De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamarin

    Mamamarin VIP lid

    5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    FFreacties vanaf pagina 5:

    Lydia:
    Balen zeg van die krampen. Als ze sliep had Marin geen krampjes. Ik heb zelf een poos venkeldruppels geslikt (3x30 druppels) en dat hielp wel aardig. Voor Marin hadden we cinababydruppels. Die gaven we haar als ze al een minuut of 5-10 krampjes had. dan hielp het meteen! Op het vermijden van ui, kool en prei (Imani had het laatst ook over melk) na heb ik verder geen tips. Je dmoet het vooral op gevoel doen. Ik kon er niet tegen als ze huilend bij iemand anders lag te kampen. Mest haar echt bij me hebben. Verder heeft ze avonden voor de tv op mijn borst liggen slapen tot de laatste voeding. Wase superrustig en ik vond het heerlijk. Nu zo zoveel terker is en dus liever zit als hangt mis ik die momentjes wel hoor.
    Ik kon als Marin de laatste voeding niet kwam en ik in slaap was gevallen om zes uur 's ochtends ook eel erg wakker schrikken. ipv de lange nacht te genieten moest ik dan meteen kijken of ze er nog wel was.

    Imani:
    Heftig voor je die gebroken nachten. En dan kijk ik uit naar half decembe als ik de 5e fles eruit haal en madam dus uiterlijk een uur of zeven naar boven vertrekt tot de volgende ochtend......

    Elmo:
    Goed plan om te verkassen naar deze kant. De liefste zwangere walvisje moeten gewoon meeverkassen. Ze kunnen hier niet gemist worden tot hun d-day. (ego: merk dat ik gewoon te weing tijd heb om acief bij te houden, dus 1 topic is wel zo handig....)
    Marin heeft haar IKEA-doop ook al gehad lekker flessen in het restaurant bij aankomst en daarna winkeleeeeeeee! Ging grandioos.
    Hij is lekker veel aangekomen. Is mooi zo in het begin. Geeftje ook wat houvast wat je bv betreft,vind je niet?

    wat je aardbei betreft: mijn gyn vindt smeren onzin. Ik had er ook één en had er verder geen last van. Smeren veroorzaakt dan meer last als gewoon laten opdrogen. (ff smakelijk: terugduwen een optie? Zit een stuk beter)
    Voor het cb heb ik altijd mijn vragen op een briefje staan. Zo kan ik ook niets vergeten. Ze ze als leidraad maar niet als bepalend. Tis ook wel wat het consternatiebureau. Je kan er wel eens wat minder zeker van worden.

    Koude handen: het zijn toch dames? Die hebben altijd koude handen en klompen. Hier geen handschoentjes aangezien er dan niet op vingers gesabbeld kan worden. Sabbelen op stof is eng vind ik. Wel katoenen sokken in de slaapzak aan. anders heeft Marin 's ochtends koude zweetvoeten.

    ElviraR: Dat nummer uit het groeiboekje is van de GGD. Heb ik ook al tweekeer mee gebeld hoor. Stel je vragen voral daar. zit tijdens spreekuren een verpleegkudnige aan de lijn.

    Aldonza:
    Ik houd me ook altijd aan de temp van het nekje. Handjes koud, hoofdje warm. Dus dan maar weer nekje voelen.

    Imani: Houdini........ Wat is het ook een kanjer hè. Stukje vastberadenheid van moeder overgenomen?

    Ikke:
    Alweer twee weken gewerkt. En ik zit er al weer helemaal in. Kostte weinig prblemen. directeur zei dat dat zo ging omdat ik het ook zo goed had achtergelaten. De basis was erg goed. :oops:
    Het wegbrengen kostte me geen moeite. We waren al een aantal keren bij de oppas geweest voor een fles en ik weet hoe goed ze is aangezien het mannetje van mijn zus daar ook is. Het wegrijden was ook geen punt. Vroeg me wel af of ik wel genoeg dag had gezegd. Wat scheelde was dat de oppas meteen bij binnenkomst een stralende lach kreeg. Dan weetje dat het wel goed zit. Tussen de middag even gebeld om te horen hoe het ging.
    Maar donderdags ben ik dat zelfs vergeten. Voel me geen ontaarde moeder. Zie het mee asl signaal dat ik Wieke helemaakl met Marin vertrouw.Tis een geschenk uit de hemel.

