Ik vind je filmpjes geweldig hoor! Wat een leuk ventje! Wat is hij ook al sterk in zijn nek zeg, bij het tweede filmpje! Heel leuk, moeten we vaker plaatsen toch! Laura
Tja, het kan wel (tot) een jaar duren voordat het overgaat. Tot die tijd blijven 'smeren'/ 'olien'..... Duimen voor positief nieuws van de kijkers dan maar. Altijd wel een reden om naar Ikea te gaan, zo zie je maar weer! Filmpjes zijn echt superleuk. In de box vind ik zo mooi, alles beweegt ook he? Benen, armen, hoofd. Prachtig. Nicky is dan stapje verder en gaat zelf dingen vasthouden en haar benen bewust optrekken of haar hoofd optillen. En bij pappa 'hop paardje hop' vind ze ook geweldig, echt schateren! Is het ingewikkeld om die filmpjes te plaatsen?
Lenneke, Ikea doop: deze heeft Ruben allang gehad Was best goed te doen...wel druk! Je bent over de helft van je werkweek...en? Jammer van die doos..vertel inderdaad maar niet wat er in zit....dan is het nog een beetje leuk! Eva, Ik hoop dat die mensen jullie huis willen hoor! Toch een zorg minder. Arthur is wel een stuk langer dan Ruben maar denk wel dat hij lichter is. Die van ons is dus wat ronder (heeft ie van zijn moeder ). Dat uitstapje Duitsland klonk ook goed zeg! Prikjes dus ook goed overleeft! Ben benieuwd hoe hij het de komende dagen doet. Morgen komt hier iemand van Felicitas...ben benieuwd of ze nog een beetje leuk/betaalbaar spul hebben! Moeders geregeld om even naar het dorp te gaan..auto hoop ik morgen ook weer terug te krijgen. Laura
Geweldig die filmpjes Aldonza. Echt leuk man heerlijk ventje ook. Goed idee van elmo om vaker filmpjes te plaatsen. zal ook eens filmpjes maken. Heb er een waar hij de hik op heeft. Zal eens kijken vandaag. Jij ook al zo doorslaap vent, heerlijk toch. Maar wel schrikken als je wakker wordt en je het eerder in gedachten had om wakker te zijn. Vervelend die berg, hoop dat het mindert. Hier geen berg ( geloof dat dit geen kans krijgt om op zijn hoofdje te nestelen met al dat haar hahaha) En maar hopen dat je huis snel verkocht wordt. Elmo hoe irritant kan dat zijn als je in de auto helemaal klaar zit met kind en al... ( weet hoeveel werk dat is hahaha ) En dan start je auto niet. Dan zal ik ook heeeeeeeeeeeeeel hard vloeken.) Lenneke HIHI, Het zoeken naar de liften ken het helemaal. Wat kunnen die dingen verstopt zitten zeg. En wat dacht je van manouvreren met je wagen door de winkels heen. Alles staat zo dicht op elkaar... Lydia Heb hem nu helemaal begrepen.... van de prikjes. Was wat traag van begrip. Zo Leander ligt nog te slapen zeg. Dit is zijn record , ga hem zo wakker maken. Heb straks de aannemer over de vloer. Eindelijk wordt zijn raam gemaakt ( zat houtrot in ) Nou ja gemaakt , gewoon vervangen.... Was al vanaf halverwege de zwangerschap bezig om te vertellen dat dit tocht en er een kindje komt te slapen. Maar bedrijven en communiceren GRRRRRRRRRr %$W$%WT Hij ligt nu in een fleece slaapzakje van de C&A. Ziet er zo knusjes uit met mouwtjes. Had hem al 2 ochtenden uit bed gevist met ijskoude armpjes ook omdat zijn slaapzak geen mouwtjes had en niet zo heel dik was. Ben benieuwd of hij nu lekker warm is. Heb hem wel ff gecheckt vanacht of hij niet te warm was. Hij slaapt nu al 6 nachten door. en al 4 nachten in zijn ledikant. Hij doet het heerlijk zo. Om 9.00 krijg ik weer hulp tot 15.00. Gelukkig maar want ik heb echt last van de rugspieren weer even. trekt helemaal naar de billen beide kanten. Morgen ook weer fysio die helpt de boel weer losmaken. Zit een SRI gewricht vast die de grootste problemen geeft volgens hem. Goed merkbaar ook als hij er op drukt. Ik mag voorlopig niet belasten, dus buiten het feit dat ik er niet om heen kan om Leander te tillen doe ik dus geen zware dingen. Gisteren kon hij ook niet in badje dus ben blij dat de hulp hem strakkies kan gaan badderen ( haartjes wassen ) Dat vind ik belangrijkste omdat zijn lange haartjes dan zo gaan slierten als je dagje overslaat. En gisterenavond is het niet gelukt omdat we bij vrienden gingen eten dus Jeroen had ook geen moment om te helpen badderen aangezien we vrij laat thuis waren. Liek.
