De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb wel een oppas, maar die zijn op vakantie. hahahah Hij gaat 2 dagen bij oma en opa en 1 dag bij mijn zus. Mijn zus is werken (gaat hij morgen wel heen) en mijn ouders zitten in spanje.
    Dus hij moet een paar keer mee.

Viel tegen, moet mezelf echt bezig houden, ik ga dus ook vragen of de dagen dat ik geen oppas heb of ik dan thuis mag werken ofzo.
    Ik heb nog wel wat daagjes van ze te goed (op schoolreis werk ik altijd mijn vrije dag) dus ik hoop dat ze niet al te moeilijk doen.

Ik ga volgende week ook op cursus van 8 tot half 6 en dat 3 dagen, dus maak ik ook langere dagen dan ik normaal zou doen.

bleh de tranen zitten hoog, zal wel vermoeidheid zijn, Dean was vannacht behoorlijk aan het spoken.

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Vroeg naar bed lieverd, en anders ff lekker badderen/douchen ofzo. En anders ff lekker huilen. Lucht errug op.

Heb het bed ook via mp verkocht!

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @femke, hihi wat een getal he? Grote meid hoor! (Dean zit op de helft! hahah)

@Lyd, goed gegroeid weer die meid!

Crosstrainers.. pfff af en toe op de stepper... maar heb ik de laatste 2 weken ook geen puf voor me die slechte nachten.

@elmo hoe was het op de sportclub?

Mijn man staat te koken, lief he? Ik heb all groentes gesneden en hij doet de rest.

Vananvond maar vroeg naar bedje.. morgen weer werken.

4. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ff kijken of ik het allemaal nog weet na wat ik allemaal heb gelezen, zal denk niet erg met die vergiet hoofd van mij.

Elmo: je word helemaal sportief, ik heb daar allemaal geen zin in ga liever wandelen en straks fietsen , heb ooit is op een sportschool gezeten vond het vreselijk.

Femke: dat zijn nog is getallen zeg :)
    en wat stoer van Marin dat ze geen kik gaf met de prik.

Lydia: Naomi ook goed gegroeid.
    je moet doen wat je denkt wat het beste is voor Naomi, heeft ze 3 a 4 flessen nodig geef je het haar toch, cb ziet haar maar even en kan van alles vertellen jij bent de moeder en jij moet het doen.
    Esmee krijgt 3 flessen maar vaak die van na het broodje wil ze of helemaal neit of maar half is maar net hoe dr bui is.

Ja ja en vandaag zat ze voor het eerst helemaal zelfstandig en los, na een minuut of 10 (kan ook iets minder zijn) viel ze om ,gelukkig zat ze in de box en viel ze met dr hoofd op een knuffel.

5. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.303
    265
    83

Voor Esmee

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Grote meis Esmee!

7. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Goed zo esmee! Vanaf nu gaathet razend snel sonja! Kijk maar uit. Voor je het weet stapt jouw meisje ook door de box.

bed is opgehaald. Jong gezinnetje. Zij, net 25, zwanger van nr.3.......... ƩƩn van 3 ƩƩn van 1 en dan over 20 weken nog eentje erbij. En ze paste dan ook nog op die van 3 en 1 van haar zus. Je moet er maar zin in hebben.
    Maar ik ben mede dankzij het tactische bod van Liek mooi 300 euries rijker!

8. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.303
    265
    83
    Natasja, Hopelijk mag je een paar dagen thuis werken.
    Hebben je ouders goed gepland hun vakantie haha.

Femke, fijn dat je het bed verkocht hebt.
    en dat ik tactisch mee heb kunnen helpen.
    Tjee die is stoer , mijn ex-collega waar ik vorig jaar zwanger mee liep is nu ook al weer zwanger nu van de 3de...

Elmo, hoe ging het in de sportschool.? Ik blaas nu uit van een 30 min intensief crossen.

Liek

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Zo, ik heb bijgelezen. Ga niet veel reageren, want ben shaggie...Bleehhhh de Portugezen liggen uit het EK door die #@$*^%!@ Duitsers.....

Natas; knuffie...lekker slapen. Hoop dat morgen je meer gaat meevallen en dat Deantje je minder wakker houdt vanacht! Lieve foto van 'm trouwens!

Nieve; gefeli met je 2 maanden!

Liek; kan me voorstellen dat je flink geknuffeld hebt na ruim 2 dgn! Tiago is nog geen keer weg geweest. Ben daar echt een muts in geloof ik....

Elmo; Stoere foto's van je kerel! En mooi geknutseld hoor!

