Bruto is het 5,75 geloof ik. Maar dat regelt de bemiddelaar verder. Wij krijgen alleen de nettorekening. Deze maand was een uur of 80. Dat is dan voor die drie dagen per week. Onze gastouder is de enige opvang, informele opvang doen we niet.
Logisch hoor. Des te moeilijker is het nu voorje om beneden te blijven. ik hoop dat je meisje dit weekend goed doorkomt en dat een opname niet nodig is.
Ja Elmo, ik heb nog verbinding maar was de afgelopen dagen errug druk. Donderdag pittige gesprekken met een moeder gehad (ging goed totdat ik vroeg of ze het wat vol kon houden..... knak.....) Vandaag groep 8 gehad. Meissie laat eindelijk eens merken dat ze in een sprongetje zit. Kruipt als een aapje in me. Verder moeders verkouden. Vanmiddag ook nog naar de fysio geweest voor schouder. Blujkt een beste peesontsteking te zijn. Was behoorlijk verdikt. Moet voorlopig twee keer per week komen. Hmmmm. had er niet echt tijd voor, maar vooruit dan maar. Onder werktijd kan ik het niet gaan plannen want heb die gesprekken in het ziekenhuis ook al soms onderw erktijd. Wil geen klachten krijgen.
Jeetje Fem, je zit inderdaad propvol zeg. Kan je dat hebben....? Knakkende ouders....geloof niet dat ik daar een held in zou zijn. Kan zoiets dan niet loslaten...jij wel? Balen ook van die schouder...moet je geen ontstekingremmer krijgen dan? Sprongetjes....ook jouw bikkeltje geveld door het leed dat sprongetje heet... Is er echt door van haar padje van of alleen hangerig? Ruben lijkt veel te slapen bij dit soort dingen. Ruben heeft zijn fles ook alweer ingeslapen (zeg maar). Om 18.00 uur in bed gelegd en slaapt nu nog. 16.00 uur laatste voeding gehad. Hij had vandaag vaak rond de 3 uur steeds gehad dus meneertje zal lekker verzadigd zijn geweest. We zitten dus alweer op schema...
Grrrrrrrrrrr had dus net een hele lap getypt en toen viel mijn verbinding weg......frusti frusti Nou, dan probeer ik het nog maar eens... Elmo; je eerste werkdag zit er alweer op WAUW! Ben blij dat het je achteraf is meegevallen. Ik hikte er toen ook tegenop, maar vind het inmiddels een lekkere afwisseling en het scheelt natuurlijk een hoop als je kleine man het goed naar zijn zin heeft! Liek; fijn dat Leander zijn eerste 2 spuiten goed heeft doorstaan. Zo te horen is hij ook een lekkere slaper. Heerlijk genieten zo he! Ik hoop dat het met jou ook steeds beter blijft gaan! Eva; ook geen carnavaller dus, hihi Deze limbo-er ook absoluut niet. Idd veel leuker om aan een nieuw huisje te kunnen gaan klussen. Wel ff veel werk, maar daarna vast de moeite waard geweest. Veel suc6 en plezier alvast! Femke; gefeliciteerd met de vermaanddag van Marin Sjee wat gaat dat snel zeg! Voor je het weet is ze het huis uit hihi Lenneke; ook een bv mama dus! Er zijn er zo te lezen al heel veel over op de fles. Ik hoop dit nog ffies te kunnen volhouden. Ook hier is de kolfproductie op het werk heel wisselend. Mijn record was 245 cc! en het minste 50 cc (soms wil die toeschietreflex maar niet komen). Om eerlijk te zijn ben ik het kolven al best wel moe en wil ik dit het liefst afbouwen. Ik ben nu aan't proberen om af te bouwen naar 4 voedingen iom cb. Even kijken hoe dit de komende dagen gaat. De 2de voeding zal dan fv worden en de rest bv. Hoop dat het zo gaat lukken. Lydia; wat balen dat je meisje zich niet zo lekker in d'r vel voelt. Ik ben blij dat de kinderarts jullie serieus neemt en hoop dat de adviezen snel helpen, zodat zh opname wordt voorkomen. Denk aan je meis! Prinses; eindelijk ook jij een mama! Super welkom aan deze kant van de zee! Ik ga zo je eigen verhaaltje zoeken. Fijn gelezen te hebben dat het ook in huize Nollie goed gaat! Tiago heeft gisteren zijn 2de stel spuiten ook goed overleefd. Ging zelfs beter dan de 1ste keer. Hij geeft maar heel kort gehuild en hing toen alweer de charmeur uit. Wat heeft meneer wat afgebrabbeld en gelachen naar mw de dr. En trots dat mama was! 