heb net ff contact gehad met gastouder bureau. Er is ws een vervanger vlak bij mijn werk. Probleem is dat deze mw al wel vol zit. Maar omdat Leander maar 5 hele dagen hoeft te worden opgevangen in Januari en 3 keer 3 uurtjes mbt avonddiensten kan het zijn dat hij daar terecht kan. Ze gaat het op haar gemak uitzoeken mag morgen bellen hoe of wat. Gaan nu ff boodschappen doen. Kind ff wakker maken ligt al 2 uur te tukken.
Onze schurk zit inmiddels weer te spelen! Hij zit met die Kiekeboebal van V-tech en steeds als het liedje komt zit hij te wiebelen met zijn handjes omhoog (dansen)....owwwwww...wat is hij toch ook leuk he!
Hier een meisje wat net een uurtje geslapen heeft. Ligt nu wat te jeuzelen/ijlen. Heb net röstirondjes en sperziebonen voor haar gehaald. Hoop dat ze dan wel avondeten wil hebben. Tis al twee avonden bagger met eten en nu kan ze tenminste onze lepel niet weigeren.
En, heeft ze een beetje gegeten? Heb al drie truitjes opgehaald...voor 3 euro in totaal..whahahah... Dit was geen bepaald merk hoor..maar ziet er piekfijn uit! Blij blij blij
Nou, hier heeft de schone slaper ook niet veel geslapen, dus hem er maar weer uitgeplukt. Vanmiddag even lekker ingepakt en rondje in de straat gemaakt met zijn quadje (nee, hoor...buurman lacht je niet uit Tuur...die vind je stoer!). Het was ook wel een grappig gezicht...zo'n witte ijsbeer met groene pluim op zijn kop met een stalen gezicht lekker gas geven en vooral niet sturen... Lieke balen van je oppas hoor. En ja, ze moeten wel voor goed alternatief zorgen, maar is toch altijd lastig. Het is natuurlijk niet fijn als je Leander er nog vroeger uit moet plukken, maar zou hopelijk maar tijdelijk zijn en ik hoop dat het beetje goedkomt met de opvang in januari. Imani super dat de fysio zo tevreden is. En de fijne motoriek dus al aardig op orde....hier vooral nog het gooi en smijt werk hoor, al merk ik wel dat het beter gaat. Hier zijn ze af en toe ook al aan het knallen, maar (knock-on-wood) lijkt nog mee te vallen. Vriendlief heeft vandaag wel vuurwerk opgehaald...leuk hoor, maar ik moet zeggen dat ik het toch zonde van het geld vind....beetje is leuk, maar goed....( misschien zit er wel een huwelijksaanzoek aan vast met zoveel vuurwerk...*droomt lekker verder*) Elmo nou, dat is voor niks zeg! Leuk als je zo kunt shoppen! Haha...swingding met Kiekeboebal! Lau inmiddels weer beetje opgewarmd of moet je weer aan de bak? Femke Marin nog beetje gegeten? Hoop dat ze echt snel weer beetje opknapt....is zo zielig, he. Hee, dat is mazzel hebben zeg......TAXI! Vanavond toch maar wat eerder naar bed en morgen bijtijds op. Kan ik nog even alleen gaan shoppen terwijl paps bij Tuur is. Heb nog leuke kleren gezien en wil kijken of ik nog leuke zwarte laarzen kan vinden. Nog even laatste boodschapjes doen in supermert en dan woensdag overdag werken....heb zin in O&N....gewoon gezellig met zijn 3tjes en de poezenbeesten thuis.... Misschien tot later, ga zo nog even proberen met die pocopoco escape verder te komen, maar blijf hangen....aargh...(bedankt Prinses
Ik zit met dat Poco gedoe vast aan de Japanse versie..Engels laadt hier niet Ruben vandaag al 3 hele beste strontbommen...tandjes, sprong..heerlijk dus! Net zo'n baviaantje! Erna, Snapt Arthur dat Quad ding serieus een beetje? Stoer zeg!
