De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve lieve muis RIP

Ohja, ventilatie.
    Het KDV wordt volgens mij belaagd door de GGD ed dus dat zal wel goed zitten.
    Ik ben er geweest en het zag en voelde er niet ongezond aan (dat kan je zo natuurlijk niet zien) maar ze komen over alsof er veel aandacht aan wordt besteed. Ik zal eens een balletje opgooien!

Fijn dat je dag zo laat begon Eva!
    Hier ook lekker uitgeslapen na de eerste fles.

Hij ligt inmiddels weer te gillen...toch maar op het buikkie leggen denk ik

2. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    heb gisteren gelijk betaald zodra betaal gegevens binnen waren binnen 3 werkdagen thuis gestuurd. tja er staat wel mits voorradig.
    Maar ja je verwacht op zijn minst voorradig dus kan niet annuleren.

Femke succes met de boog om de H heen maken.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieke:
    Dat lukt 'r toch niet :-D

4. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    :idea: HAHA, Je kent haar langer dan vandaag.
    Ik denk dat het hier heel erg scheelt dat ik gewoon niet op pad kan.
    Anders ging ik ook vaker in de stad een wandelingetje maken hoor.
    Dus het is goed voor de portomonnee dat ik aan huis ben gekluisterd.
    Alhoewel je ook veel online kan shoppen, maar daar beginnen we maar niet aan.
    ik heb veel maatjes 68 voor Leander dus hoef eigenlijk voorlopig niets te hebben.

Oja, ongesteld is doorgezet.
    Heb er dit keer wel van die krampen van hoop dat het alleen bij het starten blijft. Laat maar weer snel voorbij zijn kunnen weer een strippie nemen.
    Ik weet niet of ik al eerder gezegt heb of ik nog 2 de wil.
    Ik zelf zal best wel willen maar ben bang dat het weer een dito zwangerschap gaat worden en daar heb ik weinig trek in.
    Dan is het nog belangrijk hoe het financhiele plaatje er uit gaat zien.
    Hoe gaat nu combi kind en werken.
    Dan pas kan ik zeggen van past hier nog een 2 de kindje tussen.
    En zo ja is die keus gemaakt is het uberhaupt natuurlijk afwachten of het net zo wonderlijk gaat verlopen als deze spontane zwangerschap.
    Want ik heb al voor mijzelf de keus gemaakt dat ik zekers niet aan IVF ga beginnen als een IUI niet zal gaan lukken.
    Maar ja zover weg gedachten kunnen veranderen.
    Vriend zei altijd van een is genoeg, maar als we het er over hebben is hij niet direct van nee.
    Dus hier is het de tijd zal het leren.
    Liek.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieke,
    Zelf ben ik van mening dat: waar 1 eet, ook twee kunnen eten ;) maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Of wij zelf nog een hele nieuwe IVF zullen starten weet ik ook niet....
    Eerst hebben we nog 3 cryo's liggen.

Laurens is ook veel terughoudender dan ik hoor...hij vind Ruben meer dan mooi!

Het is ook niet zo dat ik er nou al heel veel mee bezig ben hoor...maar dat slikken van die pil, het ongesteld worden....mijn zus zwanger van de tweede...het laat me ook niet helemaal los zeg maar.

Ik geniet 300% van Ruben en zou echt dik tevreden zijn als het bij hem blijft! Een broertje of zusje zou me gewoon prachtig lijken...
    Net wat Femke zegt: twee van die tevreden koppies!

6. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Ik begrijp je helemaal Elmo hoe je gevoelens zijn enz.
    tis toch zware tijd geweest en laurens vind dat best moeilijk om weer mee
    te maken allemaal.
    Dat wel waar 1 kan eten kunnen ook 2 dat is probleem niet.
    Ik kijk meer ivm opvangkosten ed.
    Eerst maar eens kijken wat er met een overblijft.
    Ik ga namelijk flink achteruit in salaris ook.
    Dus daar wil ik eerst een naar kijken hoe dat gaat.
    Liek

7. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Het is me gelukt! \:D/

heb wel 5 truitjes maat 80 gescoord bij de Bentex (soort Wibra) en de Henk ten Hoor. Bijelkaar nog geen 20 euro.
    Ben daarna langs de winkel die niet genoemd mag worden gelopen. En....... doorgelopen.

Precies op tijd. Begint nu te regenen (net nog een lekkr zonnetje)

Twijfel hier over de 9 maanden beurs. We zijn al twee keer geweest en zouden dan voor de aanbiedingen gaan (blijf een Nederlander)
    Marin gaat dan wel mee.
    In de draagzak naar de beurs en daarna in de wandelaar.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou Femke...de H overslaan en vervolgens de Bentex leegplunderen: BRAVO! whahah

Nou, Bentex en Henk zijn hier ook popi hoor...Ruben is er alleen nog iets te klein voor. Vanaf 68 kunnen we daar los ;)

Lieke,
    Ja, dat scheelt...ik werkte al 24 uur en blijf deze ook werken. Ik ga dus niet achteruit en de kosten voor het KDV viel ons ook reuze mee.
    Maar dan nog....kan altijd hoor! Al lijkt het soms niet zo....uiteindelijk is er altijd wel een weg.
    Niet aanvallend bedoeld hoor...je moet er gevoelsmatig ook 100% achter staan.

