Hoi meiden, Leuk zeg die foto's met al die kleine walvisjes! Liek wat heeft je kerel een prachtige haardos zeg! Super. De rest ook stuk voor stuk schatjes! Moet wel een te gekke wipper zijn dat jullie hem allemaal willen scoren! Wat is er zo bijzonder aan? Wij hebben de Domooseat (zitzak) Vindt Tiago ook heerlijk liggen. Lydia; zielig dat je meisje zo huilerig is. Kan me voorstellen dat je je machteloos voelt. Hoop dat het snel voorbij is! Liek; fijn dat de prikken meevielen. Tiago krijgt er donderdag rond 2 uur weer 2....Vind het zo zielig, maar hij heeft er de vorige keer gelukkig niet veel last van gehad. Elmo; klinkt leuk dat buiten slapen. Ben ook wel benieuwd hoe zoiets eruit ziet! Prinses; alles nog rustig? Spannend man! Hier verder alles zijn gangetje. Tiago doet het super. Gaat nu steeds meer met geluid lachen; echt heerlijk! Net even lekker samen gebadderd en nu ligt ie lekker te slapen. Ik ben gisteren met de minipil gestart. Was ivm bv nog steeds niet ongi geweest, maar dat maakt niet uit. Best gek eigenlijk om aan de pil te zijn, terwijl de kans zo klein is...maar ja, you never know he.... Is er nog iemand die bv geeft, of zijn jullie inmiddels allemaal over op de fles? Ga mijn spulletjes voor morgen eens in orde maken en daarna laatste voeding geven. Heb deze week mijn dagen geruild. Werk normaal di, woe vrij en deze week ma, di, woe. Heb ivm carnaval hier dan tot volgende week woe vrij....wel lekker! See you soon!
Hihi wippergate. Die 10% is prima hoor! Die konijnenhokken staan hier in Frielsnad ook bij zowat elk kdv. In eerste instantie zou Marin naar een kdv opeen booerderij gaan waar ze ze ook hadden. Had zelfs al zo'n dubbele slaapzak met mouwen vor haar (had ik zaterdag ook mee). kdv ging niet door dus het heerlijk fris buiten slapen ook niet. Gelukkig dat ze bij de gastouder alleen op een kamertje ligt want ik vind op meng kdv het ontluchten en ventileren op de slaapkamrtjes waar ze met een kind of vier/zes liggen zwaar onder de maat. Veel te hoog CO2 gehalte. Hoe is dat bij jullie kdv's gecontroleerd? Zo en nu tukken. Kwam met name even kijken vanwege Prinses
Hier inderdaad een slapend kind na de prikjes. Heeft daardoor gisteren wel veel minder gedronken dan hij zal moeten. Maar het lukte niet. Gelukkig om 23.30 nog met 120 CC naar bedje boven gebracht. en om 7.00 dronk hij 135 achter elkaar weg en ligt nu weer boven in bedje. Prikjes hebben geen reacties gegeven op de beentjes dus alles goed verlopen. ElviraR. Leuke foto update van jou en je mannetje. Zo leuk dat kerstpakje Wipper, het is de babybjorn wipper. Femke had hem afgelopen zaterdag mee en marin vermaakte zich kostelijk erin. Het is zo zie ik hem een opgepimpte gemoderniseerde wipper van vroeger die meebeweegt met de bewegingen van baby. Zo worden ze heerlijk gewiegt. Marin daar integen die al 6 maandjes is zag ik op de banner heeft precies door hoe ze zichzelf kan bewegen en zwengelt zichzelf aan met haar rechterbeentje en zwiert heen en weer een heerlijk gezicht. Nu hopen we natuurlijk dan onze kindjes dat ook gaan doen haha. En je kan hem tot ruim 1,5 a 2 jaar gebruiken kindje heeft dan eigen schommelstoeltje. Dus vandaar dat deze in ieder geval elmo en mij geweldig lijkt. Fijne carnaval. Femke las bij walvissen dat je verteld hoe je ochtend eruit ziet. Oei dat klinkt nog luxe half 8 in de auto zitten. Hier zal ik rond 7.20 op mijn werk moeten zijn kind afgeleverd en al. Wil er nog even niet aan denken