's avond even wat huileriger, maar ook dat voel reuze mee! Vandaag voor het eerst officieel 4 voedingen. Tiago ligt vanaf plm half 9 lekker te knorren en slaapt dan lekker de nacht door. Moet hem dan 's morgens wakker maken. Wat hebben we toch een heerlijk gemakkelijk joch! Realiseer me echt hoe rijk ik hiermee ben. Hier 1 dag in de week kdv. Gem zo'n 30 uur per maand. EIgen bijdrage pm is bij ons plm 34 euro. Voorlopig denk ik ook nog niet aan een tweede. We hopen wel allebei dat die er ooit komt. Voorlopig even lekker van Tiago genieten, optimaal herstellen van ks (1ste half jaar mag niet eens een zwangerschap) en daarnaast ook even kijken hoe het ons financieel allemaal afgaat. Weet wel dat het qua eten makkelijk kan, maar het is natuurlijk niet alleen eten, maar ook luiers, verzorgingsspullen, studeren, enz enz Daarnaast moet een tweede zwangerschap er natuurlijk ook nog eens in zitten. Weet niet of ik tot IVF zou willen gaan voor een tweede...zien we dan wel weer. Oh ja, Liek;hoezo was Cerazette niets voor jou? Ben er pas mee gestart, dus ben wel benieuwd naar ervaringen. Ik heb momenteel ivm bv geen andere keus qua pil, maar goed. Raar idee eigenlijk dat ik nog geen menstruatie heb gehad.... Vandaag precies een jaar geleden had ik mijn eerste licht positieve test bedenk ik me net...en morgen een jaar geleden absolute duidelijkheid. Kan nu nog blij worden bij het terugdenken aan dat moment! En nu al intens gelukkig met mijn kleine vent! De tijd gaat snel! Mams zit nu met laptop voor tv en wordt intussen vergast door het jongste hondekind.....pfff wat kan dat joch stinken zeg hahaha
Oh ja, de slofjesmevrouw ook eindelijk gemaild! Sokjes zijn leuk...maar nu heeft hij van die stoere, grote jongens-sokjes (geen pluche babydingen meer) en dan toch wel koele pootjes. Ben benieuwd!
pfjieuw gelukt met mijn lap zonder verbindingscrash! Femke; klinkt idd erg druk je schema! Ook zo'n gesprekken lijken me erg zwaar. Balen van je schouder. Zonde van je kostbare tijd, maar ja, wat moet dat moet he. Veel beterschapjes! Altijd weer zielig zo'n sprongetje, maar wat is dat heerlijk he, als ze zo in je willen kruipen! Elmo; wat zijn het voor slofjes die je gaat bestellen. Wordt hier behoorlijk frusti van het vele aantal sokken dat niet blijft zitten. Heb echt maar een paar paar die echt fijn zitten. Fijnste komen van de Femkeshop haha de H-winkel dus...
het is juist mijn werk om dit soort moeilijke gesprekken te voeren. Heb er ok wel training in gehad hoor. Vind het altijd erg belangrijk om ook te horen hoe ouders bepaalde problemen ervaren. En dit is een heel sneu geval van een mama zonder achterban. Loslaten, ja dat gaat eigenlijk erg goed. De eerste jaren nam ik mijn werk echt mee naar huis. Maar dat is nu niet meer vaak aan de orde (soms, hele heftige gevallen waar ik dan met vriendlief over praat- of imani). Het houdt me natuurlijk wel bezig, maar dan vooral op de manier van het vinden van de beste oplossing en procedure met de minste bureaucratie en wachtlijsten. (ze beginnen mijn nummer te herkennen bij bureau jeugdzorg....)
