De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ben overigens nog niet echt bijgeslapen hoor en vandaag weer een drukke dag, maar wel lekker gewerkt..is toch altijd heerlijk als het heel langzaamaan weliswaar, maar wel weer beter gaat met een patiëntje...vreugdetranen bij ouders...sta je zelf ook even met brok in je keel en tranen leunend op je oogleden..

Femke heeft het goed gepland het weekendje als de verhuizing van het forum dit weekend echt doorgaat. Hopelijk heeft ze wel een sleetje mee o.i.d. want hier ligt ook nog steeds een heerlijke laag sneeuw.
    Arthur is gisteren trouwens ook nog wezen sleeën bij de oppas...ander kindje wat hem vast hield. Oppas heeft foto's gemaakt, dus zal eens vragen of ze ze aan me wilt mailen.
    Prinses als ik op gegeven moment niet meer weet wat nog te doen en meneer wil maar niet slapen dan krijgt hij ook nog een flesje hoor. Soms water, maar meestal toch wel melk.
    Speelgoedkist lakken....had je een blanco dan die je in kleurtje verft? Mijn plan is ook nog eens om een mooie blanke kist op de kop te tikken en met beetje mazzel proberen of ik Tuur zijn geboortekaartje erop kan overbrengen....maar goed, dat zijn tot dusver alleen nog maar plannen.
    Lieke heerlijk wat dagen vrij, nog leuke plannen? Behalve dan al het eten in A'dam? Waar ga je eten in Amsterdam? Vriendlief en ik gingen voorheen ook regelmatig naar Amsterdam om daar te eten. Eerst lekker shoppen en daarna lekker restaurantje. Chinees was daar erg favoriet, maar ook oa. de portugees.
    Jouw mannetje wil nog niet eens lopen achter loopkar, komt vanzelf wel hoor. Leander is natuurlijk nog steeds erg druk met jumpen en klimmen op de bank.
    Lekker shoppen is dat zo...ik zit ook nog te kijken om in de uitverkoop nog wat leuks te scoren voor Tuur...80 wordt eigenlijk alweer te klein...
    Als ik hier poepbroek ruik wordt die ook gelijk verwisseld hoor.
    ElviraR Tiago ook dus al druk aan de kletsssss! Uh...Femke moet nog gaan hoor...of bedoelde je wat anders?
    Ook lekker aan het sleeën dus! Het beloofd nog wel even zo te blijven en vooral van het weekend ook lekker zonnig weer.
    Imani hoe is eht met meisje...al iets beter dan vandaag overdag?
    Jullie helaas geen sneeuw.....zag wel de leuke schaatsfoto's op de hyves..erg leuk hoor! En die kerstpokjes....acherm...maar wat een poepie is het toch!
    Lydia ow...dus jullie hebben alle persweeën mee kunnen volgen....Tja..dat zou mij ook tegenhouden. In ons vorige huis was het ook wel gehorig...dat was niet de reden om naar het ziekenhuis te gaan, maar was toch blij dat ik daar was...heb de hele boel bij mekaar gegild en gescholden, dan had het hele blok wel geweten dat het bij ons zover was. Nu gelukkig een vrijstaand huis....hoop het ooit nog eens mee te maken en zou er dan wel voor willen gaan om thuis te bevallen.
    Lenneke heerlijk dat het nu officieel is....gauw de krabbel en sleuteloverdracht...dat geeft uiteindelijk de meeste rust!
    Hoe zit het met de huurhuizenjacht?

Oja, zit weer eens lekker aan wijntje (Canei, Canei..nee ijs hoeft er niet bij..is koud genoeg zo).

2. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier nu ook heerlijk vrij, hoef pas donderdag weer (dinsdagmiddag alleen vergadering), toch wel lekker hoor parttime werken, scheelt toch wel van 100 naar 70%!
    Gisteren toen ik Arthur bij de oppas op ging halen trouwens een mega smeltmoment....toen hij me zag toen ik binnenkwam zei hij meteen Mama (op zijn Calimerosch natuurlijk) en kwam hij naar me toe stappen..Zucht...
    Morgen ff weer wat hh taken doen....die was ligt er ook nog steeds...vanavond ook geen zin in, blegh! En zondag met Tuur naar mijn moeder...daar sleetje rijden! Mannetje heeft nachtdienst en kan dan zo lekker slapen (hopelijk).
    Maandag lekker bij vriendin langs, haar jongens worden in februari alweer 2 (Tuur en zij zijn net zolang...haha, eens kijken of Arthur daar zijn stapvorderingen ook wil laten zien. Oja, kabeltje nog niet gevonden..solly.

