Haha...Lieke en ik kunnen het lekker op de wijn schuiven...en als ik niet meer mag drinken heb ik weer een ander goed excuus...jippiejajee!
Leuk...heb net kerstescape game ook uitgespeeld...met klein beetje hulp....je moet ook een eind wegklikken om te kijken wat er gebeurd...ben lang op zoek geweest naar die beker voor het water...pfff. Maar goed... Jemig...zie nu dat het alweer kwart over 1 is...ik ga nog ff wat foto's op hyves knallen en dan escape ik naar mijn bedje toe!
Whahaha.... Daarna hebben we nog een ander Verlaat-de-kamer spel gespeeld...om 02.30 uur toch maar naar bed gegaan...gaaaap. Hebben net op MP zitten shoppen. Aantal mailtjes de deur uit voor erg leuke/goedkope (merk)truitjes.
Ik wilde nog wel spelletje spelen, maar ben toch maar bedje ingedoken. Al met al toch kort nachtje. Da's leuk shoppen, hopelijk heb je er een paar mooie kunnen scoren! Oja, had nog niet verteld, maar Arthur heeft kusje geven begrepen....o so sweet! Komt ie met zijn verliefde ogen helemaal bij je gezicht en dan: kusssssssss.
Vis, wijn, sushi... ik kon het niet meer volgen! !@erna aaaaaaaaaaah wat lief kusjes geven! I love it! @lau.. sjow dat is laat.. ik lag er om 1 uur in.. bleh ben dan echt moe als ik wakker word. Dean heeft ook zo'n slaap periode.. gister om half 7 erin.. vanmorgen wakker om 7:15 maar na drinken weer in bed tot 9 uur... en nu ligt hij er weer in.. ik hoor hem druk op zijn duim zuigen (daar maakt hij geluid bij als hij moe is hahaha) Slaapkoppie!
Hahaha, allemaal aan de escape. Sorry dames! We zijn net bij het kdv op bezoek geweest. Er was nog plek op vrijdag, en ik mag 1 dagdeel afnemen. Tim had het reuze naar zijn zin. Die had niet eens meer in de gaten dat we er waren. Hahaha, gelijk staan bij de speelkeuken. Alle kindjes erom heen. Hij vond het allemaal goed. Ik moest eerst wel een beetje wennen aan het idee, maar ik denk dat het goed voor hem is.
Fijn Prinses! Erna, Twee truitjes ga ik vanmiddag ophalen! Bloemenvazen..whahaha Enne...kusje: WAUW, kan niet wachten! Lief zeg! Ruben houdt niet van kusjes :-S
Goed van je meis! Denk dat een gastouder of kdv heel goed voor kinderen kan zijn zolang ze er niet elke dag zitten. Hmmmm volgende meeting toch maar weer in leeuwarden? we hebben immers wel een paar oppaspapa's in de aanbieding. Gaan wij naar doozoo's. Ik geloof dat erna rijdt. En onze blauwe knoop prinses