Heey meiden, ben ik weer even....kijken of ik nog berichtje kan tikken (vanavond 2e nachtje van de 3). Zitten hier zwaar aan de drank op een zaterdagavond lees ik al....tsss..en mij niet eens uitnodigen..(onee, moest nachtdienst in). Prinses haha....mannen....!!! Maar je kleine man dus ook al aan het rondstappen...zucht...wat gaat het toch snel he? Lenneke klinkt erg leuk en idyllisch dat schaatsen...leuk hoor! Martini.....brrr. 'Taat'.....ow wat schattig! Natas heey wat lees ik nu.....ik ga heeeeeeeeeeeeeeel hard duimen dinsdag!!! Hier het schip gemist, maar goed.....na -tig keer idd wel een keer genoeg van. Lees dat je aan liefdadigheidsdates gedaan hebt...haha...Rennuh! Ja, die bellen in de champie he...... Hier viel vanavond ook beetje sneeuw volgens mannetje (ikke niks gezien), maar ga zo maar bijtijds vertrekken zodat ik rustig aan kan rijden. Lau tikte lekker aan dus dat borreltje...goedzo! Dat uitkijken naar de lente herken ik helemaal....bloemetjes die weer uitkomen...ben bang dat het toch nog wel even gaat duren. Ruben ook lekker tussen 2 sprongen in een extra hobbel aan het nemen misschien (hier wel 1tje). Maar ach, daar horen ook wel leuke lieve dingen bij...lekker bij mama kroelen. Super zeg dat hij het losstaan oeffent... hij wordt er straks steeds handiger in! Hier Arthur die het ook een tijd vertikte om mama te zeggen..papa was daarentegen te pas en te onpas wel in trek. Maar sinds kort dus ook weer mama..heerlijk. Hij zegt papa en mama net als Calimero....kunnen jullie je daar iets bij voorstellen? http://www.youtube.com/watch?v=vT0Ij1GpdS4 Lieke idd.....dit jaar ga je trouwen!!! Voor je het weet is het al zover let maar op! Vooral als je zo druk bent vliegt de tijd....denk ook aan jezelf he..niet ziek worden. Ow....en nog een trouwerij dit jaar toch..? Femke klinkt erg leuk die brunch! Denk aan je morgen lieverd, kus...of zoals jij zegt..tut! Heerlijk dat Marinneke goed voor zichzelf opkomt....haha...ook al is dat soms niet eens nodig. Ow en die verhalen van mensen die door het ijs zakken...hoorde vanmorgen idd op het nieuws dat de hulpverleners het er maar druk mee hadden en soms zelfs lastig ter plaatse kunnen komen door de geparkeerde auto's....dat van die schaatser...bah. Imani oow wat heerlijk; bijna verlof..echt aftellen nu! Hopelijk kun je toch een beetje slapen vannacht. Okee, ga berichtje nu plaatsen.....en mijn spulletjes pakken....nachtzuster on her way!
Zo, en ik ben inmiddels 'al' weer thuis.....hier ligt een aardige pak sneeuw in het land. Ik duik nu snel mijn bedje in...als ik vanmiddag vroeg wakker ben maar eens sleetje gaan rijden met Tuur. Doeggie!
Goedemorgen, Hier dan weer eens een berichtje van mij. Heb alles wel gelezen maar niets onthouden en met 2 schermpjes werken kan ik niet. Dus val er hier even in. Erna, alweer in de nacht? jeetje meid hopelijk kan je lekker slapen. Imani, bijna verlof heerlijk hoor, kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt. Natas, leuke dingen gedaan met je zus? Verder alle juffen weer naar school. Weer in de roelatie van het normale leven. Hier gaat alles zijn gangetje. Naomi is erg druk bezig met het krijgen van tand nummer 9 en 10 dus dat heeft wel een paar uurtjes op zitten gekost maar het gaat goed nu. Papa is ook weer aan het werk vandaag dus ook hier het normale leven weer terug. Ik heb gisteren gewerkt er het was een grote piunzooi. Niet erg gezellig dus. Maar heb het een en ander weten op te ruimen dus kan er woensdag tegen aan om de rest weg te werken. Liefs
Update op hyves. Sneeuw? Hier helemaal niets! Ja, zonnetje en een frisse wind (-1,4 graden in de luwte) MamaCalimero: pieppiep halo pieppiep halo. heerlijk jeugdsentiment. Succes nog komende nacht. Rijd je voorzichtig? 't wordte rg koud en dan met die kliedersneeuw. Lyd, ook wel weer lekker he, zo'n dagje alleen met je meis. Hier zal er ook één moeten afkicken van twee weken papa en mem om zich heen. (hmm, vrees dat papa en mem zelf ook wel even moeten wennen)
Hier ook geen sneeuw maar wel koud ,bah. Heb net de boodschap voor de hele week binnen. Leander had vreselijk koude handjes arme jongen. Ligt nu in bed op te warmen. Lydia weer helemaal opgeknapt gelukkig. Vreselijk he die puinzooi die je kan hebben op de afdelingen. Ik ben gisteren ook vreselijk aan het ruimen geweest. Naomi tand 9 en 11, Hier nog steeds wachtende op 7 en 8. Imani dat gaat snel zeg tot aan je verlof. Hopelijk kan je dan goed bijkomen om je op te laden tot de bevalling. Je schreef over angst voor wederom een vroege geboorte. Kan mij voorstellen dat de schrik er in zit. Blijf voor je duimen tot zeker 40 weken. Rustig aan hoor. Hoe is het met de juffies op school vandaag.? Femke, ik zoef zo ff naar hyves.... Hier net in de opruiming boek pluk van petteflet gescoord. Jeugdsentiment, lijkt mij leuk om deze te kunnen voorlezen aan Leander. Zat ff te snuffen tussen de 94 kleertjes, maar die vind ik nog wel erg groot. 86 is goed pas hopelijk blijft hij er nog wel even in. Aldonza hahaha calimero mama wat lieffies zeg. Sterkte met werken aankomende nacht. Lenneke op het ijs gestaan, stoer hoor. Ik durf dit niet meer op de schaatsen. Ben veel te bang om te vallen.