    Zo ga nu badderen met miepsen. Gezellie.
     
  2. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    pfff wat een nacht weer zeg. Esmee wou weer niet slapen, overdag tukt ze lekker door tussen de voedingen maar snachts wat een drama.
    tegen 1 uur snachts word ze wakker en begint te huilen,om 2 uur krijgt ze de fles dan slaapt ze heel even verder en dan begint het weer van voor af aan, me man had haar vannacht al wat extra voeding gegeven en tegen 5 uur viel ze eindelijk goed in slaap,ik heb daarna gelukkig nog aardig geslapen tot 10 uur.
    hopelijk draaid ze snel haar ritme weer om zodat ze snachts wel gewoon slaapt tussen de voedingen door.
     
  3. Aldonza

    Aldonza Fanatiek lid

    16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Imani hier ook nog geen echte doorslaper...al voelde ik me vannacht koning te rijk toen hij bijna 5 uur doorsliep. Ach...als hij daarna weer rustig in slaap kan vallen dan vind ik de nacht wel relaxt. Komt vanzelf wel een keer dat die nachtvoeding eraf gaat, is het hier nu denk ik echt nog te vroeg voor.
    Soms bakeren we Arthur ook in, maar soms kan hij zich hier ook uitwurmen hoor. Via Lina kwam ik op site van de Swaddle Me; zij is hier erg over te spreken (weet niet of ik link mag plaatsen, bij interesse stuur me maar een pb). Ik wil graag de fleece versie bestellen, maar helaas nog even niet voorradig..zouden binnenkort weer binnen komen. Hier liggen ze dus ook met handjes in en onderkant is makkelijk te openen om te verschonen zonder dat je armpjes er ook weer helemaal uit moet wurmen. Voor de nacht lijkt me dit wel handig en ook kan hij met die zak en al in de maxicosi (lijkt me wel handig als ik straks moet werken en hij nog slaapt als ik hem naar oppas moet brengen).
    Heb je nu pas het kaartje ontvangen (want dan heeft hij er nog wel even overgedaan)? Nouja, belangrijkste is dat-ie aangekomen is.
    Lydia ook zo'n lekker eigenwijs dametje dus. Heb ook de link van je site wel gehad, maar kan hem niet meer vinden, dus zou het wel leuk vinden als je hem me nogmaals wilt geven.
    Femke hier dus niet echt meer erge last van krampjes tgv bv. Wel soms erg hard aan het stoeien om te poepen of te winden...hij loopt dan echt helemaal rood aan. Maak nu de voeding even aan met in verhouding wat meer water en dit lijkt redelijk te gaan. Ik ben er ook niet zo voor om te snel met voeding te veranderen. Moet het ook even de tijd geven om darmpjes aan nieuwe voeding te laten wennen.
    Kolf hier nu wel nog extra af tussendoor en vanmorgen onder douche flink gemasseerd, maar toch doen borsten zeer..pff lastig hoor dat ze nu weer anders in moeten stellen. Hoop idd niet dat ik borstontsteking krijg nu.
    Hier vanmorgen om een half 8 voeding gegeven en daarna weer terug in bed....toch een beetje uitgeslapen. En na voeding van 11 uur ging meneer vrij vlot weer slapen en zijn we maar opgestaan.
    Sonja breekt je op als ze ritme om gaat draaien ja....heb je overdag wel gewoon de gordijnen open op haar kamertje? Dat ze dan niet te donker ligt.
    Vaak zitten we 's avonds ook wat langer met Arthur op de arm..hij is dan meestal wat meer wakker.
    Hier vandaag rustig dagje...alleen vanmiddag even wat strijkgoed wegwerken en that's it.

    Fijne dag vandaag allemaal, Eva.
     
  4. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    overdag heb ik de gordijnen open op haar kamertje.
    stop dr savonds al in bad om haar lekker rozig te krijgen.
    overdag slaapt ze lekker door en snachts begint het feest.
     
  5. imani

    imani Bekend lid

    6 nov 2006
    926
    0
    0
    Even heel snel, komt zometeen visite.