Arthur heeft netjes geslapen vannacht. Was gisteravond (en misschien vandaag ook nog) wel wat hangerig en wilde vooral lekker bij mama hangen. Dus dat hebben we gisteravond ook lekker gedaan...hele avond op bank gehangen en ons laten bedienen door papa van koppie thee en flesje. Om 23 uur laatste flesje en hij ging daarna heerlijk slapen tot vanmorgen kwart voor 7. Dronk lekker zijn flesje en viel vrij snel daarna alweer bij me in slaap dus ligt nu weer lekker in bed. Hij lijkt er verder niet echt ziek van...zelfs lachen kan nog tussendoor! Vandaag komt oma dus oppassen en kunnen we op keukenjacht. En oja.....ben vanmorgen weer ongesteld geworden....jeuj.... Groetjes, Eva.
vanmorgen heeft emsee haar eerste inentingen gehad, het was eventjes huilen maar het was al snel weer goed. verder was ze goed gegroeid, vorige maand was ze 3420 gr en 49.5 cm en nu was ze 4095 gr en 53 cm. ze is ook verder helemaal weer na gekeken en ze is goed gekeurd,gister ondektte ik een bultje op haar achter hoofdje maar dat bleek een vet bultje te zijn . ik ga nu weer me bed in want ben behoorlijk grieperig
vanmorgen heeft emsee haar eerste inentingen gehad, het was eventjes huilen maar het was al snel weer goed. verder was ze goed gegroeid, vorige maand was ze 3420 gr en 49.5 cm en nu was ze 4095 gr en 53 cm. ze is ook verder helemaal weer na gekeken en ze is goed gekeurd,gister ondektte ik een bultje op haar achter hoofdje maar dat bleek een vet bultje te zijn . ik ga nu weer me bed in want ben behoorlijk grieperig
Bruiloft vandaag! Mijn broertje trouwt...ikke ben er dus niet (morgen ook niet). Kussies en ik reageer later wel op iedereen
Zo, dat is weer eventjes geleden dat ik wat heb geschreven. Ik lees nog regelmatig jullie beslommeringen, zowel hier als bij de zwangere walvissen, maar heb simpelweg de tijd/ energie niet om te reageren. Ik zal de komende tijd hier dan ook niet meer zoveel verschijnen (dat deed ik al niet zoveel ), wie weet over een tijdje weer. Blijf jullie natuurlijk wel in de gaten houden en zal zo af en toe ook in het album van deze of gene spieken op zoek naar mooie foto's van beebjes en buikjes. Wie weet heb ik over een tijdje weer meer tijd/ energie om aanwezig te zijn. Heel veel succes allemaal (met alles wat jullie bezighoudt)! P.S.: Met Charlotte gaat alles goed, ze groeit als kool!
