Inderdaad hij verdeeld het niet echt evenredig. Hoe en wat we ook proberen dus we accepteren het gewoon. Hij is er tevreden mee dus papa en mama verder ook. Lijkt mij wel prachtig als marin denkt dat er melk in de fles zit en het is iets anders, gezicht was vast wel een foto waard geweest. Hier gaan wij als we samen winkelen ook met wagen en al de roltrap op alleen durf ik het niet aan. Elmo , fijn dat het een leuke dag is geweest en dat Ruben het zo goed gedaan heeft. Pff Lekker prijsje die sleutels. Sonja succes met een verkouden meissie. Bij Leander hielp luuf ook goed. Hij had in de avond ook vaak veel snot in zijn neusje wat niet weg wilde. Wij gingen dan rond 22.00 a 23.00 met hem douchen zo rond zijn laatste flesje en onder de douche nieste hij alles eruit als we hem even onder de douche kop hielden. Daarna luuf smeren en ons kereltje had er verder weinig last van. Misschien helpt het jouw meisje ook. Lydia Fijn dat het wel beter gaat met Naomi. Hoop dat ze snel went aan de melk zodat ze weer lekker op schema zit. Maar ja liever om de 2 uur een tevreden meisje voeden dan zoveel verdriet en krampen te zien toch... Lenneke vervelend van je auto, maar fijn dat het verder zo goed gegaan is je eerste dagen aan het werk. Liek.
Imani ben ook blij om wat van je te horen hoor, maar je moet komen wanneer je er zelf tijd en puf voor hebt. We horen je vanzelf weer. Fijn dat je Charlotte het zo netjes doet....Jij gluurt in onze albums....mogen wij dan binnenkort in die van jou weer nieuwe fotootjes zien (als je er tijd voor hebt hoor!)? Lenneke je hoort wel vaker dat kinderen erg moe zijn na hun dagen bij de oppas....al die indrukken die ze opdoen. Balen van je autopech en dan nog een uur op de ANWB moeten wachten. Kon je hierdoor natuurlijk je meissie pas later ophalen (of heeft iemand anders haar opgehaald voor je?). Sonja jij weer opgeknapt, maar nu je Esmee weer verkouden?! Pff, moet het hier afkloppen..ik loop zelf al lange tijd te snotteren, maar Arthur heeft (nog) nergens last van. Ja, hij niest zo tussendoor wel regelmatig, maar dat zijn de zgn. droge niesjes. Laura klinkt als een heerlijke dag die trouwerij! En Ruben heeft zich dus ook prima vermaakt (en er later goed op geslapen)! Pff...wat een ellende toch met die auto, in korte tijd toch al wel de nodige pech mee gehad...en ze weten de prijzen wel zeg...pff. Maar goed..toch nog 2 mooie stoelen gekocht voor in de voortuin...voor de sier of ga je er straks ook meer op zitten. Is natuurlijk wel leuk, samen met Ruben naar de vijver kijken. Geniet lekker van een rustig weekend. De voorbereidingen en de trouwerij zelf hebben de nodige inspanningen gekost natuurlijk. Femke het geschud en gedoe ondergaat hij NU nog wel gewillig..komt een keer een tijd dat hij er genoeg van heeft denk ik..haha. Wb die berg....er is weer wat nieuws en daar had de vp kundige van CB het ook over...dermolyt heette het geloof ik. Nouja..heb nog geen tijd gehad om het te halen, dus smeer nu nog maar even door met de zwitsal. Ow, wat had ik ook graag die reactie van Marin willen zien toen ze erachter kwam dat het geen melk was. Dat zijn idd van die foto-in-de-aanslag momenten. Stoer en handig dat ze zelf flesje vast kan houden! Lydia fijn dat Naomi beter op deze voeding lijkt te reageren, hopelijk is dit de oplossing en nu er nog wat meer aan wennen. Donderdag dus weer terug...dan evalueren hoe deze voeding gaat of ging er dan nog meer gebeuren (ben het weer even vergeten..)