Is zeker lekker fem een dagje alleen met meisje. Ze hoeft deze week maar 1 keer naar de gastouder. dus ook dat is aan de ene kant wel lekker voor haar aan de andere kant was het misschien lekkerder voor haar geweest als ze meteen 2 of 3 dagen zou gaan. Maar heb haar deze week lekker 3 dagen voor mezelf hahah. Lieke, naomi krijgt tandje 9 en 10 en niet 9 en 11 dan zou ze de 10e overslaan, lijkt me wat lastig
Vind sowieso dat er een erg groot verschil zit tussen de kleertjes 86 en 92.Het zijn maar 6 centimeters, maar in de praktijk is het toch erg vel als je tussen twee maten in zit.
Liek de zenuwen? Voor september, of heb ik iets gemist? Ja, happies, ete? Heb haar maar een stuk ontbijtkoek gegeven. Hollebolegijs is weer eventjes rustig. Ze moet het wel redden nog tot een uur of zes. Trouwens Elmo, druk op je werk zeker hè?
Hier ook eentje met afkickverschijnselen. Papa,papa,papa,papa. De hele dag door. En mama maar vertellen nee papa is aan het werk. Hahaha Eten gaat er ook bij Naomi wel in geen probleem. Met gemak 2 broodjes en dan nog wat fruit en dan nog een rijswafel honing tussendoor(degewone wil ze niet). En dan straks haar warm eten en dan nog een fles. Heerlijk als ze zo eten.......
haha Nee hoor niet zenuwachtig voor die jaar. Het houd mij niet extreem bezig eigenlijk. Dus Fem niets gemist. Die Marin lekker aan het afkicken van het hapfestijn met de feestdagen. Vind inderdaad de stap van 86 naar 92 enorm veel verschil inmaken. Eten Leander hapte zowaar een halve krentebol weg in de wagen tijdens boodschappen doen. Was etenstijd dus allebei dus een krentebol. Tevens een vifit gedeeld, was gezellig zo onderweg hahaha. Verder heeft hij toch vaak een papfles zo rond 14.00. Kind heeft echt trek omdat er nog geen volwaardige lunch ingaat. Vanavond heeft hij stampot boerenkool gegeten die ik zelf voor hem gemaakt had mondje bleef maar open gaan. Toetje was halverwege te veel. Heeft nog een warme fles lekker weggedronken ook. Is het erg als ik hem gewoon 3 flessen melk nummer 3 aan blijf bieden.?
Geen idee Lieke! Je hoeft in elk geval niet te druppelen Enne..die zenuwen komen vast nog wel hahah Eerste werkdag zit er weer op! Viel me reuze mee, de chaos viel mee!
Nee idd die Vit D druppels staan nog potdicht in de kast. Fijn dat de eerste werkdag is meegevallen. Altijd weer prettig.
Misschien hebben we hier wat aan.? Vitamine D Zuigelingen en Kinderen in de groei hebben veel vitamine D nodig voor de opbouw van de botten en tanden. Voor kinderen tot vier jaar is deze hoeveelheid zó groot dat die niet door de voeding kan worden geleverd. Naast vitamine D uit de voeding is het lichaam ook in staat vitamine D te maken onder invloed van de zon. Maar ook deze aanmaak is tot ongeveer het 4de levensjaar niet voldoende. Daarom geldt het advies kinderen tot vier jaar extra vitamine D te geven in de vorm van tabletten of druppels