Nou Lydia, nog niks? Je bent dan wel niet aan de "beurt" maar wel de eerstvolgende denk ik. Zet hem op meid! *grinnik*
Tussenstand Walvisbaby's: 3-2 Marin 30-07-2007 dochter van Femke J Nicky (Nicky Helena Adriana) 23-09-2007 dochter van Lenneke Charlotte 09-10-2007 dochter van Imani Tiago 15-10-2007 Zoon van ElviraR Ruben 04-11-2007 Zoon van Elmo who`s next...??
Wie maakt de gelijkmaker? Nicky en Marin willen graag vriendjes kunnen uitkiezen, dus een ruimere vertegenwoordiging van de heren zou fijn zijn.
Tussenstand Walvisbaby's: 3-3 Marin 30-07-2007 dochter van Femke J Nicky (Nicky Helena Adriana) 23-09-2007 dochter van Lenneke Charlotte 09-10-2007 dochter van Imani Tiago 15-10-2007 Zoon van ElviraR Ruben 04-11-2007 Zoon van Elmo Arthur 05-11-2007 Zoon van Aldonza who`s next...??
JAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa, Het is 3-3 geworden. Weer een walvisje geboren. We gaan goed meiden.... En we houden nog niet op hoor.... Staan nog wat vissies in de wacht... LIEK
Tussenstand Walvisbaby's: 4-3 Marin 30-07-2007 dochter van Femke J Nicky (Nicky Helena Adriana) 23-09-2007 dochter van Lenneke Charlotte 09-10-2007 dochter van Imani Tiago 15-10-2007 zoon van ElviraR Ruben 04-11-2007 zoon van Elmo Arthur 05-11-2007 zoon van Aldonza Naomi (Naomi Iris) 06-11-2007 dochter van Lydia31 who`s next...??
Hier mijn aller eerste mama bericht! Ruben is nu 5 dagen oud...wat een gek idee zeg. Toen ik hem vast had dacht ik echt: hoe heb jij in mijn buik kunnen zitten zeg! Hij doet het dus echt super! Gisteren nog maar 50 gram van zijn geboortegewicht verwijderd! Ben benieuwd hoe zwaar de kraamzorg hem zo heeft! Oh...hij begint alweer te pruttelen....mama gaat er vandoor.....*zoeeeefffff*
Knap dat jij zoeff kan doen met een ritssluiting in je buik. Ik associeer marin ook niet echt met die dikke buik en de bewegingen. Raar hè?
En mamma's missen jullie die dikke buik al? Ik vind het nog steeds een beetje vreemd dat hij weer plat is. Net als Laura kan ik me haast niet voorstellen dat Nicky daar toch echt in zat! Welkom allemaal hier met de kleine walvisjes!
Het wordt ook eens tijd dat ik me hier kom melden! Die dikke buik, die mis ik enorm! Met alle ongemakken erbij, komt denk ook omdat ze er eigenlijk nog in had moeten zitten. Als ik Charlotte op mijn schoot heb liggen met haar benen naar me toe, begint ze wel eens te trappelen tegen mijn buik aan en dat voelt net zo als toen ze er nog in zat, alleen dan vanaf de andere kant. Ben vandaag bezig met de kast te schilderen voor de kinderkamer.... tja, want die was nog steeds niet af. Gisteren naar het CB geweest. Charlotte weegt nu al meer dan 3 kilo. Het gaat dan ook erg goed met haar. Alleen haar mama, die blijft erg moe. En slapen lukt me ook al niet.... . Maar als ik dan dat koppie zie van mijn meisje......smelt, zucht, zwijmel!
Marin krijgt twee tandjes! En ik me maar afvragen waarom haar wangen zo droog waren, ze zo kwijlde en ze pukkeltjes op haar kont had. Daarom was ze vast ook zo hangerig gisteren. Stonden ze op doorbreken dus.