ik ben gewoon in slaap gevallen met een marin in mijn netvlies gebrand die met haar voetje haar stoeltje liet heen en weer gaan. Leek wel schaapjes tellen hahaha. Vandaag gaan we relaxed naar schoonmoeders en vaders. Dus daar lekker banken. Had gisteren veel pijn in heupen bekken dus was redelijk vermoeiende dag zo. vanmorgen met opstaan gelukkig niet overdreven achteruit gegaan. Normaal het zelfde gebleven. Liek
Gelukkig maar. Het is niet de bedoeling dat je een vervelende nasleep hebt van een leuke dag. Momenteel ligt ze in haar bed verwoede pogingen te doen om dat ook te laten schommelen. pootje vliegt weer op en neer.
Hahahahahaha.... Zie het helemaal voor me! Manlief moest er ook erg om lachen, we zagen dat witte voetje al heen en weren en dan zo'n verbaasd koppie dat het niet gaat schommelen.....'Rotbed'.... Hier een bod gedaan op een maxi-swing via marktplaats.... Gisterenavond nog een house-warming van een vriend gehad. Was heel gezellig maar wel een erg lange dag alles bij elkaar. Maar onze kleine meid is weer helemaal vrolijk, ook vandaag dus wij zijn weeer helemaal blij! Eva, hoe was het bij je huis gisteren? Prinses, we hadden zo gehoopt je hier al welkom te kunnen heten! Hanneke, is het bij jou rustig verlopen allemaal het weekend? Wat hebben we toch allemaal een lekkere schatjes he?
Ja, wij willen ook van die slofjes bij haar bestellen hoor! Kan het gelijk in verschillende maten? (s-m-l) dan hoeft ze ze maar 1x op te sturen Laura
Eten is hier inmiddels al op hoor We aten makkelijk.... was niet de bedoeling maar tot laat visite gehad. Dan wat toastjes op tafel en de eetlust is verdwenen Bedankt voor de pb! Ik ga mailen!
heb het inmiddels ook op. schoonpapa had een heerlijke bami gemaakt als troost dat hij vriendlief meenam naar Duitsland (ja, schoonvader loopt ook in een jurk) zo meisje ophalen voor een warme hap. is de schade aan het inhalen
Hahahah...jurklopers! Hier Ruben ook maar wakker gemaakt voor zijn fles...is echt behoorlijk af na gisteren. Na de fles nog even op en dan begint het wrijven alweer. Veel geslapen...beetje jammer voor de visite (sinds hij er is is hij toch wel het lijdend voorwerp!). Nu ligt ie de restjes bij papa op schoot uit de fles te zuigen....veelvraat! Strakkies nog lekker in de Tummy en zijn bedje maar weer in denk ik. Morgen weer wennen op het KDV, helemaal zonder mama! Mama gaat dan de BB wipper scoren
tis rustig hier. nog geen nieuwe babytjes. gister even de stad in geweest met Esmee en me moeder, kind werd weer verwend met kleren en sokken. heb gister ook gelijk 2 baby dekbedovertrekken gekocht, werd gek van die lakentjes, zat steeds voor geen meter of madam trok het steeds los, dus nu haar deken in een dekbedhoes gestopt. vanmiddag bij andere opa en oma op visite geweest dus was weer een druk weekendje
Eh, meisjes, Ik heb een onwijs verhaal naar jullie toe geschreven in mijn topic. Heeft geen zin om het hier ook te typen, dus check it out. Groetjes Vier (totally in love op de kleintjes)
Lieke gelukkig dat het nog redelijk goed ging met je rug, maar nu ook hopen dat je verder kunt herstellen en het helemaal over gaat! Elmo tja...ik snapte het meteen van die H...is dat scherp...ik weet het niet...denk dat Femke gewoon in de ontkennende fase zit, maar helaas....het is zo Femke je bent H-verslaafd!! Elvira heb al even gepost bij je topic... Lenneke hoop dat je slaagt met je bod op de maxi swing...je kunt leuk slagen op mp! Gisteren dus een drukke lange dag...vandaag lekker gerelaxed?! Hoe was het bij ons huis..? Tja....niet dus...(zie voorgaande berichtje van mij). Ik zat echt mega te balen dat de afspraak werd afgezegd...was dan liever ergens anders geweest , maar toen maar van de nood een deugd gemaakt en dus op autojacht gegaan en dus geslaagd. Toch nog een goedmakertje dus. Hier vandaag ook luie dag gehad...lekker niks anders gedaan als beetje relaxen, knuffelen en spelen met Arthur en dus beetje forum hoppen... Enne....heb hier nog steeds een muisje in huis rondlopen...pff, wordt echt tijd dat we gaan verhuizen! Groetjes, Eva.
Sorry Eva, had je bericht niet goed gelezen. Had in mn hoofd dat de kraamvisiteafspraak was afgezegd.... Kan me voorstellen dat je goed baalde! Maar wel een leuk peugotje rijker dus.... Fem, dank voor pb! Ben bezig met de foto's.....
LEUKKKKKKK Lenneke! Ben zeer benieuwd! Eva, lekker verhuizen naar een muisvrij huis (werd het niet juist erger daar?). Femke, en of die in de ontkennende fase zit zeg!
Lenneke, Hou je ons op de hoogte over die Baby Swing! Snappen jullie nou waarom wij zo blij waren toen we deze hadden gescoord! hahaha Ruben heeft er vandaag weer heerlijk ingezeten hoor!
Check je email ladies! Een maxi swing al afgevallen, wilden perse 60 euro.... Net weer een ander gemaild, dus afwachten maar!