owjee prinses, schaatsen toch niet zo je ding? ff naar hyves zoefen! @lyd, have fun op de camping.. Jullie nog plannen voor de zomervakantie?
Wij gaan met vrienden naar centerparcs. We hebben al geboekt. Een midweekje. Twee huisjes naast elkaar. Lekker relaxed!
gezellig! wij gaan naar Spanje met de camper (beetje vakantie geld mogen we wel uitgeven toch? hihi de rest is alles voor huis) 2 weekjes! heerlijk he!
Voel me net Hans en Grietje....lang leve de eierkoeken! Prinses ziet er erg geloofwaardig uit die foto! Elfstedentocht here she comes (al klunend winkelen kan natuurlijk ook!) Lyd veul skik op de empingkemping! Leuk initiatief, hechte groep zo te horen. Vakantieplannen..ja, we willen een dag of 7-10 met vrienden naar het Gardameer, hebben al de nodige boeken nagekeken, maar moeten nog wel boeken. Ga er weer vandoor.....ben half half film aan het kijken op filmnet..ben alleen bang dat ik al teveel gemist heb, dus van de week maar eens kijken als het weer komt.
HEej zijn we nog online.? Dacht ff lezen.., maar we kunnen nog reageren. Vakantieplannen. We willen na ons trouwen op reis gaan. We hebben in ieder geval besloten dat dit zonder Leander gaat worden. En inderdaad Natas vakantie centen mag je uitgeven, waar in Spanje gaan jullie.? Hoe is het met Dean.? Prinses Lekker geschaatst dus whahaha ik vond je al bizar sterk met je toertocht plannen. Leuk Lydia zo`n campingreceptie mbt nieuwjaar. Leuk om dan je zomer vrienden te zien. Nicky weer aan het opknappen gelukkig. Lenneke fijn dat jullie huis def verkocht is. Liek
Verder geen echte heftige plannen, gaat strakjes tegen 18.00 rijden naar amsterdam. Inderdaad Leander is een echter klauteraap op de bank. Hij kan er op en weet er zelfs ook weer netjes af te komen. Dus ben niet bang meer voor vallen. Hopelijk vind je ook leuke dingen in de uitverkoop. Tuur ook aan de 86 dus.
Leuk al die vakantie plannen! We gaan in Noord spanje.. camping, we zijn er bijna uit.. maar we kijken nog rond. (ik ben al vaker op die camping geweest toen ik nog bij mijn ouder woonde en 1 keer met rick) Hier lekker een uur gewandeld in het zonnnetje, het was heeeeeeeeerlijk! Net lekker gegeten, we gaan Dean lekker in een warm badje doen (hij is ny zo druk aan het spelen dat hij vast niet wil hahahha( Morgen lekker zwemmen.
Wij zijn bij de Ikea geweest. Ik heb een tafeltje met twee stoeltjes voor Tim gescoord. Zodadelijk duik ik de garage in, om deze in dezelfde kleur als de speelgoedkist te beitsen. Is een cadeau voor zijn verjaardag. Hij heeft al zoveel speelgoed. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/87474709
Ja Lydia jullie vakantie hadden we makkelijk kunnen raden..haha, maar gezellig en leuk adresje anders ga je niet ieder jaar daarheen toch?! Lekker hoor Natas lekker frisse neus halen met zijn allen. En is Dean lekker in bad geweest? Zwemze morgen! Prinses leuk dat tafeltje! Ik heb toen ook al bij Ikea zitten kijken...ga daar tzt (als de box weggaat) ook leuk setje halen ws. Je bent wel lekker crea bea zeg....krijgen wij straks eindresultaat ook te zien? Lieke jullie zitten ws al lekker te eten! Hier nog wel bang voor mannetje op de bank hoor, blijf er echt bij zitten...zo af en toe heeft ie nog wel weer de neiging om zich in eens te laten vallen achterover....en soms dus richting vloer! Meneer lijkt ook beetje de smaak van het klimmen te hebben gevonden....zat al op de tafel vanavond (zo'n laag opiumtafeltje)! Vanavond na het eten lekker samen in bad geweest, nog even drinken en inmiddels ligt meneer alweer half uurtje op bed. Ik heb de stapjes van Tuur dus kunnen filmen op mijn mobiel....het kabeltje gevonden waarmee ik ze op de pc zou kunnen zetten, maar het lukt me dus nog steeds niet....Aargh...techneut! Vriendlief ligt te slapen, gaat nachtdienst in, dus zal hem straks eens vragen of hij me kan helpen. Nou, ga lekker van mijn bakkie koffie genieten, misschien tot later!