? Lieke wat een ellende dat je er zoveel last van hebt. En zo te horen ben je er dus wel even zoet mee...pfff. Ja ze zeggen wel dat veel lopen goed is om je rug te versterken. Wel sneu dat je nu ook eigenlijk niet in staat bent om Leander te verzorgen...blijf je voorlopig dan wel die hulp houden? Felicitas hier dus ook heel geen opdringerige dame...was wel gezellig zelfs. En ik ben ook gegaan voor de serie van hoteldebotel....heb heel erg zitten twijfelen want vond die van de sesamstraat ook leuk. En vandaag kreeg ik dus het pakketje afgeleverd! Erg leuk lijkt het me hoor. Helaas miste ik het boekje van de kleuren en volgens de bijgeleverde brief had ik die al van de Felicitas dame moeten hebben, maar dat is ze dus vergeten....Dus ga maandag maar even bellen. Keukenboer, daar hebben we dus 6 uur gezeten, maar....wel geslaagd! En de meeste wensen van mannetje (hij is de keukenprins hier) hebben we kunnen realiseren. Sommige dingen gingen toch echt boven ons budget...dus toch keuzes moeten maken. Het duurt natuurlijk een tijdje voordat ze daadwerkelijk de keuken gaan plaatsen, dus ws gaat dat gebeuren als we al in het huis zitten. We krijgen nl 1 februari de sleutel en dan gaan we even flink aan de slag, maar we willen dan toch snel over. Gastoudergezin hebben dus van de week ook kennismaking bij gastouder gehad en op de dag dat overdracht van huis is gaat Arthur dus even naar haar toe om proef te draaien. Week daarna is het nl carnaval en ja...dan wordt het lastiger....tja...je gaat naar Brabant verhuizen of niet... Anticonceptie hier hebben we het geloof ik al vaker over gehad, maar...wat doen jullie? Hier zijn we er nog niet over uit óf en wat we als AC gaan gebruiken. Weet eigenlijk wel 1 ding..wil niet meer aan de pil. Ben nu dus ongesteld geworden..ws dat we eerst nog een cyclus afwachten tot we definitief beslissen wat te doen. Babysite verschillende van jullie hebben al een babysite (oja..Lydia en Laura zouden jullie me die van jullie nog een keer willen pb-en/mailen...ben ze kwijt ). Ben nu zelf ook met babysite bezig....en dan als eerste jaar voorbij is op cd branden. Er zijn zoveel keuzes...je zou bijna door bomen het bos niet meer zien. Maar inmiddels ben ik er dus 1 aan het maken op jouwbabysite. Maar gaat dus ook nog genoeg tijd inzitten. Ondanks dat het een vrij eenvoudige manier is om in mekaar te flansen ben ik nou niet altijd even handig.. Bezichtiging, afgelopen woensdag dus bezichtiging gehad. Hebben wel een bod gehad, maar was voor ons niet serieus...veels te laag (beneden onze minimum grens)..uiteindelijk zijn we wel wat geklommen, maar inmiddels hebben we een tegenbod gedaan. Hopelijk horen we daar na het weekend meer van, maar zelf denk ik niet dat we tot elkaar komen, maar goed..je weet maar nooit hoe het balletje kan rollen. Wie is de mol?, had ik nou hier gelezen van anderen die het volgen?! Nouja, weet ik niet meer. Maar hier dus iemand die het graag volgt (wordt er alleen flink paranoia van...want zie op gegeven moment allemaal mollen). Maar blijf het leuk vinden. Helaas heb ik 2e aflevering niet goed kunnen volgen aangezien we visite hadden. Normaal kijk ik het dan via uitzendiggemist, maar vriendlief heeft onze pc zo goed beveiligd dat het nu dus niet lukt om die te bekijken Dus nu wachten woensdagmiddag op de herhaling. Zag dat vanavond Jochem Meijer komt....wel leuk om te kijken. Eerst zo dadelijk met ons mannetje onder de douche...we zijn er alleen nog niet uit wie mag. Papa is al verschillende keren geweest en daar vind hij het altijd fijn bij. Ik ben dus zelf 1 keer geweest en toen vond Arthur het niet zo geslaagd...dus maar even zien. Fijn weekend verder allemaal....ben trouwens benieuwd wanneer we hier weer nieuwe aanmelding krijgen (wachten op je hoor Prinses!)? Groetjes, Eva.
