De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Tussenstand Walvisbaby's: 7-5

Marin
    30-07-2007
    dochter van Femke J

Nicky (Nicky Helena Adriana)
    23-09-2007
    dochter van Lenneke

Charlotte
    09-10-2007
    dochter van Imani

Tiago
    15-10-2007
    zoon van ElviraR

Ruben
    04-11-2007
    zoon van Elmo

Arthur
    05-11-2007
    zoon van Aldonza

Naomi (Naomi Iris)
    06-11-2007
    dochter van Lydia31

Esmee
    10-11-2007
    dochter van Sonja

Leander (Leander Emiel)
    22-11-2007
    zoon van Lieke

Diana
    30-11-2007
    dochter van Mamainspe

Indy (Indyra Joelle Skye)
    05-12-2007
    dochter van Nollie

Prinsje
    31-01-2008 (toch?)
    zoon van Prinses
    who`s next...??

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

31e is prinsje toch geboren? weet het niet eens meer....schandalig!

Hier nog even kort weer....

Ruben heeft ontezettende baalmomenten gehad dit weekend....heel sneu!
    Ik klaag niet hoor...het gaat echt om momenten en ik weet dat er mama's zijn die het VEEL zwaarder hebben!

Verder alles oke. Bij jullie ook meende ik te lezen.

We moeten even wat administratie doen, de boel voor morgen klaarzetten en dan hoppa: GEWOON WEER WERKEN.

Misschien kan ik daar nog even rustig bijlezen en reageren...anders wordt het later deze week.
    Voelt nu al schandalig.

Lenneke,
    Vanaf welke maat maakt ze de slofjes? weet je dat?
    Ze stuurt nu 74 op maar die kan hij nog lang niet aan. Ik ging er eigenlijk vanauit dat de kleinste maat was....

Nou....toedels maar voor nu denk ik...voel me een beetje leeghoofd.

3. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ze heeft nog een maat kleiner die marin vrij snel aan had. Dan had ze nog wel teenruimte maar dat valt bij die sopele dingen amper op. (het viel jullie nu toch ook niet op dat ze te groot waren?)

las net even op de babyboomsite. Eén van de kindjes is vorige week overleden. Heel triest.

4. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Femke ik wist het idd al van dat kindje (was bij mij op het werk)....triest :( .
    Elmo veel succes met werken van de week...hoop dat Ruben minder last heeft van baalmomentjes (sprongetje?)
    Lieke veel succes met je rug....hoop dat het telkens wat beter gaat.
    Lydia hoop dat het nou eindelijk eens alleen maar vooruit gaat met Naomi....ook voor paps en mams een zorg minder.
    Prinses leuk om je 'aan deze kant' te mogen verwelkomen!

Heb velen niet bij naam genoemd, maar nu we de sleutel hebben zijn we druk bezig om de boel voor te bereiden (klussen) en straks de verhuizing. Hierdoor zal ik een stuk minder online zijn. Als strakkies de rust wat meer is wedergekeerd zal ik weer regelmatig hier te vinden zijn.
    Maar zeg voor nu even gedag...dikke kus allemaal en voor jullie kids.

Groetjes, Eva.

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik las het ook net op babyboom, dat is toch ook vreselijk.

eva succes met je nieuwe stulpie, we zien je wel weer voor bij komen als je meer tijd hebt.

6. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Laura, ze maakt ze op maat. Als je de lengte van zijn voetje doorgeeft maakt ze ze speciaal voor hem zodat hij ze gelijk aan kan!

Even ali, kindertjes komen er weer aan doei!

7. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hoi hoi,

Eva; wat fijn dat je huisje waarschijnlijk verkocht is zeg! Aardig snel al. Lijkt me een hoop rust geven. Heel veel plezier met jullie nieuwe huis en lekker rustig aan met klussen!

Femke; Hoe is het met Marin. Is de verkoudheid al wat minder? Ze zijn dan meteen zo zielig he, de arme stakkers!
    Jakkes zeg van de babyboomsite. Waaraan is de baby overleden?

Prinses; welkom meis! Je klinkt als een hele relaxte mams. Knap hoor al zo snel! Geniet maar van je kleine prins.

Lenneke;leuk hoor om auto's shoppen! Nicky vind idd vast alles prima haha
    Fijn dat de bv bij jou ook nog zo goed loopt! Ik zal je op de hoogte houden van mijn schema!

Elmo; balen he, van die huilmomentjes. Tiago heeft het nu ook heel even. Heeft vandaag overdag nauwelijks geslapen; wil het liefst overal bij zijn. Nu is hij dus eigenlijk super moe, maar kan dan niet meer slapen. Verder ook absoluut geen klagen hoor; is een heel tevreden en makkelijk kind!

