Nou, hier gisteren ook even flink gegil hoor! Meneer kan al twee dagen niet poepen....en dat gaat zeer doen! (hij poept anders vrijwel elke dag). Hij was ook kapot dus met slapen is hij gelukkig goed getroost. Lekker in bad geweest en toen op bed. Gillen heeft dus nog geen kwartiertje geduurd (als ik jullie dan hoor is dat echt niks) maar het is zo zielig en hartverscheurend...van die lange halen....helemaal rood....bah. Nu ligt hij ook wat te piepen....niet handig, we gaan vanmiddag weg kraamvisite. Lydia, Ik hoop echt dat de goede momenten onderhand gaanoverheersen meid (met zo'n mooie mobiel maak je goede kans ) Lieke, Pffff het zit jou echt niet mee he! Sterkte! Ben benieuwd naar die foto! Euh...moet hem nou echt ff troosten....misschien vieze broek (hope so) daar kan hij ook echt niet tegen....toedel!
Elmo, Vervelend voor je mannetje, dat hij niet kan poepen. Het is hier ook weer een drama. Wat helpt is al je hem een een beetje prikkelt met de thermometer. Een beetje olijfolie er op, in het kontje en een beetje heen en weer wiebelen met de thermometer. Het is niet leuk om te doen, maar het lucht voor die kleintjes wel op. Hier ook een prachtige mobile aangeschaft, met heel verantwoord klassieke muziek. Maar de beesten doen het hem. Er hang een olifant, een giraf en een zebra aan (natuurlijk afrikaanse beestjes), zij ligt, net zoals Naomi, erg tegen te praten. De olifantjes mobile die manlief heeft meegenomen uit Afrika is ook favoriet, deze hang op de slaapkamer. En vanaf de commode en vanuit de wieg ligt ze er vaak naar te kijken. En maar kletsen en lachen tegen die beesten. Lydia, Klopt het dat het nu wat beter gaat? Krijg zo het gevoel als ik je berichtjes lees. Lieke, Hmmm, na regen komt zonneschijn. Maar dan mag die zonneschijn bij jou nu wel heel snel gaan doorbreken. Charlotte heeft vanochtend de hele voeding eruit gegooid. Het bleef maar komen. Het gebeurde toen ik haar in de wieg legde, lakens nat. Toen ik haar op de commode legde ging het nog even door. Als was zeiknat, aankleedkussenhoes, kleertje, romper. Alles verschoon en daarna als een blok in slaap gevallen. Ja hoor, ik hoor gepruttel uit de wieg komen. Tot later!
Haha...ligt hier een mannetje uit zijn dak te gaan in zijn wipstoel.....heeft die hele activity boog al tegen zijn koppie hangen nu en wil hem opvreten...ga hem nu toch maar even redden.... Kom vanavond reageren...krijg vanmiddag 4 collega's + kids op kraamvisite. Doeg doeg, Eva.