    @Aldonza
    Het kaartje heb ik al een tijdje geleden ontvangen, maar vergat steeds dit te schrijven.
    Heb de site van Swaddle Me al gevonden (Google). Ik heb vorige week de puckababy besteld. Eens kijken hoe die in elkaar steekt en of die handig is met de luier verwisselen. Anders is de Swaddle Me misschien nog een optie. Bedankt voor de tip!

    Vandaag voor het eerst Charlotte uit de fles laten drinken (bv), moet ze ook aan gaan wennen voor straks op het kdv. Ze vond het eerst nog wat vreemd maar dronk uiteindelijk wel.

    Had nog meer te schrijven, maar visite meldt zich.
     
  6. imani

    imani Bekend lid

    6 nov 2006
    926
    0
    0
    Nieuwe foto's geplaatst!
     
  7. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Hier ook een beebje met de armpjes in de lucht hoor!
    Heerlijk koude knuistjes tegen mijn borst met het voeden :-D

    Aardbei: zit er volgens mij nog maar doet geen zeer....
    Zit me dus eigenlijk niet echt in de weg....gaat vanzelf weer over begrijp ik?

    Voeding:
    Wat een ellende hier zeg!
    Ik begrijp er echt helemaal niks van!
    Het ging 2.5 wk als een speer en nou lijkt het 1 doffe ellende. Hij sliep in de nachten al een paar keer tot 4 uur na de voeding door. Heb gisteren gewoon zitten huilen van radeloosheid!
    Ruben drinkt amper aan de borst (max. 10 min.) en blijft daarna ontroostbaar. Gisteren begonnen met flesje bv te geven en dit lijkt veel beter te gaan.
    Hij drinkt dan ongeveer 100 cc en slaapt dan zo'n 3 uurtjes weer.
    Tussendoor de borst weer eens gegeven (10 min. gedronken) en sliep toen ook zo'n 3 uurtjes.
    Het lijkt in de ochtenden vooral drame. Tussen 5 uur en 10 uur is hij eigenlijk aldoor wakker en huilt erg veel.

    Kolven ging ook niet super maar dat lijkt nu wel beter te gaan. Moet dat denk ik ook wat tijd geven. Had nu 100 cc in een half uurtje (kan je nagaan wat voor schema het hier is, voeden/kolven/voeden troosten)
    Ik heb een handkolf...misschien dat dat ook scheelt.

    Ik ga nu maar vast weer wat kolven....wil toch een voorraadje gaan maken voor de zekerheid.

    Iemand nog tips?

    *sorry voor het ego verhaal......pfff*
     
  8. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Mooie foto's van Charlotte zeg!
     
  9. lydia31

    lydia31 Fanatiek lid

    7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Nee tips heb ik niet voor je Elmo.
    Maar ik ga dus in overleg met de h.a. afbouwen en helemaal over op flesvoeding.
    Dit omdat Naomi ook alleen maar wil eten en eten.
    En ik dit dus niet trek.

    Ze kan ook enrom huilen en dan is ze bijna niet te troosten.
    Heb Donderdag avond echt een flink potje zitten huilen, ik zag het niet meer itten.
    Roze wolk? die heb ik donderdag niet gezien.
    Maar als ze slaapt dan slaapt ze ook erg vast, dat scheelt wel moet ik zeggen.
    Kan dan wel mijn ding doen.

    Maar goed het gaat nu weer iets beter.
    Het is alleen van Zondag op Maandag pet.
    Waarschijnlijk voelt ze dat manlief dan moet werken en vind ze dat niet echt fijn.
    Maar ja er moet brood op de plank en voor de kleine meid flesvoeding.
    Maar maak haar dat maar eens wijs als ze zo ligt te huilen.

    Imani,
    erg mooie foto's van Charlotte.
    Zwart/wit heeft toch ook wel weer wat speciaals.

    Liefs Lydia
     
  10. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    Meiden,

    Ik meld mij hier als walvismama...

    Ben nog niet helemaal in jullie verhalen verdiept, heb net eerste even de zwangere walvisjes sterkte gewenst.

    Mag ik nu nog even heel ego mijn eigen verhaaltje vertellen.


