De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je zet ze online (bijv. mijnalbum.nl of photobucket.com) daar kopieer je de img code en deze plak je hier.

2. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    ow dan vergiste ik mij toch.
    :)

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihih ze schelen 1 dag toch?

4. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hallo,

Hier een vermoeide mamma. Erg drukke dag op school en na het gezellige weekend was het me een beetje te veel. Nicky heeft echt een superdag gehad bij oma dus dat is fijn. Nu hangen we samen op de bank...

Foto's inmiddels bij iedereen gelukt om te bekijken op yahoo?

Bij ons wil het met de digikey niet helmaal lukken. Morgen op vrije dag maar eens verder prutsen.

Lydia, wat naar voor Naomi en voor jullie zeg. Ik hoop dat ze snel weer bijtrekt. Het is zo'n schatje!

Lieke jij dacht gelijk actie voor die wipper en dan prenatal nog dicht... baal, baal.

Is het al bijna juli?

5. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Jippieajee!
    Net een mail via marktplaats! Kan de maxi swing komen halen! Leuk leuk!

Ohja, vandaag ongesteld geworden.... bleh.... dat heb ik echt niet gemist hoor!

6. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Ik dacht inderdaad actie voor die wipper.
    Heb toch nog een prenatalbon van 50 euries.
    dus moet er afkunnen vind ik.
    Morgen opnieuw proberen als het lukt.
    Heb redelijk wat pijn op moment omdat ik eigenwijs de
    boel het staan stofzuigen. ( staigaire kwam niet )
    En er lag zoveel rotzooi op de grond wilde er niet de hele dag
    tegen aan kijken.

Succes met de moeheid.
    Ik zit hier ook te wachten op ongesteld.
    Zaterdagavond laatste pilstrip genomen.
    Dus zal wel komen , heb in ieder geval buikpijnkrampen.
    Jullie kennen ze wel.
    raar om weer op ongesteld te wachten zonder dat het beladen is.
    Normaal zal je al meteen te denken bij de eerste kramp.
    Game over, In mijn geval dus omdat er toch nog spontaan in kon zitten.
    Liek.

7. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Mijn ventje krijg zo rond de klok van 11.30 zijn eerste prikjes.
    Zullen jullie voor hem duimen dat het meevalt.
    Liek.

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik duim voor je Liek.
    Esmee heeft er geen last van gehad, was heel even huilen en toen weer lachen, ze was alleen wat suf er van en sliep wat meer dan normaal.
    Esmee krijgt volgende week donderdag haar 2de prik alweer, nou ja 2de , de 1ste keer kreeg ze er gelijk 2 in elke been.

9. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zal zeker duimen Lieke maar vooral voor jou, want ik heb zelf het idee dat het voor moeders erger is dan kindje zelf (tenminste hier wel ;) ), succes vandaag!
    Ga zo op visite bij vriendin dus hou het kort. Want moet ook nog eerst even kadootje voor haar kopen (ze is 13 december jarig geweest, dus wordt wel eens tijd :oops: ).
    Was wel even nieuwsgierig of jullie weten hoe het met Nollie en haar man ondertussen is, iemand nieuws? Anders mail ik ze even...

Groetjes allemaal, Eva.

10. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Nollie heeft mij nog SMS gedaan zaterdag om ons een leuke dag te wensen.
    Heb haar zelf haast niet meer gesproken moet nodig ook eens gebeuren.
    Maar ze zal een mailtje vast erg leuk vinden.
    Ik weet niet hoe ik het vind als mijn mannetje een prikkie krijgt.
    Denk dat ik er niet zo veel moeite mee heb.
    Ben er mee bekend op werk dat er geprikt moet worden.
    Ik prik mijzelf ivm B12.
    Maar het zal strakkies wel uitwijzen hoe ik het vind.
    :confused: :D
    Liek

11. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    He Liek, Is het goed gegaan met je mannetje?

Idd gek dat menstruatie niet meer zo beladen is. Heb daar helemaal niet aan gedacht totdat jij het schreef. Vorig jaar nog was het elke maand weer janken zo ongeveer als het weer kwam. En nu dacht ik alleen maar oh, het is weer zo ver. Het had nog wel even weg mogen blijven van mij...