Ja hoor.....poep vanmorgen! Vandaar dat ik nog niks ondernomen had....het duurt bij hem normaal nooit lang. De truc van de thermometer kende ik inderdaad wel maar...toch bedankt voor de suggestie hoor! Het is alleen maar goed om elkaar te helpen. Ik ga zo foto's kijken bij Lieke. Eva, Ik hoop dat het gezellig was! Kraamvisite was leuk! Ik ging samen met een oud collega (kraamvrouw is ook een oud collega, werken niet meer samen, alledrie niet) maar wat een ukkepuk zeg! Nog geen 3 kilo! De oud collega die meeging had nog een leuk nieuwtje...ze komt bijna naast mij wonen! Whahahha....we gaan elkaar nog wel meer zien denk ik. Ze heeft een dochter van net 1 jaar dus das wel gezellie! Papa doet Ruben zijn pyjama aan dus mama gaat gauw de fles maken! Toedel
Nou meiden, excuses voor het niet reageren op iedereen. Hier nog steeds een zeer verdrietig meisje. Ze is zelfs helemaal schor van het vele huilen. Volgens 'het boek' zitten we dus ook in de aanloop van een sprong! Maar er staat ook bij dat deze wel 5 weken kan duren, nou mamma hier hoopt van niet! Heb het bijna in m'n rug van al dat gesjouw! Hoe gaat het met iedereen? Laura las ik dat het goed was gegaan bij het KDV. Klinkt prima, fijn gevoel ook wel he? En gezellige visite en nieuwe bijnaburen, altijd leuk! Bij Imani ook, luxe hoor even voeden op locatie... Lekker voor je meisje ook. Ik had vandaag voor het eerst wat minder melk bij het kolven op het werk. Hopelijk word dat weer beter. Lieke, jij ook huildagen met het sprongetje, ik weet precies hoe je je voelt. Bij jou helemaal zwaar omdat je het toch al zo in je rug hebt. Eva, spannend wachten op het antwoord van jullie eindbod, ben erg benieuwd. Kraamvisite gezellig? Meisje hier probeerde bij oma in de box ook de babygym op te eten, maar wilde niet helemaal lukken. Dat werd erg gefrustreerd huilen! Lydia, klinkt erg leuk die mobile van Naomi. Mooi om te zien he dat ze zo geinteresseerd zijn in alles wat beweegt en geluid maakt. Femke, hoe is het met jou en Marinneke? Nicky heeft vanmorgen bij het KDV alles onder gepoept. Ze hebben haar daar gebadderd, scheelt mij weer vanavond, hahaha. Ze gaat nu van alles vastpakken in de box. Alles waar ze bij kan word onderzocht en opgegeten. Bedankt voor alle lieve felicitaties voor de vermaanddag! Zie steeds iedereen even spieken bij de walvisjes, we zitten geloof ik allemaal nu met smart te wachten op bevallingsverhalen, hahaha. Dus Prinses en Yake, komen jullie al?
SPECIAAL VOOR LIEKE: Leuke foto's weer hoor Maarre....moet Leander niet onderin het ledikant liggen? Ik weet eigenlijk niet wanneer je het bedje gewoon op kunt maken? Ruben ligt nog op de helft ongeveer (ook niet zo laag als ze zeggen hoor ). Lenneke, Balen zeg, dat Nicky zo verdrietig is! Je kan er ook zo weinig mee he. Nou maar hopen dat dit geen vijf weten gaat duren zeg! Misschien moet je er zaterdag ofzo even lekker uit met je gezinnetje :-D Doet haar vast goed. Liefs, Laura
Liek zat niet te vissen hoor haha. Nee zonder gekheid. Nicky is natuurlijk ook prachtig. We hebben gewoon allemaal prachtige kids. Elmo, mbt ledikant. Ik heb Leander eigenlijk vanaf begin hoog gelegt. Leander is ook niet heel bewegelijk dus dat scheelt misschien. Geloof dat ze toch redelijk onderop moeten liggen volgens de regels. Maar hij ligt eigenlijk altijd op zelfde plekje. Dus ik durf het gerust aan, net zoals jij je vertrouwd voelt mbt het slapen op de buik van Ruben. Speciale knuffies voor Nicky hoor Lenneke. Liek.
Nee precies, dacht ik al. Nou, als Ruben op zijn buikkie ligt (heerlijk) dan kruipt hij onwijs omhoog. Ik doe nu de onderkant van zijn slaapzakkie instoppen aan de onderkant. Op het aankleedkussen kruipt hij bijna tegen de muur aan (ligt verticaal) als je je handen tegen zijn voeten houdt! Kruipgraag jochie!