    Leander doet het heel goed.
    ben ook met borstvoeding gestart maar met de fles samen omdat Leander op advies kinderarts extra nodig heeft ivm zijn gewicht.
    Dit is eigenlijk samen geen probleem hij pakt de borst en flesje ( maakt geen onderscheid)
    Ik heb nu nog steeds te weinig voeding om hem tevreden te houden.
    dus voed op eigen inzicht flesje bij ( hoe makkelijk kan je dat best aanvoelen he )
    Vandaag nog niet bijgevoed alleen de borst beide kanten en daarna ligt meneer tevreden te slapen.
    Hij slaapt zoveel dat we echt in de gaten moeten houden dat hij genoeg krijgt.
    Uiteraard wel in de nacht ook de huilmomenten , maar ach dat kereltje moet ook wennen aan een ritme.
    hij ligt wel in de wandelwagenbak naast ons, dat voelt voor ons toch ook wel intiemer ipv alleen in zijn kamertje.
    en overdag is hij veel beneden ( ligt nu heerlijk te pitten in de bak van de wagen.
    Goed ik laat het hierbij, ik ben wat overenthousiast geraakt met zitten.
    dit is even te veel van het goede.
    moet weer even ontlasten.
    Liek.
     
  11. Mamamarin

    Mamamarin VIP lid

    5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Zo Lieke! 58,5 cm. Dan moet je inderdaad niet te lang aan zitten denken. Wat lengte betreft heeft Leander dus gewonnen van marin!

    Elmo: het kolven ging bij mij met een handkolf veel beter als met een elcetrische hoor. heb beiden uitgebreid geprobeerd aangezien je de elcetrische van Avent zo om kan bouwen naar hand.
    Ik merkte wel dat hoe gestresster ik werd hoe minder mijn toeschietreflex was. Houd je er met het extra afkolven wel rekening mee dat je borsten een uurtje of twee minimaal wel nodig hebben om te vullen.
    Wissel je tijdens het voeden ook af? Mij werd in het begin de tip gegeven om 10 minuten aan de ene kant en daarna zolang als marin wilde aan deandere kant te doen. Dit stimuleerde zo dat ik binnen een aantal weken een borst per keer deed en daar genoeg in had zitten.

    Lydia:
    Marin kon in het begin 's nachts ook erg huilen. Zodra ze op mijn borst lag ontspande ze en viel ze in slaap. Zo tukten moeder en dochter de rest van denacht. Ik had het hoofdeind van het bed een stukje omhoog. Aan beide zijden van me een kussen en dan het voedingskussen met de poten daarop en zo lag Marin mooi beschut daar in met een dekentje over zich heen op mijn borst te tukken . Ze kon geen kant oprollen dus ik kon ook ontspannen slapen.
     
  12. Lenneke

    Lenneke Fanatiek lid

    20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hoi Meiden, we zijn er weer...

    Laura, heb net je verhaal gelezen over de BV en de reactie van Ruben. Klinkt ongeveer net zo als bij ons in het begin. Nicky wilde wel elke 2 uur eten en soms nog eerder. Mij is toen verteld dat dat echt niet erg is omdat bij voeden op verzoek ook je kleintje nog zijn ritme moet bepalen en je BV zich daar op gaat aanpassen.
    Het is wel even doorbikkelen voor jezelf en zeker 's nachts vond ik het erg zwaar als ze zo vaak kwam. Maar ook je BV moet zich aanpassen en wordt vanzelf voedzamer waardoor ze vanzelf meer voldaan zijn en langer gaan slapen en minder huilen.

    Bij Lydia lees ik een beetje hetzelfde.
    Bij mij is het na een paar weken vanzelf goed gekomen en ik geef nog steeds volledig BV. Maar het heeft mij ook de nodige tranen gekost.
    En ik kan me goed voorstellen dat je overstapt op FV als dat beter voelt voor jezelf en je kleintje.

    Het is erg leuk om te lezen wat iedereen schrijft over de beebjes, zo veel herkenning. Lezen jullie ook allemaal het boek 'oei ik groei'? Dat geeft soms veel rust als je leest dat iets normaal is en erbij hoort en vooral dat het over gaat... Ik heb me ook aangemeld voor de e-sprongenwekker, dan krijg je een mailtje vlak voordat je een groeisprongetje kan verwachten. Erg fijn.

