De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Als het af is, maak ik een foto!

Vandaag ook nog even geschrokken. Tim trok zich op aan de tafel, en knabbelde aan het hoekje. Op de een of andere manier ging er iets mis. Ik kan niet uitleggen wat, maar het was huilen en er was iets bloed in zijn mond. Even leek het ook of de tand los zat, wat later toch niet zo bleek te zijn. Er was even paniek in de tent. Als Tim pijn heeft, voel ik dat tot in mijn tenen.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kind met pijn is ook niks Prinses!
    Ik merk hier ondertussen wel dat Ruben ook bij voorbaat al kan gillen (hij snapt blijkbaar al dat vallen zeer doet en als hij niet hard valt, dan huilt hij in eerste instantie toch, stoer he!).
    Gelukkig niks te zien verder!

Prinses,
    Leuk hoor, zo'n setje! Zit er hier ook zeker aan te komen. Manlief is bezig zijn oude speelgoedbankje op te knappen voor Ruben!
    Wordt volgens mij wel erg leuk! Graag een foto als ie klaar is!

Lieke,
    Echt zonder Leander op vakantie joh?
    Moet er niet aan denken!
    Al ideetjes waar de reis naartoe gaat?

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Voor het geval we morgen wel uit de lucht zijn...tot Hyves!

Truste!

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nog steeds niet! ;)

Ik ga mijn benen even scheren, we gaan zo zwemmen.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Inderdaad, ik kwam ook al kijken...

Heel veel plezier met zwemmen Natas!
    Wij vinden het zo ontzettend leuk met Ruben!

6. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Leuk prinses, Dat setje staat hier inderdaad ook op het nog aan te schaffen lijstje.
    Moet Leander voor sparen hahahaha.
    Hij heeft een budget permaand waar ik alles voor doe.
    Voor grotere dingen moet er gespaard worden.
    Auw Tim. Hier ook laatst op de badrand tandje door de lip.

Vakantie inderdaad Elmo zonder Leander.
    Komt best goed, hahaha.
    Hij blijft achter in hele goede handen.
    Ik kan wat dat betreft ongeneerd genieten om even kindloos te wezen.
    En wie weet zeg ik later in het jaar ECHT NIET ZONDER.... :oops:
    Ws wordt het Dominicaanse Rep. Egypte of Mexico.
    Dit zijn landen die we gisteren genoemd hebbben.
    Ik vind dit gewoon te lang vliegen met een draaiwurm op schoot.
    Hoe is het met de stapjes van Ruben..?

Gisterenavond wat gezellig aparte tent LOL.
    Languit eten op den soort bed met een bedtafeltje.
    Veel mellow muziek soorten was bijzonder grappig.

Natasja Zwem ze met Dean.

Aldonza, Krijg je de filmpjes er al op.....Ben zo benieuwd.

Liek.

7. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    19 euro ?

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ja, niet duur dus! Past vast in het budget. :p

9. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Dat past zeker in Leander zijn budget.
    Hoeft ie niet voor te sparen eigenlijk....LOL.

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Liek, dat klinkt inderdaad als een vage tent!

Zwemmen was leuk! Dean vond het geweldig (voor het laatst gezwommen in de zomervakantie) Hij sliep al op rick's arm voor we bij de auto waren.
    Hij ligt nu dus te pitten boven.. zal straks wel enorm honger hebben als hij wakker wordt.

11. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Aldonza,
    Ben benieuwd naar de eerste stapjes van mijn knappe schoonzoon!

Prinses,
    Idd een leuk setje, wil hem ook nog aanschaffen. Of die witte, die is wat duurder. Volgens mij is bij jullie de basis mahonie in huis? ;)
    Charlot had hier ook een keer een tand door haar lip, volgens mij ook van het puntje van de hoektafel. Het is altijd schrikken.

Natas,
    Heerlijk, zwemmen. Zou het hier ook wel vaker willen doen. Probleem is dat ik geen badpak/ bikini heb op dit moment.

Lieke,
    Willen jullie een strandvakantie of een rondreis? Ik heb een combi van beide gedaan in Egypte. Was erg mooi en leuk. Mexico staat ook al heel lang op mijn verlanglijstje, maar dan voor een rondreis.

Elmo,
    Hoe gaat het met het stappen van Ruben?

