De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hier nog steeds een meisje met koorts. Hij daalt wel, maar het koppie voelt nog steeds erg warm. raar he.
    Drinken doet ze goed, maar het is zo sneu dat ze zich zo rot voelt.

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    nieuwe foto's op hyves

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat is inderdaad niks, als ze zich zo naar voelen zeg. Ik hoop dat ze gauw opknapt en Ruben....die moet het thuis ook ontgelden hoor!
    Kan die wangen echt niet weerstaan ;)

Euh...hebben ze ook een groentenpakket in die vistent?

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
  5. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    hallo meiden,
    na een paar dagen ook eens berichtje van mij.
    De kerstdagen waren wel gezellig.
    zaterdag avond gewerkt maar zondag me ziekgemeld.
    voel me echt niet goed.
    koud, ligt in het hoofd en zo moe............

Mannetje is nu boodschappen doen, meisje lag te slapen maar is inmiddels wakker.

Heb alles wel gelezen maar niet echt onthouden .
    het enige wat ik heb onthouden is vis, bah bah bah.

liefs

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahah...net die schurk naar boven gebracht.
    Gaat ie gauw staan, grote glimlach, knalrode wangen en zwaaien he...dagdag
    Die gaat dus eerst nog even spelen ;)

Lyd,
    Goed je weer te zien, balen dat je je weer/nog steeds niet fit voelt.
    Is dit nog steeds die nasleep of ben je wel echt fit geweest tussendoor?
    Sterkte!
    Fijn dat je Kerstdagen gezellig waren!

7. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    nee dit is nieuw.
    echt grieperig, voel me nu ook echt zwak.
    ook aan de diarree.
    moet werken met oud en nieuw maar zoals ik me nu voel lig ik plat dan.
    heb ook spierpijn wist niet dat er zoveel spieren tegelijk pijn konden doen.

ben wel fit geweest tussen door.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Spierpijn is hier altijd griep. Beterschap Lyd!

9. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    He bah Lydia weer niet goed in orde, hopelijk knap je toch snel op en kan je toch fit het jaar 2009 inluiden!
    Prinses fijn om te zien dat Tim het zo naar zijn zin lijkt te hebben....scheelt al een heel eind..al zal het voor mama meer wennen zijn.
    Net als Femke denk ik ook dat het zo af en toe wel goed is.
    Merk aan Arthur dat hij daar heel leuk met andere kids omgaat, die wisselwerking. Dat zou hij thuis meer missen (vooralsnog) en als mijn moeder op zou passen ook.
    Laura haha....ja, zulke wangetjes kun je nou eenmaal niet weerstaan.
    Slaapt hij inmiddels al? Hier ook een ventje die dacht...vind het eigenlijk nog te vroeg om te gaan slapen..dus ook eerst aan het keten geweest. Maar nu is het al ff stil dus denk toch dat hij met tut en knien in slaap is gevallen.
    Haha Femke ja lekker...keertje samen naar Doozoo's! (hebben ze naast de groentepakketjes vast ook wel wijn....toch? ;) ). Onee, als ik moet rijden kan dat niet...helaas.
    Hoop dat Marin ook zich gauw weer beter voelt, toch duidelijk wat onder de leden (gehad).
    Imani hoe is het trouwens met Charlotte? Veel last van de kerstpokjes?
    En iemand nog iets van Kirby gehoord? Was ze deze dagen ook nog weg soms? Ze zouden toch niet allemaal plat liggen (was daar geloof ik ook ziekenboeg in huis)?

Oja, nog weer wat nieuws....high fiven! Is ook leuk! Nou moet Arthur het oma nog even leren want die kent dat nog niet, haha!
    Moeten we binnenkort maar eens doen. Sprak mijn moeder gisteren ook nog weer aan de telefoon...is ze zaterdag weer gevallen...pfff. Die stuitert nogal eens. Zeer knie en hand (heeft artrose in de handen) doet nu flink zeer. Ze moet toch echt een beetje beter kijken waar ze loopt (ws iets ongelijke stoeptegel waar ze over gestruikeld is...belandde zo bij andere mensen in de voortuin :confused:

Ga even snel naar fotootjes kijken van Marinneke!

10. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.303
    265
    83
    HE Lydia , Wat naar dat je, je ziek voelt/bent.
    Veel beterschapjes van ons toegewenst.

