Vind Tuur ook nog wel wat jong hoor voor koffie bij zijn mandarijn! Lekker even vrij nu. Je zei pas dat ons huis nog te koop staat op hyves, dat klopt. Pas als financiering van koper rond is haal ik het er af. Je weer maar nooit! Vanmorgen naar een huurhuis wezen kijken, was echt prima. Maar willen ze alleen per jaar min. verhuren. Dat is voor ons weer net te lang...grrr. Ohhh Fem, wat een wijsneus is je meisje toch! Nu nog leren dat haar poepie ook in de sjee moet, hahaha! Gevaarlijk op de weg dus... Hier een piepklein laagje sneeuw.... Ziet er zo mooi uit gelijk allemaal! Liek, fijn dat het goed ging bij de oppas! Imani, vervelend voor Carlot, die kapotte billen. Wat zeggen ze bij het kdv als je ze er op aanspreekt? Lyd, toch lekker buiten geweest. Werkse vandaag, hopelijk viel het mee met puinruimen!
Ben alleen vandaag vrij Femke morgen en vrijdag nog een dagje maar daarna weer 5 dagen vrij . Haha, die Marin....voor je het weet doet zij het (ook al ) op het potje. Maar goed dat mannetje weer thuis is....niks aan dat slechte weer...beter veilig thuis. Lenneke groots gelijk ja...ze zullen toch binnenkort moeten laten weten dat het rond is en dat jullie een voorlopig koopcontract tekenen? Al kan ik me helemaal voorstellen dat je het er zelfs op laat staan totdat de daadwerkelijke sleuteloverdracht is geweest. Jammer dat dat huurhuis niks is....zullen er toch best wel wat zijn waarbij je minimaal een jaar moet huren. Hopelijk vinden jullie toch wat leuks ter overbrugging. Mooi he zo'n laagje sneeuw...hier is het nog steeds een laag (zonder -je). Uh....smaakt niet eens zo beroerd hoor....mandarijntjes bij de koffie. Al is het vooral mama koffie en Tuur de mandarijntjes (maar stiekem krijgt Tuur af een toe een lepeltje koffie....ben ik nou een hele slechte moeder ).
Hihi, vind hij dat lekker dan lepeltjes koffie? Nicky haalt echt haar neus er voor op, is bah! Zal toch geen kwaad kunnen zo'n klein beetje!
Oh Lenneke, jammer van dat huurhuis. Natas...maar misschien willen ze juist jullie huis van die 9? Kan toch? Ik duim voor jullie meid! Imani, Arme Lotteke! Ik hoop dat de billenspray gauw helpt! Ruben zit er momenteel ook als een baviaan bij! Gaan we nog eens een mooie foto van je buikkie zien? Heb gisteren met Lenneke besloten dat het wel weer tijd werd Lydia, Lekker eruit geweest! De rest babbel ik op hyves wel met je bij Lieke, Fijn dat het bij de oppas goed ging! Erna, Ik dacht ook meteen, bah! Koffie met mandarijn! hahahah Euh.... ElivraR, JOEHOEEEEE Femke, Goed dat hij terug is gegaan! Moet je niet aan denken toch! Gaan jullie nog iets leuks doen? Nu is hij toch thuis Slimme dochter heb jij zeg! Echt wel! ff opslaan
Romy komt vandaag terug naar Leiden, eindelijk! Alleen was de ambulance die om 10.30 zou komen er nog steeds niet en we worden erg ongeduldig ik wil naar mijn meisje, Hubbie en ik zijn gisteren alvast vooruit terug naar huis gegaan. Maar nu schiet het dus allemaal niet op, pffff Gelukkig merkt Romy er zelf niet zoveel van ze lag volgens de verpleging lekker te slapen en het gaat erg goed met haar dus dat is dan in ieder geval weer een opluchting. Greets Beeb
De prikken zitten er weer in. Het gehuil viel mee dit keer. Gewicht was wel toegenomen, maar minder dan lengte en hoofdomtrek. Dit komt omdat hij zich meer gaat bewegen. Verder mocht hij geen fles meer, maar moest hij de melk uit een beker drinken. Nou we zijn wel aan het oefenen, maar al die melk uit een beker, krijg ik er niet in. Dus heb maar ja geknikt, en nee gedacht. hahahaha! Tim kan zich momenteel slecht zelf vermaken. In de box zit hij niet graag, en als hij in de kamer rondkruipt, gaat hij toch steeds naar de dingen die niet mogen. Echt een handenbindertje dus momenteel.