Een aanvulling op de filmpjes. Eens kijken of het zo lukt met bekijken. Sperzieboontjesgate. Ja, dit staat jullie ook te wachten. We hadden het beiden in ons haar....
Hm, ik zie nu pas dat mijn naam in de link staat. Het merendeel van jullie staat bij mij o0p hyves. Daar staat het filpmpje ook. Mocht je er niet bij kunnen stuur dan even een pb, dan mail ik de link. Elmo, wil je de link verwijderen voor me?
Wat een gezellige berichten allemaal! Sonja, beterschap voor Esmee. Laura, leuk dat het zo'n geslaagde dag was. Ook fijn dat het met Ruben goed ging, ook bij je schoonouders. Bied perspectieven voor een volgende dag/avond uit toch? En lijkt me prachtig om te zien, een man in uniform en zwangere vrouw er naast! Over die sleutels van je auto, zijn ze kapot door de electronica zeg maar, of is dat kapot doordat ze een keer gevallen zijn ofzo? Hier hebben we namelijk ook zo'n probleem gehad en dat heb ik uiteindelijk bij mijn wa verzekering gedeclareerd. Er was er 1 gevallen hier en daardoor ontbrak er een klein onderdeeltje. Ik kreeg 2/3 vergoed. Grappig dat iedereen iets anders bestelt bij felicitas. Hier was ook een aardige dame. Ik vond alleen hoteldebotel en sesamstraat veel te duur. Wel erg leuk. Maar denk ook zelf wel eea aan te kunnn bieden. Wel heb ik een abonnement op 'kinderen' genomen voor een jaar. Ga je ijsvissen bij de vijver? Met warme chocolademelk... Of zet je de nieuwe stoelen in het voorjaar pas buiten? Femke, mooi filmpje zeg, die groene bonensnor staat Marin prachtig! En dat sapje ipv melk, brrr ze zal zich flink genept voelen, haha. Lydia, goed dat de nieuwe voeding al iets verlichting bied. Het volume komt ook vast weer goed als ze gewend is. Ook wel herkenbaar hier dat ze toch steeds even willen weten waar je bent als ze in de box ligt, grappig is dat he? Lieke, wat een ellende met je rug zeg. En je was zo blij van die zware buik af te zijn en nu dit... Alle aangeboden hulp goed benutten ook al ben je dat niet gewend, des te eerder kan je alles zelf weer straks. Eva, Leuk dat jullie voor keuken zijn geslaagd! Ben jaloers op zo'n keukenprins, heb ik helaas niet aan de haak geslagen... Wel spannend ook het gastoudergezin, hebben ze meerdere kindjes op zo'n dag? Anticonceptie, wij gaan niets gebruiken. Als ik al die jaren niet zwanger ben geworden lijkt het me sterk dat het nu wel zou lukken. En ik wil idd ook echt geen pil meer. Bevalt me prima zo. Spannend van je huis hoor, zou leuk zijn als je het gelijk kwijt ben, toch? Over ons: Auto gaat woensdag naar de garage, er moet een slang vervangen worden volgens anwb. Hoop dat het niet te duur is want over een maand of 2 krijgen we een lease-auto en gaat die van mij weg. Werken ging goed, en ja Fem, stiekem ook wel heerlijk. Je telt gelijk weer helemaal mee. Geeft ook weer voldoening. Meiden op school wilden alles weten over de bevalling en vooral of het pijn deed! Met Nicky gaat het zo goed. Heeft echt heerlijk geslapen na het KDV. Vrijdagnacht van 23.00 tot 8.30u! Echt zo lekker, ik was helemaal fit toen ik wakker werd. En volgens de leidsters vond ze het allemaal prima. Behalve de fles was even een gedoe, maar ze hebben zoveel geduld daar, dat is ook gelukt. Ze waren verrast over de kracht van haar boeren, lijkt wel een bouwvakker vond de leidster, hahaha! Kolven op het werk is ook gelukt, ben ik best trots op. Verder krijgen we steeds meer contact met kleine meid. Gaat lekker brabbelen en is een ontzettende lachebek! Fijne dag nog allemaal, hier erg druilerig, maar zo toch maar even naar buiten!
