Had vanmiddag een heel verhaal getyped, haalde een of andere stomme actie uit, en weg was het. Mijn hormonen hadden geen zin om nog een keer aan de slag te gaan. Hormonen weer even aan de lijn gelegd, dus we proberen het weer. Len, Aaj, vervelend die blauwe plekken. Hier besloot manlief laatst om de laatste paar treden over te slaan, met het meissie op de arm. Die keek er heel onverstoorbaar bij, vond het volgens mij nog wel leuk wat er gebeurde. Wat een prachtige foto van jou en Nicky aan het eendjes voeren! Elmo, Druk bezig met de voorbereidingen voor O&N. Nu maar hopen dat je schoondochter een beetje opgeknapt is. Natas, Wat leuk dat je die knutsel op hyves hebt gezet. Mijn ouder en zus vonden hem ook errug leuk. M'n zus was erg nieuwsgierig hoe je dat voor elkaar gekregen had. En ik eigenlijk stiekem ook een beetje. Jij nog wilde plannen voor O&N. KOmt je zus binnekort weer een keertje over? Femmie, Hoe is het met Marinneke? Lyd + fam, Beterschap, wederom. En Lyd, anders nieuwjaarsdag ook nog maar even ziekmelden. Erna, Stoer hoor die fto's bij de kapper. Zal hier voorlopig nog niet gebeuren. Effe posten voordat ikweer wat doms doe.
Lieke, Ik denk dat jouw vriend zeker in de leer moet bij Elmoman. Geen poepluier verschonen, dat kan echt niet, hoor. Schaatsen, IJsbaan is hier vanmiddag open gegaan, en deze ligt naast de deur. Kunnen de hele dag meegenieten van de muziek. Manlief wil ook gaan schaatsen, heeft dit nog nooit gedaan. Heb hem maar niet verteld van mijn verschrikkelijke visioenen betreffende hem op de schaats. Ikzelf, Laatste trimester is ingegaan, wat gaat het snel. Merk wel dat ik steeds meer met de vorige zwangerschap bezig ben, en dan vooral met de vroeggeboorte. Ben er toch wel bang voor dat dit weer gaat gebeuren, dat maakt me erg onrustig. En die onrust zorgt er voor dat ik te veel hooi op mij vork neem, en dat mijn lichaam nu af en toe zegt dat ik wat rustiger aan moet doen. En ja, ik kom nu in de fase dat die buik wel eens in de weg zit. Denken dat je wel even ergens langs kunt, dat de doorgang breed genoeg en je mensen omver walst met die buik. Er zijn trouwens nog steeds mensen die nu pas door hebben dat ik zwanger ben. Charlotte zit momenteel in een enorme hobbel. Ze wil bij mama zitten, maar ook eigenlijk niet. Niks is goed. Als ik zeg dat ze over een hele dag, bij elkaar 1 uur lang niet jengelt van de wakkere tijd, dan overdrijf ik niet. Maar dat zal ook wel weer overgaan. De waterpokken zijn al flink minder geworden.
Ik voel me al weer een stuk fitter dan gisteren. Manlief lijkt ook al weer op te knappen. Ijsbaan, ja die zit hier wel geen idee of ie open is. Willen eigenlijk wel een rondje proberen, we hebben jaren geleden ieder nieuwe schaatsen gekocht en er wel geteld 1 keer op kunnen schaatsen. Misschien zaterdag maar eens kijken, zullen dan eerst eens ski kleding voor Naomi moeten kopen haha zie het niet zitten voor haar in een spijkerbroek. Fem, hopelijk is jullie meisje straks weer beter. Is ook leuker voor de a.s schoonouders. En al weer 17 maanden wat gaat dat toch snel. Lieke, opvang opgelost dat scheelt weer. Imani, ik kan me iets voorstellen bij je ideen van jouwn manlief op de schaats. Ik krijg daar ook rare dingen bij in mijn hoofd. En charotte die het wel grappig vind als papa van de trap glijd. MMMM leuke hunor heeft ze Len, hoe gaat het met de zwarte plekken? Natas, idd leuk gedaan die foto. Moet toch maar bij je in de leer, ben daar echt niet handig mee volgens mij, maar is misschien een kwestie van uit proberen dnek ik. liefs
@imani, dat heb ik met paintshop pro gedaan en een hoop scrap spulletjes die ik heb verzameld! Gek idee zeg, dat je al weer zo'n eind onderweg bent! Hopelijk blijft dit scheetje nog wel even zitten! @lyd wat fijn dat je opknapt! is toch mooi klote de griep! hier ook een stoere paps hoor, die draait zijn hand niet om voor een vieze poepluier! Hij droogt en kleed zijn mannetje elke avond na het badje. Dan hebben ze hele verhalen.. ik luister dan op bed mee (wacht op Dean voor de voeding) en ben dan echt flieft!
Leuk Natas! Hier doet paps ook gewoon de poepluier. Vandaag wezen shoppen. Hartstikke leuk. Een bh en een trui gescoord. Verder nog wat pyjama's voor Tim. Na het shoppen, uit eten geweest. Lekker ook! Net thuis, dus even uitbuiken!