Sonja; fijn dat je meisje ook begint door te slapen!
    Qua poepluiers; hier vooral dun, maar dat schijnt normaal te zijn bij bv.

Liek; thnx he ;)
    Verer alles goed? Hoop dat je nu langzaam wat fitter aan't worden bent!

We zijn hier gisteren naar de carnavalsoptocht gaan kijken. Was wel even leuk. Verder absoluut geen behoefte aan carnaval vieren.
    Tiago had een clownspakje aan en had een rood neusje hihi zag wel schattig uit. Zal foto binnenkort in album zetten.

Verder lijkt het goed te gaan met de 4 voedingen. Tiago slaapt evengoed de hele nacht door. Maak hem nu dan rond 7 uur wakker, maar hij ligt ook al om plm half 9/9 uur in bed.
    Ik bouw de bv nog niet verder af. Als ik ga werken dan krijgt hij rond half 12 een kv, de rest alles bv. De dagen dat ik niet werk, zal ik dan waarschijnlijk ook al snel fv moeten gaan geven, omdat rond die tijd de produktie zal gaan afnemen. Zie ik vanzelf wel. Wil iig voorlopig die 3 voedingen zeker bv blijven geven.

Gisteren ook allemaal naar Peter R de Vries gekeken? Niet normaal wat een verhaal zeg. Ben benieuwd wat er vandaag nog over in het nieuws komt.
    Verder weet ik nog niet wat ik vanaaf ga kijken. Maken het nog even gezellig, want mannetje heeft ook vandaag en morgen vrij ivm carnaval.

Latersss

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Lydia, waar ben je?
    Alles is toch hopelijk wel goed gegaan afgelopen weekend?

9. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Ik ben hier,

Het weekend was erg gezellie.
    Naomi heeft wel weer veel gehuild.
    Vandaag weer naar de kinderarts geweest.
    Morgen word ze opgenomen.
    Dus ga nog even van haar genieten nu.

liefs lyd

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik zat ook al even te speuren naar Lydia.

Meis, ik hoop dat alles goed is bij jullie en dat jullie een leuk weekend hebben gehad!

Eva,
    Ik wens jullie heel veel klusplezier!
    Logisch dat dat nu even je aandacht nodig heeft hoor. Ik voel me al zwaar bezet door alleen mijn werk al ;)

Hier dus weer druk aan het werk....forumtijd wordt dus toch minder :(
    Morgen ook nog werken en dan vrijdag pas weer...

De slofjes zullen morgen binnenkomen denk ik.
    We meten van de week zijn voetjes wel even....kunnen we dan slofjes bestellen die hij meteen aankan.

Op het KDV hadden ze vandaag (en morgen) carnaval. Ruben had niet zo'n last van de harde muziek...een paar keer dachten ze: dit vindt hij vast niet leuk....maar hij vond het prima.
    Knipperde volgens de leidsters niet eens mij zijn ogen!
    Zijn maxicosi en alles zat onder de confetti...volgens mij hebben ze het dus leuk gehad!

Nu ligt hij weer lekker op bed. Daar heeft hij 2 voedingen gehad (zoals het hoort). Zijn schriftje hadden ze niet geschreven, ik denk door de drukte, dus hoe laat hij wat heeft gehad is me niet helemaal duidelijk.
    Ach....als je goed naar hem kijkt zie je wel wat hij wil.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh Lieke,

Voel jij je alweer een beetje beter?
    Heb je de wipper al?

Lenneke,
    Auto uitgezocht?

Femke,
    Nog bijzonder geshopt? ;)

12. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Jemig Lydia,

Heel veel succes de aankomende dagen. Er komt echt een oplossing voor jullie meisje.

Ik denk aan jullie.

Dikke kus,
    Elvira en Albert

13. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Lydia Wat naar dat er toch een opname moet komen.
    Maar ik hoop dat er dan duidelijkheid komt mbt haar gezondheid.
    En dan een goede behandeling.
    Probeer zelf tijdens de opname ook beetje uit te rusten en bij te slapen.
    Heb je ook even nodig , sterkte saampies.