Over gastouder gesproken hebben volgende week een kennismakingsgesprek met een gastouder mevrouw hier vlak in de buurt. Ik kan Leander daar met de fiets zelfs heenbrengen en dan naar mijn werk doorfietsen pak hem beet vanaf gastouder tot aan werk 8 minuutjes ongeveer. Tis wel heel gedoe met die gastouders ivm opleidingen die ze gaan volgen mbt reguliere banen die vervallen enz enz. Ze kunnen dan niet meer flexibel opvangen als ze die opleiding gaan doen omdat er een dag school bij komt. Ik heb het aangegeven bij mijn werk een vraagstelling hoe flexibel kunnen ze mij ondersteunen met het rooster om bv een vaste dag vrij te geven in de week. ( gaat ws niet lukken ) heb volgende week afspraak bij teammanager een nieuwe op mijn werk. Dus de opvang blijft allemaal even onzeker hier. We kijken ook al naar een combi opvang als ik geen vaste dagen vrij krijg. bv dat er dan een andere gastouder die dag opvangt. Je moet toch wat he. We zullen nog even afwachten. Aldonza tjee een november mama opnieuw zwanger oops nee ook niet mijn ding even op moment. Hier eerste bruinverlies waargenomen dus zal wel vandaag doorzetten. Vervelend je vloeien elke keer ik had dit dus echt tot 7 weken na bevalling dat ik bleef vloeien tot dat ik mijn eigen pil ging slikken en tot aan dag vandaag geen vloei gehad. Die cerazette minipil was niets voor mij. Liek.
Gisteren het ziekenhuis gebelt. Kinderarts belt mij vandaag terug. ben benieuwd. Verder geen nieuws behalve veel huilen maar ja niets nieuws dus. Vanmorgen om 7 uur wakker, de fles gegeven en daarna sliep ze weer. Dus naar bed gebracht maar om 9 uur was ze alweer wakker en huilen. Nu ligt ze stil in de box. Lenneke, Ik wil wel naar de 9 maanden beurs. Maar manlief ziet het niet zo itten. En eerlijk gezegd ik niet met Naomi. Denk dat ik maar alleen ga of een vriendin scharrel. Ga jij alleen of met man en kind? Als jij alleen gaat kunnen we misschien samen gaan? Liefs lyd
WHOEHOEEEEEE MARIN IS EEN HALF JAAR OUD Over op de orde van de dag Lydia: ben heel benieuwd of die kinderarts jullie kan helpen! Duim voor jullie. Mocht je gaa, veel plezier op de 9mnd beurs. Lieke, Fijn dat Leander lekker geslapen heeft. Moet wel goed eten hoor....anders waait ie je straks uit de wagen Babyhuisje: http://www.lutjepotje.nl/ Ik voel me alweer stukken beter gelukkig! Ruben krabt zijn hele hoofdje kapot! Hij badderde al in Balneum, ik smeerde zijn armpjes en beentjes er al mee in...nu zijn bolletje ook maar. Owwww...hij ligt te tukken in zijn wipper! Gauw eruit plukken en in zijn bedje bonjouren.... Daarna gauw bij Prinses kijken!
pfieuw..... ook één van de juimama's is alweer 2 maanden zwanger. Moet er eerlijk gezegd niet aan denken. We laten die spiraal mooi sowieso tot juli zitten. daarna zien we wel hoe het gaat. Eind februari eerst maar eens die gesprekken in gaan. Want zoals het nu is heb ik beslist IUI nodig om zwanger te raken....... Jakkes Liek, lijkt me een erg onrustig gevoel dat je nog niet weet hoe de opvang van menneke gaat worden. Dan is die rug nu toch heel eventjes een voordeel aangezien je nog niet werken kàn. Maar hij moet niet zoveel pijn doen want daar be je nu wel flauw van. Marin ligt/zit nog in de tafelstoel. Heeft net een 6 maandenpot fruit weggebuffeld. jaja, ze heeft vandaag haar 6e vermaanddag. Gaat dat snel zeg. Nog zo'n stukje en ze is jarig..... Wippergate: ze baalt, de tafelstoel wil niet wipperen en haar hakjes zijn zometeen echt een keertje beurs.