Inderdaad denk dat Ruben een meer bewegelijk kind is dan Leander. Wie weet zullen we het ooit kunnen vergelijken. HAHA , hem vast leggen met de slaapzak om hem beneden te houden. Vind het wel een grappig contrast. Ruben was in jouw buik al een heel druk mannetje. Terwijl Leander in de buik al een niet heel druk mannetje was. Zal het dan toch al in de buik herkenbaar zijn of je kind druk of een wat rustiger type is.. Hoe is het bij jullie meiden...? Maar ja ondertussen niet vergeten dat Ruben bijna 2,5 week ouder is dan Leander dus een stukje verder al in ontwikkeling. Liek.
Anderen vinden Ruben juist een heel rustig en tevreden kindje. Hij beweegt wel veel....maar op een relaxe manier zeg maar (of zoiets). Ach, ooit zullen we ze nog wel vergelijken Denk wel dat leeftijd wat zegt hoor, want dat met die beentjes ging hij ook ineens doen. Net als uitrekken en in zijn oogjes wrijven...ineens doen ze dat. Gaat dan wel heel snel.
Hai meiden... hier dan eindelijk nog reactie van mij.... Lieke leuke fotooooooooo's! Misschien dat het idd wel zo is..druk kindje in buik...Arthur was ook regelmatig aan het trappen en dat doet ie nu nog steeds...dat naar boven kruipen of trappen wat Elmo omschrijft doet Arthur ook. Vooral tijdens verschonen is het keten!! Wil dan echt niet meer stil liggen en is vreselijk aan het draaikonten. Overigens ligt Arthur ook halverwege inmiddels. Schuift zo steeds een eind op.. Lieke wat sneu dat je meissie zo niet in d'r vel zit....hoop ook niet voor je dat het 5 weken duurt... Idd goed idee van Elmo lekker erop uit met de family! Imani was het eenmalig het spugen...hoop het wel voor je! Elmo gelukkig dat Ruben, zonder evt hulp, nog heeft gepoept...kan zo sneu zijn als ze dat dwars zit, he?! Leuke kraamvisite ook gehad! Gezellig dat je collega zo dichtbij komt wonen....nu is dat ene jaar nog een groot verschil, maar als ze wat ouder zijn is het vast leuk spelen samen. Tja...en 3 kilo...dat is dan alweer klein, he..je vergeet het zo snel dat de onze (bijna) ook zo klein zijn geweest. Kraamvisite was druk, maar erg gezellig. 4 collega's en 5 kids in de hut. Hele hut lag na afloop bezaait met de muisjes....haha. Arthur is ook weer lekker verwend....vooral een labeldoekje vond hij erg leuk en is daar ook heerlijk mee aan het spelen geweest vanavond! Wilde hem daarna verschonen en naar bed brengen, maar was ff wasbeurtje nodig, want stront zat tot achter in zijn nek. Denk zelf dat hij het nu heeft van die extra nutriton (schijnt ontlasting ook dunner van te worden), dus dat is een minder fijne bijwerking als het buiten de oevers van de luiers treedt. Maar goed..als de krampjes zo beter wegblijven... behalve extra wasbeurtje en verschonen lijkt hij er verder niet veel last van te hebben. En oja....over muisjes gesproken..had het er straks al met Laura over op msn....we hebben weer een huisgenoot..en nee, ik heb hem nog steeds niet kunnen redden...zit nu onder koelkast en weet niet hoe me dat in uppie gaat lukken om hem daaronder uit te krijgen. Dus zal ff moeten wachten tot vriendlief terug is van werk.... Want heb geen zin in gekeet vannacht terwijl we lekker willen slapen. Okee....spring nog vast onder warme douche en trek vast pyama aan.... Morgenvroeg ook nog kraamvisite, afdelingshoofd komt Arthur bewonderen (al had hij hem al gezien toen ik ff op werk langs was geweest). En zaterdag ook weer van alles te doen....dus gaat Arthur gezellig een dagje naar oma, is veel rustiger voor hem en oma vind het natuurlijk ook wel erg leuk, dagje samen met kleinkind! Welterusten voor strakkies! Eva.