Nou, ga nog even op de bank (2e glaasje Canei) en lekker de nieuwe Seasons lezen. Heb net nog even zitten neuzen op Flexa voor leuke kleurstalen...willen een groentint in de keuken. Zag dat je daar extra grote kleurstalen kunt bestellen...helaas 2 van de 4 kleuren die me interessant leken zijn de kleurstalen niet voorradig...schiet ook lekker op!

Truste voor straks en tot hyves..ben wel heel benieuwd naar het nieuwe forum hoor!

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Lieke, ik mag nog thuis bevallen. Dat hoop ik ook nog een keer te mogen meemaken. Inmiddels zijn de condooms op. ;)

Aldonza, ik heb zo'n blanco kist op de kop getikt bij de gamma. Stond vorige week in de folder. Dus met een beetje geluk, staat er nog wel eentje. Ik beits hem in mahoniekleur. Eerst had ik ook nog in de gedachte om er iets op te schilderen, maar dit past beter bij ons interieur.

Vanavond even wezen sporten. Wel gezellig, maar niet super. Ik ben ongi, aan het lijnen en moe. Niet echt de ingredienten voor een gezellige avond. Morgen misschien even schaatsen. Ik heb ze in ieder geval gevonden op de zolder. Als het goed gaat, zit ik er over te denken om mee te doen aan een toertocht, maar waarschijnlijk zijn die voornemens morgen alweer voorbij. Hahaha!

O, ja ik zag net dat de verhuizing nog even opgeschoven wordt naar morgen of overmorgen. Dus wie weet, tot hier en anders tot hyves.

4. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Lieke,
    ik mag inprinciepe ook gewoon thuis bevallen.
    Als bij een volgende zwangerschap mijn hb gewoon blijft is er niets aan de hand.

vandaag gaan we ook even het ijs op, kijken of ik het nog kan haha.
    en niets breek natuurlijk

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Succes Lyd!

Hier even geirriteerd. Gisteren wou Tim niet slapen 's middags. Ik heb hem wel in bed gedaan, maar heb hem alleen maar horen brabbelen. Later op de middag heb ik hem er nog eens ingedaan, en wederom alleen geklets. Nu zei mijn moeder net dat Tim te klein was om over te gaan op 1 slaapje en dat ik een vast regelmaat aan moet houden. Ja, duh of ik dat niet doe. Grrr, daar kan ik dus echt niet tegen he. Hebben jullie daar ook wel eens last van?

6. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Ja ook wel eens last van.
    Mensen die zeggen dat "voeger"de baby zich aan de ouders moest aan passen en niet de ouders aan de baby.

Volg gewoon je eigen gevoel.
    Tim geeft het echt wel aan als ie moe is.
    Naomi slaapt ook maar 1 keer op een dag en soms 2 keer.
    Gisteren heeft ze maar 20 minuten gesapen en dat was in de auto.
    Thuis in bed gelegt maar dat was dus geiten in bed.

7. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
  8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat lees ik?
    Prinses en Prins voor een Brusje aan de slag?
    Dat bedoel je toch stiekem?
    Ben benieuwd hoor!

Hier door de sectio absoluut een zh bevalling (als het er ooooit van komt).

Erna heerlijk aan de wijn! Canei: I love it!

Lieke, op pad met aanstaande man!
    Lekker genieten / genoten?

Ja, verhuizing wordt weer 1 dag opgeschoten.
    Ze willen het zo goed mogelijk he..dan krijg je dat ;)

Lenneke,
    Meisje opgeknapt?
    Huis officieel verkocht! Super gefeliciteerd!