    Zo ook hier een slapertje met handen boven de dekens, ook wij proberen haar strak in te stoppen met handjes naast haar lijfje. Maar supersnel heeft ze die handjes ook weer los... Vaak valt ze toch wel in slaap, maar als ze zichzelf wakker houd ga ik haar weer opnieuw in stoppen.
    Soms ligt ze ook heel hard op haar vuistjes te sabbelen en te smakken, die vervang ik dan door de speen en dan laat ze haar handjes soms wel onder de dekens.
    Ik vind het wel een mooi gezicht altijd als ze zo slapen, zo volledig ontspannen en zich overgeven aan de slaap.

    Ben benieuwd hoe de inbakerdoeken van Imani en Eva bevallen.
    Imani wat een prachtige foto's.

    Femke, fijn dat het met werken weer zo goed gaat en ook met je meisje bij de oppas.

    Laura, ik heb de aardbei een tijdje ingesmeerd met curanol. Is te bestellen via internet en helpt goed. Bij mij is hij zo goed als verdwenen en heb erg geen last meer van.

    Sonja, ik hoop dat Esmee snel haar ritme weer omdraait.

    Lieke, ten eerste van harte gefeliciteerd met je zoon Leander!Welkom hier jullie!
    Ik ga zo je bevallingsverhaal even opzoeken en lezen.

    Zo nu ga ik dit eerst posten, ben altijd bang dat ik het kwijt raak...
    Volgende bericht de update over ons.
     
  13. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    wat een lang kind Liek, is Esmee maar een ukkie bij met haar 45 cm.

    sinds gister avond heeft Esmee gewoon fles voeding gehad, we hadden het idee dat er in de borst voeding te weinig voeding zit want na een uur zet madam het op een brullen en heeft ze alweer trek terwijl ze dan net 50 cc heeft gedronken.
    gister avond om 23.00 uur na het badderen een flesje gewone voeding gegeven en ze heeft heerlijk door geslapen tot aan de andere voeding.
    lijkt ook wel of de flesvoeding dikker is dan de bv melk want in de bv melk verslikte ze zich on de haverklap en met de andere voeding niet.
    vanmorgen nog ff naar de supermarkt geweest ,toen we er bijna waren kregen we een hagelbuitje.
    zometeen krijg ik weer kraam visite, het lijkt nu wel een beetje op gang te komen met de visites.
     
  14. Lenneke

    Lenneke Fanatiek lid

    20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Zo nu de update van ons:

    We zijn dus di. tot zo. met mijn ouders naar een huisje geweest van Landal. Het was echt erg geslaagd. Nicky vond het prachtig en mijn ouders ook. Nicky heeft op 1 nacht na het super gedaan. Om de 3 a 4 uur voeden en 's nachts komt ze 1 keer. Mijn ouders hebben haar niet eens gehoord 's nachts.

    Ze vonden het zo fijn om eens een paar hele dagen met haar mee te maken ipv alleen de uurtjes tijdens visite. Elk lachje en gekke bek is gefotograveerd door mijn vader. Ze waren echt aan het genieten van haar.
    Op het park was ook een sauna, dus opa en oma hebben met veel plezier opgepast terwijl manlief en ik voor het eerst samen een avondje weg konden. We hebben er van genoten. Maar het was ook wel weer heel fijn om bij thuiskomst mn dochter terug te zien, lekker slapend in haar bedje.

    We zijn ook met Nicky naar het zwembad geweest, was echt zo leuk! Ze is echt een waterratje, het was best koud vond ik maar zij vond het heerlijk.

    Ze gaat nu ook lachen met geluid, nou dan smelt ik helemaal, zo lief.
    En ze kijkt je heel gericht aan en volgt je overal.
    Als mijn vader tegen haar gaat praten begint ze gelijk te smilen, zo schattig. Opa helemaal trots natuurlijk!
    Naar je mond staren als je praat vind ze ook erg leuk.

    Ze heeft sinds een week of 2 last van berg. Ik vind het wel jammer want ze had zo'n gaaf huidje. Maarja, babykwaaltjes horen er ook bij.
    Flink in de olie zet ik haar bolletje.
    Iemand nog andere tips?

    Heeft een van jullie beebjes ergens een ooievaarsbeet?
    Nicky heeft het in haar nek en heel licht op haar rechterooglid.

    Ze ligt nu naast me te slapen in de box, haar spuugdoekje (per ongeluk)
    in haar handje...zooo lief, zwijmel...

