Ruben 3 maanden hieperdepiep hoera.. Sonja, Dus jij hebt de BB wipper al , heerlijk dat Esmee erzo vrolijk in zit te wipperen en te praten tegen de TV. Femke, heerlijk bijgeslapen kan je dan van opknappen he. Leuk dat je buiten je budget dingen hebt kunnen overnemen voor een prikkie. Hoop dat je schouder er wel weer beter van wordt. Elmo, Ik ga er vanuit dat mijn vak dagen er niet aan gaan. Dat zal ik erg naar vinden. Ik heb 6 weken lang gewoon geen kant opgekunt. En nog steeds afhankelijk van anderen. En dan ook nog mijn kostbare vakantie dagen er aan laten gaan ben er echt beetje boos om stomme burocratie noemen ze dat toch. misschien zelfs ook beetje verdrietig dat ik meer had willen ondernemen in mijn verlof, maar niet kon doen. Liek.
Ja Lieke, mijn zus had dat net zo... Die kon in haar verlof ook geen kant uit, heel zonde en jammer is dat! Probeer toch lekker thuis van Leander te genieten hoor! Binnen kan je ook hele leuke dingen doen :-D Had je die wipper nou maar he.....grrrr Femke, Inderdaad ideaal zeg, als je zulke leuke kleertjes over kan nemen!
Ik doe binnen ook leuke dingen hoor. Ik zing elke dag samen met hem de lalala meezing CD. Ik praat met hem. En geniet van de momenten dat we wel er op uit gaan. HAHa, Ja had ik die wipper maar inderdaad. Liek.
Ik vind er niks aan zo... Ga Ruben halen, geef hem thuis de fles..en hoppa...hij ligt in bed. Mis hem gewoon een beetje...mutserig he! Woensdag en donderdag worden mijn lievelingsdagen! Ja, het weekend is natuurlijk helemaal het toppunt he!
He Lau, Onze oppas regelt het zo dat Marin net uit bed is als ik haar kom halen. ze vond het jammer als we een moe kind mee zouden krijgen. Dit korte zien is maar een week of vier hoor meis. Daarna is Ruben vast alweer veel wakkerder. ik had idd de eerste paar weken dat ik marin ophaalde, thuis alles uit mijn handen liet vallen en haar ging flessen. Gelukkig hadden we dan voeding nummer 5 nog.
Ja, de laatste voeding is dan ook altijd een feestje hier :-D Die geven we lekker in bed. Zitten we lekker met zijn drietjes. Daarna is Ruben altijd wel even fit en wakker (van korte duur hoor, dat KDV vreet energie) en kunnen we echt nog heerlijk teuten. Hij heeft dan hele verhalen en gaat echt met een glimlach weer op bed. Ach, nog 1 dagje werken
Ghehehe..kon je het zien? whahaha Nou echt, serieus...ben ZOOOOOOOO ontzettend trots en blij met ons ventje! Ik wist dat dit intens moest zijn...maar dat het zo gigantisch is....heel bijzonder! Op kantoor hangt hij al aan de muur hoor!
Ben aan de ene kant wel blij dat ze opgenomen word. Klinkt erger dan dat het is hoor. Hoop echt dat ze een aanwijsbare reden kunnen vinden voor haar huilen. We moeten haar om 11 uur brengen. Femke, Jij vroeg of ik in het ziekenhuis bleef slapen. Denk niet dat ik dat doe. Gewoon thuis kan ik ook even bij tanken. Anders trek ik het echt niet denk ik. Lieke, Ik ga gewoon ten alle tijden naar het ziekenhuis, laten ze me maar eens proberen tegen te houden. Laura, gefeliciteerd met Ruben. Woensdag is Naomi 3 maand oud. Wat gaat de tijd toch snel. Liefs Lyd
Bij vruchtbaarheidsbehandelingen heb ik de laatste "originele" lijst teruggezet hoor...hoezo inkorten! Femke, Ik zag dat jij het ook al gezien had..... Wat denken ze nou zeg
Ruben, gefeliciteerd met je vermaanddag! Wat een grote knul alweer! Laura, heb toevallig vanmorgen gebeld om advies over de bv. Kolven op het werk loopt aardig terug en Nicky was ook al 3 nachten weer een keer 's nachts gekomen om te drinken.. Moet nu dus wat vaker kolven om de boel te stimuleren. Fijn he dat intense gevoel van liefde voor zo'n klein wezentje. Ik vind het soms ook heel heftig en zo'n rijkdom! Auto nog niet uitgezocht, even het financieel advies van de baas afwachten.... Eva, succes met klussen! Lieke, wel goed regelen op je werk hoor, anders blijf je achter de feiten aanlopen. Hoe kan je nou therapeutisch werken als je je hebt ziekgemeld? Nu weer wippergate, hihihi.... Slofjes kan ik hier dinsdag verwachten! Femke, ook al woensdag vrij, hier ook! Marin weer een beetje fit? Lydia, heeeeeel veel succes met jullie lieve meisje. Hopelijk helpt het en worden jullie er wijzer van! Dikke knuffel voor jullie 3! Ga weer even verder... ben sollicitatiebrief aan het typen....
Lenneke, Andere job? Vertel vertel vertel! Welke maat (cm's) heb je nu voor Nicky besteld? Wacht ik ff af hoe die vallen Ik hoop dat je de bv nog even kan blijven volhouden! Laura
Morgen kom ik vertellen, nu even met manlief brief doornemen! Slofjes doorgegeven voetjes van 10 cm. Ben erg benieuwd! Doei doei...
