De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Manlief voelt zich alweer iets beter.
    die staat naar harte lust oliebollen te bakken.
    Voor wie geen idee aangezien we met zijn 2en zijn, Naomi ligt vanavond gewoon te slapen.

Ik word al misselijk van de lucht

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    aaaaaaah Lyd hihi staat hij zijn best zo te doen hahahah snap je wel hoor.. die vette lucht kan je dan niet hebben.

liek, werkse meis!

Elmo family al bij femke family? gezellig..

Ik heb schreeuwlelijkje Dean voor de tv gezet :oops: pffff ik heet geen zwaan kleef aan hoor.. En maar brullen als ik hem even neer wil zetten..

Hihi bootwerker met lunchen vanmiddag.. 2 boterhammen op en een fles mama melk (moet mijn kolfvooraad vers houden hahaha, vriezer is vol..)

3. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Even heel snel, heb vader hier over de vloer en we gaan straks richting mams. Die is druk oliebollen aan het bakken.

Elmo,
    Jij mag van mij alle kleuren van jaloezie hebben. Vind het soms ook lastig dingen neer te schrijven, wil niemand voor zijn hoofd stoten.
    Hoewel sommige ongemakken zich aandienen, ik probeer er zoveel mogelijk bewust van te genieten. Het is misschien wel de laatste keer......

Manlief heeft geschaatst, samen met vaders. De hele tijd achter een stoel en hij heeft het overleefd. In het begin nog een beetje wankel, maar het ging steeds beter. Foto's volgen nog.
    En hij is maar 1 keer gevallen!

Oke, rest mij jullie nog een hele fijne jaarwisseling te wensen en al het beste voor 2009.

Ook hier vanavond met z'n tweetjes op de bank. Guido Weijers kijken. :) En kijken of we nog wat gewonnen hebben met de staatsloterij.

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahaha ik kijk uit naar de schaatsfotos! heerlijk!
    Daar zal de familie in het verre land ook wel van op kijken! :D

5. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Hier ook guido kijken en daarna youp.
    Dan idd kijken of we de 25 miljoen hebben gewonnen.
    Zal wat zijn zeg win je 25 miljoen wat je daar al niet mee kan doen.

Heb net wel een oliebol gegeten.
    zijn op zich best lekker maar ja die misselijkheid pfffffffff

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Lyd, lekker languit op de bank meis.
    Imani, leuk dat hij geschaatst heeft. Hoe vond 'ie het? Doe je de groeten en een dikke kus aan je ouders?
    Elmofamily kan hier elk moment zijn. Zaten tien minuten terug bij leeuwarden. Wij zijn er klaar voor!

Ook voor jullie allemaal een fijne jaarwisseling. En genieten van die verbaasde koppies he mochten de kids wakker worden.
    Hmm ben benieuwd of ik dit jaar ook emo word. Was het vorig jaar wl heel onverwacht.

7. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Oh, en 25 miljoen? Ik heb nog wel een paar ideetjes. (waaronder schoonmama Imani hierheen halen in de zomervakantie)
    IVF voor een dinnetje betalen

Elmofamily has arrived.

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Heel veel plezier lieffies!

Hier blijven we lekker thuis. Schoonouders komen even langs. Gezellig!

9. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    goede doelen fem
    mee eens

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    GELUKKIG NIEUWJAAR!

11. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Allemaal de beste wensen en een heel erg goed en gezond 2009.

Liefs van ons 3tje

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Gelukkig Nieuw jaar!

May all your dreams come true!

Wij hadden een lekker rustig avondje, lekker voor de tv gehangen. Ik viel nog bijna in slaap :oops:
    OM 12 uur geknuft en gekust.. ramen open en vuurwerk gekeken.. kan hier heel ver kijken alle kanten op dus had een mooi uitzicht.. veeeeeel te koud om naar buiten te gaan brrrrr
    Dean sliep lekker..
    Mijn zusje belde uit rusland dus al bellend keek ik even bij Dean om het hoekje.. inmiddels flitste zijn kamer als een gek hahahah. Ineens koppie omhoog.. zegt tie: HUH? whahahahahah mijn zusje en ik lachen.
    Dus met Dean op de arm naar de buren gekeken uit zijn kamertje en maar dansen op mijn arm.. hij vond het gezellig hahahahah en dan naar mij kijken met grote ogen en een smile op zijn gezicht.

Na een slok melk is hij na een half uurtje gewoon weer verder gaan slapen! :D

om 8:15 was hij wakker en na melk en een schone broek weer terug naar bed.. enne.. papa haalt hem er nu uit! Wat een heerlijk kind hebben we toch ook!

Fijne dag meiden!

13. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Naomi heeft door alle knallen heen geslapen.
    De hond daar en tegen was verschrikkelijk bang.
    Gevolg een paar flinke krassen op de deur.
    Heb maar een dekbedje gepakt en op de bank geslapen.
    Hondje blij en wij nachtrust al was die van korte duur.
    Meisje was om 8 uur beneden.

Papa heeft het nu flink te pakken en ik heb eigenlijk nergens geen last meer van.
    Zoals ik me nu voel had ik wel kunnen werken, voel me haast schuldig.

Zondag maar weer werken........

liefs

14. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    De Allerbeste wensen voor iedereen.

Hier een stoere jongen die dwars door alle knallen is heengeslapen.
    Vanmorgen melde hij zich pas om 09.00 heeeeeeeeerlijk.