Lutjepotje, elmo bedankt heb er de hele avond aan zitten denken hoe die dingen ook alweer heetten. Ruben is dus al helemaal verslingerd aan zijn wipper? Ik heb marin er ookwel eens in laten liggen tukken. De laagste stand is ook meteen een slaapstand. Ze moest dan toch bijna eten en dus deed ik maar gewoon even een doek over haar heen. Oh.... er terkt iemand zowat haar oor van d'r hoofd. Bedtijd dus. Kan mem meteen even douchen. Zit nog in mijn joggingjopie. Tot straks
Whahaha...Ruben zit sinds een paar dagen ook aan zijn oren te trekken. VInd dat zoooo lief! Hij stopt zijn duimpje in zijn mond en met zijn andere handje wrijft hij over zijn hoofdje (trekt aan zijn oor)... of had ik dat al verteld? Nou ja, vind dat zoooo leuk! Vanmorgen na de 6.00 uur fles heb ik hem op zijn rug gelegd...meneer heeft geslapen! Nu heb ik hem ook weer op zijn rug gelegd...even pruttelen maar nu is het stil! Ik denk dat het komt omdat hij nu wat beter bij zijn duimpje kan. De coordinatie wordt steeds beter. Op zijn buik kan hij heel makkelijk bij zijn duim..mar het gaat blijkbaar beter. Wel blij om, ivm het KDV. Anders moesten we een contract tekenen voor het buikslapen..dat voelt toch wat vervelend. Femke, Gaan jullie w.s. wel voor een tweede? Ben een beetje kwijt wie wat erover zei..van sommige weet ik het nog wel.... Die babyhuisjes kan je hier dus ook particulier huren. Wel vrij prijzig geloof ik...maar veel kids vinden het heerlijk. Op het KDV staat hij hoog op poten zodat ze hem van binnen zo kunnen zien liggen. Hoezo kijkdoos :-D Prinses nog steeds niet he....de arme ziel. Heb met haar te doen zeg, hoop echt dat ze gauw bevalt!
Owwww HEB MIJN LIEVELINGS SPIJKERBROEK AAN! Denk dat het op kantoor nog niet kan (hele dag zitten ) maar hij zit weer heerlijk zeg! Is ook ietsjes hoger...dat is ook lekkerder ivm de ks
Een tweede zou wel leuk zijn. Hoefde van mij eerst niet zo, maar toen neefje een keer kwam logeren voelde het zo ontzettend rijk en bijzonder om 's avonds bij twee van die slapende bolletjes langs te gaan voordat ik naar bed ging. En aangezien wij niet echt een grote familie hebben wil ik het wel proberen om een zusje (of broertje maar ben er van overtuigd dat ik alleen meisjes kan maken) aan marin te geven. Hebben ze later als het er op aan komt altijd elkaar nog.
Het is misschien een rare gedachte maar heb ook het idee dat het voor een meisje minder is om enigstkind te zijn dan voor een knul. Een meid hangt voor mijn gevoel meer aan haar eigen familie terwijl een knul nadat hij een partner heeft eerder opgaat in zijn schoonfamilie. Mijn schoonmoeder zegt altijd: een meid houd je altijd, een knul raak je kwijt aan zijn meisje.
Of het voor het kind uitmaakt vraag ik me af...denk het niet maar voor de ouders... Ja....Ruben gaat straks (over heeeel heeeeeeeeeel lang) ook naar zijn vriendinnetje toe (of vriendje) maar bang zijn we daar nie zo voor hoor! Wij zijn zulke leuke ouders :-D :-D :-D Femke, Waarom denk jij dat je alleen meisjes kan maken?
Tis heel apart: mijn beppe kreeg een jongetje dat 10 dagen leefde. daarna 3 gezonde meiden mijn tante (één van die drie) heeft een doodgeboren jongetje gekregen. daarna twee gezonde meiden mijn andere tante had drie miskramen en daarna een gezonde meid en een jongen. mijn moeder heeft alleen maar meiden ik ben er van overtigd dat mijn eerstezwangerschap van een jongetje is geweest en we weten allen hoe dat is afgelopen. van marin was ik net zo overtuigd dat ze een meid was en die doet het prima. Heb gewoon het mega sterke gevoel dat ik niet een goede broedplaats voor jongetjes ben.
