen ze met hun koppie door het hek en dan word ze helemaal enthousiast. Fem, lijkt me goed idee die oorkleppen. Heb hier met 1e paal slaan de oortjes van Nicky maar dichtgehouden. Was ook echt een pokkeherrie. Ze schrok van elke klap weer.
zo het normale leven kan weer beginnen,geen gesleep meer met Esmee die naar een andere oppas moet. Gister was het heel goed gegaan met de crematie,mooie dienst ook. was alleen gaar ,nou ja nu nog eigenlijk. eerst naar dedemsvaart naar een tante ,door naar de aula opa ophalen,naar meppel toe,terug naar dedemsvaart naar de begraafplaats om bloemen bij de urn van oma te leggen, weer naar tante's huis en om kwart over 4 zijn we terug naar denhelder gegaan en waren we ff over 6e weer thuis,hup in onze auto en Esmee gehaald. die had net opa onder gepoept, ze had 2x een spuit luier, heb het idee dat hij haar teveel diksap heeft gegeven, van mij krijgt ze maar 100 cc per keer en hoog uit 1 a 2 tuit bekers maar ja opa geeft dr gelijk een volle ,of hij heeft haar stiekem weer een slok koffie gegeven (kan wel blijven zeggen dat hij dat niet moet doen,maar ja opa is eigenwijs) vanmorgen wakker geklept om 7 uur , ze zei de hele tijd mama mama , wel leuk dat ze het nu goed begint te zeggen @Femke: alweer 8 tandjes dat word al wat @Nollie: het beste verder en je meissie. @lydia: nou hopelijk gaat het straks beter met Naomi als je bij de osteopaat bent geweest. @Elmo: zeg het ook wel is tegen Esmee je lijkt wel een heks, dan schaterd ze het uit,maar goed dat ze neit weet wat het is
Goedemiddag meiden, Elmo: het is niet dat ik hier niet wil komen hoor...Maar jullie gaan zo snel, dat ik het soms niet kan volgen en ook niet goed weet wat ik moet tikken...Voel me dan het vreemde eendje zeg maar... Klinkt goed die vaderdag...leuk he als papa zo apetrots is.... Lydia: was de krant lekker ? Hopelijk kan de osteopaat helpen. Femke: moest wel even 3 keer lezen, een peltor Bedankt voor de uitleg hi hi.. Nollie: jammer meid, maar het allerbeste voor jou en je meissie! SOnja: wat heerlijk zeg dat wakker geklets! Natas: gefeliciteerd met Dean zijn vermaanddag! Lees iets over de vliegeraar....Das echt een mooi boek en de film ook! Het andere boek van dezelfde schrijber, 1000 schitterende zonnen is ook erg mooi! Iemand hier nog huis, tuin en keukentips voor spruw? Nieve heeft ondanks de medicijnen toch nog best last er van. Soms is ze aan het drinken en dan minuutje of 5 krijsen omdat ze pijn in haar mondje heeft, op een klein puntje na in haar mondje is alles wel weg. Mijn tepels zijn nog wel jeukerig/gevoelig... Morgen is ze alweer 2 maandjes....jeetje wat vliegt de tijd toch. Kan me echt niet meer voorstellen hoe het zonder haar was en elke dag hou ik weer een beetje meer van haar...*zucht wat is het toch fantastisch om mama te mogen zijn*
@sonja, eigen schuld dikke bult dan van opa toch? lekker onder gepoept! @Hannah, heerlijk he? Geen tips voor spruw, hebben het hier nog niet gehad (even afkloppen) Hier was de nacht iets beter, omdat ik niet heb gevoed. Dean werd wel wakker, maar heb gekeken of ik hem op een andere manier kon troosten. Hij lag om 20:00 op bed, daarna kwam hij om 12 uur. Heb hem toen wel gevoed. Om 2 uur werd hij wat onrustig, beetje huilen, maar de oogjes bleven dicht. Ik heb hem toen wat over zijn rug gewreven en hij werd stil. Om 4 uur zelfde, alleen bleef ik toen in bed en Dean sliep door! Joepie! Heb om 5:45 gevoed nadat paps een schone luier had gegeven. (Die is dan toch al op en aangekleed) Uit zijn zijligger en in de slaapzak! grote jongen. Nu maa volhouden. Ik denk maar zo, als hij honger heeft gaat hij wel echt huilen. Toch?
Ja als ie echt honger had dan krijst ie wel...........Lekker toch zo'n nachtje.. Mag me gelukkig prijzen want Nieve slaapt sinds dat ze 3 weken is de nachten wel door...Meestal laatste voeding tegen 12 uur en dan komt ze vaak tegen 6/7 uur weer........ Vanacht heeft ze van 23 uur tot 5.30 geslapen, half uurtje gedronken en toen weer in dromenland tot 10 uur..........
Heerlijk hannah! geniet er maar van! Zijn hier nog meer duimelotjes? Dean duimt dus. Wel handig want mama hoeft bed niet uit voor speentje, maar eens kijken of hij dit blijft doen.
