De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahaha, je moet wat he! ;)

2. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    hahaha, Ja ik zie het nu ook.
    Ik zal er morgen een duw aan laten geven.
    Zodat hij weer recht eronder staat.
    Heeft er wel recht onder gestaan LOL.
    goed, Ik heb mijn pillen ingenomen.
    Dus ik stap zo mijn bedje in voor ik weer high ga worden.
    Kan ook nie goed recht lopen nu boel staat erg op spanning
    van moeheid.

Leander heeft het moeilijk vanaaf.
    Om de 2 uur drinken en dan niet van harte wil dan wel nie wel nie.
    Maar is dus er tussen wel redelijk tevreden.
    is wel warm , maar heeft geen koorst.
    Misschien groeimomentje.?
    Is namelijk de hele dag aan extra aan het rommelen met de fles.
    Heb net wat suikerwater proberen te geven maar ook dat wil hij
    niet.
    Meiden TRUSTEN Ik ben op.....
    Hele dag alleen zeer vermoeiend.
    Morgen gelukkig weer hele dag hulp.

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Welterusten!

4. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hou het kort...ben moeiiiiiiiiiii.

Lieke leuke filmpjes....idd blijf me ook verbazen over de hoeveelheid haar van Leander...en idd die kleur....en dat allemaal puur natuur!
    Sonja de orthopeed wil natuurlijk ook de heupjes nakijken en ruggetje. Mijn nichtje had het ook (16 jaar geleden alweer) en werd ook helemaal nagekeken om uit te sluiten dat met heupjes alles okee was. Soms zien ze dat nl nog wel eens samen en dan is het wel fijn als ze dit vroeg zien.
    Lenneke en Elmo...nouja, jullie kinders dus weer apk goedgekeurd, netjes gegroeid en prikkies gehad! Kanjers zijn het!

Duik zo me bedje in....truste allemaal, Eva.

5. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Weer even tijd en energie!

Wat tijd betreft weet ik niet hoelang, daar het meisje een beetje protesteerde in de wieg . (Lees: meisje zette een luidde keel op en de rest van de buurt weet ook dat ze er geen zin in heeft.) Kreeg laatst een opmerking van een buurvrouw: Ze huilt wel veel, he? Krijgt ze wel voldoende te eten?.... Aaargh!
    Gelukkig zijn andere buren er heel rustig onder, zo van: Nou, die heeft een paar goede longen!

Lydia,
    Ik vind het rot voor jullie hoe het nu gaat. Dat huilen kan je zo onzeker maken, en het gaat door merg en been. Ik las dat je vandaag weer naar de kinderarts moet, ik hoop dat jullie wat antwoorden krijgen. Succes!

Lieke,
    Jij treft het ook niet met je rug. En zo te lezen ben je daar voorlopig ook niet van af. Sterkte, in ieder geval.
    Vroeg me af of je gel deed in het haar van Leander, maar las een paar bladzijdes terug het antwoord al. Wat een enorme bos, dat zie je niet zo vaak bij baby's.

APK's,
    Dat waren weer mooie keuringen van Nicky en Ruben.
    Ik ben vorige week donderdag geweest. Charlotte is nu 58 cm en weegt 5440 gram. Echt een bulletje aan het worden. Ze zat eerst onder de onderste groeilijn, ze zit nu in het midden.
    Wat betreft de prikken, had het idee dat ze erin bleef. Ze was echt heel erg boos. Met het aankleden bleef ze maar doorgaan met huilen, iedereen die er was kon meegenieten. :)

Lenneke,
    Wat goed dat het kolven lukt op het werk. Hoeveel tijd ben je ermee kwijt? En wat voor kolf gebruik je? En hoeveel dagen ben je weer gaan werken?
    Ik heb het zo kunnen regelen dat ik gebeld wordt door het KDV als Charlotte honger heeft, dan ga ik daar naartoe. Het KDV is twee minuten lopen bij mijn werk vandaan en mijn werk gaat er ook me accoord.

Filmpjes,
    Leuk, leuk, leuk en mooie baby's

Aldonza en Lenneke,
    Mooie foto's van jullie kinders op hun buik. En dat hoofdje al zo mooi omhoog! Als ik Charlotte op haar buik leg dan valt ze of in slaap of ze gaat huilen. Niks nog geen hoofd omhoog.

Charlotte slaapt enorm goed door de afgelopen twee weken, vaak tot 8 uur/ half 9. Heerlijk, maar ook wel lastig voor als ik straks ga werken (over een week). Moet haar dan toch eerder wakker maken, een uurtje of twee. Ervaring is dat ze dan amper drinkt, maar ik zie wel hoe het loopt. Ik hoop eigenlijk dat ik de laatste voeding langzamerhand naar voren kan schuiven, die is nu nog rond een uur of 11.