Waarom vind ik dit weer zo balen. Heb ik weer. Ik kan geen kant uit zit aan huis gekluisterd. heb ik een leuke wens die babybjorn wil hem zo graag. Denk hem via internet te bestellen omdat ik hem dan ws morgen al in huis had ( Ik wilde niet tot weekende wachten om evt naar Sliedrecht te rijden. Krijg ik dit mailtje. Duurt gewoon nog veel langer. Bah bah bah. Goedemiddag, Bedankt voor uw bestelling. De wippers in de kleur blauw staan in bestelling en verwachten we volgende week weer binnen. Uiterlijk eind volgende week heeft u hem in huis. Hopelijk heb ik u hiermee voldoende geinformeerd. Vriendelijke groeten, Loes
Ik ga ff aan de wandel (met een grote boog om een niet nader te noemen winkel heen; we hebben ook een bentex......) Tis mooi weer en meisje moet even wat vitamine D opdoen.
Inderdaad: annuleren Lieke! Lekker naar Sliedrecht. Hun anders eerst ff bellen om te checken of ze het op voorraad hebben! Hier al een frisse neus gehaald! Woefenkinderen weer blij en menneke weer lekker fris. Ligt nu, geflest en wel, op bed (weer op zijn rug!). Snap niks van dit kind...hihihi Babyfoon slaat wel vaak aan...ligt vast weer naar die prachtige handjes te kijken.
Oh Femke, Ik begrijp je redenering helemaal nu! Nou moet je wel voor een tweede he! Om te checken of die trend zich voortzet
Wandelen.....hier regent het al de hele dag (okee, onze dag begon pas om 11 uur, want na de fles van 7 uur zijn we allen weer heerlijk teruggekropen in bed). Femke proficiat met de 6e vermaanddag van Marin...jemig...gaat toch wel snel eigenlijk..Bentex...wat is dat? Elmo ook hier....ben blij om te horen dat je je weer wat beter voelt! Bedankt voor de link van de 'knienenhokjes'. En lekker je eigen favoriete spijkerbroek weer aan, jippie! Lydia al telefoon terug gehad? Knuff voor jou en Naomi! Lieke balen zeg...misschien idd toch nog afbellen en later zelf gaan halen (heb je niet iemand die hem voor je kan halen?) Ben hier trouwens ook benieuwd hoe het straks gaat met werken. Het scheelt wel dat vriendlief en ik elkaar goed af kunnen lossen, maar op de dagen dat we beiden vroege dienst hebben wordt het toch ook vroeg op...om half 7 uiterlijk in de auto om Arthur naar gastouder te brengen dan. Ik maak ook gebruik van gastouder, dus heb me niet verdiept in het CO2 gehalte op die ruimtes bij KDV. Kan me nog herinneren dat dit uitgebreid in het nieuws was. Ben hier vandaag weer verder met regeldingen en opruimen voor verhuizing. Vanmorgen belde nog een collega om op kraamvisite te komen..die komt nu morgenvroeg...straks heb ik toch minder tijd. Als er dan mensen op visite willen komen zal dit toch allemaal wat later worden en als we in nieuwe huis zitten waarschijnlijk. Ga nog even een koppie thee drinken....verwacht Arthur zo weer voor de voeding.... Oja..belangrijk detail....onze huismuis is vanmorgen overleden. We hoorden vannacht al het 1 en ander aan gerommel en vanmorgen was het dus einde oefening. Heb hem eervol begraven in de kliko (die overigens net ook meteen geleegd is).....En ja Elmo om op eerdere opmerking terug te komen..straks in nieuwe huis zitten er in de omgeving vast nog meer muizen. Maar de eerste tijd zullen de katjes toch binnen moeten blijven dus is het daarmee even rustig wat betreft huismuisjes...verwacht ik tenminste. Groetjes, Eva. Zal zo af en toe snel even komen spieken of we de beeb van Prinses mogen verwelkomen hier....kan nooit lang meer duren!