Lieve Naomi, Ik feliciteer je ook met je 3e vermaanddag hoor! Ik ben benieuwd wat ze allemaal met je gaan doen meiske! Hier is de migraine goed afgezakt...ik weet ook niet zeker of het migraine is...ik denk dat Misschien maar eens met de ha overleggen. Rube doet aan inhaalslapen volgens mij...zou het dan toch moe zijn van 2 dgn carnaval 8) Leuk hoor...een vrije dag met je zoon
Wat een lekker ding Laura! Wel echt een kind van zijn ouders! Op de ene foto denk oh precies zijn vader, terwijl die met jou samen denk ik weer, oh ook net z'n moeder! Naomi, gefeliciteerd met je vermaanddag! Hopelijk mag je snel weer mee met mamma naar huis! Lieke, Joepie de wipper in aantocht! Nou zal leander wipperen ook! Zal je zien dat hij er geen zin in heeft, hihihi.... Ohoh, etenstijd! Doei!
Lydia, hoop dat de kleine meis snel weer thuis is, en dat ze nu eens kunnen zeggen wat er met haar is.
http://nl.youtube.com/watch?v=1mSwp5TsjR8 Dat doet hij sinds een tijdje...kan het nu ook op zijn rug en zittend!
Ben net weer terug. Vanmiddag om half 4 word eindelijk die sonde geplaatst. Dan duurt het onderzoek dus 24 uur. Dus morgen komt ze zeker nog niet thuis. Ik hoop dat ze van het weekend naar huis mag. Ook hebben ze bloedgeprikt bij d´r. Waarvoor weet ik niet vanavond nog maar eens vragen. Later meer. Liefs lyd
Elmo: Leuke foto's van Ruben. hij doet het goed zo te zien hij heeft een lekkere bolle toet ElviraR: Esmee huilt bijna nooit alleen als ze honger heeft en gepoept heeft dus ik nam haar met een gerust hart mee naar de kapper, ze vond het erg intressant en zat iedereen te volgen. Net even snel alles bij gelezen, zal wel van alles zijn vergeten. net ook het verhaal van Natas gelezen op de andere walvissen kant. hopelijk blijft alles goed gaan en blijft het kindje nog even een poosje zitten. kwa wippertjes is het denk ook wel een verschil, het wippertje van mijn ouders wipt ook niet zo heel erg. ik heb ook een vrij grote wipper (vind ik) weet niet of het daar mee te maken kan hebben.
Elmo Leuk hoor je foto`s van ruben. en dan lieve duimfilmpje. Jammer wel kort hoor.. Sonja nog een dagje meid, dan weer aan het werk. Alvast succes met vroeg opstaan zaterdag. Lydia Wat duurt het lang voor ze eigenlijk die sonde geplaatst hebben , maar nu hebben ze haar al vast kunnen oberserveren. Ik hoop dat ze dan het weekende mee mag naar huis toe. Zijn jullie tenminste weer met zijn drietjes. Hoe doet ze het nu in ziekenhuis.? Naomi van harte met je 3 de vermaanddag. Liek
hahaha in het ziekenhuis is ze een modelkind. Maar goed ben benieuwd ga er nu weer naar toe. liefs lyd
Ja nog ff lieke. morgen en vrijdag nog vrij en dan zaterdag om 7 uur weer aan het werk. 6 uur op ,maar dat doe ik nu ook al want dan moet Esmee de fles. zal wel bek af zijn als ik even na 1 uur thuis kom. het scheelt dat ik Esmee niet naar opa en oma hoef te brengen,maar ja 2 dagen werken en dan alweer 3 dagen vrij.
WIPPERGATE IS VOLDAAN Hieperdepiep Hoera. De wipper is binnen en Leander zat er binnen een paar minuten in haha. hij lijkt tevreden te zijn nog even afwachten hoe het verder gaat. Elmo de kleur blauw is mooi, blij dat ik deze heb genomen.