Verder kan ze een heel vrolijk meisje zijn, maar ook heel serieus. Ze lacht wanneer het haar uitkomt. Heeft ze er geen zin in dan kan je op je kop gaan staan, lachen doet ze dan toch niet. Ze kan ook heeeeeel boos kijken (heeft ze van haar moeder).

Zal nog even wat foto's in het album zetten want ik hoor alweer wat gesputter uit de wieg komen.

Tot een volgende keer!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik wilde reageren...maar Ruben heeft andere plannen!
    Leuk je voorbij te hebben zien komen Imani...ik reageer later wel even.
    Laura

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Lydia, we hebben niet gevraagd hoe laat je moet. Ik ben erg nieuwsgierig wat de arts te melden had. Laat je het weten?

8. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Heel herkenbaar!
    Foto's geplaatst!
    Wie weet kom ik wel weer vaker, meisje weet zich steeds beter langere tijd zelf te vermaken. Heb dus iets vaker mijn handen vrij.

9. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Oja, Prinses. Succes met de laatste loodjes!

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Mooie foto's!

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieke,
    Is Leander beter gemutst vandaag (wat drinken betreft) van die groeimomenten zou heel goed kunnen hoor!

Imani,
    Wat fijn dat Charlotte zo goed slaapt zeg, dat scheelt enorm. Ook super hoe jij de bv straks kan combineren met je werk! Top!
    Wat dat huilen betreft, laat die buren die dat zeggen zich nakijken zeg! :evil: Waar bemoeien sommige mensen zich mee zeg!

Ruben laat zich ook niet altijd uit de tent lokken hoor! Als hij niet wilt lachen, dan doet ie het ook niet.

Gisteren na zijn prikjes was ie behoorlijk van zijn padje. Hij wilde steeds wel lachen...gaf ook een lach maar barstte dan weer in snikken uit! Heel zielig....hij was wel vrolijk....maar het deed steeds zo'n auw leek wel.

Je hebt wel weer super mooie foto's zeg!

Lydia,
    Ja, eindelijk donderdag! Ben zeer benieuwd hoe het is gegaan!

Prinses,
    Jij was weer goedgekeurd...hoop dat je geen keuringen meer hoeft te ondergaan zeg!

Eva,
    Huis al verkocht? Had de makelaar nog positief nieuws?

Hier alles verder oke!
    Meneertje heeft helemaal zijn duim gevonden en ligt druk smakkend daarop op zijn buikje in de box!
    Bedje was hij zat van...maar stiekem wel een beetje moe.
    Ach, hij hoeft ook niet de hele dag in zijn wieg.

Tijdens het stofzuigen en dweilen had ik hem in zijn wipper....ineens was de babygym niet meer leuk.
    Mama die heen en weer loopt is veel leuker. Ook is het veel interressanter (schrijf dit standaard fout) hoe de kleine hond achter de dweil aan denderd.
    Goede afleiding dus ;)

Hier het huis weer helemaal schoon dus ga zo het dorp even in!

Toedels

12. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    zo hier weer terug van de kinderarts.
    Daarna even wat gegeten en dingen gedaan.

Naomi heeft geen koemelkallergie.
    En op de foto was ook niets te vinden.
    Kortom er is dus niets aan de hand gelukkig.
    Ze zit dus weer aan haar "oude"melk en die ging in een keer leeg.

Wat betrefd het huilen dit komt waarschijnlijk van de reflux.
    Dus daar krijgt ze medicijnen voor.
    Hopelijk gaat dat werken.

Verder heeft ze vanacht weer lopen spoken.
    Waardoor manlief dus bijna geen slaap heeft gehad en nu dus thuis is aan het bijkomen van de nacht.

Ga nu even de medicijnen halen.

Liefs Lyd

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Fijn dat het geen koemelkallergie is. Ik hoop dat de medicijnen aanslaan, en dat jullie meissie dan wat rustiger is. ik duim voor een goede nachtrust voor jullie, vannacht.

14. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    hahaha wij ook ja

15. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Lydia, ik hoop ook van harte voor jullie dat die medicijnen wat gaan helpen. Wel weer een geruststelling dat je weet dat er verder niets is.

Laura, Ruben heeft ook een lekker groeispurtje gemaakt hoor!
    Nog last van zijn prikken vandaag?