Heel goed dat je een uitlaatklep hebt, zeker bij iemand die in hetzelfde vak zit! Lijkt me wel belangrijk! Ieder vak heeft zo natuurlijk wel wat....Eva zal ook hele verdrietige situaties meemaken (bijvoorbeeld) en dat hoort er natuurlijk ook wel wat bij. Ik trek me dat soort dingen denk ik toch te veel aan hoor...zit goed op kantoor lees ik wel weer Heb wel in de zorg gewerkt hoor...en dat ging eigenlijk best goed Die slofjes...dat zijn van die leren slofjes...zeg maar. HEMA verkoopt volgens mij ook dat soort...maar deze mevrouw maakt ze zelf en schijnen erg goed te bevallen
Ontstekingsremmers heb ik gehad. Hielpen niet echt. Ben wel gestopt met de statines omdat die weer bijwerkingen voor de spieren hebben. Sprongetje van meisje. Terug naar mama wordt erg letterlijk genomen. Ze druk haar gezichtje heel strak tegen de mijne aan. Heel aandoenlijk. Verder laat ze zich niet echt troosten door vriendlief. En het eten gaat wisselend. (zostraks gooide ze de halve pot er weer uit, heb haar maar een fles gegeven) Wat dat romelige schema vanuit het kdv betreft. Je kunt natuurlijk voor de smaak ook als nachtmutsje een halve fles geven. het is immers 1 schepje per 30cc. Deden we ook wel bij Marin toen ze gekort werd i haar flessen. ff een warm bukje halen en weer tukken (en de lange nacht wat overbruggen)
Meiden...heb alles gelezen, maar nog niet goed opgeslagen. Kom morgenochtend wel even terug om nog eens te lezen en te reageren. Truste allemaal, Eva.
De slkofjes van de hema zijn stugger en veel breder. Boumi's zijn ook zo breed en stug maar hebben wel een oe enkelelastiek. Zootjes hebben een heel hard stuk klitterband aan de achterkant met scherpe stukjes. En ze zijn zo duur! Deze slofjes zijn van kalfsleer, goedkoop en heerlijk soepeltjes. Heb dus zelf de witte en de rode. Lenneke en Elmo, hoe reageerde deze mevrouw dat jullie haar mailden. Was ze niet stomverbaasd? Worden ze opgestuurd?
Truste Eva! Femke, Hehe...eindelijk een typische Femke opmerking, heerlijk! Maargoed, Ruben is alweer bij...mag zo weer gewoon 200 cc hebben. Hij heeft zijn "tijd over" bijgeslapen.....heel handig zo'n doodmoe kind Truste allemaal...hier gaat alles op 1 oor!
Ik wacht nog op reactie. Heb je naam wel genoemd...misschien krijg jij dan de volgende keer wel korting!
Trusten lieverd, dat jij en kind lekker rustig zullen slapen. (en misschien zelfs een beetje uitslapen?)
Lieve meiden wat een verhalen opeens zeg. Hele dag niets te lezen hier en opeens gaan jullie los. PFf en heb net 2 cola`s met malibu achter de kiezen die even flink vallen. Maar wel lekker haha. Elmo, fijn dat de eerste werkdag dan uiteindelijk is meegevallen. Gelukkig ben je niet chagrijnig tenminste zo kom je niet over. Jammer dat ze hebben gekloot met je voeding zo netjes in schema en dan gaan ze er opeens af. Vind het zowiezo ( schrijf je het zo ? ) geweldig dat je uberhaupt een schema hebt want hier heb ik dat dus niet. Lukt mij totaal niet wat ik ook probeer dus blijf op verzoek voeden. En nog steeds een tevreden mannetje. ElviraR cerazette ik bleef maar vloeien nav de bevalling toen ik hem ging slikken hij moet ook vrij stipt genomen worden en dat lukte mij ook niet. Toen ik eenmaal stopte vloeide ik opeens veel en na een week stopte het toen ik mijn eigen pil starte. Dus vandaar niets voor mij, heb nog 2 strips voor je als het nodig is voor je? Femke vervelend van je schouder jij met je druk leventje. wat een contrast nog he, ik zit hier de dagen uit te zitten haha. en jij rent je rot. Lekker genieten van een knuffelmarin. Succes met je mams... Liek.
hahaha Grootaandeelhouder in BabyBjörn, Simi's en een winkel die niet genoemd mag worden..... Kan wel stoppen met werken