Eigen vakantieplannen,
    In ieder geval niet naar Afrika dit jaar. Misschien gaat manlief wel alleen, maar daar heb ik hem nog niet over gehoord. Misschien komt zijn moeder met een zus deze kant op in de vakantie. maar dan moeten we eerst een paspoort regelen en we weten nog niet eens ze wel wilt.
    Als er van beide geen sprake is, zat ik te denken aan de Ardennen of zoiets. Ergens naar toe waar manlief nog helemaal niet is geweest, maar niet te ver weg.

Verder is Charlot weer de oude, ik denk dat een verkoudheid haar dwars zat en dat het tandvlees van een doorkomende kies ietwat ontstoken was.

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Imani, we hebben het inderdaad een beetje kersen en mahonie in huis. Die witte is ook leuk, maar past hier dan weer niet zo goed.
    Fijn dat Charlotte weer is opgeknapt!

Liek, lekker vaag. Liggend eten lijkt mij nu weer niets. Maar alles is leuk om mee te maken. En zonder Leander op vakantie? Prima dat je het gaat doen, maar niets voor mij.

Natas, lekker wezen zwemmen dus. Vreselijk dat je daarvoor altijd moet ontharen en zo. Ik ging vrijdag sporten en kwam er onderweg achter dat ik dat vergeten was. Dan baal ik altijd zo.
    Ik ben trouwens nog nooit wezen zwemmen met Tim. Wordt wel eens tijd, maar ik denk dat dit van de zomer pas gebeurd. Flip en ik willen eerst een aantal kilo's eraf, voordat we ons in het openbaar laten zien. Hihi!

Net lekker op de slee geweest. Ik geloof dat ik het leuker vond dan Tim. Hahaha, bloedjeserieus is hij op de foto en camera. Ik zou graag eens een filmpje willen uploaden, maar weet niet hoe dat moet.

13. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    boeh...hij doet het nog?!?!

14. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik kom later ook nog even proberen of ik online kan komen en anders via hyves.

15. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lieke hij doet het nog steeds toch?

16. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Of ben ik nou de enige die nog berichten kan plaatsen..vinnik ook niks an hoor!

17. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow Prinses....had bijna je echte naam getikt.....niet gestoten aan de rand en tandje door de lip ofzo..nouja, had je wel gezien dan ook. Kan het iets een splintertje zijn geweest?
    En dat wat Elmo zegt...over om niks huilen...hier af en toe ook hoor...huilen zonder traantjes...je ziet het gelijk aan zijn hoofd. Eigenlijk ziet het er heel lachwekkend uit, maar als we hem na doen kijkt hij ons heel boos aan...resultaat..papa en mama moeten nog harder lachen.
    Trouwens, hier nog iemand die nog steeds niet is wezen zwemmen met kind hoor. Verder dan het bad en zwembadje buiten is hij nog niet gekomen.
    Lieke ik zou er zelf ook niet aan moeten denken om zonder Tuur op vakantie te gaan. Wel fijn dat hij in goede handen achterblijft, maar ik weet zeker, ondanks dat je zal gaan genieten van jullie vakantie je ook heel blij zult zijn als je hem weer op gaat halen, toch? Leuke ideeën hoor voor jullie vakantie.
    Helaas lukt het me niet met de filmpjes...maar ik geef het niet op..gaat me vast nog wel lukken met de andere camera.
    Klinkt erg apart ja het adresje waar jullie gingen eten...ik zou geloof ik niet meer op kunnen staan als je zo ligt en lekker hebt gegeten..haha.
    Natas ach wat een schatje zeg...dat ie zo snel alweer in slaap viel.
    Imani de Ardennen is zeker ook een goed en mooi adres....hier ook favoriet hoor! Zal manlief ook vast wel leuk vinden.
    Wat een supermooie foto's op de hyves zeg! Iets voor geboortekaartje?

Nou, gooi lapje tekst er maar weer op...voor zolang het nog duurt..vind het wel vaag hoor. Als ik lees dat jullie er niet op kunnen komen..zouden ze dan toch al aan het rommelen zijn?
    Ga over half uurtje even TV kijken, spraakmakende zaken (ned 2), gaat over embryoselectie...zal wel de nodige discussie komen.

18. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
  19. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tot dusver lukt het me nog steeds.

20. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wauw....en zou ik dan ook nog zelfs de 850 gaan halen?!?!

Deel Deze Pagina