Whaaaaa...Natas, wat heerlijk dat je zus komt! Dat heb je toen ook verteld inderdaad. Ik denk dat je haar knuffels nu wel even heel hard kunt gebruiken. Wat zul je haar gemist hebben de laatste weken. Imani, Jeetje, mensen die nu pas door hebben dat je zwanger bent? Waar hebben die geleefd zeg... Imaniman op schaatsen...OMG...ben benieuwd inderdaad! Dat je alweer in het 3e trimester zit zeg, je buik in de weg....is het heel erg als ik iets gelig wordt van deze uitspraken (jaloezie ). Wauw...prachtige tijd! Dat je angsten hebt mbt het einde van de zwangerschap van Charlotte kan ik me levendig voorstellen. Het is ook allemaal zo heftig geweest en te vroeg! Ik hoop dat je deze wiebelkont nog een mooi tijdje bij je kan houden. Probeer om jezelf te denken, al valt dat niet altijd mee. Dikke knuf voor jou! Lenneke, Aj...net op je lievelingskant! Vallen en stotengel geprobeerd? Lydia, Fijn dat jij je alweer wat fitter voelt! Kerstzooi opgeruimd? Ga maar eens op bed hier...moe!
Welterusten Elmo! Imani, wat ga je hard zeg. 27 weken alweer. Hopen dat deze frummel nog 13 weken blijft zitten. Fam. Fem en fam. Elmo, veel plezier vandaag! Ruben en Marin, niet te veel zoentjes geven! Aldonza, weer aan het werk of aan de wijn? Natas, nu nog maar 41 uur. Heerlijk zeg. Lekker van genieten. Hoelang blijft ze? Lydia, fijn dat je weer wat opknapt. Minder dat manlief het nu heeft. Hopen dat julli morgen weer opgeknapt zijn, en gezond 2009 in kunnen gaan. Liek, manlief moet dus naar de poepluiercursus? De tijd dat mannen geen poepluiers doen, is toch voorbij? Lenneke, je kan ook gaan schaatsen met een kussen op je achterwerk. Dan weet je zeker dat je je stuitje niet bezeerd, en je kan ook nog een stoel meenemen.... Wii-fit is 2 weken leuk. Dus je wordt er 2 weken fitter van en dan zit je weer op de bank. Hahaha, hier is dat wel de praktijk. Tanden. Tim heeft ook al een mondje vol (8). Ik zit al een tijdje te kijken of er nog meer aankomt, maar geloof het niet. ALs je het aantal poepluiers moet geloven, zou het toch haast wel moeten.... Nog 1 maandje en dan is onze Tim, echt baby-af, en wordt het dreumestijdperk ingeluidt. Raar hoor!
Whahahahahaha ik zie lenneke dus nu voor me met een kussen onder haar kont gebonden! Lijkt me een goed plan Len! (of niet meer van de trap af kukelen..zei zij die van de week de trap oplopend viel whahahaha) Tim grote vent.. nog 1 maandje en dan ben je al weer 1 jaar!!
Dat je echt fitter wordt van de WII fit geloof ik ook niet. Als je echt zo'n diehard zou zijn....had je allang gaan sporten namelijk Ik ga ff wat doen hier en dan vanmiddag naar Friesland!
Joepie nog 32 uur! whahahahah ja heb haar enorm gemist! Ze blijven een week.. en eind januari komen ze nog een keer een week om iets met het visum te regelen.
Zo raar. Gisteren had meisje weer 40 graden. Op advies van de huisarts een zetpil gegeven. Heeft ze een paar uur later 35,7! Vond dat toch wel even eng. Haar temp heeft zich wel goed hersteld. Vanmorgen was het 37,5. Voor haar doen nog net wat aan de hoge kant, maar rellen doet ze alweer, dus het einde is in zicht. Gisteravond hadden we al door dathet beter ging. Mevrouw had 8 spruiten naar binnen geschoven, een kiwi en toetje. Vervolgens ging ze het woordje NEE verzamelen. Nee, niet de kerstballen uit de boom halen, nee niet aan de lampen, nee ook niet aan die lamp, nee niet de prullenbak leeghalen, nee echt niet. Punthoofd kregen we er van. Maar blij dat ze toch fit genoeg is om straks met Rubie te dollen. Poepbroeken:vaak probeer ikzelf mijn kont eruit te draaien. Zeker als neefje Mats hier slaapt. Goeiedag! Da's niet best hoor! Len, als je toch al bont en blauw bent, kan je ook wel gaan schaatsen. Valt het toch niet meer op. Voel je je ook naar door je zere stuit? Lyd, huisje weer wat aan kant? En wees maar lekker emo hoor. Maakt dat nou uit? Elmo, shoppen in Hoogezand, Ruben zijn aanstaande is benieuwd. Hoe laat komen jullie? Uurtje of drie? En die stretcher is wel erg lang, maar niet superbreed hoor. Heb 'm al wat zachter gemaakt door er een lekkere deken onder het hoeslaken te leggen. Ach, hij had het al over klemzuipen, dus die zal wel knorren. Houdt wel in dat wij toch ook goed aan de borrel