Wow Lenneke, spannend meis. Ben heel benieuwd. Vond het leuk je even gezien te hebben zondag, al had ik mega migraine bui, dan ben ik nooit zo optimaal zeg maar. Alles nog gelukt met pootjes geven? Elmo Ik vind je geen muts hoor, heel logisch dat je je mannetje mist. Geniet van de dagen dat jullie wel met elkaar zijn. Lydia Heel veel succes. Rust een beetje uit. Misschien vinden jullie het leuk om binnenkort deze kant op te komen. Kan ik lekker voor jullie koken en zijn jullie er even lekker uit. FemkeJ Hoe is het met jullie? Ik heb mannetje voorbereid op juli. Enne hij stond er niet negatief tegenover. Sonja Alles goed met jullie? Lieke Hoe is het met je rug? Niet pikken hoor als ze vk dagen van je afnemen. Je bent nu zelf belangrijker. Ik heb ook een bericht geplaatst in de lijst bij de Vruchtbhbehandelingen. Je kan niet zomaar wissen, zit me er echt druk om te maken. Heb even goed laten weten. Fijne dag allemaal. Groetjes, Elvira
Hey Viertje, bedankt nog voor de snelle service, hihi. manlief heeft keyring mee naar het werk om zijn dochter te showen! Pootjes geven was wel gezellig, maar vermoeiend. Balen van je migraine, heb het niet aan je gemerkt. Je doggie is echt lief hoor, manlief zou hier ook best een hondje willen, maar dit huisje is echt te klein. Wie weet later... Ik hoop voor Ap dat'ie mag komen na zijn opdracht, die vinden ze vast geweldig! Laura, si-mi's binnen hier! Is maat 74 staat er in en passen Nicky prima. Ik weet niet of ze een beetje meegroeien want anders moet ik binnenkort alweer grotere bestellen. Dus Ruben zal ze vast wel passen. Van wie was die mooie oranje muis van de HEMA die bij Lydia in de box lag? (Of is dit een overbodige vraag Fem?) Ik heb hem in elk geval voor Nicky ook gekocht en is echt een groot succes. Tja, die baan... Praktijkopleider in het ziekenhuis. Heb er nu best moeite mee dat je met schoolwerk nooit echt klaar bent. Ik wil graag als ik thuis kom er voor Nicky zijn. En niet nog nakijken en ouderavonden en dat soort dingen. Dus ik dacht toen ik deze vacature zag, schrijven kan nooit kwaad, kan altijd nog nee zeggen. Want onderwijs bevalt me verder prima. Dus ik hink nog een beetje op 2 gedachten. We zullen zien....
ik heb de wipper bij een abbonnement gekregen ,ik werd lid van het blad kinderen en kreeg daar een wippertje bij. ze zit er af en toe in en dan heeft ze de grootste lol, moet haar wel goed vast zetten want met dat gewip van haar vliegt ze er nog niet niet uit. vanmorgen een druk ochtendje gehad. om 9 uur zat ik al bij de kapper ,was het zo zat en Esmee was wakker dus die gelijk gewassen en aangekleed en hup naar de kapper gegaan. toen even langs me werk, we hebben nieuwe uniformen gekregen en die had ik dus nog niet ,eerst even passen maar helaas me dikke kont past er niet in,dus ze moeten andere bestellen. als het goed is liggen ze zaterdag voor me klaar,hopelijk passen die dan wel. verder gaat het hier zijn gangetje,nog even genieten van me laatste vrije dagen en dan zaterdag weer aan het werk. wel een gek idee maar begin er nu wel weer zin in te krijgen , zal me meisje vast wel missen ,maar het scheelt ik werk maar hoog uit tot 2 uur ,heb ik de hele middag nog met haar. Donderdag weer naar het cb ,ben benieuwd hoe veel ze gegroeid is volgens mij vrij veel , en gelijk de prikken weer ,hopelijk reageerd ze er net zo op als de vorige keer en is ze alleen wat moeier dan normaal.
Oranje muis...was die niet van Leander? Klinkt leuk Lenneke, die baan! Ik kan me voorstellen dat je als leerkracht nooit echt klaar bent...dat is zeker een nadeel. Wie weet is het wat...spannend! Lydia, Ben benieuwd hoe het met jou gaat meid. Femke, Hoe is het met je schouder? Heeft het uiteindelijk toch een beetje geholpen? Hier "ziek" naar huis gegaan. Migraine... Ik begin dan wazig te zien zeg maar en wilde thuis zijn voor het erger werd. Ben net in bad geweest en nu lijkt het iets beter...maar ben dus maar even achter de pc. Laurens gaat Ruben straks halen.... Ik vind dit helemaal raar....ik thuis en Ruben bij de Bengels... De nacht is overigens weer super gedaan, ondanks de drukke carnaval van gisteren. Vandaag ook nog carnaval daar...dus ben benieuwd of hij ook twee dagen kan hebben. Gauw in de brievenbus kijken trouwens....of de slofjes er zijn!
Ja hoor! 1 paar super leuke donkerblauwe Si-Mi's...kan nou helemaal niet wachten tot mijn menneke thuis is. Volgens mij gaan ze aardig passen!
Leuk he een pakje in de brievenbus! Meisje heeft ze hier ook aan hoor, hihi.... En beterschap meis, even lekker uitrusten voordat je mannen thuiskomen. Hopelijk zakt het dan?! Ik wilde al een opmerking maken over Ali... maar dit is een minder fijne reden...