Rustig hier dames, Laura, fijne dag gehad? Leuk hoor als iemand zo dichtbij trouwt. Waren ze mooi? Imani, fijn dat je toch nog meeleest hoor en dat het met je meisje goed gaat! Hier de eerste 2 dagen kdv door Nicky overleefd. Ze was versleten, haha. Ze heeft heerlijk geslapen. Gisteren wilde ik haar gaan halen en toen had ik autopech! Echt zo balen en koud! ANWB was er pas na een uur... Maar gelukkig is het allemaal opgelost. Nu even een rustig weekendje...
hier gaat het redelijk. ik ben aardig opgeknapt en nu is Esmee snot verkouden. gister avond en vannacht wou ze amper slapen, half hangend in me bed met Esmee op me arm heeft ze uit eindelijk 2 uurtjes geslapen, na haar flesje weer geprobeerd in bed te leggen ,had haar matras omhoog gedaan met een klapper maar dat was geen succes. uit eindelijk haar wippertje gepakt en die in haar bedje gezet zodat ze half zat, deken over haar heen en zo sliep ze toch nog een aantal uurtjes. me man heeft smorgens gelijk een potje luuf gehaald (baby dampo), hopelijk knapt ze snel op want dit is zo zielig. @imani: leuk om toch nog wat van je te horen. @laura: hoe was het bezoekje van felicitas? ik kreeg een mail dat ze langs willen komen , maar ik twijfel nog al want vaak zijn ze zo opdringerig met dingen bij hun te bestellen.
Imani, Fijn dat het goed gaat met jou en Charlotte. Iedereen heeft het druk met de kleintjes, wat mij betreft hoef je je niet te verontschuldigen hoor! Je laat je af en toe even horen, dat is toch al heel erg leuk! Af en toe een update houden we toch wel van je he! Lenneke, Ook al autopech! Shit zeg! Is het inmiddels verholpen? Weer werken zeker, maandag....zin in? Sonja, Beterschapjes daar! Hier hebben we een onwijs leuke dag gehad! Mijn broer zag er geweldig uit (trouwde in uniform) en mijn schoonzusje was een prachtig 7 mnd zwanger bruidje! Hele mooie jurk en prachtig haar etc. We hebben een mooie dag en een spetterende avond gehad! Ruben is er op de dag bij geweest en in de avond hebben mijn schoonouders hem opgehaald. Bij ons thuis opgepast. Ging perfect, ons prinsenkind heeft eigenlijk alleen maar geslapen. Felicitas: Ik vond het ontzettend leuk. Het was een hele leuke (absoluut niet opdringerige meid) die ook bij mijn zus is geweest vorig jaar. Ik heb alleen een serie van Sesamstraat besteld (niet de bekende Hoteldebotel). Ik vind het een aanrader. Auto is nog niet klaar. Krijg hem w.s. woensdag of donderdag. Volgens de garage zijn beide sleutels stuk (de tweede gebruiken we echt nooit) maar dat kunnen we ons dus niet voorstellen. 1 nieuwe is vast besteld (170 euro per stuk excl. BTW) dus die tweede....tjah, zal we moeten he). We balen als een stekker! Tot die tijd rij ik een veel te kleine Yaris (waar de wagen dus absoluut niet makkelijk in past. Net wel nog 2 nieuwe houten tuinstoelen gekocht voor in de voortuin bij de vijver! Das dan wel weer leuk. Verder even rustig aan dit weekend...we zijn gesloopt.