Lieke, leuke filmpjes! Waar die mannen al niet op letten he, een commode die niet goed staat, hahaha. Het gaat om dat lieve mannetje, toch?wsgierig naar

Eva, ben ook wel nieuwsgierig naar bericht van de makelaar....

Imani, Wat ziet Charlotte er ook goed uit zeg, lekker moppie hoor! En al zoveel gegroeid!
    Ik werk 3 dagen en kolven gaat heel goed eigenlijk. Gebruik wel van die neusspray, dan komt het net wat makkelijker op gang. Ik ben ongeveer 20 min. bezig en ik gebruik de handkolf van Avent. Ik heb ooko de mini-electric van medela geprobeerd, maar dat werkt niet echt. Lijkt niet krachtig genoeg ofzo voor mij.
    Wat super dat je daar op het kdv kan gaan voeden zeg, mooi geregeld. Ik zit op 20 km afstand dus dat gaat niet lukken...

Vanmiddag even met Nicky naar de HA geweest ivm berg. Maar krijg er geen zalfje voor want volgens dokter is dat erger dan de kwaal. Hij heeft wel zalf maar wil dat liever niet geven voor tere huidje. Drogisterij spullen zijn prima volgens hem. (zwitsal enzo) En gewoon volhouden...

Vandaag weer bij kdv geweest, het ging weer prima, madam wind iedereen om haar vingertje met leuke lachjes en kletspraat!

Hier maar eens een broek verschonen en dan nageltjes knippen, ze heeft zichzelf aardig toegetakeld. (En zondag nog geknipt he...)

Fijne avond en wie weet nog tot later!

16. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Het gaat vandaag wel iets beter met Leander drinkt iets meer.
    tenminste 100 CC flessen.
    Daartussen blijft hij tevreden hoor.
    Slaapt vrij veel vandaag.

Elmo grappig dat je mannetje je zo alert volgt.

Lydia in ieder geval goede berichten van het ziekenhuis.
    Geen nare dingen.
    Hoop dat de medicatie ivm de reflux helpen gaan.
    Succes verder met de nachten.

Lenneke fijn dat het allemaal zo lekker gaat met nicky op het dagverblijf.
    Leander kan ook zo krabbelen met zijn scherpe nagels.
    Laat zich ook moeilijk knippen en vijlen knuisjes stijf dicht.

imani goede berichten van je. supers.
    Lijkt mij inderdaad vervelend dat je dan je meisje moet gaan wakker maken omdat je zo vroeg moet beginnen.
    Misschien al vast een beetje aan gaan laten wennen?
    haha nee geen gel in zijn haren.

Liek.

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lydia,
    Opzich goed nieuws...zeker als de Reflux ook echt DE kwaal is.
    Nou maar duimen dat die medicijnen jullie eindelijk een tevreden dochtertje gaan geven!

Lenneke,
    Heel mooi zeg, dat het kolven wil! Ik heb ook die Avent handkolf gebruikt en dat ging als een speer. Hij staat nu te koop :(
    Dat KDV, geweldig toch, dat ze zich zo komisch opstelt daar!
    Zo raakt ze lekker geliefd en krijgt ze VEEEEEEEL aandacht. Slim meiske hoor!

Lieke,
    Fijn dat Leander alweer wat beter drinkt! Dat is het belangrijkste.

Hier geen last van de prikjes vandaag.
    Hij slaapt wel nog wat meer, maar dat is alleen maar handig ;)

Bij HEMA zo'n onwijs leuk broekje gekocht! Met een soort van ruitjes erop (net nieuwe collectie!) echt super gaaf. Ga hem meteen wassen zodat hij het het weekend aankan :-D (worden jullie ook zo blij van nieuwe kleertjes?)

Ben ook een nieuwe voorraad bh's aan het inslaan. Ik pas mijn oude bij lange na niet meer...(veel te klein) en mijn borsten moeten nog weer steviger worden....dat wordt wat. Hebben jullie dat ook?

Mijn oude broeken pas ik ook niet meer...denk dat ik blij mag zijn als ik weer in 38 kom :(

Verder eigenlijk niks hier...saai he ;)

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik ga gelijk even op de Hema-site kijken. Ben benieuwd.

Hier zal het ook nog wel even duren dat ik in mijn oude broeken pas. ;) Dat wordt een nieuwe collectie.

19. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Inderdaad een leuk broekje Elmo! :)

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kan je op de Hema site de collectie zien dan....wat ben ik ook een DOOS!
    Elke keer in de winkel kijken...nee...nog steeds niks leuks :-D
    Volgende keer eerst de pc maar aan dan ;)
    Tnx

Deel Deze Pagina