Hier de kerstboomafgetuigt onder support Leander.
    Heb hem nu in bed gedaan, kan ie ff slapen en dan nog even op pad voor boodschappen.
    Morgen ochtend 6.00 opstaan om te gaan werken.
    Bovenverdieping is klaar.
    Heb Leander zijn kamer helemaal uitgemest en alle echte babyspullen naar de zoldervliering gedaan, dat is een zelfgemaakte opslag door vriendlief is een soort verlaagt plavond waar boven je allemaal spullen kan opslaan.
    Kerstboom weer naar de berging en klaar.

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Die Ruben, echt een dondersteen. Slaapt hij inmiddels al?

Lydia, gedverderrie alweer niet lekker. Lekker rustig aan doen, en je laten verwennen. En gewoon ziek melden als het niet gaat.

Fem, hoe is het trouwens met de dansende kabouters. Nog last van, of helemaal opgeknapt?

Liek, grappig ik had gisteren ook al spullen uitgezocht, wat naar het zolder moet. En ook de kerstboom al afgtuigd. Hier blijft hij nog minstens een week staan.

Aldonza, Ik denk ook dat het goed is, dat Tim met anderen om leert gaan. Vandaar ook dat ik er wel achtersta. Of hij gaat met 2 1/2 jaar naar de peuterspeelzaal of hij gaat met anderhalf naar het kdv. Lijkt mij weinig verschil. Kdv was erg huiselijk, en kleinschalig. Daar hou ik wel van. Ook veel buurkindjes te vinden. Ook wel leuk

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ruben heb ik weer even horizontaal gelegd, was even gillen maar nu is het stil. Tjah, als je alles wat in je bed ligt eruit kijlt..dan heb je niks meer te spelen :-D

Prinses, help!
    Ben met zo'n escape spelletje bezig en zit vast...zie topic.
    Heb de vlinder wel, zie hem wel...maar zit nu vast.

13. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.303
    265
    83
    Erna, Leuk joh kussie geven hahaha.

Ruben ook al zo`n keiler, hier ook alles wordt er uit geknikkerd.
    En dan gillen net zo mooi..Gaat ook overal zelfde lol.

Prinses Klinkt leuk zo`n dagverblijf voor een dagdeel.
    Hier gaat dat gewoon niet lukken door onregelmatigheid.
    Ik was opeens die boom zat dus weg ermee hahaha.
    En hier is inderdaad naar boven gegaan de kinderwagenbak.
    De 2 grote curverboxen met babykleding.
    En allerlei andere babyspeelgoed.
    Kamertje is weer netjes opgeruimd en geen opslagplaats meer :oops:

Heb wel een andere probleem.
    Werdt gisteren gebeld door mijn gastmevrouw.
    Haar moeder is overleden ( verwacht )
    En nu vertrekken ze naar land van herkomst om deze moeder te begraven en daarna weet ze nog niet hoe het gaat om op te vangen weer.
    In ieder geval de hele maand januari vangt ze niet op.
    Baal ervan omdat deze opvang zo precies goed op het plekkie zit voor ons beide met halen en brengen.
    Geen zin om in de ochtend geheel uit route Leander naar opvang te brengen en gaan we meer op mijn route richting zuid zitten heeft vriend een probleem met ophalen.
    En baal omdat Leander dan toch aan iemand anders weer moet wennen deze opvang gaat zo erg goed.

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat is zeker balen Lieke...maarja, niets aan te doen lijkt me.
    Dit is het nadeel van een gastouder. Ik hoop dat ze gauw een geschikte gastouder voor je vinden (zit toch altijd een vangnet achter?).

15. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.303
    265
    83
    Zit zeker een vangnet achter, maar dan is het ook nog belangrijk dat deze wel aan onze wensen van opvang voldoet.
    Ben op persoonlijk vlak niet zo moeilijk dat zit wel snel goed.
    Maar meer aan de opvanguren en de tijden van opvang.
    Ik ga al om 06.45 met Leander de deur uit moet niet nog eerst een omweg maken voor ik op mijn werk ben ook.

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, die omweg liever dan geen opvang toch?
    Succes ermee.

17. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    O ja, jullie verwachten toch niet dat ik serieus op al de volgschreven pagina's ga reageren? :) Ben al blij dat ik ze heb kunnen lezen.