Euh....vlieg ff naar Hyves

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Niet doelgericht hoor Elmo! We gaan gewoon plezier maken, en zien het wel! ;)

10. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal...toch nog even hier de kans om te kletsen dus!
    Prinses klinkt goed hoor die speelgoedkist. Heb ze idd al wel vaker gezien, oa. ook bij bouwmarkten. Maar ik weet dat ik er voorlopig toch nog niet aan toe kom om hem te schilderen dus laat ik het nog maar even. Bedankt voor de tip.
    En jullie dus de rubbertjes op... ;)
    Ik moet zeggen dat ik het mee vind vallen met dat soort irritante opmerkingen.
    Mijn moeder verteld wel eens hoe zij dat vroeger deed, maar snapt ook dat wij het op onze manier doen.
    Ik zou ook zeggen...volg je eigen gevoel. Het is soms voor jezelf ook zoeken hoe je iets aan wilt pakken en soms kan advies dan prettig zijn, maar anders doen waar jij je goed bij voelt.
    Lieke ziet er leuk en spacey uit hoor; veel plezier!

Voor de schaatsers, veel plezier...het is er dit weekend volgensmij ook heerlijk weer voor. Hier dus ws de schaatsen spoorloos....dat krijg je als je zelf verhuist en je moeder ook vanuit het ouderlijk huis. Misschien liggen ze toch nog ergens bij haar, maar geloof het niet.
    Buiten dat....ik denk dat ik net zo schaats als de man van Imani, misschien kan hij het zelfs wel beter!

Hier vanmorgen heerlijk uitgeslapen en met zijn drieën een tijd in bed gelegen...wat kan het leven toch heerlijk zijn, he?!
    Vandaag geen wilde plannen, vriendlief is nu boodschappen doen. Misschien vanmiddag nog even wandelen als het zo lekker blijft.
    Ga nog even verder aan mijn koppie koffie.

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Fijn weekend allemaal!
    Niks breken bij het schaatsen aub!

wij gaan straks even lekker wandelen, zwemluiers halen voor Dean en morgenochtend lekker zwemmen met z'n 3en.

Wij lagen ook zo gezellig met 3 man in bed vanmorgen hihi Dean lekker schooieren over ons heen.. lekker ding.

12. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hier is manlief aan het schaatsen met vrienden.
    Nicky is wel opgeknapt, geen koorts meer. Maar nog niet helemaal de oude. Om haar nu mee te nemen minimaal 2 uur in de kou.
    En zelf ben ik ook niet zo fit, dus het is wel even goed zo.

Liek, veel plezier in 020!

Prinses, plezier maken, maar niet doelbewust, maar condooms wel op?
    Volgens mij is dan 1+1=2..... Hahahaha!

Erna en Natas, echt genieten is dat het zo lekker op bed met z'n drietjes! Ik kan daar ook zo helemaal blij en gelukkig van worden.
    Zo'n rijkdom!

Laura, hoe gaat het met Ruben z'n stapjes?

Lyd, succes met schaatsen!

13. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Weet nog niet of het wel schaatsen word.
    Meisje ligt nu in bed te slapen daarna moeten we nog even de stad in wat dingetjes halen.
    Kijk wel even en anders maar niet haha.

Morgen gaan we naar de nieuwjaarsreceptie van de camping.
    Dus zal er weinig zijn ws in de ochtend wel even.

14. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    He gezellig Lyd naar de camping! Wat een leuk initiatief.

Krijg je gelijk weer zin in de zomer...hahaha

15. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    jaaaaaaaaaa dat heb ik al.
    ik vind die kou ook niet erg maar heb toch lieven wat hogere tempraturen, lekker in de tuin zitten.
    Met dit weer krijg ik alleen maar zin om te gan skieen.
    Maar ja dat zit er niet in ben ik bang.
    Misschien volgend jaar

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lenneke, moeite met rekenen?
    In deze hoek is het toch: 1+1=3 ? ;)

Ik ga met de badkamer bezig..eindelijk eens!

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahaha, nou zo snel gaat het niet hoor. De vorige keer duurde het 14 maanden en toen was ik erg bezig met ovutesten etcetera. Die laat ik nu nog in de kast liggen. ;)

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Het schaatsavontuur was hier van korte duur. Drie paar schaatsen geprobeerd, 2 rondjes geschaatst, 1 x gevallen. Toen was ik het wel weer zat. Vroeger kon ik het echt heel goed, maar het is dus al een behoorlijke tijd geleden en heel aantal kilootjes zwaarder. Dat kon ik behoorlijk voelen in mijn enkels. Laat die toertocht maar zitten. Au, mijn kont doet zeer. Hihihi!

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jammer Prinses!
    Volgend jaar beter?

20. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Volgend jaar doe ik mee aan de elfstedentocht! ;)

Deel Deze Pagina