ELmo haha confetti in de maxi-cosi.
    Die Ruben geen blik of bloos.
    Met mij gaat het zijn gang hoor, had wel een wat druk weekende dus
    met naproxen gisteren op bed gaan liggen.
    Morgen fysio.
    En morgen gaat mijn vakantie in.
    Heb vandaag contact hierover gehad met LG.
    Volgens regels bij ziekmelding ben ik dan verplicht om wel te komen
    op mijn werk om aangepast te gaan werken.
    Alleen heb ik dus nu nog geen opvang geregeld pas vanaf 25 FEB.
    En per 1 maart ga ik pas minder werken dus kan gewoon niet mijn
    ziekmelding doen.
    Mag nog niet eens belasten dus kan Leander niet wegbrengen in zijn
    maxi-cosi en ik mag niet te lang lopen en doen.
    Dus tja , maar Vrijdag heb ik gesprek met LG dus komen we hier nog
    op terug. Ik ga morgen fysio duidelijk instructie vragen wat wel en niet mag en desnoods naar Arbo -arts.
    Helaas nog geen wipper hier , kan wel tot einde week duren.
    Ben wel aan het bieden op marktplaats voor de rainforest muziek mobiel.
    staat nu op 35 euro moet niet te gek gaan worden anders kan ik hem net zo goed nieuw gaan kopen.
    Dan scheelt het 50 km rijden ervoor.
    Kon hem het weekende niet krijgen bij zowel bart smit als intertoys.
    Anders had ik hem gekocht.

ElviraR haha leuk Tiago al verkleed naar de carnavalsoptocht toe.
    Is hij nog in zijn kinderwagen bak ? Of al over naar de combi?
    Leander heeft niet veel ruimte meer over in zijn bak dus hoop toch dat hij niet snel heel veel CM s groeid anders moet ik echt al over naar de combi.
    En dan vind ik het best al jammer die kinderwagen bak heeft zoiets liefs om mee te lopen.

Liek

14. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    sterkte Lydia , hopelijk weten ze snel wat er loos is met naomi ,geniet nog maar lekker van haar, neem aan dat je wel ten allertijden naar haar toe mag in het ziekenhuis?

liek hopelijk heb je snel een wipper.
    Leander zal het vast geweldig vinden.
    Esmee moet ik er goed in vast zetten ,als die eenmaal begint te wippen landseert ze zich zowat.

vanavond zat esmee sesamstraat te kijken, ze vond het helemaal geweldig, was maar aan het lachen en kletsen tegen de tv.

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh Lydia,
    We typen net langs elkaar heen....

Wat balen zeg, dat ze nu toch opgenomen wordt.
    Tuurlijk ben je ergens blij dat ze haar nu eens goed gaan observeren...maar je moet wel je ukkie achterlaten.

Ik hoop dat ze gauw vinden wat er met haar aan de hand is...en ze gauw gelukkig mee naar huis kan.

Lieke,
    Het kost je dus toch je vakantie!
    Ik hoop dat je tegen de tijd dat je weer wilt beginnen ook echt weer "beter" bent!

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ruben is 3 maandan

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hey Sonja,
    Wat leuk dat Esmee zo vrolijk is zeg!
    Echt genieten is dat he!

18. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    He jakkes Lydia.
    Nu maar hopen dat het duidelijkheid gaat geven waarom jullie meisje zoveel verdriet heeft.
    Ik hoop dat het voor jou en Remon ook wat te doen is. Blijf je in het ziekenhuis slapen?

Zo, Elmo ook weer terug van de arbeid. Nog een dagje meid, dan kunnenwe woensdag hier de boel weer volschrijven. Ben dan ook vrij.

Nu alleen nog van Imani horen hoe haar werkdag geweest is en hoe Lotteke het op het kdv heeft gedaan.

Hier een rustdag. Letterlijk. ben vanmiddag tegelijk met miepsen naar bed gegaan en we hebben beiden heerlijk anderhalf uur liggen slapen. De knijp-en-kneed-meneer had me toch behoorlijk te pakken gehad dus de nachten lagen niet zo fantastisch. Was dus wel even aan een tukkie toe.
    Verder de portemonnee niet meer getrokken hoor hier. Een kennisje is de kledingkasten van haar dochters aan het opruimen. Heeft heel veel hele mooie spulletjes die normaal gesproken niet in mijn budget kunnen. Kan dan voor een prikje een heleboel overnemen.

Zo, nu eerst de tas voor morgen klaarmaken en mijn dochter flessen.

19. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ruben, grote vent!
    Gefeliciteerd met je 3e vermaanddag!

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou, ik ben ook heel benieuwd hoe het Imani en Charlotte vergaat!

Lenneke,
    Is het kolven voor jou nog te doen op het werk? Je vertelde die zaterdag (en hier geloof ik ook al eens) dat het kolven op het werk wat lastiger gaat.

Deel Deze Pagina