Lief hoor die Dean.. HUH.?

Arme hond Lydia, Fijn dat je, je weer beter voelt.

Tis wel een op en af griep he....De ene dag weer beter en de andere dag weer minder.
    Hopelijk blijf je, je beter voelen.

Wij gaan zo naar het Haagie toe de hele fam komt daar bij oma.
    Gezellig.

doei...

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Veel plezier Lieke!

Lydia, soms is het zo dat je je thuis heel wat voelt, en als je dan op je werk bent, denk je: Hmm, toch niet. Dus niet schuldig voelen.

Natas, Heerlijke vent die Dean. Leuke foto's op hyves!

Tim is ook overal doorheen geslapen. Ik en even uiten geweest en toen weer naar huis. Flip heeft heerlijk lopen borrelen bij de buren en is nu de huissleutel kwijt. Grrrrr! Hij is nu aan het zoeken. Wordt natuurlijk niks, mijn man kan niet zoeken.

16. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Ook van hieruit de beste wensen voor 2009!

Hier ook gewoon een doorslapertje. Ze was alleen vanochtend om 6 uur wakker en had echt niet meer het plan om door te slapen. Na een half uur hebben we haar tussen ons gelegd (doen we alleen in de ochtend in het weekend, mocht het echt nodig zijn). Na wat geteut is ze verder gaan slapen.

Vandaag een lekker lui dagje. Morgen naar de VK en kerstboom opruimen.

17. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar! Dat vele wensen uit mogen komen!

Femke en Lau leuk gehad? Vast wel!
    Lydia fijn dat je je weer beter voelt..en niet schuldig voelen, maar juist deze dag gebruiken om echt goed bij te kunnen komen! Sneu altijd als de beestjes er zo'n last van hebben he...hopelijk wordt hij alweer wat rustiger nu het buiten ook weer rustiger is.
    Natas wat lekker dat je zus over komt....lekker weer even irl knuffelen! En Dean dus wakker en mooi naar vuurwerk gekeken.
    Lieke veel plezier in Den Haag!!
    Imani je schiet al echt op zeg.....ik hoop ook echt dat je nu eens een zwangerschap mag mee maken die je voluit mag dragen (nouja, iig de 37 weken) en lekker de kraamweek thuis mag genieten, heb je vorige keer zo moeten missen.
    Wauw...en je man op schaatsen....foto's op hyves?! Lijkt me namelijk een prachtig gezicht.
    Prinses uh....ik ben in dat ene spel blijven hangen....maar op het moment toch ff niet zoveel zin om die te spelen dus als ik je hulp nodig heb zal ik je wel roepen!

25 miljoen...? Hier hadden we geen staatsloten meer bemachtigd...hoefden we ons ook geen zorgen te maken hoe we dat in vredesnaam zouden moeten spenderen :( ;) .

Hier ook lekker alleen thuis met ons 3tjes. Arthur heeft wel vuurwerk gezien, maar dat had zijn papa na het eten afgestoken zodat hij ook wat kon zien, want idd....door het echte geknal is hij heerlijk doorgeslapen.
    Verder hebben we ook wat tv gekeken (ook wat gezapt) en Youp en 'ik hou van holland' gekeken.
    Om half 3, 3 uur toen we naar bed gingen was hij wel even wakker en hebben we even lekker met zijn 3-en in het grote bed gelegen.
    Verder smaakte de champagne heerlijk...wow wat zijn die bubbels lekker zeg....voelde ze door mijn hele lijf..haha! En vanmorgen viel het mee, alleen flinke dorst.

Femke hoe dan ook...O&N vind ik ook altijd een emo moment. Hier vloeiden de tranen ook even (ook van geluk hoor ;) ).
    Vandaag lekker luie dag...lekker in pj en huispak. Alleen ik moet me zo wel in de kleren hijsen en wat schmink op mijn gezicht smeren aangezien ik avonddienst heb.

Allemaal fijne relaxte dag en tot snel, kus Erna.

18. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow Prinses dat is balen...hopelijk vind Flip ze toch nog, al heb je er een hard hoofd in....

19. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Ook van ons allemaal de allerbeste wensen!

Gisteren bij vrienden geweest, 6 volwassenen en 4 kids. Was erg gezellig. Eerst met z'n allen gegeten en toen kids naar bed. Nicky sliep lekker door totdat we haar wakker maakten om naar huis te gaan. 2 kids zijn wakker gemaakt voor het vuurwerk, was ook wel erg leuk om te zien. Die slaperige koppies, spijkerbroek over de pj en naar buiten!

Toen zwangere vriendin me gelukkig nieuwjaar wenste waren we allebei wel even erg emo...

om 8.00 was Nicky wakker, fles melk gegeven en toen was het 10.15u toen ze wakker werd! Heerlijk.

Kerstboom opgeruimd, gewandeld en even bij de buren nieuwjaar
    gewenst.
    Nu lekker de open haard aan en kaarsjes en zo lekker koken...
    (moet nog even verzinnen wat, maar kotm vast wel goed...)

Fijn dat iedereen het goed heeft gehad, wat ik zo lees.
    Lyd, beterschap voor je man. Hopelijk is hij er ook snel van af.

Dikke kus allemaal!

20. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Ohja, manlief en ik hadden beiden een lot. Hebben allebei 10 euro gewonnen! Hahahaha, wat een rijkdom he? Had zo gehoopt op een paar nullen extra....

Deel Deze Pagina