De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou, denk eerder dat hij uit zijn dak gaat als we het pad oplopen...hij heeft altijd zo'n schik.
    Zoals vanmiddag met mijn nichtje...hebben ons echt kapot gelachen met die twee!
    Zo leuk!

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nog zoiets schandaligs.
    We hadden toen zoveel kleertjes gekregen dat ik een hele stapel was vergeten die hij nu past!
    Gisteren gevonden (ik dacht dat het allemaal t-shirts waren)...nu heeft hij dus echt heeeeel veel kleertjes die hij past.
    Zo naar ;)

3. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Heeeeel vervelend Lau!

Net als vanmiddag even naar de stad met schoonmoeder en dan met jurkje voor Nicky thuiskomen door oma betaald.... :)

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Wat erg Elmo! Hahahaha!

Happies, Taatjes, echt grappig! Lijkt me zo leuk om te horen.

Tim loopt hier rond de tafel. Gisteren zat ik op de bank, zie ik ineens de loopwagen achter de bank vandaan rollen. Tim stond er achter en deed een paar stapjes. Ben er maar snel heengegaan, voordat dat ding vooruit zou schieten. Ik stond wel even raar te kijken. :p

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    wat goed!

Deze mama leegt nog even de melk flessen en gaat dan lekker slapen!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahaaa..dit Tim! Ook al aan de wandel! Goed zeg!

Lenneke,
    Naar zeg, zo'n betalende oma ;)

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik ga zo op de bank liggen. Ben echt brak. Misschien ook wel handig om mijn bedje in te duiken. Morgen gelukkig uitslaapdag.

8. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Trusten Natas!

Hier accu van toppie bijna leeg...

Tot morgen ladies!

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oei, die had ik vanmorgen...heb echt schandalig lang op bed gelegen zeg....*bloos*

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Lekker toch! Dat ben ik morgen van plan.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Slaap lekker!

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :( nou ik mocht uitslapen maar heb een uur lang alleen maar Dean mama horen roepen whahahah.

Vanmiddag nog maar even plat dan wanneer hij op bedje ligt.

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat is balen..maar ook wel lief!
    Mama en papa zeggen doet Ruben eigenlijk niet. Hij kan het wel, maar doet het gewoon niet...schurk!

Vanacht nog weer bij Ruben geweest, was de avond al zo onrustig...vanmorgen om 09.00 uur was hij klaarwakker.
    Nu ligt hij er alweer even in maar is pas net stil. Lag aldoor lief te kwekken en te spelen in bed.

15. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Goeiedag, na het ge-echo is er een mooi aantal pagina's bijgekomen.
    Maar weer ff met twee schermpjes dus:

Len, lekker geschaatst zaterdag. Hoe was het met het stuitje? Nog blauwe plekken erbi gekregen? Vond Nicky het ijs ook eng?

Natas een bezichtiging (nou ja, het huis dan). Duimduimduim.
    Kwibus geen metroman? hahaha

Titanic niet gezien, ik had nog twee harry potters liggen. Die dicaprio is slecht opgedroogd trouwens. Vinden jullie ook niet? Iets met de tand des tijds en te veel geld?
    Heb 'm trouwens in Rotterdam voor het eerst gezien. Zonder pauzes in de bios. Nou, dan gaat al dat water wel op je blaas werken.

Cola-kruidenbitter. Dus eigenlijk cola beerenburg? Mjam. En zo lekker dat je er geen houten kop van krijgt bij overconsumptie.

Prinses, mag ik vriendelijk bedanken voor de versiertrucs van je Flip? Krijg visioenen van geswaffel met chupachups....

Hier maandag nog lekker vrij. Marinneke om 9 uur droppen bij opa en beppe en dan naar het ziekenhuis.
    Trouwens , ik heb komende week alweer een leuk uitje. We gaan vrijdag naar brabant, zaterdag naar de winterefteling en zitten dus tot en met mandag in een landalpark. (erna, was dat nou vlak bij jullie?)

Wat goed dat Ruben nu zo hard aan het oefenen is met staan. Grote vent.

Wij hadden vandaag een brunch op een landgoed hier in de provincie. Deon we elk jaar met mijn vaders kant van de familie. 14 volwassenen en 2 kids. We moesten rond kwart over elf weg dus we zaten ff in dubio over hoe we dat met slapen zouden doen. Nou, je kan het nog zo leuk bedenken, maar het loopt toch altijd anders.
    Marin was gisteren maar 1x gaan slapen, toch weer even aan het ritme vand e oppas wennen. Daardoor lag ze zaterdag om 7 uur totalloss in bed. Vanmorgen was madam er dus om half zes! Hebben haar eerst een uur laten jengelen. (wel nadat we gecontroleerd hadden of er iets was). Om 7 uur een fles met pap gegeven en weer in bed gelegd. Werd ze pas om tien uur wakker! Probleem dus opgelost.
    Ht brunchen ging ook prima. Meisje heeft zich helemaal volgestouwd met fruit en verder lekker met neefje mats gespeeld. Toch handig dat die twee zo goed met elkaar kunnen opschieten. Hij is anderhalf jaar ouder en is heel lief en beschermend naar marin toe. Soms is ze die schaduw echter echt even zat en neemt ze wraak. Zo stond ze hem eerst over zijn rug te aaien waarna hij me toch een zet kreeg! Hij rolde zo tegen mijn moeder aan. Foei moment met een flinke glimlach.

Morgen dus nog vrij. Wel weer spannend morgen in het ziekenhuis hoor. Maar zit er niet over in hoor.

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heeeeeeeeel veel succes morgen!
    Tuurlijk is dat toch weer spannend. Je komt er nou voor iets heel anders dan de vorige keer.

Inderdaad erg leuk hoe kinderen met elkaar om kunnen gaan! Marin laat inderdaad het kaas niet van d'r brood vreten, gelukkig!
    Hier is dat met nichtje dus ook dikke pret!

Ik moet morgen wel werken. Ben heel benieuwd hoe zijn Bengeldagje dan weer gaat.

17. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Hier ik ook weer even.
    Was druk met andere dingen afgelopen dagen.
    Ben nu ook moe, snotterig en wat hoofdpijnerig.
    Weekende gewerkt was wel pittig weekende vond ik.
    Veel geestelijke oplossingen bedenken en dingen voorzijn..PFF.

JAJA ELMO Dit is het jaar van 2009 ons trouwjaar.
    Gisterenavond zijn we ook met voorbereidingswerk begonnen.
    Exelsheetjes opgezet en allerlei dingen gaan invullen.

Ik ga het even hierbij laten.
    Ik ben morgen vrij, maar wel veel huishouden en boodschapjes doen.
    Daarna drie avonden werken , dus hier niet veel aanwezig.

Liek

18. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Succes Fem....

19. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Hier ook geen papa en mama zegger met echte bedoelingen dan.
    Vind dat hij eigenlijk nog helemaal niet echt iets bijzonders zegt.

20. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Klinkt goed, hier kwam oma ook al weer met een bumba tas en een leuk setje maatje 92.....aanzetten.

Deel Deze Pagina