Beeb, wat een fantastisch nieuws. Vervelend dat het allemaal lang duurt, het kan nu natuurlijk niet snel genoeg gaan. Ik hoop dat ze snel veilig dicht bij huis is. Aldonza, mandarijntjes en koffie. Ik ga ook liever voor de optie van Femke. Lenneke, kun je niet ergens een zomerhuisje huren? Fem, papa dus fijn thuis vandaag. Slim dat hij naar huis gegaan is, veiligheid voorop. En Marin begint dus al echt verbanden te leggen. Wat knap zeg! Elmo, is Ruben alweer helemaal fris. Bah, poep in zijn nekhaar, wat zal het gestonken hebben. Lieke, fijn dat Leander het goed heeft gehad bij de oppas. Een hele geruststelling lijkt me.
Jah, manneke wel blij vandaag! Ligt wel alweer op bed... Lag gisteren en eergisteren ook echt comateus in bed! Hij heeft vreselijk veel lol gehad op het KDV! Ze zeiden dat hij echt ontzettend leuk meedoet en lief & geduldig is! Dan smelt je toch weg! Je vindt je eigen kind al zo ontzettend leuk en als anderen dat dan ook zeggen...whahahahahaha Ik denk dan: Told you so! hahaha Hier de stofzuiger al uitgelaten en zowaar een wittig landschap hier vanmorgen (euh..eind van de ochtend dan..heeeeeerlijk uitgeslapen). Nu is het alweer bijna weg! Zal zo eigen hubsel even bellen om te horen hoe de glibberigheid naar zijn werk was. Valt vast mee, anders had hij al wel gesmoest.
Geweldig Beeb! Bedankt voor je update laatst via pb! Begon me echt zorgen te maken om jullie. Ik hoop dat je nu ook echt van Romy kan gaan genieten...het heeft jullie zo ontzettend tegen gezeten. Heel fijn dat ze nou lekker vlakbij huis mag zeg! Voor jullie ook een hele opluchting! Wat je al schreef: eindelijk je eigen bed weer. Prinses, Meen je dat nou? Hij MOEST uit een beker gaan drinken..whahaha... nou ja zeg! Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan, ja knikken en nee doen. Kind moet nog 1 worden zeg! En wie mag er de hele dag met een natte lap achteraan? Sukkels zeg! Maargoed, wat zijn zijn maten momenteel? Prikjes weer gehad! Nu is de volgende zijn BMR zeker?
Wauw...allemaal goed nieuws! Beeb super dat Romy weer dichterbij naar huis komt....hopelijk over niet al te lange tijd dan eindelijk echt thuis! Fijn dat je het nieuws met ons komt delen! Laat het even hierbij...klein mannetje hangt aan mijn kleren en wil denk ik wel een boterhammetje.
Ben bijgelezen, maar geen tijd om te reageren. Moet over een half uur al in de auto zitten. WOWOW wat een mooi hyve nieuws zeg...
Nou Prinses, dan is jouw Tim toch wel een stukkie groter dan Ruben toen was :-D Lekker beertje dus! Lieke, Werkse? Je had avonddienst toch? Nou ja, fijne dag!
Klopt avonddienst met een zeer vermoeid mannetje nu. die eigenlijk naar bed moet maar niet kan . Hij is echt uit zijn hum , jankt om minste geringste en wil niets....
Nope mijn dienst begint 13.30. En de bezetting is nu niet om over te juichen. Dus hebben mij hard nodig. Ik ga hem mijzelf en hem nu aankleden..... Hij zal straks wel slapen in de auto en hopelijk bij de gastmevrouw. doeiiii