Femke, Ik dan wel geen Elmo, maar ik heb je linkje verwijderd. Gelukkig ben ik ook je hyvesvriendje, dus ga even kijken. Liefs, Elvira
Ohja, gisteren een blootreportage gemaakt na het douchen van Nicky! We moesten al die michelinrolletjes even vastleggen voor later, haha Als het lukt zal ik ze zo van het toestel halen en wat in album plaatsen!
Femke, Inderdaad heel speciaal als je broer trouwt! Hij zit bij de Landmacht (Ermelo). Dat pak is inderdaad wel errug groen ja zie mijn Hyves :-D *trotssssss* Wat leuk dat Marin aan de sapjes zit! Wat worden ze dan groot he! Geweldig filmpje (op Hyves gekeken). Lydia, Heel positief dat deze voeding beter gaat zeg! Dat is heel wat waard! De liften lukken hier vaak toch wel hoor (veel met rolstoelers op pad geweest..dat scheelt misschien ook). Geen berg hier. Felicitas: Ik vond die Hoteldebotel ook wel erg duur hoor. Mijn zus heeft deze immers ook..dus daar kan er worden "gehoteldeboteld". Die stoelen voor in de tuin: Dat zijn hardhouten "loungestoelen" dus die kunnen elk seizoen blijven staan. Ons bankje (waaibomenhout) is doorgerot dus die hebben we eruit gehaald en deze neergezet. Staat ontzettend gezellig. Van de zomer lekker de Koi's voeren met Ruben! Lieke, Nogmaals beterschap voor jou! Eva, Dat van die keuken klinkt super zeg! Volgens mij wordt het echt jullie droomhuis. Ik hoop toch dat de bieders doorhebben dat het huis niet weggaat voor een pakje boter dusse...wie weet hoe ze op jullie tegenbod reageren. Ik hoop echt dat jullie het gauw kwijt zijn. Fijn dat je al een afspraak hebt met de gastouders. Wij hebben dinsdag de intake bij het KDV. Ruben gaat dan meteen vast even wennen. Ik vind het super spannend hoor... Anticonceptie: I.v.m. de ks moest ik aan de anticonceptie. Mede door die flinterdunnen baarmoeder (en sowieso na een ks) mag je zeker een half jaar absoluut niet zwanger worden. Ik ben dus (tegen mijn wil een beetje) aan de pil. Met de vk afgesproken dat ik hem ook echt maar een half jaartje slik en dan niks meer. Een brusje is hier meer dan welkom dus risico's zitten er voor ons na een half jaar niet meer aan. Ben al dik in mijn tweede strip dus nog maar 4 te gaan Babysite: Mijn babysit hou ik niet meer verder bij. Ik laat wel staan wat er tot nu toe opstaat hoor (gisteren nog nieuwe foto's aangevuld). IK laat deze op cd zetten. Ik wilde hem alleen tijdens de zwangerschap bijhouden...misschien dat ik er alsnog eens eentje ga maken voor nu..maar heb gewoon te weinig tijd. De huidige heb ik dus aangevuld tot nu en gaat nu op cd. Ik pb je de link wel even. Wie is de mol: Wordt hier niet gevolgd. Jochem Meijer gemist. Had wel gekeken of er nog wat leuks kwam...maar deze niet gezien! Balen...nu hebben we (bij gebrek aan beter) Idols en Lotto weekend miljonairs gekeken. Douchen: Hier ook bijna ruzie wie mag :-D Ruben vindt het heerlijk! Op de babysite staan foto's van papa en mama van mama met Ruben onder de douche Sonja: Gaat het al beter daar? Lenneke: Sleutels zijn absoluut niet gevallen. Dat die tweede stuk is kan dus volgens mij ook echt niet. Dat ding doet niet anders dan in het sleutelkastje hangen. We gebruiken die nooit omdat we twee auto's hebben. Als Laurens dus met de Scenic weggaat dan heb ik geen nodig of ga met de Twingo. De tweede sleutels zijn er dus alleen voor nood. Mag ik de link van je site? Fijn dat het werken lekker was! Ik heb nog twee weekjes. Denk ook wel dat het me wel zal bevallen hoor...zal wel moeten ook he Dat KDV...heel goed dat alles zo goed gegaan is. Dan breng je haar ook met een gerust hart weg. Ze gaat daar vast de clown uithangen als ze eenmaal een beetje gewend is :-D Mooie foto's ook weer zeg, heel leuk! Zooooo....maar ff op OK drukken denk ik