Reactie op de berichtjes vanaf afgelopen maandag: Lenneke: Dat het ritme snel weer opgepakt is vond ik ook hoor. Vond je het stiekempjes niet heerlijk om weer aan het werk te zijn? Is de opvang deze week naar tevredenheid verlopen? Elmo: Geweldig die filmpjes. Mijn buik bonkte wel maar dat geschuif heb ik nooit meegemaakt. Speciaal zeker he, als je broer trouwt. Is hij landmachter? Vind het DT van de marine errug mooi. Het nieuwe van de landmacht isw el beter geworden dan het was. Vond het eerst zo'n boswachtersuniform. Maar ben toch elke keer weer apentrots als ik naast vriendlief in zo'n unform mag lopen. Lieke: Over het drinken van Leander: het is natuurlijk logisch dat hij overdag vaker komt als hij 's avonds minder drinkt? Hij verdeelt het gewoon niet evenredig over de hele dag. Of zie ik dat verkeerd? (nu al een eigen willetje!) Wandelen en rug: vind het zelf heerlijk voor mijn rug om met de wagen te lopen. Ik loop een stuk rechter. heb jij dat ook? Lydia: Wat hebben jullie toch een toestanden met jullie meisje. Dan is een lachje onbetaalbaar hè? Ik hoop dat jullie snel meer weten meid. Liften bij winkelen: Als ik samen met vriendlief en Marin de stad in ben gebruiken we gewoon de roltrap hoor. Je moet zo lang op die K-liften wachten. Durf het alleen met haar en de wagen niet hoor. er moet altijd iemand voor mijn gevoel aan de andere kant van de wagen staan. Eva: Leuk die filmpjes. tuur ondergaat al dat geschud en gedoe gewillig. Berg: De huisarts heeft vast wel een zalfje. Bij het zwemmen zei imand dat het na 3 dagen smeren al veel minder was geworden. Mijn cb zegt olijfolie voor het slapen gaan en 's ochtends haren wassen. Felicitas: Heb bij die miep het boek over Kind en gezondheid gekocht. Hebben we echt al iets aan gehad toen Main ziek was. Verder niets. Vond de leesseries en dvd's e.d. niet echt denderend. Heb genoeg ervaring door mijn werk waardoor ik weet hoe ik miepsen moet stimuleren. Vind ook niet dat al het speelgoed een educatieve functie hoeft te hebben. Ons hier: Marin heft vanmorgen haar eerste sapje geprobeerd. Ze had helemaal zin in het flesje en was dus hevig teleurgesteld dat er sap in zit ipv melk. Ze houdt sins gisteren haar melkfles zelf vast. Lollig gezicht. Heb nog even een handgreepje van aven erbij gekocht zodat ze iets meer grip heeft. Sperzieboontjes zijn qua groente nu echt even favoriet. Wat wordt ons meisje snel groot!
Femke, Ja met al die elende is een lachje echt onbetaalbaar. En voor de rest geen mastercard hoor Het huilen na de voeding is met deze voeding een stuk minder. Ze is veel rustiger en kan echt genieten van de box. Nog niet te lang want ja te lang zonder papa of mama kan niet. Alleen drinkt ze wel kleine beetjes. Niet de 165 cc wat ze eerst dronk maar nu steeds zo rond de 100. Dus komt ze weer om de 2 uur. Volgens de kinderarts heeft dit te maken met wennen aan deze melk. Wel spuugt ze wat meer. Donderdag maar even vragen. Eva, leuke filmpies hoor. Elmo, dus een leuke dag gehad. En Ruben lekker rustig. Verder is mijn hoodf even leeg. Oja felicitas is hier ook geweest. Ik heb wel de serie hoteldebotel besteld. Lijkt zelfs mij erg leuk dus dat wordt straks samen voor de tv voor de dvd. hahaha. Liefs Lyd
Hoi meiden. Even een update van mijzelf. Gisteren weer flinke pijnklachten gehad. Dit keer straalde het uit naar heupen en billen bekken. Kan er soms gewoon niet van lopen. Fysio gisteren gehad ( oei dat deed flink zeer ) Ws is het toch onstaan door zwangerschap/bevallen. De boel is flink opgerekt en heeft best veel te verduren gehad. spieren rondom dat gebied spannen krampachtig samen om alles bij elkaar te trekken en geven nu overbelasting. Tevens zitten er een aantal gewrichten flink vast. Dus ik ben hier nog even zoet mee. Belasten mag ik dus niet. Buiten lopen ( mag achter kinderwagen ook ) En fietsen als het lukt ( zal nie weten hoe ik er nu op moet komen) En mijn oefeningen mag ik dus niets doen. Leander verzorgen gaat amper, Ik kom s`morgens bijna mijn bed niet uit of van de bank af. Ik slik flinke pijnstillers maar ondanks dit blijft de pijn doorstralen. Het is geen bekkeninstabiliteit gelukkig maar ( dit volgens fysio ) Maar ben er wel even mee zoet om het in orde te krijgen. Baal als een stekker en die pijn is gewoon niet fijn. Heb nog meer pijn dan aan het einde zwangerschap nu. Liek.