Erna, Schutting was er zowat uitgewaaid (vorig jaar of twee jaar terug al...(dus daar nu vervangend materiaal voor geregeld. Iedereen lekker gegeten? Meneer hier heeft flink zitten bunkeren...ligt nu vol maar voldaan op bed. (al een tijdje trouwens).
Hihi, ik denk dat ik hier zo een stokbroodje in de oven doe. Iemand zin? Haha, Elmo jij kan zeker wel een emo-eet-afreageerstokbroodje gebruiken? Hihihihihi! Doe ik hem er voor jou vast in. Over 10 minuten klaar ongeveer!
Ik zit nog propvol van het avondeten (kerstrestanten met Eefkoekie en man) maar bedankt! Ik ga gewoon in de negeermodus verder :-D Veel veiliger
Hahaha, vervreten is ook niet alles! Dus inderdaad veiliger om niet te nemen! Neem ik die van jou er wel bij. O, nee niet goed voor mijn kwabben.
Jeetje. Ik zou bellen. Of nee, ik zou Flip laten bellen. 3 uur wachten op een pizza, is toch niet normaal. Had je hem beter kunnen halen!
Belachelijk zeg dat die pizza 3 uur te laat is zeg. Daar had op zijn minst wat extra tegen over weer mogen staan. Hoop dat ie in ieder geval goed warm en lekker was, anders was ik serieus terug gegaan om te klagen. Hier lekker gegeten LOVE SUCHI.....
Weet je waar je het lekkerste Sushi kan eten Liek? Bij Shabu Shabu, is bij de nieuwe binnenweg. Dit is echt onze favo stek, nergens anders hebben ze zulke lekkere sushi als daar. Zeg Elmo, ben jij vandaag de zondebok?
Shabu Shabu ben ik inderdaad 2 keer geweest. Mijn echte favostek blijft Dim-daily naast de V&D. Maar deze is nieuw "all you can eat "bij Hofplein vandaag voor eerst geweest vind hem net zo goed als shabu shabu ook een aanrader hoor... Vriend van mij vond hem nog beter.
leukerder als ons? Doozoo zat in dat programma van herman den Blijker. De eerste serie waar een aantal stellen hun eigen restaurant kunnen winnen. Ze zaten toen in de finale en werden uiteindelijk 2e http://www.doozo-leeuwarden.nl/over-doozo.html