De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Meelezen? ik mag hopen van niet nee.
    En anders had ze toch al lang een ban gekregen.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Arme Femke...we kunnen inderdaad wel 100 leukere onderwerpen bedenken ;)

Prinses,
    Waarom niet?
    Ik ben daar nooit moeilijk mee geweest hoor, toen hij richting het jaar ging at hij alles mee.
    Preischotel etc. .... nooit last gehad hier. Gewoon proberen zou ik zeggen.

3. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    en voor spitskool moet je even in het boekje van het cb kijken. ik dacht het niet vanwege de krampen.

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Waar staat dat dan in het boekje?
    Ik heb ook worteltjes opstaan, maar misschien doe ik hem een paar hapjes mee.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Maar als je kind verder nooit krampen heeft dan?

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Blz. 48-49
    Het is erg nitraatrijk maar valt niet onder "beter niet tot een jaar"

Dat is prei bijv. weer wel.
    Vanaf een jaar mag hij dus alles

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nitraatrijk:
    andijvie, bleekselderij, Chinese kool, koolrabi, paksoi, postelein, raapstelen, bietjes, sla, spitskool, spinazie en venkel.

Wees voorzichtig met: boerenkool, prei, rauwkost, rode kool, savooienkool, ui en witte kool (tot een jaar beter niet).

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik had het ook gevonden. Dankjewel!

9. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Even tussen eten en sesamstraat door...

Femke kom maar hier...hebben hier ruime kelder onder het huis en nog een smeerput in de garage....beiden toe aan flinke opruiming ;) !

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Erna, bedankt. Zodra we in braboland zijn sturen we haar jouw kant op.

(ik word trouwens wel errug nieuwsgierig naar jullie stekje zolangzamerhand)

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

We kunnen daar ook de eerstvolgende meeting houden!
    Ik ben zelf ook wel erg nieuwsgierig hoor!
    ;)

12. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hier ook een aagje!

En Lau, is die 9e tand niet een kies?

Nicky om 18.45u op bed gelegd met paracetamol. Ze had vanmiddag al 39,7. Hopelijk slaapt ze een beetje. Mamma is namelijk ook helemaal versleten.... De hele dag alleen maar bij je zitten, hangen, huilen, zweten...zo zielig. Ik kon niet eens naar de wc zonder dat ze ging huilen en achter me aan kwam...

Idd Fem, je kent het. Hoe lang duurde het toen bij Marin? Was dat een dag of 4 a 5?

13. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Zareedag de 27e begon het met heel veel slapen. 's Middags kwam de labiele hangerigheid. Uiteindelijk was ze oudjaarsdag weer het vrouwtje. Dus als het goed is, is Nicky er zaterdag weer van af. Mij viel het op dat marin geen avondeten wilde hebben, maar wel goed dronk en fruit at.
    De nachten waren redelijik rustig. ja, ze was haar konijn regelmatig kwijt. dat wel.
    Het kost je de minste energie als je de boel de boel laat en zodra ze ene hang momentje heeft te gaan zitten met alles (telefoon, afstandsbediening, drinken) binne handbereik. dan ga je je er ook niet aan irriteren en kan je er stiekempjes misschien wel van genieten.

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh Len, overnieuw geteld en hij heeft er nu 8...lijkt of het bij hem echt van voren naar achteren gaat ipv kiezen eerst en dan hoektanden.
    Ik zal toch eens proberen goed in zijn bekkie te gluren!

Natas,
    Nog iets van de bezichtigingen gehoord?

ElviraR,
    Echo?

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @Liek fijn dat het bij de oppas goed ging! Werkse!

@fem whahahahahah papa na de sjee, poepie! whahahahah zij is een poepie!
    hmmm nee hou het dan bij mijn eigen zussen...

@len, balen van dat huis! Die van ons mag je hoelang jij wil huren hoor whahahaha
    Hopelijk wordt je meisje niet ziekies!

@prinses stoere bink bij de prikken! En dat overal aanzitten en heen kruipen, ik ken het hahaha lekker hollen!

@beeb fijn hoor!