Fem; wauw, je meisje groeit als kool! Fijn dat ze weer beter gemutst is.
    Waar mp al niet goed voor is! Je bent je spul snel kwijt geraakt!

Lydia; sjee...ze verwachten nogal wat op het CB. Ik zou idd lekker in mijn eigen tempo afbouwen hoor!

Sonja; leuk he, dat zitten!

Imani; Idd een echte crea bea! Ik ben ook benieuwd naar foto's. Minder dat je meisje je zo vroeg wekt, maar verder doet ze het prima he!

Uhh ik weet het niet meer...ga pitten...

Trusten!

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Even vlug, ben net thuis.

Baal ontzettend. Drie maanden geleden een auto gekocht. Nu blijkt er iets niet goed te zijn. Het kan zijn dat het motorblok beschadigd is, maar dat hoeft niet zo te zijn. Aangezien we particulier hebben gekocht, weten we niet of we een poot hebben om op te staan. Dat wordt dus een hoop geharrewar. De dealer heeft ons geadviseerd, niet verder te rijden totdat we meer weten, zodat we niet (nog) meer schade aanrichten. Grrrrrrr!\\

Ik kan wel relativeren hoor. Ik ben blij dat ik een gezond mannetje in zijn bedje heb liggen. De rest is maar geld. Maar wel zonde.

Voorlopig geen crosstrainer in ieder geval.

Morgen reageer ik even op jullie.

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Nou, we zijn druk met de zaak bezig. De brief voor de rechtsbijstand is bijna klaar. We hebben een onafhankelijke garage, die mee wil werken.
    Nu nog even kijken of het gedekt wordt door de rechtsbijstand.

Zo heb je niets en nu hebben we al twee zaken bij de rechtsbijstand lopen. 1 voor tegen de aannemer en nu dan tegen de verkoper van de auto. Ik ben toch blij dat we hem hebben en ik hoop ook dat deze nieuwe zaak onder de dekking valt.

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    ElviraR, uitgerust?
    Ik heb de wedstrijd tussen de Duitsers en portugezen niet gezien. Maar in mijn poule heb ik staan dat Duitsland, kampioen wordt. Dus voor mijn poule is het goed. :p

Lieke, dan is je collega er weer snel bij. Hoever is ze?

FemkeJ, ik begrijp dat mijn biedingen niet meer nodig zijn. Fijn zeg dat je hem hebt kunnen verkopen voor 300 euro. Altijd lekker!
    Ik denk dat je van de crosstrainer misschien wel 25 a 50 euro af kan praten. Maar zeker weten doe ik het niet (hahaha, ik ben natuurlijk niet op de hoogte van je onderhandelingstactiek). En ach, als er niets af kan, kan er altijd wat bij, toch? (een borstband met hartslagmeter of zo).
    Ik begreep van Flip, dat juis kletsen aan de telefoon goed werkt. Ze willen je vast graag als klant.

Esmee, gefeliciteerd. Knap zeg!

Natas, het is even wennen dat werken. Echt het went straks vanzelf, maar je hebt nu vast nog het idee, dat alles langs je heen gaat. Na de vakantie begin je weer met frisse moed, en zit je er zo weer in. Nog even volhouden, tot de vakantie. Hopen dat ze op je werk wat schappelijk zijn, wat betreft thuis werken.

Lydia, vervelend van die ostheopaat. Heb je een nieuwe afspraak kunnen maken?

Elmo, hoe is het bij jullie?

13. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.303
    265
    83
    ElviraR, Jammer dat portugal verloren heeft voor je, was leuker geweest als die duitsers uit eruit waren gegaan.

Prinses, Ik weet niet hoever mijn collega is , heeft ze nog geen antwoord op gegeven, geloof ook dat ze vandaag echo heeft gehad.
    Misschien begrijp ik hem verkeerd, maar als je een auto particulier koopt is het toch een eigen risico.?
    Zal wat zijn als ik mijn auto verkoop die mijn inziens goed is en ik krijg 3 maanden later een proces aan mijn broek omdat er schade zal zijn.?