Zijn er nog meiden die naar de 9 maanden beurs gaan?

12. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik vond het ook niet erg dat esmee geprikt werd, ze hebben haar al zovaak geprikt toen we in het ziekenhuis lagen ,daar heb ik het vaak genoeg gezien dat ze bloed priktte.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Eventjes kort....Ruben ligt echt te gillen:

Hoop dat de prikjes meevielen Lieke! Ruben krijgt de 20 zijn 3e ronde alweer.

Menstruatie: hier de tweede ronde alweer gehad

Hier flinke buikgriep, spugen, diarree....gaat alweer wat beter.

Ben er straks weer!

Laura

14. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Laura, beterschap! Hoe ging het gisteren met wennen? En heb jij intussen geshopt? Of toen al buikgriepverrassing....

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zo, kindje getroost...ff de tijd voor een fatsoenlijke reactie ;)

Lenneke, wat super zeg, een maxi swing weten te bemachtigen!
    Vergeet je niet 10% over te maken op mijn rekeningnummer :-D
    Whahaha euh, doe trouwens maar niet...aangezien hier de wipper van Babybjorn staat ;)

Gisteren inderdaad weer een wenmomentje bij De Bengels :)
    Ging wel goed. Ruben heeft lekker buiten geslapen in een babyhuisje! Het drinken ging wat minder...denk afgeleid.
    Hier in 10 min de fles leeg en daar na een half uur nog 50 cc over.
    Ach, gaat vast steeds beter (hij kan het hebben ;)).

Ik ging intussen naar Babyplanet en Prenatal. Ik voelde me niet zo tof. Opkomend migraine gevoel en wat naar op mijn maag.
    Dacht gewoon dat ik een uppermuts was omdat Ruben zat te wennen :oops:

Na het ophalen ging het niet weg....eenmaal thuis voelde ik me met de 10 min. beroerder.....
    Dit eindigde in de hele avond overgeven en diarree. Laurens heeft Ruben verder gedaan en vanmorgen heeft hij hem ook gedaan. Mijn moeder kwam eind van de ochtend en die heeft Ruben lekker aangekleed, flesje gegeven en hier in huis even wat geholpen (was niet nodig maar zo is mijn moeder dan weer ;)) Ze moet en zal dan ff helpen, heel lief!

Het gaat nu al stukken beter hoor. Lekker gedouched net en ik denk dat ik zometeen toch maar een cracker ga wagen...sinds gisterenochtend nuchter.

Nou, de wipper heb ik dus wel gescoord! Ruben vindt hem geweldig!
    Was ietsjes duurder geworden bij Babyplanet maar ik heb hem toch voor 82 euro meegkregen. Hij is donkerblauw (Zwart/rood hadden ze niet en die andere kleuren vond ik echt niet mooi).

Mijn zus had vandaag haar echo (mk gehad 1 dag na Ruben zijn geboorte) en was nu weer zwanger. Het voelde niet goed (logisch na zo'n ervaring) en dus kreeg ze een echo.
    Gelukkig een kloppend hartje gezien! Ze is nu 6w4d (dacht ik).
    Dit is hun tweede.
    Gelukkig kan ik het nu wel goed hebben en ben ik hartstikke blij voor ze!
    Nu kan ik het van de eerste een beetje goedmaken.
    Toen wij de eerste punctie hadden vertelde zij dat ze zwanger was...meer hoef ik niet te zeggen denk ik :oops:

Nollie,
    Ja, hoop echt dat alles weer aardig op rolletjes loopt daar en dat ze kunnen genieten van hun mooie dochter.
    Als iemand wat hoort....van mij mag je dat wel even delen hier ;)

Nou...maar ff op ok drukken

16. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Hier prikjes goed gegaan, wel even wat huilen maar daarna verder alles
    in orde.
    Slaapt vandaag wel heel veel meer dan normaal.
    beentjes niet extra rood.