We hebben ook allemaal nog ruim de tijd....onze jongens zijn nog maar amper opgedroogd! hahaha

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Wij zijn voor drie dagen in de week (70 uur per maand) zo'n 70 euro kwijt.
    Het is voor ons 1 euro en een piepkleinbeetje pr maand.
    Het ouderschapsverlof op woensdag (55%betaald) kost mij per maand zo'n €200,-
    Maar ik heb het er voor over. Vier dagen naar de gastouder vind ik op deze leeftijd echt te gortig.

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat is dat dan goedkoop bij jou Femke!
    Hier ook 3 dgn opvang nodig...

Oh maar wacht...is het allemaal betaalde opvang bij jou?

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    *Applaus voor Femke* =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Knap hoor, niet bij de H naar binnen! :)

12. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goed man Femke :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: !!
    Prinses kom maar hoor...........!!
    Ik ga snel eens met voorbereiden van eten beginnen, mannetje komt zo thuis.

Groetjes, Eva.

13. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hier een heerlijk slapende dametje in de MAXI SWING!
    jaja, manlief heeft hem gelijk opgehaald gisteren en natuurlijk gelijk getest. In de zitstand vind ze het heerlijk om rond te kijken en nu in de ligstand heerlijk tukken.

Eva, wat dat betreft is nicky net als Arthur, ze wil alles blijven volgen en slapen ho maar. Dit ding is voor ons echt een uitkomst, nu geeft ze er aan toe.
    Ach die arme muis.... Wel fijn dat je hem nu gevonden hebt en niet zo'n stinkend muisje vind als je gaat verhuizen...brrr....
    Ga je ook aan de carnaval als aankomend brabander?
    Hoe lang heb jij nog verlof? (aangezien laura vrijdag alweer gaat beginnen...)

Lieke, nog geen Leander in zijn wipper dus, balen zeg.
    Hopelijk kom je er wel uit op je werk, anders is het moeilijk regelen alles.

ElviraR, leuke foto's. Hier nog een BV-mamma, gaat nog steeds erg goed. Alleen productie bij kolven op werk is wat minder.

Lydia, ik ben benieuwd naar bericht van kinderarts. De maxi-swing is echt een uitvinding hoor, ben blij dat jouw mannetje op het idee kwam om Nicky er eens in te zetten!
    Wat sneu dat Naomi zo verdrietig blijft.
    Was het nog gezellig met je zus?
    Ik ben er nog niet helemaal uit of ik naar de 9 maanden beurs ga. Zou het wel leuk vinden, oa voor de aanbiedingen zoals Femke al noemde. En vorig jaar ben ik niet geweest, was toen net zwanger en was bang dat het ongeluk zou brengen als ik al zou gaan, hahaha.
    Maar het blijft wel weer een eind weg...
    Ik laat het je binnenkort even weten oke?

Laura, wat slaapt dat mannetje van jullie toch lekker zeg. Als je hem dan uit zijn prachtige wipper haalt en in bed legt slaapt hij dan gewoon verder?
    Fijn dat je weer opgeknapt ben!
    Kan je gelukkig toch gaan werken vrijdag, hahaha :)

Femke, jij om de H heengelopen?! Hier het tegenovergestelde, hihi ben door jullie aangestoken, heb namelijk via internet geshopt bij de H! Morgen wordt alles bezorgd, ben benieuwd!
    Heb ook de slofjes besteld trouwens, aardige vrouw zeg!

Kinderopvang, hier 2 dagen KDV per week, kost ons iets van 120,00 eigen bijdrage per maand.

Vanmorgen met man en kind langs autogarages geweest om te kijken wat er mogelijk is voor een lease-auto voor manlief binnenkort. Een proefrit gemaakt en zaterdag weer een. manlief staat een beetje te kwijlen bij al die mooie autootjes, hahaha. Heeft net alle folders nog eens nagelezen, ohnee, brochures moet ik zeggen..... ;) en hoopt snel van zijn baas te horen wat we kunnen gaan kiezen.....

Nou nu maar even posten voor ik het kwijt ben...
    Morgen weer aan de arbeid, 6.00u gaat de wekker...pfff...

14. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Marin, gefeliciteerd met je vermaanddag!

15. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lenneke wel lekker dat Nicky daarin ook in slaap kan vallen....hier wil meneer idd niet zo makkelijk ergens anders slapen (al slaapt hij goed in zijn campingbedje als we ergens anders zijn hoor) of hij moet bij mij op de arm liggen en heen en weer gewiegt worden. Als we met kinderwagen weg zijn geweest is het ook net of hij meteen merkt als we thuiskomen...ook al lag hij dan te slapen...hij wordt dan eigenlijk altijd wel weer wakker.
    Uh....mijn verlof zat er eigenlijk al op (ik had ook eerder verlof dan Elmo zij heeft toen langer doorgewerkt. Maar ik had nog aardig wat vakantiedagen over en heb dus 3 weken vakantie achter mijn verlof geplakt. Ik heb 9 februari mijn eerste dienst weer..begin in het weekend. Hoef trouwens ook pas weer in april nachtdienst te doen...bij bv hoef je geen nachtdienst te doen...en ook al gaf ik geen borstvoeding had ze me eerst nog niet nachtdiensten ingepland..dus ik hield wijselijk even mijn mond...haha.
    Uh...carnaval vieren....nou zijn wij allebei niet zo carnavalsmensen (mijn vriend is eigenlijk wel een rasechte brabander, komt uit Brede, maar het carnavalsgen heeft hij ook niet). En de carnaval valt nu precies in de eerste week dat we de sleutel van ons huisje hebben...denk dat we met heel andere dingen bezig zijn..haha. Maar ik denk dat, vooral als Arthur wat ouder wordt, we er niet aan ontkomen hoor.
    Is net speelgoed voor mannen he....autootjes....de folders...pardon, brochures is dan net een boekkie van bv de intertoys!
    Werkze morgen...

Ik spring nog even onder een warme douche en duik dan bedje in. Paps gaat nu Arthur wakker maken voor laatste flesje en dan hopen dat hij lekker ff doortukt...Arthur dan, maar papa mag ook wel hoor...haha.

Truste, Eva.

16. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jippie...weer een vers walvisjong bij ons in de zee! Ook hier...

Van harte proficiat met de geboorte van jullie zoon Prinses en partner!! Zo gauw je eraan toe bent horen we wel hoe het gegaan is, maar eerst goed bijkomen van deze topprestatie!

Groetjes, Eva.

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

WELKOM PRINSES EN ZOON!

18. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Prinses,
    welkom hier en van harte.

Lenneke,
    is goed ik wacht af.

Ben terug gebelt gisteren.
    Kan vandaag om 11 uur 15 terecht in het zkh.
    Verder weet ik nog niets.
    Laat het zo snel mogelijk weten.

liefs lyd

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lenneke,
    Nee hoor, Ruben wordt wel wakker als ik hem verplaats. Wat dat betreft is hij ook mega nieuwsgierig. Als we thuis komen van het wandelen..en hij ligt te slapen dan zijn in huis zijn ogen meteen open! In de gang al, zeg maar....
    Maar hij laat zich vrij makkelijk wegleggen de laatste tijd.
    We denken dat zo dit sprongetje zich uit...want daar zit hij (als het goed is) ook weer in.
    Heerlijk toch...veel slapen, wordt ie groot en sterk van.

Die maxi-swing...volgens mij zit Ruben er zelf nog het minste in.....hahahha
    Alleen als ie hangerig is gaat hij er eigenlijk eventjes in..verder vindt hij zijn wipper geweldig en vermaakt hij zich heel best in de box (met zijn Tiny-love mobiel dan he).
    Maar ik zou het systeem niet willen missen hoor...ze kunnen er ook best lang in!

Lydia,
    Ik hoop dat jullie vandaag wat wijzer worden meid.
    Heel veel succes bij de arts!

Eva,
    Carnavallen...niet dus;) Wij vinden er ook niks aan. Mijn moeder is limbolander maar ook daar is het Carnavalsgen niet te vinden hoor....
    Veel leuker om met je nieuwe huis bezig te gaan!

Lenneke,
    Heeft ie iets moois uit de "brochure" weten te halen (1 die ook haalbaar is ;))

Lieke,
    Alles goed met jou? Voel je alweer ietsjes beter? Ik bedoel, zit er vooruitgang in?
    Heb je wat aan die oefeningen?

Ik heb de was al weggestreken en slinger zo de stofzuiger er nog ff door.
    Vanmiddag nog eventjes naar mijn moeder...vanaf morgen is het feest afgelopen.

Ook hier nog wel veel vakantiedagen hoor...maar die hou ik liever op reserve. Nu kan ik niet meer invallen en dus schnabbel ik ook minder extra bij.
    Als Ruben nu eens iets heeft....kan ik gewoon thuis blijven.

Laura

20. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Prinses en vriend,
    Ook hier de felicitaties met de geboorte van Flipper! Weer een jongetje erbij in de zee.

Verder geen tijd voor reacties, meisje vraagt aandacht, veel aandacht!

Deel Deze Pagina