De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Imani,
    je hebt pb

liefs lyd

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Sorry, hier weer even een mega ego update!

Het gaat niet goed met onze kleine man!
    De huisarts gaat overleggen met de kinderarts, wordt w.s ritje UMCG. Ruben zit er nu dik 24 uur in...niet echt ideaal.

Laurens is ook spugend thuisgekomen dus die ligt ook hondsberoerd op bed.

Ik zit net aan mijn eerste glas drinken voor vandaag....(dom he) en heb de was bijna bijgwerkt (het nieuwe spul ligt alweer klaar).

Geen idee wanneer ik me weer meld...maar wilde het toch ff updaten hier (moet er ergens mee naartoe he).

Als ik inderdaad naar het zh moet bel ik moeders denk ik maar even...zie het niet zo zitten om alleen te gaan....

Laura

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Sonja,
    Werkse morgen!
    Ik hoop dat je een leuke, goede, onbezorgde werkdag zult hebben!
    In de middag weer lekker knuffelen met Esmee!

Laura

4. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Laura sterkte met je kleine mannetje .

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Sterkte Elmo! Ik hoop dat het snel beter gaat en dat het niet iets ernstigs is.

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Mijn vriend is even naar een verjaardag. Dus ik ben alleen thuis, samen met prins. Ik heb steeds de neiging om te gaan kijken. Ik vind het best een beetje spannend. Maar ook dat zal er wel bij horen.
    Na gtst ga ik gewoon in bed liggen, dan ben ik in ieder geval dichtbij. Ik denk dat ik nu nog even om het hoekje ga kijken.

7. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Heb alleen de laatste pagina even vluchtig bekeken. Morgen maar even de rest bijlezen.

Lydia: fijn dat je meisje weer thuis is. Je zou ook eens iemand van het cb+ langs kunnen laten komen. Of een soort pedagogisch medewerkster uit het ziekenhuis. Een frisse blik op Naomi in haar thuissituatie kan verhelderend werken. Misschin is het idd iets simpels aan het huis waar wij met z'n allen overheen kijken. En anders zo'n energetisch type. (zou ze misschien hypergevoelig zijn?)

Elmo:
    Hopelijk gaat het vlot beter met ventje. Mijn nichtje was laatst ook goed ziek en heeft toen twee daagjes aan het infuus gelegen en is weer helemaal blij nu. Toch balen meis. Als je even een uitlaatklep nodig hebtm hoor ik het wel.
    Kus

8. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    OOOHH, Laura, wat een ellende meis. Hoe gaat het nu? Ben je nog naar het ziekenhuis geweest?
    Beterschap ook voor Laurens! Klinkt wel echt als een flink buikgriepvirus.
    Goed dat je je eigen moedergevoel volgt!

Lydia, fijn dat Naomi weer thuis is! En goed nieuws dat ze geen reflux heeft. Over je huis gesproken, misschien is Naomi gevoelig voor aardstralen? Vind het altijd moeilijk om daar mee om te gaan.
    Zelf heb ik veel baat gehad bij bioresonantie...

Imani, hier ook nog ui naast het bed en neusspray. Op advies van Lieke heb ik ook de luuf voor baby's gehaald. Beterschap vor Charlotte.

Sonja, heeel veel succes morgen weer naar je werk!

Prinses, logisch dat je snel moe bent! Je bent net moeder! Neem het er lekker van als het kan hoor. Miscchien van het weekend voor het eerst naar buiten met het mooie weer?! Of ben ik nu iets te optimistisch....?

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

He lieve meiden...

Nou, kon Ruben dus mooi achterlaten daar he!
    Gatverdamme...wat is dat vreselijk zeg.
    Hij heeft een maagsonde gekregen en ligt nu op de kinderafdeling. Helaas in het Martini (UMCG was vol).
    Het duurde allemaal vreselijk lang....er was dan ook echt weer zo'n leer-muts (prima dat die meiden het moeten leren, maar wel eens gehoord van FEELING voor het vak?).

Mijn moeder is gelukkig meegeweest. Laurens heeft intussen de boel lekker ondergekotst (gelukkig weer goed gemikt!).
    Die jongen is ook echt ziek zeg...sneu.
    Heeft ook zo'n pijn in zijn nek...snap er niks van.

Toen ik weg ging bij Ruben (mocht blijven slapen...denk toch dat Laurens mij ook wel kan gebruiken) krijste hij de hele boel bij elkaar.
    Ik janken natuurlijk...ging echt niet weg.
    Uiteindelijk heb ik hem op zijn zij gelegd (met handdoekken) en een gaatje in zijn handschoentje geknipt.
    Hoeft hij toch niet op zijn rug EN kan hij lekker op zijn heerlijke linker duimpje duimen....
    Toen was het goed.

Ik weet dat hij zo goed als niks mankeerd. Het is waarschijnlijk een eenvoudig buikvirusje...maar hij is nog zo verrekte klein!

Zijn gewicht vond ik schrikbarend laag 6075 gram, als je nagaat dat hij drie wk terug 5990 woog...

Morgenochtend vroeg weer op. Hondjes doen, man verzorgen en gauw naar de stad.
    Nou de slaap nog zien te vatten....

Tot gauw meiden!

10. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Lieve Laura, veel sterkte voor je mannen! Kan wel met je meejanken... sterkte meid!

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik zit hier nu klaarwakker...zou het liefst weer in de auto stappen....mis mijn ukkie zo...

12. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Lieve Laura,
    he bah wat een ellende meid.
    Is erg vervelend dat je Ruben moest achterlaten.
    We volgen elkaar wel op zeg.
    Hoop dat ie snel weer beter is en dat ie gauw wer naar huis mag.
    Je kan me altijd bellen.
    Wens laurens veel beterschap van ons dire.

Lenneke,
    Ja de h.a. zei al dat Naomi een erg gevoelig meisje was.
    Maar wat kan je daar nou aan doen?

Femke,
    Ja misschien wel.
    Gaan eerst maar eens kijken hoe het gaat nu ze weer thuis is.
    Ze moet natuurlijk ook de boel verwerken.

Liefs Lyd

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    He bah, wat naar allemaal! Elmo, ik hoop dat je hem vandaag weer mee kan nemen nar huis, omdat hij zo goed is opgeknapt. Ik zal regelmatig even komen spieken hier!

14. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Vervelend Elmo dat je, je mannetje achter hebt moeten laten.
    Hoop dat hij snel niet meer misselijk is en diarree heeft.
    Des te sneller mag hij weer met je mee naar huis.
    Zo zie je maar hoe snel je gewend bent aan zijn ventje in huis he.
    Mbt zijn gewicht probeer je in te denken dat hij al ruim 24 uur weinig binnen heeft gehouden , diarree gehad dus dat kan zo maar een paar ons schelen
    op een gewicht en vooral op een kleine baby.
    zodra hij weer goed eet/drinkt zal hij snel weer aankomen.
    Hoop dat Laurens snel opknapt, lijkt mij frusterende voor hem dat
    hij zo beroerd is dat hij niets kan doen verder.
    Hoop dat het vandaag al beter gaat met hem.
    Nog steeds pijn in zijn nek? Misschien verrekt met spugen.?
    Sterkte voor je beide mannetjes en voor jou.

Sonja hoe was je eerste dag.?

Lydia hoe is het verder gegaan gisteren na thuiskomst met Naomi.?

prinses hoe ging het alleen met prins.? gaat het verder goed met zijn flesjes.? Blijven we hem prins noemen of komt zijn echte naam ook nog
    naar voren.? Bij ons sliep overdag Leander beneden in de kamer en ging in de avond met ons naar boven zo hadden we hem altijd in zicht.
    Misschien idee als je, je onzeker voelt of je hem wel of niet hoort.?

Gisteren gesprek gehad, lang verhaal nu even geen zin om te typen.
    Vertel nog wel een keer.
    Liek.

15. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hè jakkes wat een nare berichten. werd er gewoon akelig van. Mede omdat ook wij afgelopen week 's avonds bij de dokterswacht in leeuwarden hebben gezeten met ons meisje.
    Ze kuchelde al wel even, maar het werd íneens een hele nare kuch. Leek op een kinkhoest kuch. Ze had ook al overgegeven door het hoesten en een paar dagen ervoor ook koorts gehad. Kortom alle kenmerken voor kinkhoest of pseudokroep waren wel aanwezig. eerst het nummer van de ggd gebeld, die verwezen door naar de dokterswacht en die wilden meisje toch graag zien. Ze had bovendien ook allemaal rode stipjes op haar rompje die ik niet goed kon wegdrukken. Dan gaan er toch alarmebellen aan aangezien vriendlief zijn zisje vroegerhersenvliesontsteking heeft gehad.
    Gelukkig bleek het om een virus te gaan waardoor de longetjes zo vol zaten. Ook de rode puntjes kwamen daar van.
    Allemaal erg spannend, je knijpt 'm toch wel met zo'n meisje hoor. En wij mochten haar tenminste weer mee naar huis nemen....

Nu gaat het best weer goed met haar. Op het cb was ze 71 cm en 8420 gram!

Zo, nu eerst lau sms-en. Kan nog niet echt op de rest reageren aangezien ik nog niet bijgelezen ben. Straks maar ff met twee schermpjes.

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    oooow lau toch!

shit man! ik moet hier meer lezen!

Hoop dat de kleine vent snel weer thuis is!

Lyd, blij dat ze er weer is!

17. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Wat een gedonder allemaal! Veel ziek en zeer.

Elmo,
    Hoop dat Ruben vandaag weer mee naar huis kan. En dat jij een beetje hebt kunnen slapen afgelopen nacht.

Lenneke,
    Nicky is zo te horen al een tijdje zoet met die verkoudheid. Bij Charlotte begint het nu los te komen. Ga vanmiddag op pad voor nieuwe uien en Luuf.

Het moet maar weer eens lente gaan worden, is de tijd van snottebellen en griepjes ook weer voorbij.

Heb zelf sinds een paar dagen last van mijn rug. Hoe ik daar aan kom? Ik heb geen flauw idee.

18. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Kijk net op de banner en wat zie ik daar....
    Charlotte alweer 4 maanden. :)

19. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Lieve Lotteke,

Gefeliciteerd met je 4e vermaanddag meiske!

dikke kus van deze kant van de dijk.

20. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Laura wat een ellende allemaal, hopelijk knappen je mannetjes snel op.

Charlotte gefeliciteerd met je 4de vermaanddag.

1ste werk dag zit er weer op, het was of ik nooit was weggeweest.
    veel bewoners vroegen wel hoe het met mij en de baby was.
    om 10 uur ff een bakkie gedaan ,toen had ik zo ik moet wat gaan doen want val zowat in slaap.
    en dan kom je thuis en zie je je meisje heerlijk slapen dan word je toch helemaal :D happy.
    maar heb heerlijk gewerkt.
    me rooster lag al klaar tot eind maart en ze hebben goed rekening gehouden dat ik alleen de donderdag en vrijdags werk door de weeks :)

Deel Deze Pagina