Elmo , vervelend he die buikgriep.
    Duurt inderdaad een kleine 24 en dan knap je weer op.
    Supers jij een wipper gescoord.... :D
    Vandaag naar prenatal geweest daar waren ze niet ( te kleine
    vestiging GRRRRR. )
    Burgerhout Rotterdam gebeld, nee ook nie op voorraad moet ervoor
    Sliedrecht. Tja dat valt niet aan te lopen.
    Ga hem online proberen te bestellen, maar vind het dan lastig kleur te
    bepalen ( Zit net als Elmo blauw te denken maar welke blauw.)
    Zal zo ff kes kijken.
    Zag er ook 2 op 50 KM van Rotterdam op Marktplaats.
    Maar ja wippergate hier al vanaf Zaterdag mislukkende grr.

Ikke vandaag fysio gehad.
    Heb de juiste oefeningen gekregen ( heb met de tussenwervels te maken)
    Dus we gaan er mee aan het werk.
    Kan nog wel even duren ben nog wel aantal weekjes zoet.
    Het kan inderdaad naar de bekken doorstralen, maar het komt weer helemaal goed ( was er niet bang voor hoor.)

Elmo dat buitenslapen is helemaal nieuw toch op KVD?
    Lijkt mij echt niets dat ze in die kou slapen bah.
    Maar het schijnt gezond te zijn..?

Laterzz.
    Liek

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou, die babyhuisjes zijn hier al jaren helemaal hot!
    Toen we hier kwamen wonen (in het noorden) dacht ik echt dat het konijnenhokken waren whahaha maar het zijn dus officiele babyhuisjes!
    Er zijn zelfs echte verhuurbedrijven voor!

Meneertje ligt dan in een soort van skipakje (je lacht je dood) en tukt daar heerlijk.

Zeker is het gezond! We wandelen al heel graag buiten maar op de dagen dat ik werk zal dat wat lastig worden, mooie optie zo!

Over de beurs;
    Wij gaan niet. Het is me gewoon te ver.
    Ik kan het wel combineren met bezoekje aan familie maar we zijn sinds Ruben er is al zo vaak die kant op geweest....bleh, hebben het ff gehad.
    Ook vind ik die beursen altijd veel te druk (saai he) dus nee....wij gaan niet.

Lieke,
    Fijn dat de prikjes meegevallen zijn.
    Ruben was de dag erna oo nog wel errug slaperig...hoop dat Leander er net zo op reageerd...dat is voor jullie beide het lekkerst.

Laura

18. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Wij hebben uw bestelling ontvangen!

Deze bestaat uit:

Aantal Artikel Prijs Totaal
    1 Babybjörn Wipper 1–2–3 blauw € 79,99 € 79,99
    1 Verzendkosten € 5,50 € 5,50
    Totaal € 85,49

Heb hem online besteld.
    Ben net als elmo voor blauw gegaan.
    Vertrouw op Elmo haar smaak haha.
    Ik vind zwart met rood niet zo mooi bij Leanders haardossie kleuren.
    Blauw staat hem goed haha. Ook daar moet ik aan denken.
    Ben beniewd elmo of hij morgen net zo lekker slaperig is.
    Hier komt het geloof ik net in die huisjes.
    Je moet het even zien denk ik haha.
    Kan je niet een keer foto maken lijkt mij wel grappig.
    Lenneke , nee wij gaan niet naar de beurs.
    Heb onderhand genoeg uitgegeven haha.
    Moet wel wat te besteden hebben wil ik zoiets ondernemen.
    Leuk je maxi swing...
    Liek.

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou, op het KDV maken ze wel foto's en houden ze een groot werkboek bij van alles wat hij daar maakt!
    Als hij na 4 jaar dan naar school gaat, krijg je het mee.
    Als ik het lief vraag, willen ze vast wel eens een foto maken :-D

20. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lenneke inmiddels alweer bij gekomen van het weekend en werken?
    En lekker geslaagd voor een maxi-swing?! Die had jij toch ook Elmo is dat zo'n apparaat?
    Lenneke...idd is het maf...die ongi...voor het eerst sinds lange tijd onbeladen, maar hij mocht van mij ook wel wegblijven. Buiten dat ben ik na mijn ongi 1 week roodloos geweest en sindsdien elke dag raak....dat is toch ook niet de bedoeling..dus ik hoop dat het snel weer in orde is. Trouwens nog steeds niet aan de anticonceptie...denk dat het ook niet meer gaat gebeuren.
    Maar las trouwens wel dat er bij november mama's (iemand die kindje heeft net zo oud als de onze bijna) die alweer zwanger is!
    Als het zo zou zijn dan is het zo, maar liever toch nog even wat tijd er tussen hoor!
    Ik ga trouwens ook niet naar de 9 maanden beurs...het is een onderdeel van de huishoudbeurs toch...ik vond die hh beurs altijd verschrikkelijk namelijk..dan zou ik echt alleen voor de 9 maand gaan, maar ook daarvoor ben ik niet genoeg te porren hoor. Valt ook psies in de tijd dat we druk zullen zijn met klussen en overhuizen.
    Lieke al flink op pad geweest voor die wipper, maar hem nu dus goed kunnen bestellen via internet! Handig!
    Fijn dat de prikjes zijn meegevallen. Hier was het vooral ook de dag daarna veel slapen..vond ik niet zo heel erg hoor...
    En goed, ook al ben ik echt wel gewend aan prikken en nog wel heftigere dingen bij die kleintjes....dit gaat toch om mijn eigen kindje en voelt gewoon anders..Het is niet dat ik er heftig bij sta te brullen hoor, maar doet me gewoon meer.
    Ik zal Nollie dadelijk trouwens ook nog wel een mailtje sturen..heb ik nog niet gedaan..ben druk geweest vandaag met andere dingen. Zo gauw ik er iets op hoor zal ik het hier vertellen. Of misschien dat ze zelf wel ff komt..
    Jemig Laura even flinke buikgriep te pakken...gelukkig dat het alweer wat beter gaat...
    Dat van die 'hokjes' buiten had ik ook al eerder gehoord...idd iets van het noorden des lands...maar schijnt wel verder door het land te verspreiden.
    Klinkt misschien in eerste instantie beetje raar, maar als je zelf buiten wandelt liggen ze toch ook wel eens te slapen in de kinderwagen..koud is het niet want ze zijn goed ingepakt en zo'n frisse neus lijkt me ook heel gezond. Het is dat Arthur gewoon niet zo snel ergens anders slaapt dan in zijn bedje...is maar zelden dat hij in kinderwagen in slaap valt en dan eigenlijk alleen als je aan het lopen bent...anders zou ik hem ook wel eens met kinderwagen en al buiten zetten om te laten slapen hoor.
    Wat super zeg dat je zusje nu een kloppend hartje heeft gezien, blijft natuurlijk spannend, maar dit geeft toch al wat meer vertrouwen...hopelijk blijft de zwangerschap voorspoedig gaan!

Hier vanmorgen op visite geweest dus bij vriendin. Arthur deed het prima...wilde niks missen..was wel moe, maar wilde zijn oogjes niet sluiten...haha. Eenmaal in de auto..het is maar 10 minuutjes rijden...bam..vertrokken.
    Verschillende keren weer boel ondergepoept helaas...probeer nu echt de nutriton af te bouwen want dit is niet leuk meer...had vandaag wel een flinke druk dag...menn, moet altijd wel lachen om die kop die dan zo rood aanloopt..haha.
    Maar inmiddels dus mannetje lekker gewassen en slapende te bed en wasmasjien draait (onee, is al klaar..dus moet de boel gaan ophangen).
    Verder een beetje een 'ziek' mannetje (partner) in huis...nouja...zo ziek is hij niet meer, maar vind het nog wel erg lekker om vandaag verwend te worden..dus meneer ligt/hangt op bank met dekbedje en speelt onderhand al hele dag op de XboX....haha.
    Heb lekker wijntjes gehaald vanmiddag....ga er nu eerst eens lekker 1tje opentrekken en glaasje inschenken...

Misschien tot morgen...hier dan geen plannen...dus ga maar eens mijn to-do-list (hoop papierwerk uitzoeken e.d.) afwerken!

Groetjes, Eva.

Deel Deze Pagina