Verdorie meid. Ik had echt gehoopt dat hij maandag weer lekker naar zijn eigen bedje kon. Is zijn gewicht nu een beetje stabiel?
Nou, hij was zaterdag goed aangekomen (door de ORS) dat hij afgelopen nacht ook alweer afgevallen was. Gaat dus echt niet goed....shit.
Femke de BB wipper is vorige week donderdag gearriveerd. Ergens in dit topic staat een foto van hem in zijn wipper. Je kan ook mijn berichten terug lezen , zoveel heb ik ook niet meer gepost daarna. Hij vind het heerlijk in zijn wipper maar te lang zitten vind ie maar niets hoor haha agossie ventje wil dan mama`s aandacht. Elmo balen dat Ruben morgen nog niet naar huis mag ook. Gelukkig blijft hij toch ook nog wel beetje vrolijk. Ws zal hij het zelf niet zo heel erg in de gaten hebben omdat hij nog zo jong is. Misschien een schrale troost. : Fijn dat Laurens weer opgeknapt was om mee te gaan. Voor jou en Laurens knuffels en hoop dat Ruben weer snel opgeknapt thuis mag komen..... Sonja Slaap lekker en nu 3 dagen weer lekker uitrusten. PSSS , ik heb gisteren de rainfores muziekmobiel opgehaald. Heerlijk aanzetten en dan niet elke keer opwinden. Leander zit er ook genoeglijk naar te kijken. GOED. Gesprek van mijn werk. Zal het kort en krachtig opschrijven. In ziektewet gaan betekende dat ze mij maandag dus morgen al therapeutish wilde laten werken ( ze had genoeg administratieve dingen voor mij te doen ) Dat ik nog geen opvang heb heeft ze geen boodschap aan dat is dus mijn probleem. Als ik wel opvang gehad had, en het te zwaar en te belastende vond om Leander weg te brengen was dit ook mijn probleem hier een oplossing voor te vinden. Dus de makkelijke weg voor mij was om toch vakantie te blijven houden. Tot de 25 ste feb zal ik dan geen last hebben. 25 Feb start ik om 9.00 met een gesprek gebaseerd op een werk-opbouw schema dus ga dan niet 100 % de zorg in dus zal eerst enkele uren per dag ander werk doen. Hoe ik Leander afgeleverd krijg bij gastmevrouw is mijn probleem als ik de maxi-cosi tillen nog niet mag doen of er last van krijg..... Vaste dagen vrij mbt de veranderingen in gastouder die kunnen komen worden niet gehonoreerd, ik kan aanvragen doen maar dat betekend geen garantie dat ik elke vrijdag vrij ben. Vriend heeft om de 2 weken laat werken dus ook hier betekend als ik aanvraag geen avonden te werken dat dit niet altijd gehonoreerd kan worden...Kortom een onzekere tijd elke keer als rooster uitkomt. Ze zegt je kan dan proberen te ruilen met collega`s. Mijn contract is nu eenmaal op alle diensten gebaseerd en deze worden ingedeeld willekeurig per week en dat gaat ook niet gebeuren. Goed ik ga eerst maar eens afwachten hoe of wat als het eerste volgende rooster van april, mei en juni uit komt. PFF ook mijn rooster was vanaf 1 maart nog gebaseerd op 32 uur. Had dit bijtijds aangegeven dat dit fout was maar nog niets veranderd. Heb net zelf maar de roosteraar gemaild dat ik dit voor donderdag in orde wil hebben. Ik kan gaan mokken ( heb ondertussen alle chocolade opgegeten in huis van nijd ) maar daar kom ik niet verder mee, ik ga positief verder en moet misschien verder in mijn straatje gaan kijken mbt ander werk. Liek.
Ik las weer eens eventjes hier en zie ineens dat Ruben in zkh ligt... Lieve Elmo, Beterschap voor je ventje zeg...Echt niet leuk Hopelijk knapt ie snel op...Dikke knuf!
Lieve Elmo, ik kwam eventjes kijken hoe het hier gaat en zie dat je lieve ruben in het ziekenhuis ligt Heel veel sterkte!
Liek: wat een rot streek van je werk, daar kan je toch pislink om worden. hopelijk gaan ze een beetje milder worden en om je denken dat je wel een werkende moeder bent. ELmo: wat sneu voor Ruben dat hij nog steeds zo ziek is. maar duimen dat het snel beter gaat en dat hij dan naar huis mag. Naar huis gaan en je kind achter laten in het ziekenhuis is ook steeds hart verscheurend. Lydia : Hoe gaat het met de kleine Naomi?
Ja , ik ben ook wel benieuwd hoe het met de kleine Naomi is gegaan na de thuiskomst. Femke , hoe is het met marin? Wilde gisteren nog even reageren maar zw-pagina was onbereikbaar. Lijkt mij wel eng hoor als ze opeens zo naar gaat kuchen enz. Elmo , hoe is met Ruben.? En met je hubs natuurlijk. Blijf hopen dat jullie snel weer met zijn 3 tjes thuis zijn. Liek.