    Ohja, ik las ook over badderen in de avond. Nicky vind het ook erg leuk om met haar vader onder de douche te gaan. Hebben jullie dat al eens gedaan? Is echt erg leuk. En scheelt veel slepen met emmer water en badjes enzo.

    Zo dat was het wel weer even, heb geloof ik alles weer verteld, hele verhalen maarja... Het forum gemist, hoezo?
    Ga nu maar even wat eten. Moet ook aan moeders zelf denken he.

    Veel liefs allemaal en dikke knuffel voor de kindjes!
     
  15. Mamamarin

    Mamamarin VIP lid

    5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Leuk he Lenneke als ze al wat meer kunnen. Marin is ook zo'nlachebekje. Ze ligt de hele dag te babelen en gilletjes te doen enzo. Praat zelfs met de spijlen van de box.
    Wat berg betreft: bij het cb zeiden ze het volgende:
    goed in de vette olie 's avonds dan kon je het 's ochtends zo wegwassen. verder zijn er bergpads volgens mij van zwitsal. Als het steeds meer wordte ven naar de huisarts. Die heeft dan een vette zalf voor je.
    Marin vond het douchen ook altijd top. Is idd lekker snel. Maar badderen wordt steeds leuker en de abdkamer i dan echt een kliederzooi. Ze zit ook op babyzwemmen, dus weet er wel raad mee.Is echt een aanrader!
     
  16. Lenneke

    Lenneke Fanatiek lid

    20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Fem, ja het is echt prachtig. Al die geluidjes die ze maakt. Soms schrikt ze er zelf nog van of kijkt verbaasd om zich heen waar dat vandaan kwam.

    Ben al druk in de weer met olie, lijkt wel beter te worden maar zag nu ook schilfertjes op haar oorlellen komen. Misschien ga ik toch maar even de HA vragen idd.

    Doe je Marin in het grote bad of een badje in het bad?
    Hoe hou je haar dan vast?
     
  17. Lenneke

    Lenneke Fanatiek lid

    20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    AAARRRCCCHHH, de droger is stuk terwijl ik megaveel was heb na de afgelopen dagen.... OOhh sjips zeg.
    Wat moet ik daar nou weer mee...
     
  18. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Heerlijk zeg! Even wat blije baby-praatjes!
    Ik zie die meiden van jullie al helemaal gaan met die dikke glimlach!

    Ik ben net bij het inloopspreekuur van het cb geweest en we hebben het voedingsprobleem besproken. We gaan het even anders doen...alleen maar kolven en alles met het flesje geven.
    Na een paar dagen dan even weer proberen aan te leggen. We zullen zien...

    Heb Vier aan de foon en Ruben moet ook zo eten dussssss ik laat het hier even bij.
     
  19. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Oh Lenneke...net na zo'n weekend je wasmachine stuk! Dat kan je echt niet gebruiken zeg!
    Die dingen draaien ook echt overuren he, met zo'n ukkie erbij!

    Leuk dat jullie vakantie zo super geslaagd was zeg! Ook voor opa en oma super om Nicky een beetje voor zichzelf te hebben!
    Zo'n sauna'tje...zodra ik weer een beetje in model ben ga ik er zeker 1 opzoeken!

    Femke,
    Heel goed te lezen dat het met de oppas zo goed gaat! Heel belangrijk is dat zeg!
    Je wilt zelf wel dolgraag werken maar dat plan slaagt natuurlijk alleen maar als je zeker weet dat je uk prettig onder de pannen is!

    Ik raak echt steeds benieuwder naar die mensjes zeg!
     
  20. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    *herstel*
    Je droger kaduuuuk ipv je wasmachine zie ik...
    Das ook niet best!
    Nou alles op rekjes en als de donders een nieuwe halen! Kan je manlief niet ff bellen dat ie meteen 1 regelt ;)
    Ik zou niet weten wat ik zonder droger zou moeten zeg...gooi er echt bijna alles in (behalve die kleine kleertjes van Ruben dan).

    *update Ruben*
    Na zijn flesje ligt hij nu al ruim 3.5 uur te tukken....denk toch dat dat flesje tijdelijk beter is dan de tiet!
    Tiet deed ook goed zeer....dus die kan die rust w.s. ook wel even gebruiken.
     

Deel Deze Pagina