lenneke: leuke foto's , het word al een echt michelin baby, bij Esmee begint het ook ietsjes te komen die vet rolletjes. Esmee is goed opgeknapt, is nog wel wat verkouden maar de Luuf heeft goed zijn werk gedaan, ze sliep ook heerlijk vannacht. vanmiddag even bij opa en oma langs gegaan, normaal gaan we met de auto en nu hebben we er heen gewandeld, voor Esmee ook lekker zo in de buiten lucht, tis toch een half uur heen lopen en een half uur terug lopen. over de anticonceptie , 3 weken na de bevalling was ik weer begonnen met de pil, ben nu bijna klaar met me 2de strip. wil voorlopig niet zwanger raken, als we ooit zo hebben we willen toch nog een 2de dan is het pas als Esmee een jaar of 3 a 4 is. wil eerst een poos genieten van Esmee , en wie weet komt er nooit een 2de dat we het hier bij laten maar daar deneken we voorlopig nog niet eens over na. jochem meyjer wel gezien, heb de show 2x in het theater gezien en heb de dvd er ook van, op tv word er jammer genoeg heel veel ingeknipt. wie is de mol word hier neit gevolgt
hmmm een tweede..... Lijkt me wel wat eigenlijk. Maar het spiraaltje laten we mooi een jaar zitten hoor! Verder heeft de gyn wel gezegd dat ik welkom ben voor een tweede ronde. Ach, en ik heb het nu gezien: mijn gyn en ik maken mooie baby's!
Whahahahah...ja Femke! Zo'n gevoel heb ik ook een beetje....Ruben...daar moeten er haast wel 2 van op de wereld komen
Sorry hoor....maar kijk ff in mijn album! Zat te forummen, te msn'en met Vier en wat hoor ik achter mij...een hele boel gegiechel!
Hallo mama's Heb even tijd om weer eens wat te plaatsen....het is hier een hele drukte met 2 kleintjes. Alles gaat goed de meiden doen het super en zijn erg tevreden Het zijn 2 lekkertjes! Heb hier ook weer mooie fotos van de kindjes gezien het zijn echt stuk voor stuk scheetjes! Lukt het allemaal wat mama's? Kunne we het allemaal wat aan? Oja ik heb ook 2 nieuwe fotootjes in mijn album
kreeftje wat een lieverds die meiden van je. leuke pakjes hebben ze aan. hier gaat het prima , red jij het ook een beetje met die 2 , met 1 heb ik al me handen vol laat staan jij met 2. vanmiddag weer even wezen shoppen voor Esmee. haar broeken maatje 50 van de hema worden te klein dus maar maatje 56 gehaald van de hema, ze heeft wel maatje 56 in de kast maar die komen bij de v en d van daan en die kleren vallen vrij groot.
Zijn populair van bump-and-beyond. Zijn wel leuke banners. Kreeftje, mooie meiden hoor, hoe gaat dat nou met 2 van die hummeltjes tegelijk? Femke: 'hmmm een tweede..... Lijkt me wel wat eigenlijk. Maar het spiraaltje laten we mooi een jaar zitten hoor! Verder heeft de gyn wel gezegd dat ik welkom ben voor een tweede ronde. Ach, en ik heb het nu gezien: mijn gyn en ik maken mooie baby's!' Hahahahahaha! Normaal zou ik zeggen het stinkt hier een beetje, maarja Marin is wel echt een beauty!
gister avond na dat ik Esmee haar fles had gegeven lag ze nog even bij me te slapen. opeens zet ze het op een brullen en toen was het weer over ,waarschijnlijk droomde ze , opeens begon ze weer heel hard te brullen en bleef maar brullen ,heb haar maar voor zichtig wakker gemaakt. ik had eerst zo van wat is dit?