Hoi Meiden, Alles goed met jullie? Balen Elmo, dat Ruben toch weer is afgevallen. Hoop dat het vanaf nu de betere kant op zal gaan. Is grote Elmo alweer wat beter. Ik denk aan jullie. Ik ben eigenlijk ook benieuwd hoe het nu met Naomi gaat. Dus Lydia, vertel? Liefs voor jullie allemaal. Groetjes, Elvira
Elmo: hoe is het met het manneke, papa en mama? Imani: Hoe is het vandaag met lotteke gegaan op het kdv. Lenneke: Nog snot gespot? Lieke: Sorry. Heb net even de foto van leander opgezocht. Blauw is idd mooi. Wat zt 'ie er tevreden in zeg. Lydia: graag een naomi update. Prinses: begin je wat bij te komen? Komt de rust er wat in thuis? Af en toe de deur op slot doen is ook lekker hoor. Ik heb niet meer bijgelezen. Geloof dat ik met de laatste pagina's wel op de hoogte ben van de belangrijkste zaken. De babbels dus maar even overgeslagen. Tis zo druk geweest de laatste dagen. Niet vervelend druk, maar gewoon veel om handen. Neefje is gisteren rond vijf uur weer vertrokken. Was erg vertederend om te zien hoe hij en Marin aan het donderjagen waren. Hij wilde haar ook graag flessen. Daar kan je toch geen nee tegen zeggen! Net nal de stofzuiger door het huis gejaagd en de dweil er achteraan. de eerste was hangt heerlijk buiten. De tweede kan zo ook. Zometeen meisje plonzen in de tummy. En dan hebben we de hele bubs weer wat op regel. Kan er zo slecht tegen als het een zootje is hier. Word daar altijd erg onrustig van. Marinneke is haar eigen vrolijke ikje weer. Die rothoest/kuch is gelukkig helemaal weg. We hebben ontdekt hoe we terug kunne n rollen van buik naar rug. errug handig. Ah, meisje wakker. plonstijd. Tot later
Hallo meiden, Eigenlijk is er niet veel veranderd. Naomi blijft veel huilen. Maar goed ik probeer door te zetten met haar toch in bed te laten liggen als ze huilt. En ze kan zo hartverscheurend huilen. Maar ik heb gelezen dat aanleren makkelijker is dan afleren dus we moeten volhouden. Zaterdag ijn we lekker even de stad in geweest en toen heeft ze dus de hele middag in de cosi gealspen. Gisteren kraamvisiste gehad en dan wil ze dus niets missen. Gisteren avond had ze weer ontzettend last van verstopping. We mochten van de ka over op gewone friso maar dat is dus geen succes. Na 1 dag dus al weer last van verstopping. Dan meer weer de comfort. Nu ligt ze dus in bed te krijsen. Is moeilijk te troosten. Maar probeer haar wel te laten liggen. Zie nu dat somminge dingen dubbel in staan sorry daarvoor. Lieve Lau, hoe gaat het met je mannen? De kleinste voorop natuurlijk. Laat het hier even bij. Liefs Lyd
Hey Lyd, Lastig dat ze nu die verstopping er bij krijgt. Ben je volledig naar de andere voeding overgegaan? Dat veroorzaakt namelijk sowieso darmklachten. Ik heb Marin zelfs bij de nutrilon standaard 1 in twee weken stapsgewijs overgezet naar de standaard 2. Elke drie dagen een schepje 2 meer en een schepje 1 minder. Ze heeft nu nergens last van gehad. Als je het ineens doet, hebben de darmen zo'n twee weken last van het omschakelen.
Laura en Lydia, ik hoop dat er voor jullie snel verbetering komt in de situatie. Liek, lastig zeg met je werk! Ter zijner tijd zullen de oplossingen vanzelf wel komen. Vannacht heeft Tim aardig doorgeslapen. 1 keer wakker geworden voor een voeding. Die heeft vriendlief voor zijn rekening genomen (hahaha, hij is onder gepoept en geplast). Net zijn we even wezen wandelen met Tim. Dat vond hij heerlijk. Nu we weer thuis zijn, is hij weer aan het huilen. Het zal zijn huiluurtje wel zijn. Hij ligt hier naast me in de kinderwagenbak. Ik hoop dat hij zo aan zijn slaap zal toegeven.
Lieke, wat een tr*t. Die baas van jou houdt zich wel heel erg aan de regeltjes zeg! Formeel heeftz e natuurlijk gelijk, maar een beetje menselijkheid zou toch niet verkerd zijn zeg. Hoe staat het ervoor met je gastouder? Al wat schot in de zaak?
