Ze blijven maar kwakkelen he? Naomi ook al uit haar hum! Lau, wil je dan zo een net als mij? dus die je kunt oploaden bij zo'n ticker site? Of een grote met datum van geboorte enzo? Stuur maar een foto hoor als je iets wil!
Oh leuk leuk... Ik ga ff neuzen...misschien stuur ik je iets meer, dan kan je zelf een beetje puzzelen (kan w.s. gewoon niet kiezen ..hij is zo leuk! whahaha).
Ruben stond gisteren zo'n 10 sec los (nou ja, Lau zei 7 maar ik rond af naar boven ). Hij stond tegen de kinderstoel aan en wij stonden in de deuropening naar de keuken. Hij liet de stoel los en bleef ons zo aan staan kijken. Onze grootste hond kwispelde zo'n beetje in zijn gezicht, maar meneer bleef gewoon staan. Ineens was ie achter de hond verdwenen..zat ie keurig op zijn pamper..trots te wezen!
Goed zeg! Mijj meneertje slaapt bijna de hele tijd.. eerst van 9:45 tot 12:45 en nu ligt hij alweer te tukken.. Nou ja slapen helpt als je ziekies bent.
HIER DE EERSTE STAPJES LOS GEDAAAAAAN! Fijn dat Dean goed slaapt, is inderdaad het beste vaak. Hoe is het met de andere kids?
Superdepuper van die knappe Ruben! Helemaal los stappen! De trots straalt van je mamma's berichtje af! Dean ook al niet lekker. Beterschap ventje! Natas, ik even verzinnen wat ik wil qua banner... Hier is pappa thuisgebleven bij Nicky. Nog een hangdagje. Vanavond ging het redelijk en heeft ze ook wel weer wat gegeten. Ik had pasta gemaakt, haar lievelingskost. Dat ging er wel in! Gelukkig maar. Drinken wilde ze nog wel de hele dag dus dat viel mee. Ze had een spuitluier gehad, dus pappa had haar hele bedje moeten verschonen, hihihihi....
Vooral dat hihihihi erachter Valserd! Fijn dat het eten weer wat beter gaat! Lief he, zo'n mama die dan precies maakt wat je lekker vindt! Hier het buurmeisje ook al spugen en hele waterig ontlasting... zou er dan weer wat in de lucht hangen?
Wauw, wat goed van Ruben! Nou, Charlotte gaat gezelschap houden in de ziekenboeg. Haalde haar op van het KDV, voelde ze onwijs warm. De hele dag was er niks aan de hand. Zomaar inene werd ze heel timide en kreeg ze koorts. Ze heeft net een tijdje op mijn buik/borst liggen slapen en is nu met te weinig eten op naar bed. Vannacht vanaf half vier heeft ze tot zeven uur liggen hoesten (terwijl ze sliep). Pffff, ik vind dit zo sneu voor haar. Even kijken hoe de nacht gaat, anders maar weer de dokter bellen en vragen voor een doorverwijzing naar de KNO arts. Van het weekend gaan we kijken voor een tweelingwagen. Hebben er een op marktplaats gezien, en zijn zo goed als zeker dat dit hem wordt. Beterschap voor alle zieke kindjes!
He sjips, je hebt me door.... Arme pappa moet ik natuurlijk zeggen! Volgens asisstente van de ha hangt er idd weer filnk wat virus in de lucht!
Arme Lotteke! Ik hoop dat ze gauw weer opknapt zeg! Ruben begon vanmiddag ook weer zo naar te hoesten...*steekt kop in het zand* Leuk joh, kijken naar een twinswagen! mijn zus heeft ook 1 via MP gekocht voor haar dochter en zoon. Hartstikke goed geslaagd. Ze is er erg tevreden over (kost tenslotte allemaal genoeg).
Applaus voor Ruben en beterschap voor de ziekenboeg. Ik ben erg moe. Mijn ogen vallen bijna dicht, dus ik denk dat ik zo op de bank belandt of een kop koffie neem. Verder heb ik reuze zin in engels drop, maar we hebben niets lekkers in huis. *grom*
Sluit me helemaal aan bij Prinses, ben ook helemaal afgedraaid, drukke dag op werk en kort nachtje hakt er wel in. Super Ruben! Ik heb hier ook eindelijk de stappen van Tuur kunnen filmen, maar staan op mijn mobiel....nu het kabeltje nog zien te vinden hoe ik ze op de pc kan krijgen.... Heel veel beterschap voor de zieke kids...hoop toch echt dat ze goed en snel opknappen! Uh...hier ook geen engelse drop in huis....maar ook niet zo'n behoefte aan. Owwww, zie net dat Wie is de Mol? weer begint...ikke zware addict dus hang zo voor de buis! Kom morgenavond weer even langs...zal dan wat uitgebreider reageren, goed?! Kus, Erna.
Hahaha, nou rustig avondje hier. Eerst Tim huilen, toen eindelijk stil. Toen gaf de baby-foon aan dat de slaapkamer van Tim te warm was. Dus kachel daar uit doen, vervolgens denkt mijn neus: Ik ruik wat. Poepbroek dus! Tim wakker maken en verschonen. Die dacht volgens mij al dat het ochtend was. Stond alweer te lachen en te wiebelen. Nu weer neergelegd, begint die babyfoon weer te piepen. Die ga ik nu dus wat anders instellen. Irritant. Hahaha! Zodadelijk lekker liggen. Je kunt je beter geen dingen voornemen.
Rook je zijn poepbroek ook via de b-foon? hahaha *neej, toen je de kachel lager ging draaien* Ben blij dat ik die toestanden er niet op heb zeg...zou er kriegel van worden denk ik. Als hij nou maar weer lief gaat slapen dan! Hier ligt er ook 1 lawaai te maken...ik blijf nog mooi even zitten. Die presteerd anders hetzelfde als Tim.... GOEDEMORGEN! hahaha
O, ja ik had dat ding van de babyfoon ingesteld om aan te geven dat het te koud zou worden, maar schijnbaar werkt hier de verwarming zo goed, dat het dan weer snikheet wordt. Ik denk dat Tim poepbroek nummer twee heeft. Ik had net het idee al, dat het niet de hele lading was. Dus nogmaals gaan kijken maar.