moten omdat wij anders wakkerliggen van zijn geknoer. Liek, hoe is het nu met Leander? Fijn dat de opvang nu geregeld is. Knap van je, ik zou het dus zelf hel vervelend vinden als Marin voor een maand naar een ander zou moeten. Nood breekt wet he. En jij bent ook gemakkelijker als dat ik ben. Marin is ook nog nooit langer als 1 nachtje weggeweest. Kan het zelf gewoon niet langer hebben. Heb dus zelfs 4 dagen met de band naar duitsland laten schieten omdat ik hetniet goed vind voelen om Marin voor mijn pleziertjes zolang weg te brengen. (waarna na thuiskomst ze ook nog weer een aantal dagen naar de oppas moet). En als er en elfstedentocht komt, moeten we maar flink inschikken hier. Imani family en haar ouders zullen hir dan ok zitten aangezien papaImani ingeloot is. Ach, er wordt alweer sneeuw voorspeld en het water op de bodem is nog te warm aangezien het vorige wek nog tien graden was, dus het zal wel weer over gaan. En elmo, jij tactischer? Hmmm wel haalbare voornemens hebben he! Natas: heel erg veel plezier met je zus. Ben stiekempjes wle jaloers op de goede band die jullie hebben hoor! Imaniman aan de schaats, owee als je je camera niet bij je hebt! En owee als jij het ijs op gaat! Lyd, skibroeken hadden ze in salopetmodel bij de H Zo, broodje verder opeten en dan ballen maken voor elmoman. Soepje staat al te pruttelen. enneh, solly, geen quiches. Had ik geen zin in om te maken.
Fem, nou daar zou ik ook van schrikken hoor.. eerst zo hoog en dan laag! Gelukkig lijkt ze zich weer te herstellen.. kan ze met haar verkering aan de haal vanavond! Zal gezellig worden bij jullie! Wel leuk als de elfsteden toch wel doorgaat! gezellige boel! maar gok ook dat het weer het niet toe laat. Zo zoonlief ligt al weer te koesen... zolang de buurjongens zich een beetje kunnen inhouden met het geknal..
Hahah...oke... blijf gewoon lekker ontactisch Ja, ik denk dat we na zijn broodje jullie kant zo'n beetje opkomen. Kan tussen 14.00 uur en 15.00 uur zijn dus (breed begrip he, met Ruben is het altijd een race tegen de klok dus we spreken liever wat ruimer af ). Geen quiche...ons eerst lekker maken haha Soep is ook goed, denk ik (licht aan de soep natuurlijk). Lau aan de zuip..eerst zien dan geloven. Valt vaak smerig tegen. Kan altijd nog ruilen he. Ruben bij mij, Lau mooi op de comp. kamer :-D Zijn krib zachter gemaakt...je bent TE goed Hier heeft het kind (Lau) zijn vuurwerk al klaar staan hoor....zucht Die temp. verschillen had Ruben een paar weken geleden ook (viel bij de Bengels gewoon op). Gelukkig draaide het op niks uit. Moedeloos wordt je er soms van he, politieagentje spelen....en zij vinden het leuk! Natas, Ik vind het ook altijd heel fijn te lezen dat jullie zo'n hechte band hebben! Aftellen geblazen en dan gelukkig gauw weer!
Heej allemaal. FF ego , heb alles gelezen wil best even overal op reageren maar gaat niet lukken. Den aan jullie allemaal. Moet om 13.00 vertrekken naar mijn werk tot ongeveer 22.00 werken dan. Maar heb nog aantal dingen te doen hier. Leander gaat weer helemaal goed is net zo vrolijk weer. Maar afwachten hoe het vanavond gaat... ene , Papa verschoont ze hier wel hoor hahaha. Zal wel moeten is zovaak papaweekende hier. Maar als ik er ben is het helpie hahaha. Femke, ik ben geloof ik inderdaad een stuk makkelijker. En inderdaad nood breekt wetten dus het zal wel moeten om een maand lang iemand anders te nemen. Denk ook altijd wel is wel goed voor hem om zo flexibel te zijn. En ik heb geluk hij kan het meestal wel hebben. HELE FIJNE JAARWISSELING VOOR IEDEREEN. KUS van ons allemaal.... Liek
Hier weer net zo beroerd als eergisteren. had gehoopt morgen weer te kunnen werken dus niet. mannetje ook nog niet lekker, dus dat is een fijne jaarwisseling zo. Zijn er meer mensen vanavond alleen met hun gezin of vieren jullie het allemaal met fam/ vrienden? liefs
Hier zijn schoonouders , zwager en een vriend over de vloer. Ik voeg mij rond 22.30 bij hun. Schoonvader en vriend bakken hier de oliebollen... Beterschapjes voor jou en je man Lydia.
Lydia, beterschap! Wat knudde zeg voor jullie. Lau en Fem veel plezier met de gezinnen! Voor iedereen een hele fijne jaarwisseling en veel geluk voor 2009! Dikke kus van ons 3!