Lydia , vervelend dat je, je meisje zo moet laten huilen. vervelend om te horen dat het nog niet zo goed gaat. Prinses, Fijn dat Tim aardig doorgeslapen heeft. Heerlijk dat jullie even samen zijn gaan wandelen. Heeft je flip lekker vakantie nu.? En slaapt Tim nu? Lenneke hoe is het met Nicky? Slaapt ze nog veel in haar maxi -swing.? Femke, Ja ze was erg formeel. Ik kende haar natuurlijk ook niet ze is nieuw bij ons op het team maar wel bekend in de stichting. Ik zat echt met mond vol tanden omdat ze formeel mbt de regels overal gelijk in heeft kon dat dus ook niet ontkennen. Dus ja, ik ga de 25 ste starten en zal zelf met Leander moeten sjouwen. Vriendlief heeft natuurlijk ook zijn werk gaat al om 6.15 de deur uit vaak. Ik weet niet eens of een bedrijfs of arbo arts mij hier in kan steunen. Want op bedrijfsvloer zal ik opbouwschema krijgen. Ja gastouder is geregeld de 25 ste heb ik opvang flexibel per week nog even hier kan verandering in komen als deze mevrouw een opleiding gaat volgen dan is vrijdag haar schooldag en kan ze niet meer opvangen. Vandaar dat ik bij voorbaad al vrijdag vrij gevraagt heb voorlopig, maar dus niet standaard zal krijgen. Ik hoor hier Donderdag meer over dan heb ik gesprek mbt de afspraken bij deze mevrouw weer thuis. Daarna zal er een uren contract ondertekend worden die ik ga inkopen voor de rest van jaar. Vriendlief en ik zijn aan het uitrekenen wat we nodig denken te hebben , is weer lastig omdat ik geen vast rooster heb. We gaan voorlopig uit dat we 13 uur perweek opvang nodig hebben gemiddeld over het jaar dat kan ene week meer zijn en dan weer minder. ligt aan de combi van onze diensten. Liek. PSs zat vanmorgen de verloskundige praktijk te kijken. Kreeg echt beetje heimwee naar zwangerschap. de bezoekjes verloskundige enz. Toen kwam er een bevalling wat een emomuts ikke zat hier half mee te janken met die mevrouw haha. Bedacht mij dat ik het toch nog een keer mee hoop te maken. Gek, he ondanks alle narigheid van misselijk enz. De zware bevalling de pijn achteraf. Ondanks de baarmoederinfectie. Gewoon ondanks alles omdat het zoiets moois is..
Tim heb ik net in bed gelegd. De fles heb ik iets eerder gegeven. Nu huilt hij alweer. Ik heb besloten hem even te laten huilen, om te kijken hoe dat uitpakt. Vind het wel erg moeilijk. Hij huilt even heel hard, dan stopt hij weer even, omdan weer opnieuw te beginnen. Even kijken hoe lang ik dit vol kan houden. O, ja vriendlief heeft deze week nog vrij! Liek, sommige mensen zijn wel erg van de regeltjes. Ze heeft vast zelf geen kinderen of wel? De zwangerschap missen, had ik tijdens mijn zwangerschap al. Ik dacht toen: Ik hoop dit ooit nog eens mee te maken. Nu moet ik er nog even niet aan denken, maar over een jaartje misschien.... Hopen dat het dan weer lukt! Mocht het nooit meer lukken, dan denk ik dat ik me daar nu makkelijker bij neer kan leggen. Euh......het is nu stil! (sssst, niet hardop zeggen)!
Prinses mbt flessetijden. Ik voedde ook Leander met de fles op verzoek. Heb met alle macht geprobeerd er een schema in te krijgen maar helaas dit is tot op de dag van vandaag niet gelukt. Dus de fles iets eerder geven is niet erg hoor ( Mijn ervaring) Soms zit er hier maar 2 uur tussen en vraagt hij weer. Dan geef ik en hij is tevreden daarintegen maakt hij vreselijk lange nachten gaat vaak al om 19.00 in bed tot de volgende dag 8.00. Tussendoor krijgt hij nog de fles rond 23.00. En dan nog lang niet de volle 200 CC drinkt hij. Mijn leidingevend is moeder van volwassen kinderen. En ik heb het zelfde hoor, moet er nu nog lang niet aan denken zwanger te zijn of te bevallen maar ooit.... Hoe is het je bevallen met de navloeing? Weet nog hoe geshockeerd jij en natas waren over die 2 kraamverbanden tegelijk haha. Liek.
Nou dat vloeien is me behoorlijk meegevallen hoor. Ik heb wel de hele dag het gevoel dat ik moet poepen. Of ik nu wel of niet geweest ben, het gevoel blijft eigenlijk de hele dag. Misschien dat mijn darmen weer op zijn plek komen. Ook heb ik tijdens de ontlasting een trekkerig gevoel in mijn anus. Misschien toch van de hechtingen of zo. Hadden jullie dat ook of moet ik de vk even bellen? Die leidinggevende van jou, is vast vergeten hoe het is om jonge kinderen te hebben. Ze wil even haar macht laten gelden of zo. Vervelend hoor!
Ik herken het niet prinses als een trekkerig gevoel in de anus dat dit de hechtingen kunnen zijn. Wel had ik inderdaad met lopen het gevoel van poepen of de hele onderkant eruit moest. Dus je hebt ook een knippie te pakken gehad. Denk nog even afwachten de boel aan de onderkant is nog genezende. heeft een flinke opstoot gehad hoor. Gelukkig viel jouw vloeien mee. Liek.