Schaatskoorts? Noop niet aanwezig al verwacht ik wel dat morgen de ijsbaan hier open gaat. Het vriest hier al wel 6 graden op dit moment dus dat wordt een frips nachtje. Laat het dan ook maar ff goed doorvriezen. Elfstedenroute loopt hier vlak langs het dorp. Koorts van meisje is weer omhoog. Was rond kwart voor 8 vanavond al 40,1. Ze heeft nu een zetpil gekregen voor 1-6 jarigen. Ben benieuwd hoe ze slaapt. verder ook tussikind druppels. *aaarch piet paulsuma heeft het op tvFriesland over sneeuw!* Het eten was pet. Had speciaal voor haar boontjes gedaan, maar twee muizenhapjes verder schoof ze al huilend resoluut haar bordje weg. banaan wilde ze wel en uiteindelijk na lichte dwang een fles warme melk. Er komt dus genoeg in. Morgen maar weer eens bekijken hoe het met de koorts gaat. Levensverzekering bij je hypotheek is beslist niet bedoeld om een uitvaart van te bekostigen. Die is er juist om een deel van je hypotheek af te lossen als één van jullie komt te overlijden. Doordat dan je hypotheek bijvoorbeeld voor de helft lager is, hoef je niet te verhuizen of fulltime te gaan werken. Vind het dus eigenlijk wat een onnozele redenering van die vriendin. (sorry dat ik het ff bot breng)
Hier gaat de ijsbaan morgen wel open. Ik denk niet dat we gaan, want Flip houdt niet van schaatsen, ik ga morgen winkelen en volgens mij zijn de ijzers van mijn schaatsen niet zo goed meer.
Hier een ietwat vrolijker meisje. Koorts was om 8 uur vanmorgen 38,7. Dat zal dus in de loop van de dag wel weer omhoog gaan. Papfles en drinken gaan er goed in en de luiers zijn goed nat. Komt wel goed dus met ons meisje.
Sterkte met Marin Femke! Als je bij nader inzien besluit O&N te cancelen begrijpen we dat hoor! Je meiske gaat voor *hoopt het niet natuurlijk!) Prinses, Denk niet dat het altijd een kwestie van niet kennen is...maar dat er ook een hoop gegeind wordt. Het zou dus maar heel goed juist andersom kunnen zijn hahahha ElviraR, Nou, Femke heeft het verhaal van de levensverzekering / overlijdensverzekering al gedaan maar ik sluit me daar 100% bij aan. Iemand zonder koopwoning moet zich toch ook verzekeren Hele domme beredenering inderdaad. Als je dat DENKT...zoek het dan goed uit! De nabestaande zitten ermee. Goed dat jij het ff checkt en het niet zomaar aanneemt!
Net zoals met Erna en haar "drankgebruik" das natuurlijk wel waar....maar we doen net alsof we weten dat het flauwekul is hahahahaa
Mooi niet! Gaat gewoon door hoor. Er komt geen kots en poep ana te pas, dus het is prima te handelen.
Moet je jezelfmaar eens bij een meetin laten zien. Kunnen wij je vertellen of ons beeld klopt of niet.
Wij ook! Vriendlief heeft de hele zolder op de kop gehad, dus jullie komen op een opgeruimd kamertje. We hadden nog weer een paar Billy's van de Ikea gehaald. Maar ja, als je dan één kee rbezig bent..... Hij was gisteren ook zo lekker bezig. Dacht dat hij ook lekker op tijd weer beneden kwam. Hij dacht dus dat het half tien was. In werkelijkheid was het al na elven.
Fem, enig idee wat je meisje onder de leden heeft? Griep of kinderziekte? Kiezen, sprong? Sneu hoor voor haar zo hoge koorts. Is ze nog wel een beetje zichzelf of alleen hangerig en lamlendig? Hier nog geen natuurijs, zou best graag willen schaatsen... *alleen oppassen voor stuitje......* Morgen oud en nieuw bij vrienden hier in het dorp. Eerst eten met 6 volwassenen en 4 kids. Ieder maakt een gang. Ik heb het toetje dus dat is wel leuk. Ik ga denk ik gevulde peertjes maken, met bitterkoekjesijs. Iemand een leuk toetje idee voor de kids?
Hier beiden geveld. Mannetje is nu ook ziek, ik lijk weer wat op te knappen maar ga morgen nog niet werken. Morgen even kijken hoe het gaat en dan misschien nieuwjaarsdag weer werken. Meisje is wel erg gezellig, die heeft erg veel lol. Was wel erg vroeg wakker vanmorgen, half 8 al. Arme papa........ Hier is het huis dus een grote puinzooi. Kerstboom is wel weg dus Naomi heeft weer meer speelruimte nu. Is kijken of ik vandaag wat kan doen, wel in alle rust natuurlijk. Oud en nieuw zijn we met ons gezin thuis, heerlijk geen verplichtingen. ik ben altijd al emo dan en nu dus helemaal. liefs
Fijn weer wat van je te horen meis. Heel veel beterschapjes voor jullie 3-en. Meisje is hier op zich goed te genieten maar wel erg labiel. Klinkt goed len. Wij krijgen ook vrienden op bezoek. nemen een heel leuk kereltje mee.
Wat gaat het hard he?! Ik hoop dat je kleine meid snel opknapt. En dat jullie morgen met 'die' vrienden een heeeeeele gezellige jaarwisseling hebben! Ps, weer m'n postcode verkeerd.... Maar bedankt voor de superleuke kaart!