Meiden, Naomi heeft vanmidag om half 4 de sonde ingekregen. Deze blijft dus 24 uur zitten. Wel zielig hoor om haar met die sonde te zien, maar het is voor een goed doel houd ik mezelf voor. Gaan gauw even wat eten en dan hop weer naar het zkh. Dacht dat ik thuis altijd druk bezig was maar dit is ook erg druk. Lieke, Eindelijk de wipper. Hoop dat Leander er van geniet. Liefs lyd
Lydia, dikke knuffel! Ik kan me voorstellen dat je je meisje nu graag dicht bij je hebt. Ik hoop dat er snel wat bekend is. Hier weer slecht geslapen. Prinsje heeft van 23.00 uur tot 04.00 uur bijna niet geslapen. Ik denk last van krampjes of zo. Vanaf vandaag krijgt hij meer voeding in de fles (meer dan zou mogen), zodat hij zelf kan bepalen of hij genoeg heeft gehad. De ene keer drinkt hij hem leeg en de andere keer laat hij behoorlijk wat staan. Hij vraagt ongeveer om de 2 1/2 uur om de fles. En die mag hij dan ook hebben. Morgen kijken we met de kraamhulp hoe het vannacht gegaan is. Nu duik ik mijn bed in. Hij slaapt nu, dus daar ga ik gebruik van maken. Dan kan ik er eventueel vannacht beter tegen. Welterusten!
Prinses, heb je prinsje bewonderd en is echt een knappe prins hoor! Die gaat later harten breken op zijn witte paard, haha! Sneu dat hij niet lekker kon slapen. Zal wel even wennen zijn met de voeding misschien? Laura, weer een beetje bijgekomen na de hoofdpijnaanval? Kan nooit kwaad om eens na te laten kijken... Lieke, prachtig je mannetje in zijn wipper! Lydia, fijn dat Naomi de sonde eindelijk heeft, daar kwam ze uiteindelijk voor toch?! Eva, lekker aan het klussen geslagen in je nieuwe paleisje? Imani, fijn dat het bij jullie ook allemaal goed gaat. ElviraR, jij boft maar met dat mannetje qua slaapgedrag! Sonja, Lekker dat je Esmee overal mee naar toe kan nemen, zoals de kapper. Mijn moeder was vanmiddag even hier om op te passen zodat ik naar de kapper kon. Nicky wordt nu te onrustig om mee te nemen. Femke, lekker vrij dagje gehad? Slofjes zijn echt een succes hoor! Nicky is haar voeten aan het ontdekken en het feit dat ze geluid kan maken met haar mond dicht. Een soort neurien zeg maar. En ook zo prrrt met haar lipjes een soort bellen blazen. Echt prachtig!
Even een meldig van Eva: Ze heeft nu al geen Internet meer (KPN kan dus soms wel errug snel zijn!). Ik moest iedereen de groetjes doen en speciaal even de aandacht richten op Lydia en Naomi! Dikke knuffel voor jullie meiden! Het duurt totdat ze zijn verhuisd.... Lieke, Geweldig zeg, Leander in zijn EIGEN wipper te zien! Ik vind die kleur ook helemaal goed staan bij hem hoor. Voor Ruben was het ook de mooiste kleur. Het is dat ze zwart-rood niet hadden...die had ik ook nog wel hip gevonden. Inderdaad...bij Leander zijn haar was dat ook NOT DONE geweest Hoe gaat het met je? Sonja, Nog even en dan weer werken..spannend! Tot 13.00 uur, dat scheelt wel zeg! Ik (en de rest volgens mij) werken hele dagen...dat is best wel een gemis. Werk je dan meerdere dagen helf of werk je minder uur (minder dan 24 bijv?). Bij jullie komen opa en oma oppassen? Had ik dat goed begrepen? Dat is wel een lekkere luxe zeg! Hoeft Esmee niet per see aangekleed...lekker thuis blijven! Lenneke, Wat leuk zeg, die ontdekkingsreis! Lijkt me geweldig om te zien hoe ze dat met die geluidjes doet! Ruben doet dat natuurlijk ook al wel wat...maar nog niet zo als zij. Ik vind dat hele ontwikkelgebeuren echt helemaal geweldig! Die slofjes zitten inderdaad super...ook wij zijn er ontzettend blij mee! Femke, Hoe is het met je arm/schouder? Is het nog een beetje te doen (zeker met het tillen van Marinneke)? Wil het werken erbij nog? Prinses, Balen van die nacht. Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat Prinsje moet wennen aan de voeding (je bent al helemaal over op fv, of geef je combi?). Ik hoop dat hij gauw weer op regel is en slapen in de nacht gaat doen. Euh....iemand vergeten? Lydia, Ik weet dat je ons op de hoogte probeert te houden...ben erg benieuwd hoe het is gegaan vanacht. Laura