Voor allen succes morgen met werken. Femke alvast voor Dinsdag.... Wow natasja een bezichtiging zou het dan eindelijk. Gun het je zo meid.
Succes Fem! Aan iedereen die moet werken. Sterkte! Ik ben nog steeds brak. Ik had uitslaapdag, maar werd wakker gebeld door een vriendin, die met haar gezin wou komen. Heel gezellig, maar als ik eerlijk ben, had ik liever een nietsdoedag gehad. Vanavond dus weinig doen (boer zoekt vrouw, etc), en op tijd naar bed.
Had dan gewoon nee gezegd Prinses.. Heb je toch recht op, een dag voor jezelf? Lieke, Leuk he, die voorbereidingen! Veel plezier ermee!
Kleffer? valt toch wel mee @liek werkse de komende 3 avonden! en hopelijk wordt je niet ziek! @fem, dat klinkt als een leuk weekend! ook de aankomende! Ik morgen een identiteitsdag (werk op een christelijke school) dus geen lessen. (gelukkig) Iemand sneeuw?
Fem, klinkt erg gezellig die brunch! Leuk dat Marin het zo goed met Mats kan vinden. Heel veel succes morgen. Is toch fijn als het allemaal goed is nu?! Dat je dat dan zeker weet zeg maar... Werkse voor degenen die morgen weer aan de bak mogen! Ik heb er nog geen bal zin in, maar zal morgen wel weer mee vallen. En succes voor de kids bij de opvang en opa's en oma's enzo! Vandaag even bij andere opa en oma geweest (mijn ouders), daar mag Nicky morgen weer naar toe. Zal wel goed komen want ze wist het speelgoed e.d. gelijk weer te vinden!
Nee nog geen sneeuw hier. Afspraak voor morgen is een soort dubbele afspraak he. Hoofdzaak is controle na.v. de operatie. Denk eerlijk gezegd niet dat ik meteen al een echo zou krijgen. Zal nog wel twee weekjes duren. Liek werkse. Natas,identiteitsdag? Wasda?
Natas, Had je jezelf al gevonden of komt die identieteitsdag ook voor jou goed uit? haha Lenneke, Jij ook werkse! Sneeuw? hier niet hoor. Flink gedooid hier! Femke, We zagen de MMT vlak bij Leeuwarden hangen toen wij naar huis reden, nog iets van gehoord?
@fem, veel succes. Identiteitsdag staat in het teken van het geloof maar dan allemaal diepzinnig enz.. niet perse over God maar tja.. hoe leg ik dat uit? @lau whhahahahaha ja kan ik mezelf weer terug vinden!
die MMT had te maken met een meneer die het nodig vond om hier vlakbij buiten de dijk met zijn zoon over het bevroren slib te lopen. Meneer zat tot zijn middel in de drek en zijn zoon probeerde 112 te overtuigen dat het geen grapje was..... Maar het kan ook met die vermiste schaatser te maken gehad hebben: http://www.112fryslan.nl/?node=2&action ... ewsid=2957
De helicopter hing aldoor op 1 plek toen wij langsreden...en we zagen ook auto's staan van de waterongevallen brandweer....dus het zal vast die tweede geweest zijn. Op deze beelden is het stukken drukker dus hij hing er vast net toen wij langsreden...bah!
Elmo, Wat knap van Ruben, druk aan het oefenen met staan. Charlot gaat nog niet uit zichzelf staan, maar als ze op mijn been zit en ze heeft steun aan de tafel lukt het wel. Ook is ze inene veel bewegelijker geworden. Van zit naar kruiphouding (maar niet gaan kruipen) en weer terug. En als we nu haar luier verschonen is ze in no-time omgedraaid en zit ze. Even rustig bij je op schoot zitten is er ook niet meer bij. Er gaat een wereld voor ons open. Lenneke, Dat klonk zeer nostaligisch, je schaatsverhaal. Fem, Succes morgen. We bellen morgenavond wel, alle tijd want Grey's is afgelopen. Natas, Wat een lieve foto's van Dean op hyves. Werken, Hier ook weer morgen beginnen. Heb er weinig zin in, weet nu al dat ik weinig zal slapen vannacht, heb ik altijd na zo'n lange tijd. Maar, nog 6 weken en dan start mijn verlof. Ik kan wat het werken betreft gaan aftellen. Ben benieuwd hoe Charlott gaat reageren, ze heeft flink kunnen uitslapen de afgelopen weken. Morgen sta ik om kwart voor 7 weer naast haar bed. Ook zal ze haar vader wel gaan missen, aangezien die de afgelopen twee weken thuis was. Voor iedereen, Werkse weer!
Jeetje, nog maar 6 weken werken Imani! Heerlijk zeg! Dan is het ook nog maar eventjes doorbikkelen voor Charlotte. Wat gaat ze goed zeg, heel fijn om te lezen! Gaat Charlotte straks gewoon naar het KDV als jij verlof hebt of hou je haar thuis? Ga je het volhouden nog 6 weken? Of taai je langzamerhand wel af?
Charlot blijft naar het KDv gaan. Aan de ene kant vind ik het niet zo leuk, mis ik haar drie dagen terwijl ik wel thuis ben. Aan de andere kant, wanneer de kleine er is, kan me dat een hoop rust geven. Even wat uurtjes slaap pakken enzo. Of ik die zes weken volhoud, ik weet het nog niet. Ik zie wel, merk wel dat wanneer ik bezig ben ik minder last heb van dingetjes als wanneer ik stilzit. Maar zet me op mijn werk niet meer voor de volle 150% in. Doe alleen wat nodig is, en andere ambities leg ik voorlopig ter zijde.
Klinkt allemaal heel verstandig Imani! Die ruimte kan je denk ik heel goed gebruiken, al is het voor wat extra rust of lekker aanrommelen in huis en dan proberen niet te vergeten dat je zeker ook nog moet / mag genieten van deze wonderlijke toestand in je lijf!
Zeg dat wel. Zat net op de bank en schoot enorm in de lach. Manlief keek verstoord op uit zijn studieboeken. Feit wil dat ik mijn darmen nu op plekken aan het werk hoor, waar ik dat nog niet eerder gehoord heb. Errug grappig! Gelukkig is dit kindje ook weer erg bewegelijk, dus word ik vaak herinnerd aan dit wondertje.