Nee hoor, alleen wel al hoe die gas moet geven, maar sturen en een muur en dan stoppen met gas geven....nee, doet ie niet aan...haha! Oja, en als hondje van de buren dan langs komt huppelen kijkt hij daar helemaal naar en helemaal niet meer waar hij naartoe rijdt.....ach...schetig is het nu nog wel...als hij het tzt nog maar wel een keer leert...anders wordt het geen brommer met zijn 16e . Ow..de racerd is weer ff wakker......zoefff.
Hihi, die Arthur, afgeleid door het hondje... Ik zie hem al sturen....oehhh, boem.... Pas op hoor knul! En lekker kusjes geven en high five! Dat is Nicky d'r ding met pappa. En Fem, Marin nog een beetje gegeten? Koorts weer wat gezakt? Imani, fijn dat pokken minder lijken te worden en dat Charlot al zo sterk word in haar spieren. Super toch dat de fijne motoriek wel zo goed ontwikkeld is! Hoe gaat het met de babybuik? Druk kindje? Lau, Tenen van Grote Lau alweer ontdooid? Ruben niet van de kusje, dat is jammer. Hier wel een echte zoenerd! Lieke, wat vervelend van je oppasmevrouw. Kan me voorstellen dat je het niet fijn vind dat Leander weer aan iemand anders moet wennen. Lyd, beterschap meid. Vervelend dat je die griep lijkt mee te pakken. Jammer voor het werk, maar ziek is ziek! Natas, Fijn dat Dean zo lekker heeft geslapen. Kon mamma ook een beetje bijtanken! Nicky sliep hier vanmorgen ook tot 8.30u. Heerlijk! Prinses, jij iedereen aan het gamen gekregen, haha! En ik kan je een handje geven.... Vanmorgen van de trap gestuiterd! Auwieieieie.... Grote blauwe plekken op mijn bovenbeen en mijn stuitje doet zeeeheeerrr! Ik gleed met mij voet van de traptree. Oh, voelde me echt gehandicapt vandaag. Hopelijk morgen iets beter. Maar zal wel niet door de spierpijn. Hoe is het met de schaatskoorts in het noorden? Hier helaas nog geen natuurijs....
Duurt het bij jullie soms ook zo'n eeuwigheid voordat de foto's op hyves goed te zien zijn als je er op klikt?
Schaatskoorts...geen last van. Lau ligt ontdooit en wel op de bank te tukken...gezellig Nou ja, ik heb mijn toppie. Lenneke, gevallen joh! Auw! Gelukkig zonder Nicky dus! Stoer hoor, Nicky aan de High Five!
Sorry! Vriendlief wil ook wel eens gebruik maken van de laptop. Soms lijkt het dan of ik online ben (omdat de pagina's dan nog open staan), maar ben het dus niet. Maar nu ben ik er weer, dus wil best even helpen (als ik het nog weet). Roept u maar!