@lau, lekker uitgeslapen dus! Menneke dus weer tandjes erbij, arm ding!

Ik heb wel lekker gewerkt vandaag.. heb weer een beetje meer motivatie.. dat scheelt wel.

Kijkers niks meer van gehoord.. had ik ook niet verwacht. Hopelijk snel weer nieuwe mensen.

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ach, arme Nicky!
    Gauw beter worden meisje!

17. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Prinses,
    Op borstvoeding.com kun je een voedselintroductielijst vinden, wanneer je wat kunt introduceren. Hield me er eerst heel strikt aan, nu wat minder.
    Heel verstandig, ja zeggen en nee denken bij het cb. Hier een meisje wat sinds een maand een tuitbeker accepteert, maar een flesje vindt ze ook nog heerlijk.
    Tim is 2 cm langer dan Charlot nu is! :D

Lenneke,
    Nog steeds op zoek naar een huurhuis. Hoelang hebben jullie nog?
    Met het KDV heb ik al meerdere malen erover gesproken, de kapotte billen. Maar ja, het is lastig. Thuis verschonen we zodra ze gepoept heeft, maar dat is makkelijker in de gaten te houden dan wanneer je een hok vol kinderen hebt. Ik weet dat als ze door hebben dat er iemand gepoept heeft, ze dat kindje meteen verschonen (heb veel gezien in de tijd dat ik daar kwam om te voeden). Maar blijf er wel van balen.
    Beteschap met Nicky.

Elmo,
    Ruben dus ook bavianenbillen. Hmmm.
    Buikfoto, die moeten we nodig gaan maken. Het begint nu al, minder foto's van de tweede dan van de eerste. :oops: En voor een goede buikfoto zal ik toch wel m'n borsten even moeten optillen, die hebben de afgelopen maand een inhaalslag gemaakt. :confused: :)
    Leuk he, om andere zo positief over je kind te horen. Het schijnt dat Charlot nog wel eens een kattekop kan zijn volgens de leidsters. Gelukkig weet ik dit zelf ook. Het wordt lastig als ze een heel ander beeld van je kind hebben dan jijzelf.

Beeb,
    Wat lekker dat Romy weer dichter bij huis is.

Fem,
    Zuslief weer streken? Dat beloofd wat voor aankomend weekend. Weet trouwens niet of ik bereikbaar ben. Mobiele telefoon en huistelefoon doen allebei raar. Allebei sinds vandaag.........

Erna,
    Ikke ook nieuwsgierig.

Natas,
    Zus nog in het land of inmiddels al weer vertrokken?

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Zielig hoor die kapotte billen!

Zus vertrekt vrijdag weer. maar komt dan snel weer (eind januari)

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh Natas, balen zeg!
    Ik hoop ook dat jullie gauw kopers hebben zeg!
    Fijn dat je weer motivatie hebt om te werken!

Imani,
    Ja, de billen van Ruben zien er alweer beter uit!
    Vanmorgen na die strontbom flink dik ingesmeerd en nu zag het er alweer goed uit. Het scheelt dat hij altijd goed hersteld (en dat met zijn huid).
    We kunnen wel weer helemaal smeren hoor, t was weer kurkdroog!.
    Heel vervelend dat ze door het KDV zo'n zere billen heeft! Heel sneu zeg!
    Ja, ze doen hun best...maar als je dit toch aangeeft kunnen ze toch wel die paar dagen dat ze er is even extra opletten? Zij zien die plekken toch ook met verschonen?
    Zou je nog iets aan de voeding kunnen doen op dit gebied of maakt dat dan weer niks uit?

Ik kan me heel goed voorstellen dat de aandacht toch wat anders ligt dan toen je zwanger was van Charlotte. Maartoch...voor je het weet is je buik weer leeg hoor! Als je in je hoofd maar geniet, herinneren zijn ook erg kostbaar!

Je hebt vast een prachtige buik inmiddels (inclusief die grote memmen die erboven / erop hangen) dusse...een foto'tje hebben we wel verdiend toch? hahahah

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    whahahahhaa jij wil een foto van Imani haar grote memmen! geef maar toe!

Deel Deze Pagina