Maar ja hopelijk heb je geluk, en ziet de garage er brood in anders hadden ze geen advies gegeven toch.
    Succes met deze zaak.
    Liek

14. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    mijn zusje heeft vandaag voor het eerst op Esmee gepast.
    Mijn ouders gingen een lang weekend naar duitsland.
    als ze weer oppast kan ik wel 4 setjes kleren mee gaan geven :p
    ze werd eerst even na 10 uur verschoont want na het fruithapje zat alles er onder,zelfs zat het in Esmee dr haren.
    later op de ochtend gaf ze haar wat drinken dat ging ook niet helemaal goed want toen zaten de kleren er alweer onder.
    snel even langs de zeeman gereden voor dat ik Esmee ging ophalen voor een jurkje,ze zag er neit uit toen ik dr kwam halen haha.

het zitten is idd erg leuk, ze wil op het moment ook niks anders.
    hmmm Femke het gaat dus nu helemaal snel wat jij dus verteld , ik vind het nu al snel gaan deze week, opeens ging ze terug rollen,mama en af en toe papa zeggen,zitten, dus het kan nog sneller.

voor de gene die hun kindje naar de kdv brengt ziet het er ook niet zo best uit hoorde ik op het nieuws het word nog duurder en de opa en oma subsidie (of hoe het ook heten mag) word ook minder iets van 2.50 p.u.

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Lieke, als je een auto verkoopt, waarvan je weet dat er een euvel is, dan moet je dat melden bij verkoop. Volgens een onafhankelijke garage zou dit probleem al langer bestaan. Dan is er dus sprake van dwaling en bedrog.
    Ik moet zeggen dat ik hetzelfde dacht als jij, maar het zit dus iets anders in elkaar.

16. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Zoooooo, eindelijk thuis en op de bank.
    Was erg druk onderweg vanwege de open dagen op de vliegbasis. morgen gaan wij er met het meisje en haar mooie gehoorbeschermers heen.
    Morgenavond ontkom ike r niet aan en zal er wel weer iemand met z'n snufferd tegen de tv geplakt zitten. :( weet ik weer een lokatie in huis waar je eitjes kan koken...

Volgende week de laatste schoolweek. Denk dat ik na die week toch echt wel gesloopt zal zijn. Marin is in haar bijna 11 maanden lange levendje pas 2 keer een nachtje weg geweest, maar die schade gaat wel ingehaald worden, helaas.
    Vriendlief is de hele week weer op cursus (zou hij een dubbelleven leiden?)
    Dinsdag werken, vergadering tot half zes, gevoederd meisje om zes uur bij de oppas vandaan halen, naar zus, daar meisje naar bed brengen, eten, dan om half acht weer naar school voor een MR vergadering, tien uur weer weg, meisje ophalen en naar huis.
    Woensdag vrij, maar meisje om vijf uur naar zus brengen, kwart over zes op school zijn vanwege de eindmusical, marin blijft bij mijn zus slapen.
    Donderdag werken en marin daarna bij zus weg plukken.
    Vrijdag werken, Marin naar de gastouder. 's avonds de trouwerij van een collega.
    Weekend
    maandag (of zondag als mijn ouders een dag eerder van vakantie komen) meisje naar pake en beppe aangezien wij naar LIVE in paradiso gaan.
    Dinsdag haal ik haar dan weer op.

En iedereen zich maar afvragen waarom je in het onderwijs zes weken zomervakantie hebt.....

lekker ego maar moet af en toe ook ff kunnen

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Sonja, misschien wil je zus zelf wel wat kleertjes kopen, voor nij haarzlef thuis. Vind ze vast leuk.

Ik zou vanavond gaan sporten, maar ga maar niet. Ik zit niet helemaal lekker in mijn vel. Heb, denk ik, last van hyperventilatie en dat zal wel weer het gevolg van stress zijn. Dus vanavond ga ik maar niets doen. Op tijd naar bed maar.

18. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Prinses,
    Jammer van die auto. Dat is zeker ook de oorzaak van de stress?

Femmie,
    Succes met de laatste loodjes. Altijd fijn die laatste schoolweken en dan ook nog een man die er weer niet is!

Foto-update!

19. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Oh, wat gaat dit heerlijke kind weer snel.
    Ben blij dat we over twee weekjes afgesproken hebben hoor!
    Ik vermoed dat ze het huftergedrag van mijn kleine sloper nu wel kan pareren.
    Wat kijk ik uit naar een knuffelpartij met dit droppie.

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje Femke,
    Van zo'n rooster zou ik knetterbek worden zeg!
    Heel veel succes!
    Gelukkig heb je volgende maand leuke en ontspannende dingen op de planning.

Ik hou het verder ook kort.
    Gisteren gesport en in de auto met buuf blijven plakken (op de oprit nb).
    Het werd rond 24.00 uur eer ik in bed lag.
    Sporten was echt erg leuk!
    Bodyshape en Yoga erachteraan. Zeer voor herhaling vatbaar!
    Volgende week dus weer.

Vandaag bedrijfsuitje gehad..ook mega leuk!
    BBQ als afsluiting.

Morgen naar Emmen (dierentuin)..dus deze Elmo ligt er op tijd op.

Iedereen veel plezier dit weekend!

Deel Deze Pagina