Zoow alles gelezen...zag net de lampjes van de babyfoon aanspringen...hoop maar dat ie niet echt wakker is. Laatste paar dagen telkens paar keer wakker in avond en heel moeilijk weer willen slapen... Imani; wat goed dat Charlotte zich zo geweldig verbetert bij de fysio! Gelukkig zijn de pokjes ook al verminderd. Pff tandjes krijgen blijft vervelend he! Hier eigenlijk ook steeds weer last van. Prinses; fijn dat rode vlekjes weer zijn verdwenen. Heeft mams ook weer een zorg minder! Haha jij aan de games dus! Had ik niet achter je gezocht. Ik ga er niet aan; heb zo al tijd te weinig af en toe. Liek; balen zeg van de opvang. Hopelijk is het probleem snel opgelost en heeft Leander geen problemen met wennen aan de nieuwe gastouder. Sparen; hier ook naar rekening op onze naam Uitvaart; ook op Tiago's naam afgesloten. Nu vertelde alleen een collega laatst dat ze uitvaartverzekeringen eigenlijk maar onzin vindt, omdat je bij een hypotheek ook al een levensverzekering hebt, vindt zij dit dubbel op. Zover ik er verstand van heb (niet veel dus), kan ik haar daar eigenlijk wel gelijk in geven. Twijfel dus of het allebei wel nodig is. Adviezen? Natas; heerlijk toch, zo'n luierdag. Kan ik ook echt van genieten. Fijn te lezen dat je buikje weer rustig is en de bv weer toppie gaat. Verwerken;daar gaat iedereen idd op zijn eigen manier mee om. Belangrijkste is dat jij het een plek kunt geven. Kussie Fem; hehe wat vervelend zeg dat Marin niet lekker is. Hopelijk zakt de koorts gauw en voelt ze zich weer snel fit. Hier bij niet lekker voelen ook altijd meteen minder eten. Komt vanzelf wel weer, maar op het moment zelf toch altijd vervelend. Knuffie voor Marin! Elmo; wat een bikkel is jou Lau zeg! In deze kou buiten werken...kan voorstellen dat ie zijn tenen niet meer voelde. Lekker op de bank val je dan idd wel snel in slaap denk ik... Rubens stappers zagen er idd mooi uit! Buiten zeker lekker aan de poeters en als ze niet te stug zijn binnen ook goed om aan te wennen. Hier binnen meestal op sokken. Toevallig vandaag zijn schoenen eens aangehad en ook daarop liep ie goed! Kussen; jammer zeg dat Ruben er geen fan van is. Hihi kan me voorstellen dat je die lekkere wangen vaak niet kunt weerstaan! Tiago kust ook, maar alleen als ie er zin in heeft. En dan met open mond...mmm lekker ding. High fiven kan ie ook, maar ook alleen als ie zin heeft (hoezo eigen willetje). Ruben heeft het springen dus ook ontdekt haha. Pff kan erg vermoeiend zijn zo'n "hang aan je broek zoon". Erna; kan me helemaal voorstellen dat je met kerst je vader ook na zo veel jaren nog even hard mist! Knuffel! Gelukkig voel je jezelf beter in je vel dan vorig jaar! WC pot; wooow het blijft geregeld spannend bij jullie in huis he, hihi Tuurtje gaat met sprongen vooruit dus; flink aan de stap, kussen, high fiven; lekker ding! Ga zo ff zijn nieuwe coupe bekijken! Lenneke; wat geweldig om te lezen zeg dat Nicky zo gesmuld heeft van de vissticks! Haha zie het helemaal voor me. Wat zal de fam opgekeken hebben! En jij van de trap gedonderd dus...auchhh Kan me voorstellen dat je er vandaag last van had! Lyd; wat vreselijk balen dat je je zo beroerd voelt! Hehe, was je eindelijk weer een beetje fit. Ik hoop dat je snel opknapt! Beterschapjes iig! Uhhh, verder weet ik het niet meer *babyfoon is weer zonder lampjes..en nee, hij staat niet uit * Wilde eigenlijk "ff" bijlezen en dan in bedje kruipen, maar tis wel zo sociaal om even te reageren. Kom bovendien anders nooooit meer bij! Vandaag gewinkeld (we hebben deze week vakantie). Ben daar erg gaar door merk ik, maar was wel gezellig. Morgen blijven we thuis. Ik heb nl een WII besteld en die komt morgen binnen! Over 4 wkn volgt WII fit! Lijkt me erg leuk! *springt af en toe toch weer een lampje aan* Verder nog iets? Nee geloof het niet... Ga maar 's plaatsen voordat ik alles weer kwijt ben!
Hahaha, ik kan wel merken dat jullie me niet in het echt kennen. Ben wel benieuwd welk beeld jullie van me hebben. Ik heb al een aantal dingen voorbij zien komen, die helemaal niet kloppen. Grappig dat wel! Liek, ik dacht dat je gekapt was. hahaha, ik zag net je naam voorbij komen!
Zo, ik ben weer helemaal op de hoogte van alles (net hyves gecheckt). Duik nu lekker mijn nestje in! Manlief is nog niet thuis... Trusten allemaal!