Nou vannacht geen gekeet gehoord...weet ook niet of het beestje uberhaupt nog in het land van de levenden verkeerd.... Verder Arthur ook lekker doorgeslapen, om 6 uur flesje en toen nog allemaal ff teruggekropen in bed. Kraamvisite is geweest en denk dat ik vanmiddag nog ff lekker met Arthur naar buiten ga, want het ziet er hier heerlijk uit. Kan ik gelijk nog kadootje kopen voor mijn vriendin die in december jarig is geweest (.... ), daar ga ik volgende week heen. Wacht met smart op de post (nouja, pakketdienst...post is net geweest), heb laatst voor Arthur flink ingeslagen bij kleertjes.com...lekker afgeprijsd allemaal. En hopelijk morgen de mc winterzak....hoop maar dat ze bij buren brengen (aangezien we zelf niet thuis zijn) anders moet ik nog tot maandag wachten..haha. Misschien tot later vandaag, Groetjes, Eva.
Die arme arme muis... Eva, Hoest met de menstruatie? Hier vandaag ongi geworden (dinsdag laatste pil). Ik zit vandaag zwaar aan de aardappelsalade! 3 kiklo aardappels geschild en gesneden strakkies ff koken en afmaken. Ben benieuwd of het lukt (nog niet eerder gedaan). Als het niet lukt....pech Ruben is zo onwijs vrolijk! Werd echt wakker met een lach, zonder sputteren wassen en aankleden alleen net ff minder. Hij is hartsikke moe maar kan zeg maar niet slapen. Heerlijk even gewandeld en nu op zijn buikkie in bed. Denk dat het nu wel stil is tot 18.00 uur. We zijn ook ff in het dorp geweest (moest nog ff die bon gebruiken van de Jumbo 3=2 van pampers) en had nog wat andere dingetjes nodig. Weer het eea voor onze kleine man aangeschaft natuurlijk (o.a. leuke pluche rugzak voor het KDV). Maargoed, manlief is nog even op pad in mijn opdracht (had nog wat kleine cadeautjes nodig en dat pakte weer anders uit dan ik gedacht had, hoop dat het hem lukt!) dus ik kan zo het eten bijna opzetten (broccoli). Wat wordt er vanavond bij jullie op tafel gezet? Misschien tot vanavond (denk het niet, cabaret op tv) en anders..... Tot later! :-D
Lekkerrrrrrrrrrr, heel veel poep (nouja, de opluchting van Ruben dan)! En dus ook geslaagd inmiddels voor leuk tasje voor KDV! Flink aan het kokkerellen...die salade gaat vast heerlijk worden hoor (doe mij maar in een doggy bag..haha). Menstruatie hier....was dus zo'n 2 weken terug, maar sinds vorig weekend wederom bloedverlies...dus duurt allemaal nog ff.. Heerlijk als ze goedgemutst zijn, he...ben je zelf ook meteen vrolijk. En ja...dat probleem van wel slaap hebben, maar het daar zelf nog niet mee eens zijn...kennut! Hier bij Arthur ook nogal eens...paar minuten en dan is het toch stil...Maar heeft ie niet van een vreemde...mams wordt ook altijd strontvervelend van slaap, maar wil dan lang niet altijd toegeven dat het eens een keer tijd wordt om op tijd op bed te liggen... Vandaag is de post geweest en de kleertjes binnen...leuk leuk....maar ook de maxi cosi voetenzak....laat het mooie weer nou maar eens komen...kunnen we lekker samen gaan fietsen! Verwacht (en hoop natuurlijk) dat mannetje hier ook tijdje slaapt...en dat ik hem dan om half 7 wakker maak...want dan mag er lekker gespatterd worden in badje. O....shit...bedenk ik me ineens dat ik zijn koppie net nog even flink met olie in had willen smeren...nouja..volgende keer maar weer. Misschien ook tot vanavond...maar lees dus net dat het cabaret avond op tv is...dus ff kijken wie en wat....haha. Groetjes, Eva.