Natas, hou je mond! Ik doe driftig mijn best om maandag uit mijn gedachten te verbannen! Heeft Laura's voorbeeld gevolgd en lekker een martini ingeschonken!
Ik zie er ook al huizenhoog tegenop. Op hyves zal ik een boekje opendoen. Na de film, die ik aan het kijken ben....
Jah, hier ook maandag weer aan de slag! Ergens wel weer lekker hoor. Het gewone leven weer...toch wel lekker! Martini: Moet bekennen dat ik dat nog nooit heb gedronken
Ik ook! Nicky dan, haha... En de vrijheid.... Het nietsdoen... Lekker lummelen met kleine meisje samen... enz....
Ben ik dan zo'n saaie? Ik kijk uit naar de Lente! Misschien gekke overgang maar dat is altijd mijn motivatie als ik na de feestdagen weer ga werken. Vanaf nu wordt het weer beter (denk ik dan) hahaha
Dat is wel en goeie. Misschien helpt het, even proberen.... *prinses denkt heel hard aan de lent, warm weer, vogelgeluiden, zonnestralen, de heerlijke geur van gras....* Hmmm, nee nog niet geholpen.
Ach, ik vind het ook wel weer lekker om wat te gaan doen. Maar alles moet weer zo volgens planning. En nu vind ik het zo lekker dat je kan doen wat je wilt en wanneer! Nicky kan zoveel woordjes inmiddels! Ik had een staartje ingedaan bij haar. Pakt ze het vast en kijkt ze in de spiegel en zegt 'taat'. Zoooo lief!
Aaaaaaah! Dat is zeker lief zeg! Ruben oefent hier trouwens echt het los staan! Heel eng maar wel stoer. Hij is de hele avond al onrustig...weet niet wat ie heeft, zo sneu. Nu ook weer huilen en dan heel zielig piepen...zucht.
Oeh, knappe jongen! Dan gaat het hard hoor als ze eenmaal los kunnen staan! Sneu dat hij zo verdrietig is....
Ik heb me trouwens suf gelachen om Marin! Niks zelf van tafel pakken he! Lief erbij gaan zitten, Mem aankijken en dan met grote ogen zeggen: "Happies?" hahahahaha...Ge-wel-dig!