Aldonza,
    Hier is het kusje en de high five ook ontdekt. Leuk!
    De kerstpokken nemen af, er komen geen nieuwe meer bij. Ze heeft er wel behoorlijk last van gehad. maar het zal wel een combinatie van meerder dingen zijn. Er komt ook nog weer een kies door en ze begint alweer te kuchelen.

Escape spelletjes,
    Begin er niet eens aan. Heb er ook de tijd niet voor.

Aclohol,
    Sinds december 2006 geen druppel meer van gehad. Zoals het er naar uit ziet duurt dat nog wel meer dan een jaar.

Vis,
    Weet je wat ranzig is, als je een visoliecapsule hebt ingenomen en je krijgt last van oprispend maagzuur. Blegh!

Elmo,
    Mooie stappers heeft je mannetje gekregen. Zal hier nog wel een tijdje duren.
    Staat de schutting al? Hij durft wel, met deze kou.

Foto's op hyves,
    Ga zo nog effe kijken.

Lyd,
    Beterschap!

RRR,
    De afgelopen dagen sliep ze tot 10 uur uit, met als gevolg dat het 's avonds een drama is. Natuurlijk wel lekker, konden wij ook uitslapen. Heb er toch maar voor gekozen om haar vanochtend om 8.30 uur wakker te maken. Jemig, ik kon een bom bij haar afsteken. Het kostte me 10 minuten om haar wakker te krijgen. Ze ligt nu sinds 1 uur te slapen. En nu maar hopen dat ze vanavond tussen 7 en 8 gaat slapen, en niet pas om 11 uur na veel gehuil.

Effe posten, ben bang dat ik het kwijtraak.

18. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.303
    265
    83
    Uiteraard.
    Officieel moet ik 07.00 beginnen heb al 15 minuten vrijstelling om "te laat" te mogen komen.
    Kan het niet maken om nog later te komen.
    Opvang is vaak vanaf 07.00 dus als ik een langere reistijd heb vanaf de opvang ben ik dus nog later op werk....
    Valt vast wel over te praten , maar vind het niet prettig.

19. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Lieke,
    Das wel balen, wat betreft de opvang.
    Hier zou het KDV per 1 feb gaan verhuizen, maar dit gaat niet door. Ze zijn nu druk bezig met het vinden van een nieuwe/ behouden van de huidige lokatie.

Fysio,
    Charlotte gaat nog 1 keer per maand. maar ik merk nu wel dat ze weer enorme vooruitgang maakt. Er komt steeds meer kracht in haar benen en ze probeert zich op te trekken.
    De fysiotherapeut was wel verbaasd over haar manier van billenschuiven. Ze alterneert nl. wel, dat doen ze met kruipen ook, de beweging om en om maken. Daarbij beweegt ze haar armen ook afzonderlijk. Dus alles wat ze eigenlijk met kruipen zou doen, doet ze nu ook.
    Ook was ze verbaasd over de fijne motoriek, zo gemakkelijk als Charlot bekertjes in elkaar stapelt e.d.

Vuurwerk,
    Aaargh, ze lopen hier al weer flink te knallen. Heb er zo'n hekel aan.

Oud en nieuw,
    Om vier uur verzamelen bij mijn ouders om oliebollen te eten met ijs met warme kersen toe.
    En 's avonds lekker op de bank, niks doen.

Ga het meisje maar eens wakker maken, duurt me veel te lang zo.
    Ha, ik hoor haar al. Wat een tming!

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heel goed getimed Imani (nou ja, Charlotte dan ;)).
    Fijn dat het zo goed met haar gaat!
    Zo zie je maar weer dat elk kind alles op zijn/haar eigen tempo ontwikkelt.

Ruben heeft de schoentjes echt nog niet elke dag aan hoor. Het is meer om te oefenen.
    Wij hebben plavuizen en ik merk wel dat hij een stuk zekerder is met schoentjes aan.
    Ook voor nu buiten lijkt me ook wel lekker voor hem.

De schutting is klaar! (is nu betongaas met hout geworden, staat wat ruimer).
    Lau kwam net al naar binnen, opruimen doet ie morgen. Hij voelde zijn tenen bijna niet meer....

Deel Deze Pagina