Hier doet ze elke keer pogingen, soms heeft ze haar duimpje te pakken maar meestal is het haar hele knuistje waar ze druk op sabbelt...... En maar smakken
weet niet of je er wat aan hebt maar dit vond ik op internet: Wat te doen tegen spruw Naast geneesmiddelen zijn er zelf ook dingen die je kunt doen zodat de spruw verminderd. verschoon de luier het liefst na elke plas. kook na elke voeding de fles en de spenen uit. als je borstvoeding geeft, smeer dan je tepels in met het geneesmiddel. geef je kind geen zoete dingen, suiker zorgt voor een toename van de schimmel was je handen regelmatig met zeep Esmee heeft het nooit gehad maar de kraamzorg vertelde mocht ze het krijgen een gaasje nemen met lauw gekookt water en dan de tong schoonmaken.
Zo meiden over 30 minuten ga ik er vandoor weer om te werken. Leander is bij oma al vanaf gisteren dus ik heb vandaag de gelegenheid genomen om beneden in ieder geval even flink op te ruimen. Morgen heb ik nog een hele dag voor mijzelf, we zullen Leander tegen etenstijd ophalen weer bij oma,en blijven dan ook eten. Dus ga ik lekker aan de administratie. Vanmorgen heb ik lekker tot 10.00 uitgeslapen echt heerlijk. Het weekende heb ik 3 t`shirts gescoord voor Leander voor 5 euries. en 3 longsleeveshirts voor 9 euro dit is maatje 86 kan hij vast Oktober wel in met zijn lange armen. Geloof dat oma vandaag ook weer wat gekocht heeft. Ben voorzien nu genoeg van zomerkleding, Dus lekker wachten op de winter hahaha. Heb al diverse 80 in de kast liggen. Met jullie verder goed zo te lezen. Heb nu geen tijd om even heel uitgebreid verder te gaan reageren maar ben lekker bijgelezen allemaal. Ik moet nog even wat dingen doen en om 14.00 wil ik in de auto zitten. Heb 2 dagen niet gecrossed, morgen weer aan de slag. meiden laterzzz. Liek
Esmee heeft vanmorgen heel even in de tuin gecrost in dr loop karretje, die had ik van zolder gehengelt. ik durf het trappetje niet op om naar zolder te gaan, het is een los niet zo stevig laddertje. dus ik huishoudtrap gepakt, een stok daar aan een kapstokje geplakt en zo het karretje naar me toe gehengelt. ze vond het maar wat intressant.
De score van het CB: 8525 gram en 73 cm! Is niet heel veel gegroeid maar wel kerngezond volgens de dokter en alles loopt volgens schema. Als reden gaf zo o.a. de waterpokken die veel energie kosten en het feit dat ze veel actiever is dan voorheen. Lekker boeiend, als ze maar gezond is toch?
Deantje, Keurig geslapen ventje! Sonja: KOFFIE? Ik zeg verder niks... Lenneke, Super zeg! Gezonde meid hoor! Heerlijk op laten groeien...zonder al die stomme richtlijen. Lieke, Werkse! (je bent allang weg)
Meiden, Ik ben een paar dagen afwezig... Ik ga op kamp met school. Althans, zij zijn er al en ik ga ze 'verblijden' met mijn komst, hihi. Als het thuis goed gaat blijf ik 2 nachtjes weg en anders 1. Of moet ik eigenlijk zeggen, als mamma het aankan blijft ze 2 nachtjes weg en anders 1........ Het is voor mij gelukkig niet zo ver hier vandaan dus ben zo thuis als het nodig is. En op do en vr gaat Nicky normaal toch ook naar het kdv. Dus zo erg zal ze me niet missen en pappa doet het ook prima. Het is meer dat mamma hen zal missen! .... zucht.....
@Lenneke, grote meid hoor! Lekker laten groeien zo! Hier zitten de prikken er weer in. Was dit keer harder huilen dan de vorige keer. Maar nu is hij weer vrolijk gelukkig. Hij was beter aangekomen dan toen ik tussentijds ging wegen. In 2 weken tijd is! hij 365 gram aangekomen en 1,5 cm gegroeid. (vorige keer in 3 weken 350 gram en 1 cm) Mooi dus! Hopelijk wordt hij niet al te ziek van de prikken. Vorige wat huilerig en verhoging.
ben er ook niet blij mee , maar ja opa is erg eigenwijs , die geeft haar soms een slokje, het is dat iemand zich versprak, anders had ik het nu nog niet geweten. ze wil soms ook drinken uit mijn kopje koffie maar ik zorg wel dat ze me kopje niet te pakken krijgt, want ze vind het nog lekker ook.
natas, Dean is flink gegroeid hoor. Ik hoop voor hem dat hij niet ziek word van de prikken! Ga hier zo maar eens een tas inpakken, dan kunnen we vanavond voetbal kijken